Silloin kun jo sydämensä
paaduttaneelle ihmiselle sanoo
jotakin Jumalan ilmoittamaa
totuutta Raamatusta, jonka hän
tuntee pistona sydämessään,
tulee vastahyökkäys kuin
tulinen löyly saunan kiukaasta:
"Sinä lyöt Raamatulla!
Etkö tiedä, että Jumala on rakkaus?"
Tällaisessa tilanteessa
eräskin nainen huusi minulle
suoraa huutoa:
"Kylläpä sait aikaan melkoisen
piston, minun käy sinua sääliksi!"
Kun sydän on paatunut,
eikä ihminen enää silloin
pysty parannusta tekemään,
niin silloin Totuuden Hengen
saanesta ihmisestä tehdään
aina toisten tuomitsija.
Tämän ovat kaikki Jumalan
lähettämät profeetat,
Jeesus ja apostolit,
kautta Raamatun historian
saaneet kokea.
Hoosea, jonka Jumala käski
menemään naimisiin
porton kanssa, jotta hän
saisi omassa elämässäänkin
kokea, miltä tuntuu
tulla petetyksi -
kun Jumala sai kokea saman
oman kansansa kohdalla,
kirjoittaa saamastaan kohtalosta:
"Profetta on menettänyt järkensä,
hengenmies on mieltä vailla!"
Näin te väitätte, te inhoatte minua
omien rikostenne vuoksi.
Minä, profeetta,
olen Jumalan asialla,
minä olen Efraimin vartiomies.
Mutta kaikille minun teilleni,
on viritetty ansa.
Jumalan huoneessakin
vihamielisyys kohtaa minut."
Näin on yhä tänään - täällä netissäkin.
"Sinä lyöt Raamatulla!"
107
3344
Vastaukset
- tuttan
Hei
Kun luin tuon kirjoituksesi sen alle oli laitettu mainos:"Helli itseäsi hunajalla".
Se osui silmiini ja jotenkin tuntui, että Herra halusi lähettää tämän sinulle viestiksi. Niin suuri rakkaus hän on - me ihmiset yhtäaikaa syntisiä ja vanhurskaita."Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako.
Puhukaa meille sellaista, mikä on meille mieleen,
nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa
tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois
näkyvistämme Israelin Pyhä."
Pilkka se on pienikin pilkka, kaikki muu kelpaa
- mutta ei totuus, sillä valhearmo on ihana armo.
Kristuksen omilla on tilanne toinen. Heidän ei
tarvitse iloita syntisyydestään:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt
tee syntiä. Hän, joka on syntynyt Jumalasta,
varjelee jokaisen heistä niin ettei Paha saa otetta.
Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma
on Pahan vallassa."- tuttan
TeuvoSuni kirjoitti:
"Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää tosia ennustako.
Puhukaa meille sellaista, mikä on meille mieleen,
nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa
tietä, kääntykää pois polulta, toimittakaa pois
näkyvistämme Israelin Pyhä."
Pilkka se on pienikin pilkka, kaikki muu kelpaa
- mutta ei totuus, sillä valhearmo on ihana armo.
Kristuksen omilla on tilanne toinen. Heidän ei
tarvitse iloita syntisyydestään:
varjelee jokaisen heistä niin ettei Paha saa otetta.
on Pahan vallassa.""Lähti syötävä syömäristä, lähti väkevästä makea"
Jeesus on Jumalan ainoa poika ja tällä samaisella kauniilla Telluksellamme hän kävi opettamassa ihmisiä ja sai palkakseen, että häntä pilkattiin, häntä syljettiin häntä ruoskittiin, ristiinnaulittiin. Mutta kuitenkin Hän on Mestari ylösnoussut Messias.
Olen hymähdellen joskus pohtinut, kun puhutaan maailmasta erottautumisesta, kuinka kauhean helpoksi ihmiset sen tekevät. Ihmiset niin uskomattomat kuin uskovaisetkin. Itseasiassa niin monta kertaa, kun me luovutetaan sydämemme tunne ihmisalttarille, aina on vaarana, että turpiin tulee ja armotta. Tässä on pikkuhiljaa ja lopulta aivan vauhdillakin jo oppinut sen, että Jumala Isä on se johon tukeudutaan nyt ja aina ja oli tilanne mikä oli. Voe voe kyllä se tuntuu ja taas otettiin askel pois ihmisluotosta kohti Jumalaluottoa. Armoa ja totuutta.
Me ja tuhatpäinen sisarusjoukkomme toteutamme pikkuaskelin Isän antamia töitä. Sekään ei aina suju, koska on omia mieliala-propleemoja, onneksi meillä on isänä Jumala, ei sitä kestäis muuten Erkkikään ennää. Ei Jeesus sanonut, että hän olisi ollut maailmaan rauhaa tuomaan, eihän? Erotusta maailmasta. Meille on annettu voitelu, että tekisimme työtä, mutta ei meiltä olettu tuntoaistia pois,kiitos Herralle. Siinäkin piilee suuri viisaus, aika usein me pystymme kokemaan Jeesuksenkin tunteita ihmisten toila-henkisyyttä kohtaan. Me itkemme ja suremme ylkämme rinnalla ja niin meidän kuuluu tehdäkin.
Me ollaan ihmisiä - tuntevia ihmisiä. Ja vaikkahan me päivittäin Jeesuksen seurassa saadaankin pyhitys, ei me olla kuitenkaan herraamme suurempia. Pienempiä me ollaan, inhimillisiä tekijöitä Isän alttarilla.
Pilkkaa on tullut ja lisää tulee, mutta ystäväni erään kauppiaan sanoin:" Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee", on usein nostanut minut ärripurri-suostani viileälle jäälle, jossa pystyn toteamaan, että tehtävä suoritettu. Aina ei kykene ymmärtämään miksi, mutta pääasia on että seurakuntamme pää kykenee ymmärtämään, sepä riittää. On luotettava, ylistetty, on se synnitön, kiitetty Jumala, sinua saamme siunata.
Maailmaan mölyä mahtuu, mutta meidän karavaani veljeni älköön rapistuko. Välillä pyörät lonksuu, mutta Jeesus-huoltamolla sekin korjataan. "Hohooi huutakoon ohjasmies, jo lähdetään!" Siinä se taas menee, mutisee tienpölyssä istuja, menee omaa taaskin mokoma omaa vakaata menoaan... tuttan kirjoitti:
"Lähti syötävä syömäristä, lähti väkevästä makea"
Jeesus on Jumalan ainoa poika ja tällä samaisella kauniilla Telluksellamme hän kävi opettamassa ihmisiä ja sai palkakseen, että häntä pilkattiin, häntä syljettiin häntä ruoskittiin, ristiinnaulittiin. Mutta kuitenkin Hän on Mestari ylösnoussut Messias.
Olen hymähdellen joskus pohtinut, kun puhutaan maailmasta erottautumisesta, kuinka kauhean helpoksi ihmiset sen tekevät. Ihmiset niin uskomattomat kuin uskovaisetkin. Itseasiassa niin monta kertaa, kun me luovutetaan sydämemme tunne ihmisalttarille, aina on vaarana, että turpiin tulee ja armotta. Tässä on pikkuhiljaa ja lopulta aivan vauhdillakin jo oppinut sen, että Jumala Isä on se johon tukeudutaan nyt ja aina ja oli tilanne mikä oli. Voe voe kyllä se tuntuu ja taas otettiin askel pois ihmisluotosta kohti Jumalaluottoa. Armoa ja totuutta.
Me ja tuhatpäinen sisarusjoukkomme toteutamme pikkuaskelin Isän antamia töitä. Sekään ei aina suju, koska on omia mieliala-propleemoja, onneksi meillä on isänä Jumala, ei sitä kestäis muuten Erkkikään ennää. Ei Jeesus sanonut, että hän olisi ollut maailmaan rauhaa tuomaan, eihän? Erotusta maailmasta. Meille on annettu voitelu, että tekisimme työtä, mutta ei meiltä olettu tuntoaistia pois,kiitos Herralle. Siinäkin piilee suuri viisaus, aika usein me pystymme kokemaan Jeesuksenkin tunteita ihmisten toila-henkisyyttä kohtaan. Me itkemme ja suremme ylkämme rinnalla ja niin meidän kuuluu tehdäkin.
Me ollaan ihmisiä - tuntevia ihmisiä. Ja vaikkahan me päivittäin Jeesuksen seurassa saadaankin pyhitys, ei me olla kuitenkaan herraamme suurempia. Pienempiä me ollaan, inhimillisiä tekijöitä Isän alttarilla.
Pilkkaa on tullut ja lisää tulee, mutta ystäväni erään kauppiaan sanoin:" Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee", on usein nostanut minut ärripurri-suostani viileälle jäälle, jossa pystyn toteamaan, että tehtävä suoritettu. Aina ei kykene ymmärtämään miksi, mutta pääasia on että seurakuntamme pää kykenee ymmärtämään, sepä riittää. On luotettava, ylistetty, on se synnitön, kiitetty Jumala, sinua saamme siunata.
Maailmaan mölyä mahtuu, mutta meidän karavaani veljeni älköön rapistuko. Välillä pyörät lonksuu, mutta Jeesus-huoltamolla sekin korjataan. "Hohooi huutakoon ohjasmies, jo lähdetään!" Siinä se taas menee, mutisee tienpölyssä istuja, menee omaa taaskin mokoma omaa vakaata menoaan..."Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette
Pyhältä saaneet, ettekä te tarvitse kenenkään
opetusta. Hänen Henkensä opettaa teitä kaikessa
ja on tosi, hänessä ei ole petosta. Niin kuin hän
on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."- tuttan
TeuvoSuni kirjoitti:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette
on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."Kyllä näin on Herra ei kutsumistaan kadu. Kun me pysymme Kristuksessa pysyy hän meissä.
Tuosta kohdasta raamatussa kun sanotaan, että hänen henkensä opettaa meitä, tuli mieleeni vuosia sitten ihmettelemäni asia, että mihin sitten tarvitaan raamattukouluja, koska meillä on henkilökohtainen opas työtehtävissämme.
Päädyin mietteeseen, että joku saattaa tarvita ryhmän antamaa turvan tunnetta ja ilmeisesti se on jopa välttämätön seurakunnan yhdenmukaisen oppisuunnan vuoksi. - oppisuunnan??? hmm..eikö sen pitäisi kuitenkin olla kaikilla sama.
Siunattua pakkaspäivää :-) - muukalainen 4
TeuvoSuni kirjoitti:
"Teissä kyllä pysyy se voitelu, jonka olette
on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."se voide ja voitelu , jonka rinnalle ei muuta tarvita se on totinen ja tosi voitelu.
tuttan kirjoitti:
Kyllä näin on Herra ei kutsumistaan kadu. Kun me pysymme Kristuksessa pysyy hän meissä.
Tuosta kohdasta raamatussa kun sanotaan, että hänen henkensä opettaa meitä, tuli mieleeni vuosia sitten ihmettelemäni asia, että mihin sitten tarvitaan raamattukouluja, koska meillä on henkilökohtainen opas työtehtävissämme.
Päädyin mietteeseen, että joku saattaa tarvita ryhmän antamaa turvan tunnetta ja ilmeisesti se on jopa välttämätön seurakunnan yhdenmukaisen oppisuunnan vuoksi. - oppisuunnan??? hmm..eikö sen pitäisi kuitenkin olla kaikilla sama.
Siunattua pakkaspäivää :-)hänen Totuuden Henkensä, kuten kirjoitettu on:
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät
tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa
nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja
ilmoittaa teille mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille
ilmoittaa, hän saa minulta.
Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin,
että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."
Ja tämä Henki opettaa jokaiselle Jumalan valitsemalle
ihmiselle kaiken samoin. Ihmisiä erottelematta,
sen olen saanut täällä netissäkin havaita, kun
on saanut saman Hengen omaaviin ihmisiin tutustua.
Ei heitä vielä montaa ole, koska vain harvoista
Jeesuskin puhui.
Voiko sinulle kirjoittaa sähköpostia? Se on siitä
hyvä posti, koska sinne ei Saatanan palvelijat pääse
välihuutojaan huutamaan, kuten yksi tuli taas
tähänkin avaukseen.
