Kaikki yöllä torille huutamaan Leinojat alimpaan helvettiin!
Varsinkin tyhjän maalin missaaja Olli Jokinen tulisi haukkua, ja muistuttaa kuinka paska pelaaja se on!
SM-liigastakin löytyy kymmeniä pelaajia, jotka olisivat tuosta paikasta onnistuneet, mutta Olli Jokinenhan ei siihen pysty!
Olli alas!!!
Kaikki torille!
6
438
Vastaukset
- PÖPI
Jokinen oli yksi parhmaimmista pelaajista!
- leijona@
lähdeppä itse kokeilemaan...
- mailamies
No kun en ole jääkiekkoammattilainen, en varmaa pääse olympiafinaaliin koittamaan moista. Veikkaan että olisin itsekin epäonnistunut, mutta kukaan ei minulle maksakkaa miljoonia jääkiekon pelaamisesta. SM-liihgasta ois löytynyt kyllä melkonen määrä onnistujia, mutta Jokisempa piti mennä mokaamaan.
Hyvä Ruotsi ja onnea!!
- tiitiäinen8
Vedähän vittu päähäs ja opettele itte pelaamaan lätkää. Kertakaikkiaan lapsellista käytöstä...Muuta ruotsiin...
- oikeustajuinen
En osaa kieltä niin hyvin, että kannattaisi muuttaa.
Mutta Ruotsi oli paras joukkue! Ruotsi voitti sentään finaalin!
Olli Jokista pitää kyllä muistuttaa epäonnistumisesta!
- Anonyymi
wee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595