Kumpi luonne parempi; läheisenä, ystävänä, rakkaana.. ;))
Leijona vai lammas?
39
2001
Vastaukset
- tuffe
Heti tuli mieleen että koira :)) Mutta sais kyllä olla sellainen joka ei vaadi seuraa ympäri vuorokauden... kissamainen koira? Tai leijona jonka äänijänteet on katkaistu :))
- kaMoon
Hmm, kissamainen koira? Miettii vain että miltähän mahtaisi kuulostaa kun se kehrää ja läähättää yhtäaikaa korvan juuressa :))) Toisaalta vaikka leijonaltakin on äänijänteet katkaistu, on sillä mahtavat kynnet. Niitä varten pitäisi hitsata putkitonkiin terät kiinni. Siinä sitten niskat vääränä niitä aina leikkelisi. Onhan se niin isokin ja kirppujakin saattaa olla. Eikö lammas olisi pehmeämpi sittenkin tai hieno pässi jolta on sarvia pyöristetty ja luonnetta sopivasti viilattu.
oli mustavalkoisesti vain kaks' vaihtoehtoa, ähäkutti ;)
Auts, ei saa äänijänteitä katkoa; pitänee kesyttää.. ;))- tuffe
Sanin kirjoitti:
oli mustavalkoisesti vain kaks' vaihtoehtoa, ähäkutti ;)
Auts, ei saa äänijänteitä katkoa; pitänee kesyttää.. ;))kaksi vaihtoehtoa, vaan minkäs näsälle voi :))
Vai kesyttää :)) vaan en tykkää antaa piskaa... ;) - tuffe
kaMoon kirjoitti:
Hmm, kissamainen koira? Miettii vain että miltähän mahtaisi kuulostaa kun se kehrää ja läähättää yhtäaikaa korvan juuressa :))) Toisaalta vaikka leijonaltakin on äänijänteet katkaistu, on sillä mahtavat kynnet. Niitä varten pitäisi hitsata putkitonkiin terät kiinni. Siinä sitten niskat vääränä niitä aina leikkelisi. Onhan se niin isokin ja kirppujakin saattaa olla. Eikö lammas olisi pehmeämpi sittenkin tai hieno pässi jolta on sarvia pyöristetty ja luonnetta sopivasti viilattu.
kestäisköhän mun pepanderi... :)
Saa sillä kisulla kynnet olla, karjaisuja vaan en kestä.
- Zaria
Toivoisin, että meiheni olisi lammas. Tekisi pyytettömästi kaikki kotityöt ja minä saisin päättää kaikista asioista :)) (tuli mieleen nin siivouspäivänä.) Leijona hän saisi olla ainoastaan sängyssä vai pitäisikö näiden olla kaksi eri henkilöä? Hmmm... harkitaan.
Joiksikin ystävikseni haluan pirteitä papukaijoja, joiden ystävien tulee olla viisaita ja ystävällisiä koiria.
Kun luen omaa tekstiäni, niin taidan itse olla itsekäs kissa.ohella, oletan, hänen tulisi myös tuoda kotiin, paljon rahaa, jonka
käytöstä sinä tietenkin päättäisit ;))
Vaikka kissa itsekäs ja ovelakin, monet miehet taitaa pitää kissoista?!
- meriv
kallistuisin enemmänkin ihmismäiseen..en oikein tuosta eläinjutusta oikein perusta..*naureskelee*
Jos nyt kuitenkin pitäisi liittää ihmiseen jokin eläimellinen ominaisuus voisi jokin kanikameleonttigorillastrutsinorsujoutsen yhdistelmä olla suht kohdallaan.
kani=lisääntymiskyky ja harjoituskerrat
kameleontti= muuntautumiskyky eri tilanteisiin
gorilla= suojelutarve, koko, hellyys, mies paikallaan
strutsi= uros hautoo isoja munia
norsu= piirittää haluamaan naista hellittämättä, hyvä muisti eivätkä jää nurkkiin kyhjäämään
joutsen= ehdottoman pariuskollinen
*huokaus*
Tuskin tuollaista on edes keksittyEi pysty kirjoittaan, kun naurattaa!