Tämän maailman jumala, Saatana, jonka henki on
valheen henki, opettaa omansa erilaisilla
ihmisopeilla: teologisissa tiedekunnissa
Raamattukouluissa, -opistoissa, kristillisissä
kouluissa ja -opistoissa. Kunkin porttoseurakuntansa
paimenet omissa laitoksissaan.- tuttan
TeuvoSuni kirjoitti:
hänen Totuuden Henkensä, kuten kirjoitettu on:
"Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät
tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa
nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja
ilmoittaa teille mitä on tuleva.
Hän kirkastaa minut, sillä sen, minkä hän teille
ilmoittaa, hän saa minulta.
Kaikki, mikä on Isän, on myös minun. Siksi sanoin,
että hän saa minulta sen, minkä hän teille ilmoittaa."
Ja tämä Henki opettaa jokaiselle Jumalan valitsemalle
ihmiselle kaiken samoin. Ihmisiä erottelematta,
sen olen saanut täällä netissäkin havaita, kun
on saanut saman Hengen omaaviin ihmisiin tutustua.
Ei heitä vielä montaa ole, koska vain harvoista
Jeesuskin puhui.
Voiko sinulle kirjoittaa sähköpostia? Se on siitä
hyvä posti, koska sinne ei Saatanan palvelijat pääse
välihuutojaan huutamaan, kuten yksi tuli taas
tähänkin avaukseen.
Tämän maailman jumala, Saatana, jonka henki on
valheen henki, opettaa omansa erilaisilla
ihmisopeilla: teologisissa tiedekunnissa
Raamattukouluissa, -opistoissa, kristillisissä
kouluissa ja -opistoissa. Kunkin porttoseurakuntansa
paimenet omissa laitoksissaan.Kyllä koen samoin, että PyhäHenki opettaa jokaiselle Jumalan valitsemalle ihmiselle kaiken samoin ja ihmisiä erottelematta, mistä harmikseni olen huomannut tapahtuvan miltei jokaisessa seurakunnassa. On sisäpiiriä ja ulkopiiriä ja piiriä piirin vuoksi ja sitten tämä varsinainen penkkiväki outside of the piiri.
Sähköpostistani voisin kertoa sinulle sen verran, että tässä muutama vuosi sitten kun aloin kirjoitella tähän suomi24 osastolle, aloitin sen kysymällä arasti eräältä veljeltä muuatta kohtaa raamatussa. Hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa mahdollisia lisäkysymyksiä varten ja häneen olenkin tukeutunut aina kun on ollut asiaa. Koskapa en erottele ihmisiä sukupuolen mukaan käyn tormakasti keskusteluun ajattelematta sen kummempaa. Jeesus on kuitenkin estänyt minua ottamasta lisää mies-puolisia maili-ystäviä, niinkuin Hän itse asian ilmaisi, tämän yhden lisäksi, se ei ole mieleistä hänen silmissään. Siksi vetäydyn mailailemasta.
Mutta eikö niin että perille pyritään ja Jeesusta palvellaan, siihen hetkeen kunnes Herramme meidät illanlepoon saattaa. tuttan kirjoitti:
Kyllä koen samoin, että PyhäHenki opettaa jokaiselle Jumalan valitsemalle ihmiselle kaiken samoin ja ihmisiä erottelematta, mistä harmikseni olen huomannut tapahtuvan miltei jokaisessa seurakunnassa. On sisäpiiriä ja ulkopiiriä ja piiriä piirin vuoksi ja sitten tämä varsinainen penkkiväki outside of the piiri.
Sähköpostistani voisin kertoa sinulle sen verran, että tässä muutama vuosi sitten kun aloin kirjoitella tähän suomi24 osastolle, aloitin sen kysymällä arasti eräältä veljeltä muuatta kohtaa raamatussa. Hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa mahdollisia lisäkysymyksiä varten ja häneen olenkin tukeutunut aina kun on ollut asiaa. Koskapa en erottele ihmisiä sukupuolen mukaan käyn tormakasti keskusteluun ajattelematta sen kummempaa. Jeesus on kuitenkin estänyt minua ottamasta lisää mies-puolisia maili-ystäviä, niinkuin Hän itse asian ilmaisi, tämän yhden lisäksi, se ei ole mieleistä hänen silmissään. Siksi vetäydyn mailailemasta.
Mutta eikö niin että perille pyritään ja Jeesusta palvellaan, siihen hetkeen kunnes Herramme meidät illanlepoon saattaa.Pyhä Henki opettaa omilleen kaiken, ketään
erottelematta, niin sinä ilmoitatkin tukeutuvasi
Raamatun kysymyksissä johonkin ihmiseen. Oletko
koskaan lukenut tätä?
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies
nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten
ihmisten voimaan, mies (nainenkin), jonka sydän
luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu
aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella
kamaralla, missä kukaan ei asu.
Siunattu on se mies (nainenkin), joka luottaa
Herraan ja panee turvansa häneen!
Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka
kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen
tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka
tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää,
silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton,
vailla vertaa! Kuka sen tuntee?
Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin
ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten
hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Kysyin sähköpostiasi vain siksi, koska olen
aikonut lähettää sinulle paketin. Mutta tavoithan
minut muutenkin, jos haluat sen vastaanottaa.- tuttan
TeuvoSuni kirjoitti:
Pyhä Henki opettaa omilleen kaiken, ketään
erottelematta, niin sinä ilmoitatkin tukeutuvasi
Raamatun kysymyksissä johonkin ihmiseen. Oletko
koskaan lukenut tätä?
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies
nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten
ihmisten voimaan, mies (nainenkin), jonka sydän
luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu
aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella
kamaralla, missä kukaan ei asu.
Siunattu on se mies (nainenkin), joka luottaa
Herraan ja panee turvansa häneen!
Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka
kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen
tuloa, sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka
tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää,
silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton,
vailla vertaa! Kuka sen tuntee?
Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin
ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan, miten
hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Kysyin sähköpostiasi vain siksi, koska olen
aikonut lähettää sinulle paketin. Mutta tavoithan
minut muutenkin, jos haluat sen vastaanottaa.Olin jo nukkumaan menossa, mutta ennenkuin joku saa närästystä minä vastaan vielä tähän viestiin. Kaikki on ihan kunnossa veli, tulkoon Jumalan siunaukset sinun osallesi saakoon Jeesus armollaan ja totuudellaan sinua monessa tilanteessasi olla tukenasi.
Hyvä yötä ja nuku hyvin.
Rakastetulle Tuttan tuttan kirjoitti:
Olin jo nukkumaan menossa, mutta ennenkuin joku saa närästystä minä vastaan vielä tähän viestiin. Kaikki on ihan kunnossa veli, tulkoon Jumalan siunaukset sinun osallesi saakoon Jeesus armollaan ja totuudellaan sinua monessa tilanteessasi olla tukenasi.
Hyvä yötä ja nuku hyvin.
Rakastetulle Tuttanjoten älä sinäkään kiireellä sielusi rauhaa häiritse.
Vaikka kyllä minustakin on jo monta kertaa
tuntunut siltä, että hieman kiireisempi saisi
Jumalakin olla.
Kun ajattelen omaa elämäänikin, miten hän jaksoi
40 vuotta minua pitää katkerana ja häntä vihaavana
aviottoman syntymätaustani vuoksi.
Mutta sitten kun hän näki hyväksi antaa Poikansa
ilmestyä minulle, ja yhdessä hetkessä parantaa
kaikki menneisyyden haavat, niin alkoi aivan uusi
elämä. Sellainen, jollaista ei uskonut ikinä
omalle kohdalle sattuvan. Silloin kävi toteen ne
sanat, jotka Lappeerannan seurakunnan kirkkoherra
Herkko Kivekäs oli rippilahjaksi annetun Uuden
testamentin lehdelle kirjoittanut 3.5.53:
"Muistolause elämäsi matkalle Ps.43:3"
"Lähetä valosi ja totuutesi! Ne johdattakoot minua,
ne viekööt minut pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi."
Ja tämä kävi toteen juuri tuossa samassa kirkossa
11. elokuuta 1985, kun Kristus ilmestyi ja sain
ensimmäisen kerran nähdä hänen valonsa ja totuutensa.- Esa T
TeuvoSuni kirjoitti:
joten älä sinäkään kiireellä sielusi rauhaa häiritse.
Vaikka kyllä minustakin on jo monta kertaa
tuntunut siltä, että hieman kiireisempi saisi
Jumalakin olla.
Kun ajattelen omaa elämäänikin, miten hän jaksoi
40 vuotta minua pitää katkerana ja häntä vihaavana
aviottoman syntymätaustani vuoksi.
Mutta sitten kun hän näki hyväksi antaa Poikansa
ilmestyä minulle, ja yhdessä hetkessä parantaa
kaikki menneisyyden haavat, niin alkoi aivan uusi
elämä. Sellainen, jollaista ei uskonut ikinä
omalle kohdalle sattuvan. Silloin kävi toteen ne
sanat, jotka Lappeerannan seurakunnan kirkkoherra
Herkko Kivekäs oli rippilahjaksi annetun Uuden
testamentin lehdelle kirjoittanut 3.5.53:
"Muistolause elämäsi matkalle Ps.43:3"
"Lähetä valosi ja totuutesi! Ne johdattakoot minua,
ne viekööt minut pyhälle vuorellesi, sinun asuntoihisi."
Ja tämä kävi toteen juuri tuossa samassa kirkossa
11. elokuuta 1985, kun Kristus ilmestyi ja sain
ensimmäisen kerran nähdä hänen valonsa ja totuutensa.>Ja tämä kävi toteen juuri tuossa samassa kirkossa 11. elokuuta 1985, kun Kristus ilmestyi ja sain ensimmäisen kerran nähdä hänen valonsa ja totuutensa.<
Teuvo sanot kaikkia kirkkoja Saatanan synakookoksi 90 luvulta lähtien, ja kuitenkin kerrot siellä kohdanneesi Kristuksen.
Uskon kyllä että olet kohdannut Kristuksen, mutta Saatanan luota et voi sitä löytää. Joten olisiko sittenkin aika antaa myös toisten löytää Kristus, sieltä missä Hän itse haluaa ilmestyä.
>Jumalalla ei ole kiire,<
Tässä olen kanssasi samaa mieltä. - nettitutkija
Esa T kirjoitti:
>Ja tämä kävi toteen juuri tuossa samassa kirkossa 11. elokuuta 1985, kun Kristus ilmestyi ja sain ensimmäisen kerran nähdä hänen valonsa ja totuutensa.<
Teuvo sanot kaikkia kirkkoja Saatanan synakookoksi 90 luvulta lähtien, ja kuitenkin kerrot siellä kohdanneesi Kristuksen.
Uskon kyllä että olet kohdannut Kristuksen, mutta Saatanan luota et voi sitä löytää. Joten olisiko sittenkin aika antaa myös toisten löytää Kristus, sieltä missä Hän itse haluaa ilmestyä.
>Jumalalla ei ole kiire,<
Tässä olen kanssasi samaa mieltä.mutta mistä muualta Kristus omansa löytää ja luokseen kutsuu,
kuin juuri Saatanan hallitsemasta maailmasta,
joiden näyttävämpiä merkkejä ovat juuri nuo ihmiskäsin tehdyt temppelit. - Esa T
nettitutkija kirjoitti:
mutta mistä muualta Kristus omansa löytää ja luokseen kutsuu,
kuin juuri Saatanan hallitsemasta maailmasta,
joiden näyttävämpiä merkkejä ovat juuri nuo ihmiskäsin tehdyt temppelit.>Teuvo tuskin sinulle enää vastaa
mutta mistä muualta Kristus omansa löytää ja luokseen kutsuu, kuin juuri Saatanan hallitsemasta maailmasta, joiden näyttävämpiä merkkejä ovat juuri nuo ihmiskäsin tehdyt temppelit.<
Monet ihmiskäsin tehdyt temppelit on silti nimetty Kristukselle, ja vaikka niistä olisi tehty rosvojen pesäpaikka, kaikenlaisella markkinahumulla, ja valheellisella armon julistuksella, niin silti Kristuksella on mahdollisuus puhdistaa temppelinsä.
Teuvo ei anna Jumalalle edes mahdollisuutta, julistamalla 90 luvulta asti kaikki kirkot saatanan synakookoksi, ja pysymään Saatanalla.
Herätyksiä on ollut ja tulee, sen mukaan onko uskovia joiden kautta herätys voi tulla.
