Niin siinä taas kväi. Sloveniassa (Isolan satamassa) oli laskettu noin 1 kk sitten Bava 30 veteen ja huomattu siinä laminaattivaurio. Aurino - tai tässä tapauksessa vesi - paistoi pohjasta läpi. Nyt vene on toimitettu hiljaksiin takaisin tehtaalle tutkimuksiin.
Jäädään katsomaan tilannetta ja sitä miten homma hoidetaan tässä kertaa, kun viimeksi Bava 42 Matceistä tippuili kölejä, niin asia salattiin ja kiellettiin vaikka ihmisiltä lähti henkiä. Kuinka monta pitää kuolla ennen kuin vastuuttomat venevalmistajat joutuvat tekosistaan tilille!
Kuinkahan monta Bava 30 venettä Suomeen olikaan keväällä tulossa?
Kai henkivakuutukset on kunnossa, vai kuuluuko se kauppaan?
UUDESTA Bava 30:sssä laminaattivaurioita!!!
10
3680
Vastaukset
- Vai enemmän henkistä ongelmaa?
Juttusi vaikuttaa asenteelliselta ja kuvastaa enemmän henkistä tilaasi, kuin oikeaa tiedon välittämisen halua.
Veikkaisin, että Bavarialta on jo tuhannen 30 jalkaisen raja rikki. Siihen mahtuu monenlaisia (mm. kuljetus-, rikaus- jne. yrittäjiä) välikäsiä mukana ennen kuin vene on Välimeressä. Mikäli tiedot ovat paikkaanssa pitäviä olisi tietysti lähdetiedot paikallaan.
- Ei mitään Bavariasta?
asian kirjoitti:
On mennyt jo aika epätoivoiseksi tuo parjaaminen.
- olav III
asian kirjoitti:
sivuilla ei mitään b 30 stä We didn't find any hits matching the criteria bavaria 30 kokeile vaikka ite
- Faktaa ei löydy
olav III kirjoitti:
sivuilla ei mitään b 30 stä We didn't find any hits matching the criteria bavaria 30 kokeile vaikka ite
Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.
Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina. - kielitaitoinen
Faktaa ei löydy kirjoitti:
Nimimerkki "asian" taitaa antaa väärää tietoa asiasta. Hänen linkkinsä takana on Slovenian valtion portaali, jossa ei kerrota mitään Bavariasta. Kokeilin sivuston hakutoiminnolla aluksi hakua sanalla Bavaria, mikä ei antanut yhtään tulosta. Hakusana isola antoi 15 tulosta, joista yksikään ei viitannut käsiteltyyn aiheeseen. Lopuksi kokeilin googlella hakuehtoa "bavaria 30" isola, joka kyllä antoi vajaat viisi sivua tuloksia, mutta ei mitään käsiteltyyn asiaan liittyvää.
Taitaa olla petku-huiputusta koko tarina.Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA
- kielitaitoinen
kielitaitoinen kirjoitti:
Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA
etkä kirjoitustaitoinen. Olet ehkä hieman tyhmä.
- Faktaa ei löydy
kielitaitoinen kirjoitti:
Faktaa on tutki veneesi ja pese silmälasisi sillä jos etsit niin löydät kyllä totuuden ja se on ei halvalla saa hyvää FAKTAA
Joo tässäpä olikin tyhjentävä vastaus ainakin minulle, ihan totta! Nimimerkki kielitaitoinen antoi tosi hyvän kuvan siitä, millä pohjalla tätä provoa yritetään pitää hengissä. Toisin sanoen hän ei kertonut yhtään mitään konkreettista siitä, mistä voisi löytää ihan oikeaa faktatietoa alkuperäisen väitteen vahvistamiseen. Sen sijaan mentiin henkilökohtaisuuksiin. Aika hyvin osui kohdalleen muuten paitsi että minulla ei ole silmälaseja eikä Bavariaa.
Miksi muuten valitsit nimimerkiksesi "kielitaitoinen"? Viestissäsi on 22 sanaa, mutta ei yhtään välimerkkiä.
- oi voi
Sinulle tiedoksi. Myös muissa veneissä saattaa tehtaan omassa tarkastuksessa ilmetä vikoja.
Sitä kutsutaan laadun valvonnaksi.
Saattaa myös hyvin olla että Bemarissa on vähemmän vikoja kuin Fiatissa, mutta hinnassa on myös eroja. Fiatin hinnalla ei saa Bemaria, mutta sen Fiatin ostaja tietää.
Anna siis asian olla ja osta itse sellainen vene, jossa on tarpeeksi venettä sinulle. Nauti siitä ja anna muiden olla
PS: itselläni ei ole Bavariaa, Fiatia tai BMW:a.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271