Jos on jossakin olemassa, kyllä nyt pitäis ilmoittautua ;))- meriv
Sanin kirjoitti:
Ei pysty kirjoittaan, kun naurattaa!
Jos on jossakin olemassa, kyllä nyt pitäis ilmoittautua ;))alan pikkuhiljaa kyllästymään kivien kääntelyyn ja varsinkin suutelemaan sammakoita..
- Don-Duck
meriv kirjoitti:
alan pikkuhiljaa kyllästymään kivien kääntelyyn ja varsinkin suutelemaan sammakoita..
... elikoita lammikoilla. Esim. uljaita ankka-dudeja ;P Kermitit ovat toki mukavia, mutta sottaavat paikkoja sillä kutumössöllään :O Sivistymätöntä! Yritä siinä sitten uiskennella arvokkaasti tuhansien nuijapäiden seassa. Kutittavat vedenalaisia ankanosia vallan vietävästi ;P
Duckzoni - meriv
Don-Duck kirjoitti:
... elikoita lammikoilla. Esim. uljaita ankka-dudeja ;P Kermitit ovat toki mukavia, mutta sottaavat paikkoja sillä kutumössöllään :O Sivistymätöntä! Yritä siinä sitten uiskennella arvokkaasti tuhansien nuijapäiden seassa. Kutittavat vedenalaisia ankanosia vallan vietävästi ;P
Duckzonine ankat oikein kerkiää uiskennella..ne, kun syödään parempiin suihin yleensä viimeistään 3 kk ikäisinä..
Niiden munat kyllä suuremmat kuin kanan..joku tässä nyt kyllä vähän viiraa..
*naureskelee*
Eikö muka ankkoja viehätä vilske aremmissa ja alemmissa osissaan?? - Don-Duck
meriv kirjoitti:
ne ankat oikein kerkiää uiskennella..ne, kun syödään parempiin suihin yleensä viimeistään 3 kk ikäisinä..
Niiden munat kyllä suuremmat kuin kanan..joku tässä nyt kyllä vähän viiraa..
*naureskelee*
Eikö muka ankkoja viehätä vilske aremmissa ja alemmissa osissaan??Mokoma naureskelee :/ Onkos se nyt hekuman huippua jos on armoton läjä kermitinkutua ja nuijapäitä räpylöiden välissä? :O Joku raja "vilskeelläkin" täytyy olla ;P
KÄÄK? Ei minua saa syödä suihin :O Ainakaan pysyvästi ;P Muutenhan minusta tulee ihan kirjaimellisesti ottaen "pasa-ankka"? ;D
D. "eternal love-egg" Duckki ;P
- Marjo.22
sehän on viidakon kuningas
- MysNa
olla sekä leijonia että lampaita, se rikastuttaa.
Kumppani kannattaisi valita samasta sarjasta. Sillä ennenpitkää leijona ahmii lampaan ;)
Mulle leijona, lampaalla on niin ikävä äänikin :)- *njj*
ja hyvin voikin.
Sekin on mahdollista, mutta loppu tulos riippuu sovusta ;)
Siis, taidankin alkaa terotella kynsiä ja virittämään äänijänteitä ;) ..hitaalla ;)
Hieno ajatus/oivallus sun viestissä, sitten kun sen tajusin..
tai ainakin luulen tajunneeni ;))- MysNa
Sanin kirjoitti:
..hitaalla ;)
Hieno ajatus/oivallus sun viestissä, sitten kun sen tajusin..
tai ainakin luulen tajunneeni ;))oikein tajusit, olethan fiksu likka :)))
MysNa kirjoitti:
oikein tajusit, olethan fiksu likka :)))
fiksusta ei aina ole niin tietoa ;)
Tuo likka kuulostaa kyllä tosi mukavalta!