On eksytystä käskeä kaikkia poistumaan kaikista kirkoista, sillä juuri siksi monet kirkot ovat siinä tilassa, missä ovat.
Jos viedään kaikki valo pois, niin pimeys jää tilalle, ja silloin annetaan pimeydelle oikein oma temppeli, josta pimeys tekee yhteyden voimalla tehtyjä iskuja.
Sodankäynnin tehokkaimpia iskuja saadaan aikaan vihollisen hajaannuksella ja omien yhteydellä. Ja tässä Sunin toiminnassa toimitaan täysillä Saatanan tavoitteessa.
Eikö Jeesus käskenyt laittamaan lampun korkealle, että se valaisisi koko huoneen. Nyt kuitenkin ollaan piilottamassa lamppua, ja siksi pimeys tulee yhä pimeämmäksi. - nettitutkija
Esa T kirjoitti:
>Teuvo tuskin sinulle enää vastaa
mutta mistä muualta Kristus omansa löytää ja luokseen kutsuu, kuin juuri Saatanan hallitsemasta maailmasta, joiden näyttävämpiä merkkejä ovat juuri nuo ihmiskäsin tehdyt temppelit.<
Monet ihmiskäsin tehdyt temppelit on silti nimetty Kristukselle, ja vaikka niistä olisi tehty rosvojen pesäpaikka, kaikenlaisella markkinahumulla, ja valheellisella armon julistuksella, niin silti Kristuksella on mahdollisuus puhdistaa temppelinsä.
Teuvo ei anna Jumalalle edes mahdollisuutta, julistamalla 90 luvulta asti kaikki kirkot saatanan synakookoksi, ja pysymään Saatanalla.
Herätyksiä on ollut ja tulee, sen mukaan onko uskovia joiden kautta herätys voi tulla.
On eksytystä käskeä kaikkia poistumaan kaikista kirkoista, sillä juuri siksi monet kirkot ovat siinä tilassa, missä ovat.
Jos viedään kaikki valo pois, niin pimeys jää tilalle, ja silloin annetaan pimeydelle oikein oma temppeli, josta pimeys tekee yhteyden voimalla tehtyjä iskuja.
Sodankäynnin tehokkaimpia iskuja saadaan aikaan vihollisen hajaannuksella ja omien yhteydellä. Ja tässä Sunin toiminnassa toimitaan täysillä Saatanan tavoitteessa.
Eikö Jeesus käskenyt laittamaan lampun korkealle, että se valaisisi koko huoneen. Nyt kuitenkin ollaan piilottamassa lamppua, ja siksi pimeys tulee yhä pimeämmäksi.Ja päivä päivältä olen tullut yhä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että Kristus on todella
hänelle ilmestynyt, totuutensa paljastanut ja lähettänyt sitä tämän kansan keskelle julistamaan.
Se kohtelu, minkä hän on eri uskonsuunnilta osakseen saanut, on yksi merkki siitä,
että asia on todella näin. Sillä aivan samoin on Raamatussa kaikkia Jumalan lähettämiä ihmisiä kohdeltu.
Eikä sekään ole mikään Sunin oma oivallus,että nämä ihmiskäsin tehdyt temppelit ovat
todella Saatanan synagogia. Senhän paljasti itse Kristuskin ja apostolit toistivat sitä samaa.
Paavalikin jo 50 luvulla Ateenassa ilmoitti, ettei taivaan ja maan Herra asu ihmiskäsin
tehdyissä temppeleissä. Ja sanoihan Jeremiakin: - muukalainen 4
nettitutkija kirjoitti:
Ja päivä päivältä olen tullut yhä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että Kristus on todella
hänelle ilmestynyt, totuutensa paljastanut ja lähettänyt sitä tämän kansan keskelle julistamaan.
Se kohtelu, minkä hän on eri uskonsuunnilta osakseen saanut, on yksi merkki siitä,
että asia on todella näin. Sillä aivan samoin on Raamatussa kaikkia Jumalan lähettämiä ihmisiä kohdeltu.
Eikä sekään ole mikään Sunin oma oivallus,että nämä ihmiskäsin tehdyt temppelit ovat
todella Saatanan synagogia. Senhän paljasti itse Kristuskin ja apostolit toistivat sitä samaa.
Paavalikin jo 50 luvulla Ateenassa ilmoitti, ettei taivaan ja maan Herra asu ihmiskäsin
tehdyissä temppeleissä. Ja sanoihan Jeremiakin:todella totta mitä sanot.
Onhan Jumala sinullekin kirkastanut Totuuden. - Esa T
nettitutkija kirjoitti:
Ja päivä päivältä olen tullut yhä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että Kristus on todella
tehdyissä temppeleissä. Ja sanoihan Jeremiakin:>Tutkijana olen käynyt läpi Sunin kirjoituksia,
ja päivä päivältä olen tullut yhä enemmän vakuuttuneeksi siitä, että Kristus on todella
hänelle ilmestynyt, totuutensa paljastanut ja lähettänyt sitä tämän kansan keskelle julistamaan.<
Kyllä tämä näkyy Sunista, ja olen kiitollinen siitä osuudesta, jota Kristus julistaa hänen kauttaan.
Vastustan ainoastaan antikristusta joka huutelee sinne väliin.
"Jokainen henki joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen lihaksi tulleena on Jumalasta." Mutta silloin kun Kristukselle ei anneta mitään mahdollisuutta tulla lihaksi, on se antikristuksesta.
"Eksytysten pitää tulla, mutta voi niitä joiden kautta ne tulevat." Siksi on myös kirjoitettu, "toisten opettajat tuomitaan muita ankarammin."
>Eikä sekään ole mikään Sunin oma oivallus,että nämä ihmiskäsin tehdyt temppelit ovat
todella Saatanan synagogia.<
On silti eri asia tuomita ne 90 luvulta asti pysymään loppuun asti. Joten tässä ei Kristuksen lihaksi tulemiselle anneta mitään mahdollisuutta.
Jumala asuu uskovan sydämessä, eikä missään kirkkorakennuksessa, mutta näiden kirkkorakennusten sisällä on näitä eläviä Jumalan Pyhän Hengen temppeleitä.
Ja vasta silloin kun viimeinenkin elävä Pyhän Hengen temppeli poistuu joukosta, on ihmiskäsin tehty temppeli annettu Saatanalle.
Ei sillä ole vielä mitään voitettu jos näkee Saatanan kädenjäljet kaikkialla, mutta sillä on jos näkee Herran kirkkauden myös kaikkialla.
Jos näet oikein, niin näet miten helposti pimeys on voitettavissa, vie vaikka kynttilä pimeään huoneeseen, niin näet miten pimeys poistuu itsestään.
Ei meitä lähetetty pimeyttä julistamaan, vaan tuomaan valoa. "JULISTETTUA SANAA SEURAA IHMEET JA MERKIT." Näin helppoa on valon tuominen, mutta jos suostumme katsomaan pimeyden tekoja, niin alamme automaattisesti julistamaan tätä pimeyttä.
"Katsokaa Kristuksen kirkkautta, kuin kuvastimesta, niin muutumme saman kirkkauden kuvan kaltaisiksi, kirkkaudesta kirkkauteen." Ei se ole tämän vaikeampaa, sillä täytyy vain katsoa oikeaan paikkaan.
Jos katsomme vihollisen kuvaa, niin muutumme hänen kuvansa kaltaiseksi.
Jos katsomme vajaata, niin muutumme itsekkin vajaiksi. Ei ole siis yhden tekevää katsoa vain pimeyden tekoja, sillä suumme alkaa automaattisesti julistamaan silloin pimeyttä.
Olen ollut joskus tässä vankilassa, ja lopulta en nähnyt enää missään valoa, ja tästä seurasi masennus. Masentuneena ollaan oravanpyörässä, josta on todella vaikea päästä pois.
Lopulta piti opetella katsomaan vain valoa, ja mitä enemmän sitä katsoi, niin näki että valoa on kaikkialla. Varon katsomasta pimeyttä, kuin ruttoa, sillä tiedän että Saatana on vain valhetta, joka häviää itsestään, kun lakkaan katsomasta sitä.
Itse asiassa kaikki on meidän omassa päässämme, sillä jokaista meitä kiusaa meidän omat himomme. nettitutkija kirjoitti:
tehdyissä temppeleissä. Ja sanoihan Jeremiakin:Anteeksi, että epäilen, oletko todella tosi tutkija,
vai huviksesiko ilmoitit tutkimuksistasi?
Epäilen siksi, koska vuosikausia olen yrittänyt
saada eri tutkimuslaitoksia, lähinnä Kirkon
tutkimuskeskusta ja rauhan- ja konfliktin tutkijoita
tutkimaan tätä lopun ajan rajua eksytystä. Sen
alkamista ja nopeaa leviämistä ympäri maailman.
Eikä kukaan ole ollut tästä kiinnostunut. Kirkon
tutkimuskeskuksellekin lupasin kaikki ne kirjoitukset,
jotka Pyhä Henki on lähes 20 vuoden aikana tästä
eksytyksestä kirjoituttanut - mutta turhaan.
Noita kirjoituksia on monta paksua mapillista.
Niin vahva ote Saatanalla on kaikissa yhteiskunnan
eri portaissa - esivallasta alkaen. Eikä ihme, koska kirjoitettu on:
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa
mukaisesti. Siksi he myös YKSISSÄ TUUMIN antavat
(ovat jo aikoja sitten antaneet) kuninkaanvaltansa
Pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat."- nettitutkija
TeuvoSuni kirjoitti:
Anteeksi, että epäilen, oletko todella tosi tutkija,
vai huviksesiko ilmoitit tutkimuksistasi?
Epäilen siksi, koska vuosikausia olen yrittänyt
saada eri tutkimuslaitoksia, lähinnä Kirkon
tutkimuskeskusta ja rauhan- ja konfliktin tutkijoita
tutkimaan tätä lopun ajan rajua eksytystä. Sen
alkamista ja nopeaa leviämistä ympäri maailman.
Eikä kukaan ole ollut tästä kiinnostunut. Kirkon
tutkimuskeskuksellekin lupasin kaikki ne kirjoitukset,
jotka Pyhä Henki on lähes 20 vuoden aikana tästä
eksytyksestä kirjoituttanut - mutta turhaan.
Noita kirjoituksia on monta paksua mapillista.
Niin vahva ote Saatanalla on kaikissa yhteiskunnan
eri portaissa - esivallasta alkaen. Eikä ihme, koska kirjoitettu on:
"Jumala näet panee heidät toimimaan oman suunnitelmansa
mukaisesti. Siksi he myös YKSISSÄ TUUMIN antavat
(ovat jo aikoja sitten antaneet) kuninkaanvaltansa
Pedolle siihen saakka kun Jumalan sanat toteutuvat."Kun sai tietää, että joku todella tutkii kirjoituksiasi, eikä vain niitä, vaan myös niitä vastaan
hyökkääviä, joita näyttää olevan paljon enemmän kuin niitä, jotka totuutta ymmärtävät.
Kyllä täällä netissä saa jokainen vaikka nimettömänä olla, ja tutkia mitä itsekukin
haluaa tutkia. Siksi en minäkään vielä itsestäni koe tarpeelliseksi tämän enempää paljastaa.
Tulevaisuus näyttää, mitä tälläkin rintamalla tulee tapahtumaan. Sen vielä sinulle sanon,
että kirjoituksesi ovat saaneet täällä netissä aikaan jonkinlaisen "vallankumouksen".
Valitettavaa on se, ettei näin pienellä totuutta etsivien joukolla mitään todellista vallankumousta
tulla koskaan aikaansaamaan. Ei ole saatu ennen eikä saada nytkään. nettitutkija kirjoitti:
Kun sai tietää, että joku todella tutkii kirjoituksiasi, eikä vain niitä, vaan myös niitä vastaan
hyökkääviä, joita näyttää olevan paljon enemmän kuin niitä, jotka totuutta ymmärtävät.
Kyllä täällä netissä saa jokainen vaikka nimettömänä olla, ja tutkia mitä itsekukin
haluaa tutkia. Siksi en minäkään vielä itsestäni koe tarpeelliseksi tämän enempää paljastaa.
Tulevaisuus näyttää, mitä tälläkin rintamalla tulee tapahtumaan. Sen vielä sinulle sanon,
että kirjoituksesi ovat saaneet täällä netissä aikaan jonkinlaisen "vallankumouksen".
