ja minusta orjas teiiiiiiiiiiit...taa daa daaa taaaaaa daaaaaa"
diu diu iltaa vaan kaikille....=:0))))))
"järjen veiiiiiiiiiiiiiiiiit......
38
1177
Vastaukset
- tipuliinukka
Niin no minusta ei tullu orjaa, mutta sub kyllä! :)
Kaikkea ei kannata suastua tekemään! ;)heh...... tuli vaan tuo mieleen...tosin en muista mites se tosta jatkuu tuo kipale...=:0)))
- tipuliinukka
BBrunetti kirjoitti:
heh...... tuli vaan tuo mieleen...tosin en muista mites se tosta jatkuu tuo kipale...=:0)))
Se ei lain,
kun sinusta idean tekstiini sain!
...No joo, mutta em määkää muista. Sem mää kuiteski tiärä et Anneli Saaristo kai o laulanu sitä, ehkä?? ...Vai olik tääki mututiatoo? tipuliinukka kirjoitti:
Se ei lain,
kun sinusta idean tekstiini sain!
...No joo, mutta em määkää muista. Sem mää kuiteski tiärä et Anneli Saaristo kai o laulanu sitä, ehkä?? ...Vai olik tääki mututiatoo?eli jos joku muistaa.....niiiiiiiiih laittakoon sanat....=:0))))))))))
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
eli jos joku muistaa.....niiiiiiiiih laittakoon sanat....=:0))))))))))
Virta, ite osaan siihen vain erittäin härskit sanat joita ei voi julkaista jos täällä on herkkämielisiä henkilöitä lueskelemassa
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Virta, ite osaan siihen vain erittäin härskit sanat joita ei voi julkaista jos täällä on herkkämielisiä henkilöitä lueskelemassa
anna tulla vaan ne härskit sanat....*odottaa innolla....*=;)))
- Kylli.Kyllä
BBrunetti kirjoitti:
anna tulla vaan ne härskit sanat....*odottaa innolla....*=;)))
Järjen veit, ja minust huoran teit. Kun piip annoit ja kestävän sen vannoit. Mut kesti se vain hetkisen taas veltoksi vaipuen. Sun piip kuuma oli valhetta vaan.
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Järjen veit, ja minust huoran teit. Kun piip annoit ja kestävän sen vannoit. Mut kesti se vain hetkisen taas veltoksi vaipuen. Sun piip kuuma oli valhetta vaan.
oi oi oi....heheheheeeee......
- yksitypy
Ei liene epäilystä mikä Brunea noin laulattaa :=)))
Mutta kumpihan nyt on mielssä. Mies vai Jeegeri :=))mieles ainaskaan...paihti toi salarakkaani mun...oihhhh ku se on niiiiiin ihana....diu diu...=;))))))
..mieheltä vievätkään järjen lisäksi??.. multa ovat vieneet ainakin neitsyyden, itseluottamuksen, uskon rakkauteen.. rahoja ne pirut ihanat typykät eivät sentään ole vieneet.. menee nyt hakee sitä valkkarii..
samaaaa voisin miehistä...neitsyys män ja järkiki.............=;0)))))))))hmmmm vai onko mulla edes ollut sellaista kuin järki...jaa jaa...
BBrunetti kirjoitti:
samaaaa voisin miehistä...neitsyys män ja järkiki.............=;0)))))))))hmmmm vai onko mulla edes ollut sellaista kuin järki...jaa jaa...
..järki samalla ku neitsyyskin..?? sehän selvittää asioita yleensäkin.. ehkä omalla kohdallanikin.. nauttii italialaista valkkarii..
pervokki kirjoitti:
..järki samalla ku neitsyyskin..?? sehän selvittää asioita yleensäkin.. ehkä omalla kohdallanikin.. nauttii italialaista valkkarii..
hmmm ku se neitsyys vietiin olisin sanonut jätkälle et tuota...hmm..
ai valkkarii nautiskelet.......=:0)))))))))BBrunetti kirjoitti:
hmmm ku se neitsyys vietiin olisin sanonut jätkälle et tuota...hmm..
ai valkkarii nautiskelet.......=:0)))))))))..hmm vai?.. itse olisin menettänyt neitsyyteni mukavammalle typykälle kuin se nyt sitte sattu olee..juup valkkarii kuin ei oo punkkuu.. sitä mielummin ryystäsisin..
pervokki kirjoitti:
..hmm vai?.. itse olisin menettänyt neitsyyteni mukavammalle typykälle kuin se nyt sitte sattu olee..juup valkkarii kuin ei oo punkkuu.. sitä mielummin ryystäsisin..
mieluusti kumoisin karhuaja...ja monta...mut nyyyyyyyyyyh...en nyt kumoile........=:))))
BBrunetti kirjoitti:
mieluusti kumoisin karhuaja...ja monta...mut nyyyyyyyyyyh...en nyt kumoile........=:))))
..voin kuvitella brunetin kumoovan karjhuja metsäässä.- buahhahhahahahhah
pervokki kirjoitti:
..voin kuvitella brunetin kumoovan karjhuja metsäässä.- buahhahhahahahhah
äläs yhtään naura siinä toisen pikkuisille kirjoitusvirheille....köh köh...karhuja....no niiiiiiii......=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
äläs yhtään naura siinä toisen pikkuisille kirjoitusvirheille....köh köh...karhuja....no niiiiiiii......=:0)))))
..kirjotusvirheille?.. nautroin vaan kun kuvittelin sun painivan karhujen kanssa metsässä buahhhahahah.. joo mutta joo tarkiotit siis pullokarhuja,, nyyh niin mäkin niin mäkin kovasti toivoisin..
pervokki kirjoitti:
..kirjotusvirheille?.. nautroin vaan kun kuvittelin sun painivan karhujen kanssa metsässä buahhhahahah.. joo mutta joo tarkiotit siis pullokarhuja,, nyyh niin mäkin niin mäkin kovasti toivoisin..
oonkos mää muka sit niin huvittava näky painiessani karhujen kanssa...jaa jaaaaaa.......