Tulee jotenkin nuorekas olo :))
- Don-Duck
Sellainen pörröpää angora-ankka olis upea ja söpö :) Esivanhemmissaan saisi olla jokunen leijona, pantteri, tai ilves? ;P Ehken ripaus naaras-oinastakin? Tässä mennään toiveissa näemmä nyt mutanttien puolelle pahemman kerran, hehe? ;P
No, kunhan on uskollinen ja rehellinen luonne. Merkillä ei ole ihmeemmin väliä :) Niin, ja osaa tulla pyytämättä syliin rapsuteltavaksi. Kuten kissapetoset yleensä :) Vaan turhaanpa tässä vanha Duckkiparka kaakattaa :/ Ei kukaan edes yritä vokotella? On mailitkin ja kaikki, aivan turhaan näköjään :( Hellästi pitäisin, tai rajusti. Meikästä ei aina tiedä >;/ Njah, ainakin aamukahvit tarjoilen suoraan kaislavuoteelle. Normaalisti konttinental breikfaast, ellei muuta tilata ;D Myös virkistävä aamuhieronta ja sananen tulevalle päivälle on kaislatalon vanha traditio.
Kevät kohta ja mitään ei tapahdu. Joutuuko Duckki kesäankaksi? :( Vai lankeaako lopultakin "rotsitutsien" tunteettomiin syleilöihin itse vanhan sorkkajalan suureksi riemuksi? :O On kytännyt minua jo pidemmän aikaa, KÄÄK? Ehkä vielä jaksan vähän aikaa vastustaa ... kunnes mustanpuhuva Darth Ducker vie voiton force-Duckista? :O Se olen sitten minä, se musta ankka viitta niskassa ja kypärä päässä, siellä lammikolla pimeitä tekosia puuhailemassa :/
... sniff ;) Oho, eikun: :(
D. "desperado" Duck- Sydämenilo
Tarjouksesi on suorastaan houkutteleva - kahvia suoraan kaislavuoteelle olisi ennenkokematonta. Yleensä juon sen kupista. Mutta uskaltaako sinua lähestyä: pahaenteiset uutiset lintuinfluenssasta kiirivät eteläisestä Euroopasta tänne pohjoiseenkin. Rakas Don-Duck, miten aiot ehkäistä kaikenlaiset tartunnat ja muut ei-toivotut asiat?
- Don-Duck
Sydämenilo kirjoitti:
Tarjouksesi on suorastaan houkutteleva - kahvia suoraan kaislavuoteelle olisi ennenkokematonta. Yleensä juon sen kupista. Mutta uskaltaako sinua lähestyä: pahaenteiset uutiset lintuinfluenssasta kiirivät eteläisestä Euroopasta tänne pohjoiseenkin. Rakas Don-Duck, miten aiot ehkäistä kaikenlaiset tartunnat ja muut ei-toivotut asiat?
Rakas? ...oho? Kahvi tarjoillaan tietenkin posliinissa. Siis vanhoista käsinmaalatuista Bavarian laatutuotteista. No, saa ne sumpit mukissakin ;)
Olen rokotettu. Sitäpaitsi, olenhan vain virtuaaliankka ;P Oikeesti olen pitkä ja raa'ankomea jäntevä seks-mäkhine :) Vielä parempaa, olen Leijona :D
Mitä ei-toivottua pitäisi ehkäistä? :/ Onks ny mentävä pätkäisyttämään siimahäntä-duckkien kulkuröörit?
Kävin just boksilla katsomassa. Ei ainuttakaan vokotusta? Enhän minä voi alkaa sellaiseen. Olen liian ketku höpöttäjä ;P Olen tullut jo aikoja sitten siihen tulokseen, että paras antaa nais-inehmon hoitaa vokotus. Niinhän ne tekevät kuitenkin, vaikka äijänpölhöt luulevat ihan itse "iskeneensä" ;D Antavat naiset vain ovelasti meidän ukkeleiden luulla olleensa se, joka veti naruista, hehe? Minä kyllä tiedän ... aika velmua touhua!
Muuten. Mistä tietää kevään tulleen? No, alkaa näkyä niitä kaksikerroksisia kissoja ;)))
D. "kevätkolli" Duck - Sydämenilo
Don-Duck kirjoitti:
Rakas? ...oho? Kahvi tarjoillaan tietenkin posliinissa. Siis vanhoista käsinmaalatuista Bavarian laatutuotteista. No, saa ne sumpit mukissakin ;)
Olen rokotettu. Sitäpaitsi, olenhan vain virtuaaliankka ;P Oikeesti olen pitkä ja raa'ankomea jäntevä seks-mäkhine :) Vielä parempaa, olen Leijona :D
Mitä ei-toivottua pitäisi ehkäistä? :/ Onks ny mentävä pätkäisyttämään siimahäntä-duckkien kulkuröörit?