Valitettavaa on se, ettei näin pienellä totuutta etsivien joukolla mitään todellista vallankumousta
tulla koskaan aikaansaamaan. Ei ole saatu ennen eikä saada nytkään.Sillä onhan kirjoitettu:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä,
kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin
tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole,
vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää,
ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Koska ei ole tullut totuuteen eikä saanut
Kristukselta Pyhää Henkeä.
Kristuksen omien ei todella tarvitse kirjoitustensa
julki tulemista pelätä. Sillä jokaisen tällaisen
ihmisen sydämessä on Kristuksella oma tutkijan kammionsa,
josta käsin hän jatkuvasti omiansa ohjaa ja opastaa.
Siksi minäkin luotan täydellisesti siihen, että
hän varjelee jokaisen kirjoitukseni ja sanani
yhtä hyvin kuin nuoren Samuelinkin sanat:
"Kun Samuel varttui, Herra oli hänen kanssaan eikä
sallinut yhdenkään hänen sanansa osua harhaan."
Silti minä vielä sinun tutkimuksia epäilen. Miten
on mahdollista, että Saatana antaisi jollekin
palvelijalleen tukun rahaa ja sanoisi: "Ole hyvä
ja kaiva esille totuus!"- nettitutkija
TeuvoSuni kirjoitti:
Sillä onhan kirjoitettu:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä,
kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin
tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole,
vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.
Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää,
ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Koska ei ole tullut totuuteen eikä saanut
Kristukselta Pyhää Henkeä.
Kristuksen omien ei todella tarvitse kirjoitustensa
julki tulemista pelätä. Sillä jokaisen tällaisen
ihmisen sydämessä on Kristuksella oma tutkijan kammionsa,
josta käsin hän jatkuvasti omiansa ohjaa ja opastaa.
Siksi minäkin luotan täydellisesti siihen, että
hän varjelee jokaisen kirjoitukseni ja sanani
yhtä hyvin kuin nuoren Samuelinkin sanat:
"Kun Samuel varttui, Herra oli hänen kanssaan eikä
sallinut yhdenkään hänen sanansa osua harhaan."
Silti minä vielä sinun tutkimuksia epäilen. Miten
on mahdollista, että Saatana antaisi jollekin
palvelijalleen tukun rahaa ja sanoisi: "Ole hyvä
ja kaiva esille totuus!"vaan rakkaudesta totuuteen. Silti uskon, että
joskus voin tällä tutkimuksella rahaakin saada.
- Voitto Ramu
Et niinkään Raamatulla, vaan omilla harhaisilla kokemuksillasi- joista olet tehnyt ikioman opin itsellesi- ja vaadit kaikilta samanlaisen kokemuksen.
kuten kirjoitettu on:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän
vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin
ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.
Vastustakaa häntä uskossa lujina! Tiedättehän,
että veljenne kaikkialla maailmassa joutuvat
kokemaan samat kärsimykset."
Täällä se kulkee tämän markkinahenkisen
uskonkauppiaan hahmossa keskustelusta toiseen,
ja heti kun se jossakin totuuteen törmää,
niin se ärjyvän leijonan tavoin hyökkää.
Itse en ole voinut Kristusta eteeni johdattaa,
ja ilman totuuden etsintää en olisi koskaan
ahtaasta portista sisälle päässyt, enkä
Kristukselta tätä tehtävää itselleni saanut.
Olen rehellisesti kertonut elämästäni kaiken,
joka on täynnä monenlaista kokemusta.
Minä en ole keneltäkään vaatimassa mitään. Se
on toisenlainen Henki, joka jokaiselta vaatii
sitä samaa kuin minultakin:
"Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään
sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii
kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään
parannuksen."
Mutta ihmisen, joka on jo totuudesta luopuneena
ja paatumuksen tilaan johdatettuna, ei enää enää
pysty parannusta tekemään, on oman minänsä
korottamiseksi vain jatkuvasti hyökättävä
Totuuden Hengen saaneen ihmisen kimppuun.
Kun hän ei pyhimyksen sädekehää päänsä päälle
Jumalalta saa, hän hankii sen itselleen vaikka
DVD-levyistä rakentamalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000014181232- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
kuten kirjoitettu on:
"Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän
vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin
ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.
Vastustakaa häntä uskossa lujina! Tiedättehän,
että veljenne kaikkialla maailmassa joutuvat
kokemaan samat kärsimykset."
Täällä se kulkee tämän markkinahenkisen
uskonkauppiaan hahmossa keskustelusta toiseen,
ja heti kun se jossakin totuuteen törmää,
niin se ärjyvän leijonan tavoin hyökkää.
Itse en ole voinut Kristusta eteeni johdattaa,
ja ilman totuuden etsintää en olisi koskaan
ahtaasta portista sisälle päässyt, enkä
Kristukselta tätä tehtävää itselleni saanut.
Olen rehellisesti kertonut elämästäni kaiken,
joka on täynnä monenlaista kokemusta.
Minä en ole keneltäkään vaatimassa mitään. Se
on toisenlainen Henki, joka jokaiselta vaatii
sitä samaa kuin minultakin:
kaikkia ihmisiä kaikkialla maailmassa tekemään
parannuksen."
Mutta ihmisen, joka on jo totuudesta luopuneena
ja paatumuksen tilaan johdatettuna, ei enää enää
pysty parannusta tekemään, on oman minänsä
korottamiseksi vain jatkuvasti hyökättävä
Totuuden Hengen saaneen ihmisen kimppuun.
Kun hän ei pyhimyksen sädekehää päänsä päälle
Jumalalta saa, hän hankii sen itselleen vaikka
DVD-levyistä rakentamalla.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000014181232Olipa hengen täyteistä tekstiä Teuvolta-
Väkevästi henki Teuvoa ohjaa -Teuvon on toki tehtävä KAIKKI mitä tuo henki käskee tekemään.
Mutta "kirveelläkään" Teuvoa ei saa tunnustamaan että Jeesus on Kristus joka tuli lihaksi sovittamaan maailman synnit ristillä.
Eikä Teuvoa hallussaan pitävä henki salli Teuvon tunnustaa mitä Jeesuksen VERI hänelle HENKILÖKOHTAISESTI MERKITSEE.
ENKÄ OLE KOSKAAN NÄHNYT TEUVON TUNNUSTAVAN MITÄÄN KRISTIKUNSSA YLEISESTI KÄYTÖSSÄ OLEVAA USKONTUUNUSTUSTA.
Olisi mielenkiintoista tietää tunnustaako Teuvo Kolminaisuuden ja Jeesuksen Jumaluuden.
Yhdessä asiasa Teuvo on oikeassa: hän tunnustaa lapsikasteen, ja ymmärtää että siinä perisynnin kahle katkeaa.
Ei siis niin pimeää, ettäkö ei jotakin tottakin. Voitto Ramu kirjoitti:
Olipa hengen täyteistä tekstiä Teuvolta-
Väkevästi henki Teuvoa ohjaa -Teuvon on toki tehtävä KAIKKI mitä tuo henki käskee tekemään.
Mutta "kirveelläkään" Teuvoa ei saa tunnustamaan että Jeesus on Kristus joka tuli lihaksi sovittamaan maailman synnit ristillä.
Eikä Teuvoa hallussaan pitävä henki salli Teuvon tunnustaa mitä Jeesuksen VERI hänelle HENKILÖKOHTAISESTI MERKITSEE.
ENKÄ OLE KOSKAAN NÄHNYT TEUVON TUNNUSTAVAN MITÄÄN KRISTIKUNSSA YLEISESTI KÄYTÖSSÄ OLEVAA USKONTUUNUSTUSTA.
Olisi mielenkiintoista tietää tunnustaako Teuvo Kolminaisuuden ja Jeesuksen Jumaluuden.
Yhdessä asiasa Teuvo on oikeassa: hän tunnustaa lapsikasteen, ja ymmärtää että siinä perisynnin kahle katkeaa.
Ei siis niin pimeää, ettäkö ei jotakin tottakin.En ole tavannut vielä yhtäkään ihmistä, joka
kasteessa olisi päässyt eroon perisynnistä.
Eikä sellaisia ole edes niiden joukossa, jotka
ovat antaneet kastattaa itsensä monta kertaa.
Kolme kertaakin kastettuja olen tavannut.
Jos tämä olisi alkuseurakuntien jälkeen toiminut,
niin maailmassa ei olisi ainuttakaan porttoseurakuntaa
ei sinun Exodus-lahkoakaan, eikä ainuttakaan
ihmiskäsin tehtyä temppeliä, papeista puhumattakaan.
Eikä sinunkaan tarvitsi levittää maailmalle helluntailaisten
uskoa tai jaella DVD-levyjä, sillä silloin kaikki olisivat yhtä.
Perisynti katkeaa vasta ahtaassa portissa, josta
eivät totuudesta luopuneet tule koskaan sisälle pääsemään:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000013013389
Niin kauan kun olet oksana omassa Exodus-puussasi,
et voi olla oksana Kristuksen totuuden puussa.
Eikö korkeasti koulutettu upseeri ole edes näin
yksinkertaista asiaa vieläkään oppinut tuntemaan,
vaikka sen sinulle jo kymmenen vuotta sitten selvitin?- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
En ole tavannut vielä yhtäkään ihmistä, joka
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000013013389
vaikka sen sinulle jo kymmenen vuotta sitten selvitin?Toki uskon, että Teuvon ei tarvitse levittää Raamatun sanaa kenellekään, mutta minulle se on annettu tehtäväksi.
JKaa että perisynti ei katkea kasteessa.
Muistanko väärin, että teuvo olisi kirjoittanut että kaste hänelle ainoastaan jäi, ja hän olisi kirjoittanut että kasteessa perisynnin "napanuora" katkeaa.
Tuo ilmaisusi ""perisynnin napanuora " jäi mieleeni ja se onkin todellakin hyvin tapahtumaa kuvaava sanonta.
Vositko kopioida kyseisen virkkeesi missä käytit tuota sanaa "napanuora" jotta asia selviäsi.
Äläkä luulekaan, että kukaan rupeaa käymään läpi niitä lähes tuhatta kirjoitustasi löytääkseen kyseisen kohdan.
Väitän edelleenm ,että käöytit tuota "napanuora" sanaa kasteen yhteydessä tapahtuvasta perisynnin katkeamisesta- jos toisin on niin osoita se lukijoille, tuomalla tänne lainaus kyseisestä tekstistäsi. - Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
En ole tavannut vielä yhtäkään ihmistä, joka
vaikka sen sinulle jo kymmenen vuotta sitten selvitin?Itse olet oksastettuna ihan ikiomassa puussasi jossa ei ole yhtään muuta oksaa.
ASika iso se "Exodus puu" on. peräti yksi vaimoni lisäksi , ja tämäkin näyttää tekevän kuolemaan syövän kourissa.
Jotenka jäjelle jää minä ja vaimoni, tuohon mainitsemaasi "lahkoon" Pitäsikö mun erota vaimostani jotta olisin siinä yksin?
Ihan vaan lohdutukseksi Teuvo sulle. en enää tisnaa rahaa tuolle yhdstyksellemme, vaan tienaan rahat otselleni- koska se näytti sinua niin rasittavan. Nyt voit iloita siitä, että Ramu pitää tienaamansa rahat itsellään, eikä hengellistä työtä tekevälle yhteisölle.
Täytyypi vissiin tässä vähän alkaa kiertämään muailmaa. kesämökkikin pitsi laittaa ja autokin vaihtaa ja iso venekin hankkia tuohon rannalle ja montaa muuta mukavaa. Mailaan sitten vaikka sulle jostakin puolilta maailmaa, jotta voisit olla rauhallisin mielin että en ole vaan Raamatun sanaa levittämässä, vaan olen nauttimassa elämästä Voitto Ramu kirjoitti:
Toki uskon, että Teuvon ei tarvitse levittää Raamatun sanaa kenellekään, mutta minulle se on annettu tehtäväksi.
JKaa että perisynti ei katkea kasteessa.
Muistanko väärin, että teuvo olisi kirjoittanut että kaste hänelle ainoastaan jäi, ja hän olisi kirjoittanut että kasteessa perisynnin "napanuora" katkeaa.
Tuo ilmaisusi ""perisynnin napanuora " jäi mieleeni ja se onkin todellakin hyvin tapahtumaa kuvaava sanonta.
