Kyykkyyn,hyvä Jussi Vilkuna kun pysyit miehenä,takanasi ollut hallitus meni kyykkyyn,hävetköön.
Kaltio lehden
9
704
Vastaukset
- Ari
Jussi Vilkunan suoraselkäisyys on kunnioitettavaa asennoitumista. Hän ei lähtenyt hallituksen ajamalle sensuuri- ja nöyristelylinjalle.
Lehtimiehet tietävät että sananvapaus on demokratian elinehto,puolustakaa sitä! tämä tais mennä toisinpäin,että kaima meni kyykkyyn
eikä lehden hallitus.- että semmosta
Lain mukaan uskonnollinen, poliittinen jne. vakaumus ei ole syy erottaa, mitään rikettä hän ei siis ole tehnyt.
että semmosta kirjoitti:
Lain mukaan uskonnollinen, poliittinen jne. vakaumus ei ole syy erottaa, mitään rikettä hän ei siis ole tehnyt.
laiton irtisanominen,jos ei nauti hallituksen luottamusta.
j.jussiW-T kirjoitti:
laiton irtisanominen,jos ei nauti hallituksen luottamusta.
"Hallituksen luottamus" on jonkinalainen henkimaailman asia. Sen nojallahan voidaan antaa potkut mistä tahansa hölmön syystä, vaikka jos ei pärstäkerroin satu miellyttämään. Tämä käytäntö pitää yllä sitä tsaarinaikaista nöyristelyä ja matelua ns. ylempien edessä, joka ei varmasti edistä mitään demokratiaa ja ihmisten tasavertaisuutta. Länsimaisen demokratian hyvillä perusarvoilla täällä ainakin hurskastellaan, jos ei muuta.
Aniara kirjoitti:
"Hallituksen luottamus" on jonkinalainen henkimaailman asia. Sen nojallahan voidaan antaa potkut mistä tahansa hölmön syystä, vaikka jos ei pärstäkerroin satu miellyttämään. Tämä käytäntö pitää yllä sitä tsaarinaikaista nöyristelyä ja matelua ns. ylempien edessä, joka ei varmasti edistä mitään demokratiaa ja ihmisten tasavertaisuutta. Länsimaisen demokratian hyvillä perusarvoilla täällä ainakin hurskastellaan, jos ei muuta.
puuta heinää,sillä minun kohdallani irtisanomiseen
riitti pelkästään toim.johtajan ja osastonjohtajien
keskinäinen neuvottelutilaisuus,joten ei tässä ole
sen kummemmasta kyse.- heko heko
j.jussiW-T kirjoitti:
puuta heinää,sillä minun kohdallani irtisanomiseen
riitti pelkästään toim.johtajan ja osastonjohtajien
keskinäinen neuvottelutilaisuus,joten ei tässä ole
sen kummemmasta kyse.joo joo keskinäinempä hyvinki niinpä.
heko heko kirjoitti:
joo joo keskinäinempä hyvinki niinpä.
lapsukaanen?Lapsi leiki sinä vaan hahhaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875