Kävin just boksilla katsomassa. Ei ainuttakaan vokotusta? Enhän minä voi alkaa sellaiseen. Olen liian ketku höpöttäjä ;P Olen tullut jo aikoja sitten siihen tulokseen, että paras antaa nais-inehmon hoitaa vokotus. Niinhän ne tekevät kuitenkin, vaikka äijänpölhöt luulevat ihan itse "iskeneensä" ;D Antavat naiset vain ovelasti meidän ukkeleiden luulla olleensa se, joka veti naruista, hehe? Minä kyllä tiedän ... aika velmua touhua!
Muuten. Mistä tietää kevään tulleen? No, alkaa näkyä niitä kaksikerroksisia kissoja ;)))
D. "kevätkolli" DuckSopiihan sitä rakkaaksi kutsua vähän vieraampaakin lintua tai siis leijonaa tai miestä tai minkä hahmon nyt kulloinkin Don-Duck haluaa itselleen ottaa. Ei-toivottua ehkäistävää löytyy paljon muutakin kuin ne siimahännät: epätoivoisesti pyrstösulissasi roikkuva / iltamyöhään siipisulkiesi alle tunkeva / tylsää elämäänsä valittava / sopimattomaan aikaan päänsärkyä saava ja kaikkea muuta sellaista tekevä naisihminen voi joskus olla suorastaan rasite, vaikken minä tietenkään ole sellainen... Silloin harvoin kun juon kahvia, se saattaisi maistua Bavarian laatukupeista, mutta boxiasi en ainakaan vielä ole aikeissa lähennellä. Meidän Leo lähti juuri ulos, taitaa olla ne kaksikerroksiset mielessä, vaikka leikattu kolli onkin. Varoitus: niin julmasti minä kohtelen miespuolisia perheenjäseniä!
Sinä Duckki kyllä markkinoit itseäsi!
'Hellästi tai rajusti pitäisin', vaikea tuota
luulisi olevan vastustaa 'söpöjen pörröpäiden', ja muidenkin..
Kisu osaa tulla syliin pyytämättä, mutta ei välttämättä sinun halutessasi,
mites silloin suu (kädet) pannaan ;))- Don-Duck
Sydämenilo kirjoitti:
Sopiihan sitä rakkaaksi kutsua vähän vieraampaakin lintua tai siis leijonaa tai miestä tai minkä hahmon nyt kulloinkin Don-Duck haluaa itselleen ottaa. Ei-toivottua ehkäistävää löytyy paljon muutakin kuin ne siimahännät: epätoivoisesti pyrstösulissasi roikkuva / iltamyöhään siipisulkiesi alle tunkeva / tylsää elämäänsä valittava / sopimattomaan aikaan päänsärkyä saava ja kaikkea muuta sellaista tekevä naisihminen voi joskus olla suorastaan rasite, vaikken minä tietenkään ole sellainen... Silloin harvoin kun juon kahvia, se saattaisi maistua Bavarian laatukupeista, mutta boxiasi en ainakaan vielä ole aikeissa lähennellä. Meidän Leo lähti juuri ulos, taitaa olla ne kaksikerroksiset mielessä, vaikka leikattu kolli onkin. Varoitus: niin julmasti minä kohtelen miespuolisia perheenjäseniä!
Eiks niitä kulkusia voisi joteskin "teipata" jemmaan? :P
Kyllä, kyllä. Naiset nyt vain ovat sellaisia. Miehet tykkää kuiteskin :) Me ollaan kaikki semi-masokisteja ;)
Saattaa olla, että mailaan sinulle kuvan nyt jo edesmenneestä kollistani, nyyh :( Se oli komea peto :P Siellä orpokissa-osastolla oli parit kivat naukujat. Varsinkin se kypsempi Lilli-lady :) Tyylikkäästi ikääntynyt! Sääli kun ei ole tilaisuutta ottaa ja pitää kissaa, eikä koiraa. Olisi väärin tehdä niin vain omaksi ilokseen.