Vositko kopioida kyseisen virkkeesi missä käytit tuota sanaa "napanuora" jotta asia selviäsi.
Äläkä luulekaan, että kukaan rupeaa käymään läpi niitä lähes tuhatta kirjoitustasi löytääkseen kyseisen kohdan.
Väitän edelleenm ,että käöytit tuota "napanuora" sanaa kasteen yhteydessä tapahtuvasta perisynnin katkeamisesta- jos toisin on niin osoita se lukijoille, tuomalla tänne lainaus kyseisestä tekstistäsi.Sinulle on Saatana antanut tehtäväksi levittää
eri uskonsuuntien oppeja; luterilaista,
vapaakirkollista ja helluntailaista. Minä en ole
tullut tänne sinun suunnitelmiasia ja tulevaisuutesi
näkyjä estämään, joten ole hyvä ja poistu. Jatka
entiseen malliin rahoinesi, kuten kirjoitettu on:
"Kadotukseen joudut rahoinesi, kun luulet, että
Jumalan lahja on rahalla ostettavissa!
Sinulla ei ole tässä osaa eikä arpaa, sillä sinä
et ole vilpitön Jumalan edessä.
Käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa!
Kenties hän antaa ajatuksesi anteeksi.
Minä näen, että sinä olet myrkkyä täynnä ja
vääryys pitää sinua kahleissaan."- lukija.
TeuvoSuni kirjoitti:
Sinulle on Saatana antanut tehtäväksi levittää
eri uskonsuuntien oppeja; luterilaista,
vapaakirkollista ja helluntailaista. Minä en ole
tullut tänne sinun suunnitelmiasia ja tulevaisuutesi
näkyjä estämään, joten ole hyvä ja poistu. Jatka
entiseen malliin rahoinesi, kuten kirjoitettu on:
"Kadotukseen joudut rahoinesi, kun luulet, että
Jumalan lahja on rahalla ostettavissa!
Sinulla ei ole tässä osaa eikä arpaa, sillä sinä
et ole vilpitön Jumalan edessä.
Käänny tästä pahuudestasi ja rukoile Herraa!
Kenties hän antaa ajatuksesi anteeksi.
Minä näen, että sinä olet myrkkyä täynnä ja
vääryys pitää sinua kahleissaan."Raamatunjakeita kuin heinämies, mutta jokin mättää? kun ei anna Voitolle anteeksi
"Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi." - vote.
lukija. kirjoitti:
Raamatunjakeita kuin heinämies, mutta jokin mättää? kun ei anna Voitolle anteeksi
"Silloin hänen herransa kutsui hänet eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska sitä minulta pyysit;
eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa kanssapalvelijaasi, niinkuin minäkin sinua armahdin?'
Ja hänen herransa vihastui ja antoi hänet vanginvartijan käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, minkä oli hänelle velkaa.
Näin myös minun taivaallinen Isäni tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."Teuvon anteeksiantoa ollut vaillakaan?
vote. kirjoitti:
Teuvon anteeksiantoa ollut vaillakaan?
ja anteeksi olen antanut. Siitä on todistus täällä netissäkin.
Mutta kun anteeksipyyntö on tullut vain huulilta
eikä sydämestä, niin sama rienaus jatkuu
edelleen, joka alkoi jo kymmenen vuotta sitten,
kun Pyhä Henki paljastin hänen sydämessä asuvan
hengen Saatanan valheen hengeksi.
Siksi hänen touhunsa täällä netissäkin on
sellaista, josta kirjoitettu on:
"Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita,
mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on
ihmisten silmissä arvokasta (kuten nuo DVD-
levytkin), on Jumalalle iljetys."- lukija.
TeuvoSuni kirjoitti:
levytkin), on Jumalalle iljetys."ole vaan sun omassa päässäsi ja mielikuvituksissasi?
mutta jollet anna anteeksi toisille, niin Taivaallinen Isä ei anna sinulle anteeksi.
minkä te pidätätte maan päällä se on pidätetty taivaassa - Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
levytkin), on Jumalalle iljetys."Teuvon mieletä Raamatun sanan jakaminen ilmaiseksi DVD- levyllä on iljetys Jumalan silmissä.
"Se, mikä on
levytkin), on Jumalalle iljetys."
Mitä mieltä olette- onko tuo Teuvon lause Pyhästä Hengestä lähtösin? MIELIPITEITÄ ! - ilmiönä
Voitto Ramu kirjoitti:
Teuvon mieletä Raamatun sanan jakaminen ilmaiseksi DVD- levyllä on iljetys Jumalan silmissä.
"Se, mikä on
levytkin), on Jumalalle iljetys."
Mitä mieltä olette- onko tuo Teuvon lause Pyhästä Hengestä lähtösin? MIELIPITEITÄ !Alkaa muistuttaa jopa kuuluisaa "Kartanolaisuutta", kun kaikilta vaaditaan täsmälleen samanlaista uskonnollista kokemusta "ehtona" ARMON saamiseksi.
Jumalan Sanan levittäminen ja jakaminen vaikkapa DVD-levyinä on varmasti Jumalan mielen mukaista toimintaa, jota tulee siunata ja edistää eikä yrittää estää ja kirota.
Jes. 55:11
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin. ilmiönä kirjoitti:
Alkaa muistuttaa jopa kuuluisaa "Kartanolaisuutta", kun kaikilta vaaditaan täsmälleen samanlaista uskonnollista kokemusta "ehtona" ARMON saamiseksi.
Jumalan Sanan levittäminen ja jakaminen vaikkapa DVD-levyinä on varmasti Jumalan mielen mukaista toimintaa, jota tulee siunata ja edistää eikä yrittää estää ja kirota.
Jes. 55:11
niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin."Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten
katseltaviksi, muuten ette saa palkkaanne
taivaalliselta isältänne.
Kun siis autat köyhiä (tai jakelet DVD-levyjä),
älä toitota siitä niin kuin tekopyhät tekevät
synagogissa ja kujilla (markkinoilla ja netissä),
jotta ihmiset kiittelisivät heitä.
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä
oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa.
Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa,
palkitsee sinut."
Teuvo ei vaadi keneltäkään mitään. Se on hänessä
vaikuttava Totuuden Henki joka tämänkin sukupolven
keskellä tämän vaatimuksensa esittää:
kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."
Sitä en minä tiedä, miten joku itse itsensä
vanhurskauttanut, pystyy parannusta tekemään,
koska siinä pitäisi koko mennyt elämä heittää
kelvottomana romukoppaan. Eikä sitä voi edes
kierrätykseen laittaa.- paremmin
TeuvoSuni kirjoitti:
"Varokaa tuomasta hurskaita tekojanne ihmisten
Kun siis autat köyhiä (tai jakelet DVD-levyjä),
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.
Kun annat almun, älköön vasen kätesi tietäkö mitä
oikea tekee, jotta hyvä tekosi pysyisi salassa.
Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa,
palkitsee sinut."
Teuvo ei vaadi keneltäkään mitään. Se on hänessä
vaikuttava Totuuden Henki joka tämänkin sukupolven
keskellä tämän vaatimuksensa esittää:
kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen."
Sitä en minä tiedä, miten joku itse itsensä
vanhurskauttanut, pystyy parannusta tekemään,
koska siinä pitäisi koko mennyt elämä heittää
kelvottomana romukoppaan. Eikä sitä voi edes
kierrätykseen laittaa.Kukahan se omaa hurskauttaan kovin ahkerasti täällä netissä toitottaa
"minä menin ahtaasta portista"
"minulla on vain totuuden henki"
"minä vain olen oikeassa" muut ovat porttolassa.?
kukahan se itseään toitottaa oikein omalla nimellään, jotta ihmiset teidät huomaisi, ja kirjojansa mainostaa oikein netissä "Älkää heitä peljätkö" kirjaa on kovasti täällä mainostettu?
Kun siis autat köyhiä (tai jakelet kirjojasi),
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet. paremmin kirjoitti:
Kukahan se omaa hurskauttaan kovin ahkerasti täällä netissä toitottaa
"minä menin ahtaasta portista"
"minulla on vain totuuden henki"
"minä vain olen oikeassa" muut ovat porttolassa.?
kukahan se itseään toitottaa oikein omalla nimellään, jotta ihmiset teidät huomaisi, ja kirjojansa mainostaa oikein netissä "Älkää heitä peljätkö" kirjaa on kovasti täällä mainostettu?
Kun siis autat köyhiä (tai jakelet kirjojasi),
Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.ei ahtaasta portista pääse sisälle kukaan omalla
vanhurskaudellaan, jonka tunnistaa heti tällaisen
ihmisen kirjoituksista.
On kaksi eri asiaa, julistaa sitä totuutta, jonka
Kristus on omilleen paljastanut, ja lähettänyt
sitä julistamaan, tai levittää Saatanasta peräisin
olevia erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja.
Kun Kristus minut syyskuussa tänne nettiin opasti,
oli itsestään selvää, etteivät hänen omansa kuulu
mihinkään salaseuraan, jotka peitenimillä
pusikosta huutavat rienauksiaan.
Vajaan kuukauden sain silloin totuudesta kirjoittaa,
kunnes niitä alettiin järjestelmällisesti ylöstemmata.
Sen jälkeen kirjoitin nimimerkillä Henki&henki,
ja niitä ei poistettukaan. Sitten eräs seriffi
sääntöjen vastaisesti paljasti tämän nimimerkin
takana olevan kirjoittajan, ja siitä lähtien olen
kirjoittanut omalla nimelläni. Se piti tosin
rekisteröidä, kun eräs Saatanan palvelija alkoi
kirjoittaa tällä samalla nimellä.
Ei totuuden julistaja tämän maailman jumalan
valtakunnassa kiitosta saa, eikä ole sen kiitoksen
tarpeessa.
"Ei palvelija siitä saa kiitosta, että hän tekee,
mitä hänen tulee tehdä.
Niinpä tekin, kun nolette tehneet kaiken, mitä
teidän tulee tehdä, sanokaa: 'Me olemme arvottomia
palvelijoita. Olemme tehneet vain sen, minkä
olimme velvolliset tekemään."
Kerro sinä nyt minulle se, millä tavoin sinä
haukkuisit Paavalia näistä sanoista, jos hän
tänä päivänä keskellämme olisi:
"Yritänkö MINÄ tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai
kukaties Jumalaan? PYRINKÖ olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä,en olisi
Kristuksen palvelija.
Teen teille selväksi, veljet, että MINUN
julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen
mukainen. Enhän MINÄ ole sitä ihmisiltä
saanutkaan, eikä kukaan ole sitä MINULLE opettanut,
vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi MINULLE."
Kun minä sain totuuden samalla tavalla, niin on
itsestään selvää, etteivät Saatanan eksyttämät
ihmiset sitä siedä kuulla, koska kirjoitettu on:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa
vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä,
joka kertoo totuuden."- Raamattulevyistä
TeuvoSuni kirjoitti:
ei ahtaasta portista pääse sisälle kukaan omalla
vanhurskaudellaan, jonka tunnistaa heti tällaisen
ihmisen kirjoituksista.
On kaksi eri asiaa, julistaa sitä totuutta, jonka
olevia erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja.
Kun Kristus minut syyskuussa tänne nettiin opasti,
oli itsestään selvää, etteivät hänen omansa kuulu
mihinkään salaseuraan, jotka peitenimillä
pusikosta huutavat rienauksiaan.
Vajaan kuukauden sain silloin totuudesta kirjoittaa,
kunnes niitä alettiin järjestelmällisesti ylöstemmata.
Sen jälkeen kirjoitin nimimerkillä Henki&henki,
ja niitä ei poistettukaan. Sitten eräs seriffi
sääntöjen vastaisesti paljasti tämän nimimerkin
takana olevan kirjoittajan, ja siitä lähtien olen
kirjoittanut omalla nimelläni. Se piti tosin
rekisteröidä, kun eräs Saatanan palvelija alkoi
kirjoittaa tällä samalla nimellä.
Ei totuuden julistaja tämän maailman jumalan
valtakunnassa kiitosta saa, eikä ole sen kiitoksen
tarpeessa.
"Ei palvelija siitä saa kiitosta, että hän tekee,
mitä hänen tulee tehdä.
Niinpä tekin, kun nolette tehneet kaiken, mitä
teidän tulee tehdä, sanokaa: 'Me olemme arvottomia
palvelijoita. Olemme tehneet vain sen, minkä
olimme velvolliset tekemään."