=:0)))))))BBrunetti kirjoitti:
oonkos mää muka sit niin huvittava näky painiessani karhujen kanssa...jaa jaaaaaa.......
=:0)))))))..no kuka tahansa painimassa karhujen kanssa.. metsä tai pullokarhujen joo jos näkisit mut niin nii...
pervokki kirjoitti:
..no kuka tahansa painimassa karhujen kanssa.. metsä tai pullokarhujen joo jos näkisit mut niin nii...
nauraisinko maha kippuras.....Pervokki painii karhujen kans....jeeeeeeeees nauraisin....=;0))))))))))))))
BBrunetti kirjoitti:
nauraisinko maha kippuras.....Pervokki painii karhujen kans....jeeeeeeeees nauraisin....=;0))))))))))))))
..olla ihan varma siitä..
BBrunetti kirjoitti:
jos nyt sattuisin näkemään....=;0)))))
..satut stadiin voit nähdä mut kallion karhupuistossa painimassa pullokarhujen kanssa.. muurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pervokki kirjoitti:
..satut stadiin voit nähdä mut kallion karhupuistossa painimassa pullokarhujen kanssa.. muurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
oot niin söpö ku muriset..... murrr murrr vaan....=;0)))
BBrunetti kirjoitti:
oot niin söpö ku muriset..... murrr murrr vaan....=;0)))
..missä oot nähnyt mun murisevan kääk??.. oot vaan kuullu mut juu karhupuistossa voit mut nähdä..
pervokki kirjoitti:
..missä oot nähnyt mun murisevan kääk??.. oot vaan kuullu mut juu karhupuistossa voit mut nähdä..
murr muuuuuurrrr.....=;0)))))
..ai niin sähän olit kärpäsesnä katossa kun mä pesin mu piiipppp.. sielläkö sä näit mun murisevan????????
hmmmmmmmmmmmm....jees..... kärpäsenä on kiva olla wirnnnn*=;0))))))jos ei nyt sitte satu joutumaan lyödyksi kärpäslätkällä...auts....
BBrunetti kirjoitti:
hmmmmmmmmmmmm....jees..... kärpäsenä on kiva olla wirnnnn*=;0))))))jos ei nyt sitte satu joutumaan lyödyksi kärpäslätkällä...auts....
..en oo ainakaan huithaissu ketään.. lätkällä..
pervokki kirjoitti:
..en oo ainakaan huithaissu ketään.. lätkällä..
näin kaiken..oi oi oi.....=;0))))
BBrunetti kirjoitti:
näin kaiken..oi oi oi.....=;0))))
..se nyt nii kauheeta.. viimex kun sain sänkykamarisilmäisen typykän se sano että mun vartaloni oli sexikäs.. ja kun hän mua hoiti niin totta tais puhuu.. itse pidän itseäni kyllä vähän..krööjhh.. mutta jos kaunis nainen väittää sellasta siinähän voi vaikka punastuuuuu
pervokki kirjoitti:
..se nyt nii kauheeta.. viimex kun sain sänkykamarisilmäisen typykän se sano että mun vartaloni oli sexikäs.. ja kun hän mua hoiti niin totta tais puhuu.. itse pidän itseäni kyllä vähän..krööjhh.. mutta jos kaunis nainen väittää sellasta siinähän voi vaikka punastuuuuu
nyh huvikseen kehu......
pevokki taitaa olla oikein sex könsikäs pakkaus.....vauuuuuuuuuu,,,,,=:0)))))BBrunetti kirjoitti:
nyh huvikseen kehu......
pevokki taitaa olla oikein sex könsikäs pakkaus.....vauuuuuuuuuu,,,,,=:0)))))..ei meinannu päästää lähtee mua luotansa mut sit yhtäkkiä hävisin kuitenkin toiselle tyypille ja nyt taitavat olla yhessä,. nyyhh..
pervokki kirjoitti:
..ei meinannu päästää lähtee mua luotansa mut sit yhtäkkiä hävisin kuitenkin toiselle tyypille ja nyt taitavat olla yhessä,. nyyhh..
voihan harmi....=:0((((
BBrunetti kirjoitti:
voihan harmi....=:0((((
..päättyi sekin orastava kunnon suhde jota oon odottanut.. kohta taidan siirtyy simpsoneiden pariin ja otan lasin valkkariiiiiiii
pervokki kirjoitti:
..päättyi sekin orastava kunnon suhde jota oon odottanut.. kohta taidan siirtyy simpsoneiden pariin ja otan lasin valkkariiiiiiii
mees kahtoon simpsoneita....=:0)))))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932