D. "animals rule" Duckzoni
- Sydämenilo
Kyllä mulle sopis paremmin tuo leijona sekä läheiseksi, ystäväksi että rakkaaksi. Lampaat on lampaita: määkivät (aina vaan mää ja mää) ja pötkivät pakoon heti, kun jotakin odottamatonta tapahtuu. En halua lammasta edes ruokapöytään! Leijona sen sijaan on leijona ja osaa vaistollaan ymmärtää tällaista hiukan pienempää kissasukulaistansa. Kyllä iso kisu sukunsa tuntee: sama rohkeus piilee meissä kaikissa ja ainahan voi ottaa kynnet avuksi. Osaisikohan leijona korjata mun hajonneen läminvesivaraajani?
- jpntar
vaatii ystävältä tiettyjä asioita, voivat molemmat varmaan täyttää sen..:)..Rakastetuksi valitsisin kuitenkin, jos saisin LEIJONAN..Vaikka jellonat syövät kauriita (apua!), rakastetullani pitää olla luonnetta..itsevarmuutta ja kokoa...:)))))))
koon lisäksi tarkoitat varmaan myös 'suurta sydäntä' :)
Omatkin viestisi ovat usein sydämellisiä :))- jpntar
Sanin kirjoitti:
koon lisäksi tarkoitat varmaan myös 'suurta sydäntä' :)
Omatkin viestisi ovat usein sydämellisiä :))pitää olla..se pitää paikkansa..:)
on itsekkäämpi, se sanoo aina vaan mää, mää ite...:)))
yksi miinus -puoli siis, taas ;))
Olisivatpa kiireesi hellittäneet sen verran, että
kerkeisit tänne useammin.. :))- savon seppä
Sanin kirjoitti:
yksi miinus -puoli siis, taas ;))
Olisivatpa kiireesi hellittäneet sen verran, että
kerkeisit tänne useammin.. :))muuta, viime aikoina on ollut tosiaa kiirettä, milellään kirjoittelesin paljon enemmän. Ehkäpä tästä vielä tasaannun sillä täällä netissä on tosi kiva olla teidän kanssa....:))))
mä metsästän, olen elänyt elämäni leijonan kanssa ja taitaapi nykyinenkin ystävä olla leijona...
Leijonaa pitää naisessa olla, ei mikään syrjäänvetäytyvä hissukka, vaan kaikkeen mukaanlähtevä ja kokeilun haluinen naaras sellainen;)
Leijonaa ei pidä laittaa häkkiin, vaan pitää samanveroisena ystävänä, kaverina, rakkaana, kilpakumppanina, ja mitä moninaisena naisena....
Lammas on hyvää, mutta vain viuluna....- Sani
..metsästät leijonaa, vaikka sulla yksi jo on.. varo vain ;))
No sori, vitsi, taisi mennä mulla pilkun n........ksi :)) Sani kirjoitti:
..metsästät leijonaa, vaikka sulla yksi jo on.. varo vain ;))
No sori, vitsi, taisi mennä mulla pilkun n........ksi :))olen vappaa mies kuleksimmaan polokujani jo toista vuotta, ystäviä, hyviä sellaisia on montakin, mutta rajansa kaikella, ihan oikeesti....:)
Järki mukana, diapamit taskussa...;P
- (.)Y(.)
Leijona, niinku miekin.. ;)
Ihmises pitää olla, omaa tahtoo ja tietynlaista
särmää, muuten ei tuu kyl mitään.. ;)
Sellaset ihmiset jotka joka paikas, vaan
myöntelee ja myötäilee, on miusta helkutin
tylsii.. :(
Lampola ympäril, Eeeeiiii kiitos.....on sellasiakin ihmisiä, jotka on, että joo, joo. Myöntelee edessä päin,
mutta vasta takana uskaltaa sanoa sen oman mielipiteensä :(
Taas soi päässä, onkohan tää vakavaa ;)
Tällä kertaa; "Savanni nukahtaa" :)
Siin on ne kaksi leijonaa paiskoneet kamoja ja potkineet ovia,
sit ne on raukeina sängyllä ;)
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854