Kerro sinä nyt minulle se, millä tavoin sinä
haukkuisit Paavalia näistä sanoista, jos hän
tänä päivänä keskellämme olisi:
"Yritänkö MINÄ tässä vaikuttaa ihmisiin? Tai
kukaties Jumalaan? PYRINKÖ olemaan ihmisille mieliksi?
Jos vielä pyrkisin miellyttämään ihmisiä,en olisi
Kristuksen palvelija.
Teen teille selväksi, veljet, että MINUN
julistamani evankeliumi ei ole ihmismielen
mukainen. Enhän MINÄ ole sitä ihmisiltä
saanutkaan, eikä kukaan ole sitä MINULLE opettanut,
vaan sain sen, kun Jeesus Kristus ilmestyi MINULLE."
Kun minä sain totuuden samalla tavalla, niin on
itsestään selvää, etteivät Saatanan eksyttämät
ihmiset sitä siedä kuulla, koska kirjoitettu on:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa
vaatii oikeaa tuomiota, ja inhoatte sitä,
joka kertoo totuuden."Onko mielestäsi Raamatun jakaminen ilmaiseksi dvd-levyillä Saatanasta peräisin olevaa erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja. Siitähän alunperin oli kysymys.
"On kaksi eri asiaa, julistaa sitä totuutta, jonka
olevia erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja." Raamattulevyistä kirjoitti:
Onko mielestäsi Raamatun jakaminen ilmaiseksi dvd-levyillä Saatanasta peräisin olevaa erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja. Siitähän alunperin oli kysymys.
"On kaksi eri asiaa, julistaa sitä totuutta, jonka
olevia erihenkisten porttoseurakuntien ihmisoppeja."teot ja tekemiset, jotta näkisit, mitä hän tuolla
DVD-kampanjalla ajaa takaa. Mieti myös sitä, miksi
hän jakelee helluntailaisten uskomisoppeja ihmisille,
vaikka itse väittää olevansa vain kerran kastettu.
Kyllä hän saanut kymmenen vuotta tuota firmaansa
rauhassa pyörittää. Minä olin tehtävän tehnyt,
kun Pyhä Henki oli paljastanut hänessä vaikuttavan
hengen Saatanan hengeksi. Jos ojennat hänelle
käden saadaksesi DVD-levyn, on hän pian siepannut
sinut kokonaan.
On parempi mennä taivaaseen ilman DVD-levyjä,
kuin soitin ja levyt kainalossa joutua kadotukseen.
Minä en häntä tänne nettiin, enkä omiin avauksiini
ole kutsunut vaan Saatana hänet tännekin lähetti
totuutta rienaamaan.
Minä en pysty hänestä tuota Saatanan henkeä pois
ajamaan, kun hän itsekään ei sitä edes yritä,
sillä niin vahvasti hän uskoo tuon valheen hengen
Totuuden Hengeksi.
Eräs ystävä kehotti minua käymään herätysliikkeiden
palstalla katsomassa, mitä tuo mies siellä tekee,
ja siellähän tätä Voittoa oikein toden teolla on:
"Voitto eestä, Voitto takaa, Voitto istuu, Voitto makaa!"
Miksi hän ei pysy edes yhdessä keskustelussa?
Siksi, koska kirjoitettu on:
"Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä
kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet saisi niellä."
- Nimimerkki
Ystäväni, tässä on sinulle koeteltavaa: http://www.omena.org/~tojanne/forum/viewtopic.php?t=10
Eivät ne tuo mitään uutta siihen totuuteen,
että jo vuodesta 90 lähtien on totuus maailmassa
torjuttu, kun tämän maailman ruhtinas, Saatana,
jo silloin alkoi järjestellä haltuunsa saamaansa
maailmaa mieleisekseen. Mieleisekseen itselleen
ja ennen kaikkea mieleiseksi palvelijoilleen;
paaveille, piispoille, papeille, saarnaajille ja
jos jonkinlaisille evankelistoille ja julistustyön
tekijöille. Jotka uskollisesti ovat rakentaneet
maailman täyteen näitä ihmiskäsi tehtyjä
temppeleitä, jotka Jumala jo Golgatalla omasta
käytöstään poisti. Antoipa vielä roomalaistenkin
tuhota oman temppelinsä vuonna 90, ettei näiden
Saatanan synagogien joukkoon jäisi ainuttakaan
Jumalan rakennuttamaa temppeliä. Joten senkin
temppelin osalta Jeesuksen ennustus kävi
täydellisesti toteen:
"Kun Jeesus oli lähdössä temppelistä, sanoi eräs
hänen opetuslapsistaan: "Opettaja, katso! Mitkä
kivet, mikä rakennus!"
Jeesus vastasi: "Katso nyt näitä mahtavia rakennuksia.
Kaikki revitään maahan, tänne ei jää kiveä kiven päälle."
Kerro sinä nyt puolestasi: jaksoitko nuo jaaritukset
lukea, ja miten ne vaikuttivat sinun omaan uskoosi,
horjuttivatko vai vahvistivatko ne uskoasi?- Esa T
TeuvoSuni kirjoitti:
täydellisesti toteen:
kivet, mikä rakennus!"
horjuttivatko vai vahvistivatko ne uskoasi?>vuodesta 90 lähtien on totuus maailmassa
torjuttu<
Teuvo tämä on sellaista tekstiä, ettei voi sanoa kuin, totisesti toinen astia on tehty roska-astiaksi.
Et anna Kristukselle edes mahdollisuutta, joten tämä ei ainakaan tunnusta Kristusta lihaksi tulleena.
Kunpa näkisit että juuri tästä piti antikristus tunnistaa.
En lukenut myöskään linkkiä, joten siihen en ota kantaa. - Nimimerkki
TeuvoSuni kirjoitti:
täydellisesti toteen:
kivet, mikä rakennus!"
horjuttivatko vai vahvistivatko ne uskoasi?>>Kerro sinä nyt puolestasi: jaksoitko nuo jaaritukset
horjuttivatko vai vahvistivatko ne uskoasi? Nimimerkki kirjoitti:
>>Kerro sinä nyt puolestasi: jaksoitko nuo jaaritukset
horjuttivatko vai vahvistivatko ne uskoasi?koska se, mitä ennalta ilmoitettu on, on myös
Jumalan armosta toteutunut omassa elämässäni:
"Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi
Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä.
Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne
ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi,
vaan tulen luoksenne."
"Teissä kyllä pysyys se voitelu, jonka olette
on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Hänessä pysyn vaikka uudelleenkastajat ja muut
eksyttäjät jatkuvasti yrittävät saada minut
syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan.- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
koska se, mitä ennalta ilmoitettu on, on myös
Jumalan armosta toteutunut omassa elämässäni:
"Tämä puolustaja on Totuuden Henki. Maailma ei voi
Henkeä saada, sillä maailma ei näe eikä tunne häntä.
Mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy luonanne
ja on teissä. En minä jätä teitä orvoiksi,
vaan tulen luoksenne."
"Teissä kyllä pysyys se voitelu, jonka olette
on teitä opettanut, niin pysykää hänessä."
Hänessä pysyn vaikka uudelleenkastajat ja muut
eksyttäjät jatkuvasti yrittävät saada minut
syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan.Teuvo kun luulee häntä ohjaavan hengen vaikutuksesta, että henkien koettelu 1Jh 4:1-3 mukaisesti on Pyhän Hengen pilkkaa.
Teuvoa ohjaava henki on saanut uskoteltua Teuvolle, että Johannes opetta Pyhän Hengen pilkkaamista kyseisessä raamatunkohdassa. Voitto Ramu kirjoitti:
Teuvo kun luulee häntä ohjaavan hengen vaikutuksesta, että henkien koettelu 1Jh 4:1-3 mukaisesti on Pyhän Hengen pilkkaa.
Teuvoa ohjaava henki on saanut uskoteltua Teuvolle, että Johannes opetta Pyhän Hengen pilkkaamista kyseisessä raamatunkohdassa.Teuvo tietää, koska kirjoitettu on:
"Jos he ovat päässeet eroon maailman saastasta
tullessaan tuntemaan meidän Herramme ja
Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen mutta sitten
taas vajoavat siihen ja joutuvat sen valtaan
heidän tilansa on lopussa pahempi kuin alussa.
Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi
lainkaan oppineet tuntemaan vanhurskauden tietä,
kuin että he sen opittuaan kääntävät selkänsä
pyhälle käskylle, jonka ovat vastaan ottaneet.
Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa
sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: Pesty
sika rypee rapakossa."
Ja tämä se Saatanan palvelijoita todella jurppii.
Mahtanevatko edes yöllä nukkua, kun joskus löytää
heidän viestejään, jotka on kirjoitettu silloin,
kun Kristuksen omat rauhassa nukkuvat.- VictorRämä
TeuvoSuni kirjoitti:
Teuvo tietää, koska kirjoitettu on:
"Jos he ovat päässeet eroon maailman saastasta
tullessaan tuntemaan meidän Herramme ja
Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen mutta sitten
taas vajoavat siihen ja joutuvat sen valtaan
heidän tilansa on lopussa pahempi kuin alussa.
Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi
lainkaan oppineet tuntemaan vanhurskauden tietä,
kuin että he sen opittuaan kääntävät selkänsä
pyhälle käskylle, jonka ovat vastaan ottaneet.
Heidän on käynyt juuri niin kuin sananlaskussa
sanotaan: "Koira palaa oksennukselleen", ja: Pesty
sika rypee rapakossa."
Ja tämä se Saatanan palvelijoita todella jurppii.
Mahtanevatko edes yöllä nukkua, kun joskus löytää
heidän viestejään, jotka on kirjoitettu silloin,
kun Kristuksen omat rauhassa nukkuvat.Kirjoitat eksyttäjä Suni tällä tavoin:
"Kristus johdattaa kaikki omansa pois näistä
lopun ajan Saatanan synagogista - porttoseurakunnista"
Vaadit siis uskovia hylkäämään oman seurakuntansa, tämä julistus on suorastaan koko sanomasi motiivina.
Pyhä Raamattu sensijaan opettaa näin:
"Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän."
eli voimme tehdä selvän johtopäätöksen; sinä kehoitat ja vaadit juuri tekemään sitä mistä sana kieltää ja varoittaa. Olet siis yksi lopunajan merkki ja toimit antikristuksen voimalla.
Tiedoksesi kerron, että Jumalamme kyllä varjelee kaltaisiltasi kaikki omansa jotka valvovat ja rukoilevat, eivätkä hylkää omaa seurakunnan kokoustansa. VictorRämä kirjoitti:
Kirjoitat eksyttäjä Suni tällä tavoin:
"Kristus johdattaa kaikki omansa pois näistä
lopun ajan Saatanan synagogista - porttoseurakunnista"
Vaadit siis uskovia hylkäämään oman seurakuntansa, tämä julistus on suorastaan koko sanomasi motiivina.
Pyhä Raamattu sensijaan opettaa näin:
"Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän."
eli voimme tehdä selvän johtopäätöksen; sinä kehoitat ja vaadit juuri tekemään sitä mistä sana kieltää ja varoittaa. Olet siis yksi lopunajan merkki ja toimit antikristuksen voimalla.
Tiedoksesi kerron, että Jumalamme kyllä varjelee kaltaisiltasi kaikki omansa jotka valvovat ja rukoilevat, eivätkä hylkää omaa seurakunnan kokoustansa.Silloin kun Jeesus meni tapansa mukaan synagogaan,
hän meni sinne opettamaan opetuslapsillen kirjoituksia,
ja saadakseen papit palvelemaan todellista Jumalaa.
Kun se ei onnistunut, niin Jumala sitten Golgatalla,
tämän valitun kansansa pappeineen ja synagogineen
hylkäsi.
Silloin kun nuo mainitsemasi sanat kirjoitettiin,
silloin seurakunnat vielä olivat Totuuden Hengen
saaneiden ihmisten johdettavina. Mutta eivät ole
sitä vuoden 90 jälkeen olleet, kun antikristukset
aloittivat tämän maailman valloituksen. Johannes
sai tämän nahoissaan tuntea, kun hänet toimitettiin
näiden toimesta vankeuteen Patmos saarelle. Pois
seurakunnalta totuutta vaatimasta. Sieltä hän
välitti meille lopun ajan ihmisille tämän
viimeisen Kristuksen viestin, jolla hän kutsuu
omansa pois näistä porton kahleista:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat
irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman
kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan
ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette
minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa
hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille
vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen
asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tämä kehotus ja kutsu on todella aiheellinen,
sillä Jumalan tuomio, kun se kerran ihmiskunnan kohtaa,
se alkaa juuri näistä porttoseurakunnista ja
heidän temppeleistään.
Lue Hesekielin kirjasta, jotta tietäisit, miten
se alkaa ja mitä silloin tapahtuu.- VictorRämä
TeuvoSuni kirjoitti:
Silloin kun Jeesus meni tapansa mukaan synagogaan,
hän meni sinne opettamaan opetuslapsillen kirjoituksia,
ja saadakseen papit palvelemaan todellista Jumalaa.
Kun se ei onnistunut, niin Jumala sitten Golgatalla,
tämän valitun kansansa pappeineen ja synagogineen
hylkäsi.
Silloin kun nuo mainitsemasi sanat kirjoitettiin,
aloittivat tämän maailman valloituksen. Johannes
sai tämän nahoissaan tuntea, kun hänet toimitettiin
näiden toimesta vankeuteen Patmos saarelle. Pois
seurakunnalta totuutta vaatimasta. Sieltä hän
välitti meille lopun ajan ihmisille tämän
viimeisen Kristuksen viestin, jolla hän kutsuu
omansa pois näistä porton kahleista:
"Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki
kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat ovat
irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman
kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan
ja ylellisestä elämästään.
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:
"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette
minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa
hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi niille
vitsauksille, joilla häntä lyödään.
Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen
asti, eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Tämä kehotus ja kutsu on todella aiheellinen,
sillä Jumalan tuomio, kun se kerran ihmiskunnan kohtaa,
se alkaa juuri näistä porttoseurakunnista ja
heidän temppeleistään.
Lue Hesekielin kirjasta, jotta tietäisit, miten
se alkaa ja mitä silloin tapahtuu."Älkäämme jättäkö omaa seurakunnankokoustamme, niinkuin muutamien on tapana, vaan kehoittakaamme toisiamme, sitä enemmän, kuta enemmän näette tuon päivän lähestyvän."
Kun luet tekstin huolella, niin ymmärrät että kehoitus koskee sitä enemmän kun näette tuon päivän lähestyvän. Mistään ei ilmene sanaa väitteesi tueksi, että v.90 jKr jälkeen em kehoitus ei olisi enää voimassa. Päinvastoin voidaan ajatella sen koskevan aina lopunajan viimehetkiäkin koskevaksi aina siihen asti kun Kristus tulee takaisin.
näin kirjoitit:
"Silloin kun nuo mainitsemasi sanat kirjoitettiin,
aloittivat tämän maailman valloituksen"
SODIT SIIS SELVÄÄ SANAA VASTAAN JA OLET EKSYTTÄJÄ. Eksyttäjä tahtoo hajoittaa Kristuksen paimentaman lauman hajalleen susien syötäväksi.
Tee kiireesti parannus jos tämä synti vielä sinulle anteeksi annettaisiin! VictorRämä kirjoitti:
Kun luet tekstin huolella, niin ymmärrät että kehoitus koskee sitä enemmän kun näette tuon päivän lähestyvän. Mistään ei ilmene sanaa väitteesi tueksi, että v.90 jKr jälkeen em kehoitus ei olisi enää voimassa. Päinvastoin voidaan ajatella sen koskevan aina lopunajan viimehetkiäkin koskevaksi aina siihen asti kun Kristus tulee takaisin.
näin kirjoitit:
SODIT SIIS SELVÄÄ SANAA VASTAAN JA OLET EKSYTTÄJÄ. Eksyttäjä tahtoo hajoittaa Kristuksen paimentaman lauman hajalleen susien syötäväksi.
Tee kiireesti parannus jos tämä synti vielä sinulle anteeksi annettaisiin!jo yli 18 vuotta sitten, kun Kristus puhdisti sydämen
ja antoi sinne Totuuden Henkensä ja sen myötä koko totuuden.
Siksi toivon että sinäkin löytäisit sen kapean
tien, joka ahtaalle portille johtaa. Ja sieltä
se vie kaikkien porttoseurakuntien ulkopuolelle,
Kristuksen luokse:
"Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin
ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään.
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin
ulkopuolelle, hänen häväistystään kantaen.
Eihän meillä täällä ole pysyvää kaupunkia, vaan
me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee."- VictorRämä
TeuvoSuni kirjoitti:
jo yli 18 vuotta sitten, kun Kristus puhdisti sydämen
ja antoi sinne Totuuden Henkensä ja sen myötä koko totuuden.
Siksi toivon että sinäkin löytäisit sen kapean
tien, joka ahtaalle portille johtaa. Ja sieltä
se vie kaikkien porttoseurakuntien ulkopuolelle,
Kristuksen luokse:
"Siksi myös Jeesus kärsi ja kuoli kaupunginportin
ulkopuolella pyhittääkseen kansan omalla verellään.
Lähtekäämme siis hänen luokseen leirin
ulkopuolelle, hänen häväistystään kantaen.
Eihän meillä täällä ole pysyvää kaupunkia, vaan
me odotamme ikävöiden sitä kaupunkia, joka tulee."synnin tekemistä ja hajoitat Kristuksen seurakuntaa?
Sinä käsket jättämään oman seurakunnankokouksen!
Vakava varoitus:
"Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette."
Seurakunnan hajoittaminen on samaa kuin Jumalan temppelin hajoittaminen.
Ei ole kyse pelkästään Luterilaisesta kirkosta vaan olet yksiselitteisesti julistanut kaikki mahdolliset seurakunnat hajoitustuomiosi alle.
Pysähdy jo vihdoin miettimään minkä hengen vietävänä olet. VictorRämä kirjoitti:
näin kirjoitit:
Tee kiireesti parannus jos tämä synti vielä sinulle anteeksi annettaisiin!Joka taas aloitit uuden keskustelun samasta
aiheesta, johon olet monta kertaa osallistunut?
Tämäkin on esimerkillistä Saatanan hajoita ja
hallitse politiikkaa. Kun yhdessä keskustelussa
saa jauhto suuhunsa, eikä pysty enää totuutta
valheella puolustamaan, niin puhdistanpa yön
aikana jauhot suustani ja aloitan taas uuden
keskustelun,tuskin kukaan enää eilisiä muistaa,
ja jos muistaa, niin tekaisempa tässä taas uuden
nimimerkin. Niin toteutuu taas väärän rauhan
mainio profetia:
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani
vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!"
vaikka rauhaa ei ole.
Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet
kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes
häpeämään - häpeän tunne heiltä puuttuu täysin.
He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee
loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."
Ja taas Saatana kauttasi syyttää minua ihmisten
tuomitsemisesta helvettiin. Näytä minulle yksikin
ihminen, jolle olen tämän tuomion lausunut?
Porttoseurakunnille olen kyllä ilmoittanut sen,
minkä itse Jumala on sanassaankin ilmoittanut:
"Mutta te luotatte valheellisiin hokemiin. Eivät
ne teitä auta. Tällaisia ovat teidän tekonne:
te varastatte, teette aviorikoksia, vannotte
väärin, uhraatte Baalille ja juoksette muiden
jumalien perässä, joita ette edes tunne.
Sitten te tulette tähän pyhäkköön, joka on minun
nimelleni omistettu, ja sanotte minun edessäni:
'Me olemme turvassa!' Kuitenkaan ette luovu
kauhistuttavista teoistanne.
Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä,
joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin
näyttää, sanoo Herra."- Victor
TeuvoSuni kirjoitti:
Joka taas aloitit uuden keskustelun samasta
aiheesta, johon olet monta kertaa osallistunut?
Tämäkin on esimerkillistä Saatanan hajoita ja
hallitse politiikkaa. Kun yhdessä keskustelussa
saa jauhto suuhunsa, eikä pysty enää totuutta
valheella puolustamaan, niin puhdistanpa yön
aikana jauhot suustani ja aloitan taas uuden
keskustelun,tuskin kukaan enää eilisiä muistaa,
ja jos muistaa, niin tekaisempa tässä taas uuden
nimimerkin. Niin toteutuu taas väärän rauhan
mainio profetia:
"Huolettomasti he parantelevat minun kansani
vammoja. He sanovat: "Nyt on rauha, kaikki hyvin!"
vaikka rauhaa ei ole.
Heille käy onnettomasti, koska he ovat tehneet
kauhistuttavia tekoja mutta eivät suostu edes
häpeämään - häpeän tunne heiltä puuttuu täysin.
He kaatuvat kaatuneitten joukkoon, heistä tulee
loppu, kun minä rankaisen heitä, sanoo Herra."
Ja taas Saatana kauttasi syyttää minua ihmisten
tuomitsemisesta helvettiin. Näytä minulle yksikin
ihminen, jolle olen tämän tuomion lausunut?
Porttoseurakunnille olen kyllä ilmoittanut sen,
minkä itse Jumala on sanassaankin ilmoittanut:
"Mutta te luotatte valheellisiin hokemiin. Eivät
ne teitä auta. Tällaisia ovat teidän tekonne:
te varastatte, teette aviorikoksia, vannotte
väärin, uhraatte Baalille ja juoksette muiden
jumalien perässä, joita ette edes tunne.
Sitten te tulette tähän pyhäkköön, joka on minun
nimelleni omistettu, ja sanotte minun edessäni:
'Me olemme turvassa!' Kuitenkaan ette luovu
kauhistuttavista teoistanne.
Rosvojen luolanako te pidätte tätä temppeliä,
joka on minulle omistettu? Siltä se minustakin
näyttää, sanoo Herra."Miksi sitten jatkat?
Kirjoittanut: VictorRämä 2.3.2006 klo 10.15
synnin tekemistä ja hajoitat Kristuksen seurakuntaa?
Vakava varoitus:
"Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette."
Ei ole kyse pelkästään Luterilaisesta kirkosta vaan olet yksiselitteisesti julistanut kaikki mahdolliset seurakunnat hajoitustuomiosi alle.
Pysähdy jo vihdoin miettimään minkä hengen vietävänä olet.
Olen sama Victor, ei ole tarvis salailla siksi jätinkin victorin nimmariksi. Uusi aloitus ei ole siitä syystä kuin sinä mainitsit. asian luonnekin on siinä toinen. joten lueppa tarkemmin muittenkin tekstit kuin omasi. Victor kirjoitti:
Miksi sitten jatkat?
Kirjoittanut: VictorRämä 2.3.2006 klo 10.15
synnin tekemistä ja hajoitat Kristuksen seurakuntaa?
Vakava varoitus:
Pysähdy jo vihdoin miettimään minkä hengen vietävänä olet.
Olen sama Victor, ei ole tarvis salailla siksi jätinkin victorin nimmariksi. Uusi aloitus ei ole siitä syystä kuin sinä mainitsit. asian luonnekin on siinä toinen. joten lueppa tarkemmin muittenkin tekstit kuin omasi.Kun sinulla kerran on oma seurakuntasi, ja siellä
sinulle mieleiset opettajat, niin miksi sinä
jatkuvasti tunget itseäsi Kristuksen omien yhteyteen,
tänne kaikkien porttoseurakuntien ulkopuolelle,
tänne kaatopaikalle, ihmiskunnan pohjasakan
sekaan, kuten Paavalikin kirjoitti:
"Jumala näyttää asettaneen meidät apostoli vihoviimeisiksi:
olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko
maailman katseltavina, enkelien ja ihmisten.
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää.
Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman
kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."
Lähes viiteentoista vuoteen ei ole valtakunnasta
löytynyt paikkaa, jossa olisi saanut totuutta
julistaa. Syksyllä sitten tapahtui sellainen ihme,
että Kristus ohjasi näihin keskusteluihin, vaikka
itse olin siihen saakka inhonnut koko internettiä.
Annan sinulle nyt hyvän neuvon, ettei sinun
tarvitse totuuden tähden itseäsi kiusata:
Kun näet tämän netin saarnatuvan ovella saarnan
aiheen ja sen, joka silloin aiheesta saarnaa,
älä astu jalallasikaan tähän Saatanan kiroamaan
pesään. Ovathan Saatanan omat Kristuksen omien
mielestä harhaoppisia. Samoin ovat Kristuksen omat
Saatanan mielestä harhaoppisia, joten kummankin
osapuolen on syytä noudattaa Raamatun kehotusta:
"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet
ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on
kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."- Victor
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun sinulla kerran on oma seurakuntasi, ja siellä
sinulle mieleiset opettajat, niin miksi sinä
jatkuvasti tunget itseäsi Kristuksen omien yhteyteen,
tänne kaikkien porttoseurakuntien ulkopuolelle,
tänne kaatopaikalle, ihmiskunnan pohjasakan
sekaan, kuten Paavalikin kirjoitti:
"Jumala näyttää asettaneen meidät apostoli vihoviimeisiksi:
olemme kuin kuolemaantuomitut areenalla, koko
maailman katseltavina, enkelien ja ihmisten.
Meistä puhutaan pahaa, mutta me puhumme hyvää.
Tähän päivään saakka olemme olleet koko maailman
kaatopaikka, ihmiskunnan pohjasakkaa."
Lähes viiteentoista vuoteen ei ole valtakunnasta
löytynyt paikkaa, jossa olisi saanut totuutta
julistaa. Syksyllä sitten tapahtui sellainen ihme,
että Kristus ohjasi näihin keskusteluihin, vaikka
itse olin siihen saakka inhonnut koko internettiä.
Annan sinulle nyt hyvän neuvon, ettei sinun
tarvitse totuuden tähden itseäsi kiusata:
Kun näet tämän netin saarnatuvan ovella saarnan
aiheen ja sen, joka silloin aiheesta saarnaa,
älä astu jalallasikaan tähän Saatanan kiroamaan
pesään. Ovathan Saatanan omat Kristuksen omien
mielestä harhaoppisia. Samoin ovat Kristuksen omat
Saatanan mielestä harhaoppisia, joten kummankin
osapuolen on syytä noudattaa Raamatun kehotusta:
"Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet
ojentanut häntä kerran tai kahdesti.
Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on
kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä."vai on internetti Teuvo Sunin seurakunta? täällä sitä onkin niin vanhurskasta seurakuntaa että....
vastauksena kysymykseesi totean, että kun sinä täällä julkisesti huseeraat ja monet vilpittömätkin kristityt nykyään surffailee netissä, voivat he altistua sinun sepustuksillesi ja herkkinä sieluina eivät ehkä uskalla kyseenalaistaa raamatunjakeita viskelevää lopunajan profeettaa ja hänen sanomaansa, saattavat he ehkä eksyä ja hylkäävät oman seurakuntayhteytensä ja niin joutuvat uskossa haaksirikkoon. Siinä on kyllin syytä....
Muuten lähes kuka vain vähänkin raamattuun tutustunut voisi samalla tavalla kuin sinäkin marssittaa raamatunpaikkoja loputtomasti totuuttansa vahvistamaan. Kaikki maailman eksyttäjät voisivat tehdä just samalla tavalla. Victor kirjoitti:
vai on internetti Teuvo Sunin seurakunta? täällä sitä onkin niin vanhurskasta seurakuntaa että....
vastauksena kysymykseesi totean, että kun sinä täällä julkisesti huseeraat ja monet vilpittömätkin kristityt nykyään surffailee netissä, voivat he altistua sinun sepustuksillesi ja herkkinä sieluina eivät ehkä uskalla kyseenalaistaa raamatunjakeita viskelevää lopunajan profeettaa ja hänen sanomaansa, saattavat he ehkä eksyä ja hylkäävät oman seurakuntayhteytensä ja niin joutuvat uskossa haaksirikkoon. Siinä on kyllin syytä....
Muuten lähes kuka vain vähänkin raamattuun tutustunut voisi samalla tavalla kuin sinäkin marssittaa raamatunpaikkoja loputtomasti totuuttansa vahvistamaan. Kaikki maailman eksyttäjät voisivat tehdä just samalla tavalla.pystyvät kertomaan totuuden, jota Pyhästä Hengestä
osattomat eivät siedä kuulla, koska kirjoitettu on:
"Tulee näet aika (tuli jo vuonna 90), jolloin
ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia,
vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia
kuullakseen sitä, mitä kulloinkin mieli tekee.
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät
kuuntelemaan taruja."
Jo on Saatanalla kova hätä, kun se nyt kuuluttaa,
että Totuuden Hengen saaneet ihmiset ovat
ajamassa uskovia haaksirikkoon. Jospa heidän
ihmisoppien laivat todella haaksirkkoutuisivat,
ja joutuisivat silloin hädässään huutamaan avuksi
sitä todellista Herraa ja Jumalaa. Jospa heidän
joukostaan sitten löytyisi joku sellainenkin,
jonka Jumala kutsuu, kuten kirjoitettu on:
"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä,
pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka,
niin on Herra luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."
Onko Saatana sinulta jo täydellisesti poistanut
Jumalan pelon, kuin noin törkeillä syytöksilläsi
hyökkäät Totuuden Henkeä vastaan?- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
pystyvät kertomaan totuuden, jota Pyhästä Hengestä
osattomat eivät siedä kuulla, koska kirjoitettu on:
"Tulee näet aika (tuli jo vuonna 90), jolloin
ihmiset eivät siedä kuulla tervettä oppia,
vaan haalivat itselleen halunsa mukaisia opettajia
kuullakseen sitä, mitä kulloinkin mieli tekee.
He tukkivat korvansa totuudelta ja kääntyvät
kuuntelemaan taruja."
Jo on Saatanalla kova hätä, kun se nyt kuuluttaa,
että Totuuden Hengen saaneet ihmiset ovat
ajamassa uskovia haaksirikkoon. Jospa heidän
ihmisoppien laivat todella haaksirkkoutuisivat,
ja joutuisivat silloin hädässään huutamaan avuksi
sitä todellista Herraa ja Jumalaa. Jospa heidän
joukostaan sitten löytyisi joku sellainenkin,
jonka Jumala kutsuu, kuten kirjoitettu on:
"Mutta jokainen, joka huutaa avukseen Herran nimeä,
pelastuu. Siionin vuori ja Jerusalem on turvapaikka,
niin on Herra luvannut. Ne, jotka Herra kutsuu, ne pelastuvat."
Onko Saatana sinulta jo täydellisesti poistanut
Jumalan pelon, kuin noin törkeillä syytöksilläsi
hyökkäät Totuuden Henkeä vastaan?Asia selivisi JOS Teuvo uskaltaisi toimia Johanneksen opetuksen mukaan ja koetelle sitä henkeä joka Teuvoa ohjaa ja vallassaan pitää.
(Teuvo kyllä väittää ,että Johannes opettaa pilkkaamaan Pyhää Henkeä, opettaessaan että hengen pitää koetella).
Eli, Teuvon tulee koetella häntä vallassan pitävää henkeä tunnustaako tuo henki Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi, joka sovitti maailman synnit Golgatan ristillä.
MUUSSA TAPAUKSESSA Teuvon on turha yrittää täällä vakuutellla että häntä ohjaava henki muka olisi Jumalan Pyhä Henki. - Esa T
Voitto Ramu kirjoitti:
Asia selivisi JOS Teuvo uskaltaisi toimia Johanneksen opetuksen mukaan ja koetelle sitä henkeä joka Teuvoa ohjaa ja vallassaan pitää.
(Teuvo kyllä väittää ,että Johannes opettaa pilkkaamaan Pyhää Henkeä, opettaessaan että hengen pitää koetella).
Eli, Teuvon tulee koetella häntä vallassan pitävää henkeä tunnustaako tuo henki Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi, joka sovitti maailman synnit Golgatan ristillä.
MUUSSA TAPAUKSESSA Teuvon on turha yrittää täällä vakuutellla että häntä ohjaava henki muka olisi Jumalan Pyhä Henki.>Eli, Teuvon tulee koetella häntä vallassan pitävää henkeä tunnustaako tuo henki Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi, joka sovitti maailman synnit Golgatan ristillä.<
Tätä työkalua ollaan Teuvolle usein tarjottu, mutta se ei tunnu olevan hänelle tärkeää.
Teuvo kirjoittaa jatkuvasti sellaista joka ei anna edes Kristukselle mahdollisuutta tulla lihaksi, ja silti hän ei näe antikristuksen henkeä joka huutelee väliin.
Sokea on totisesti sokea, ja aina vaan sokeammaksi tulee, meidän piti julistaa Kristuksen voittoa, mutta tämä mies julistaa vihollisen voittoa. Piti katsoa Kristusta, mutta Teuvo katsoo Saatanaa totuutena, vaikka totuus on siinä että tämän maailman ruhtinas on jo voitettu.
Oikea nähdään vääräksi ja väärä oikeaksi, eksytysten pitää kyllä tulla, mutta voi niitä kenen kautta ne tulevat.
Tämä saastanen henki pitäisi ajaa ulos, mutta se edellyttää hänen kohtaamista, ja tietääkseni Teuvo asuu jossain pohjoisessa.
Paavalikin sanoi,kun tulen teidän keskuuteenne, niin otan selvää teidän voimastanne. Väärät opettajat pitää joskus kohdata kasvotusten,ja tätä nyt tarvittaisiin.
Kristus itse on varmasti Teuvon takan nöyränä hiljaisena äänenä, mutta saastanen henki koittaa kovin ottaa vallan itselleen. Ja mitä enemmän tämä henki kasvaa, sitä vaikeammaksi tulee Teuvon vapauttaminen.
Ei todellakaan ole leikin asia kantaa katkeruutta toisia uskovia kohtaan, sillä silloin vihollisella on vapaa reitti sydämeen.
Saatana rusikoi jo nyt täysillä sitä miestä, mutta senkin hän on kääntänyt itselleen voitoksi, tuntiessaan empatiaa toisten kovin kohdeltujen Pyhien kanssa.
Nämä monet varoittavat esimerkit, joilla Kristus etsii sitä puhdasta kultaa meistä, on tullut joillekkin itse tarkoitukseksi. Vaikka niiden tarkoitus olisi saada meidät huutamaan Herraa avuksi.
Kivun täytyy mennä joskus niin pitkälle, että on valmis kysymään itseltään, mihin minua pitää vielä lyödä, sillä ruumiissani ei ole enää yhtään tervettä paikkaa. Olen huutanut tämän kysymyksen monesti herralle, ja Herra on vastannut ei ahdinko ole minun tarkoitukseni, vaan saada puhdas kulta jäämään jäljelle. Voitto Ramu kirjoitti:
Asia selivisi JOS Teuvo uskaltaisi toimia Johanneksen opetuksen mukaan ja koetelle sitä henkeä joka Teuvoa ohjaa ja vallassaan pitää.
MUUSSA TAPAUKSESSA Teuvon on turha yrittää täällä vakuutellla että häntä ohjaava henki muka olisi Jumalan Pyhä Henki.Ja voit vihdoinkin jättää minut mantroiltasi rauhaan.
Jospa sinulle joskus vielä selviäisi sekin, miksi
sinä olet varmaankin jo puoli miljoonaa suomalaista
evankelioinut tuolla helluntailaisten uskonopilla,
jonka mukaan uudestisyntyneetkin tekevät syntiä,
vaikka Raamattu sanoo:
"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat
päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja
tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet
Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman
voimia, mutta luopuneet uskostaan.
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen
- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan
Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."
Ja näin häntä täällä pilkataan:
"Minä, Voitto Ramu, olen Kristuksen verellä pesty
suuri syntinen. Minun sisältäni ei ainakaan löydy
muuta kuin syntiä ja saastaa."
Näin tämä Totuuden Hengestä osaton muitakin opettaa
ja eksyttää, kun ei edes ymmärrä, mitä tämä
tarkoittaa ja velvoittaa:
varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta.
on Pahan vallassa."- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja voit vihdoinkin jättää minut mantroiltasi rauhaan.
Jospa sinulle joskus vielä selviäisi sekin, miksi
sinä olet varmaankin jo puoli miljoonaa suomalaista
evankelioinut tuolla helluntailaisten uskonopilla,
jonka mukaan uudestisyntyneetkin tekevät syntiä,
vaikka Raamattu sanoo:
"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat
päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja
tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä, nauttineet
Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman
voimia, mutta luopuneet uskostaan.
Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen
- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan
Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi."
Ja näin häntä täällä pilkataan:
"Minä, Voitto Ramu, olen Kristuksen verellä pesty
suuri syntinen. Minun sisältäni ei ainakaan löydy
muuta kuin syntiä ja saastaa."
Näin tämä Totuuden Hengestä osaton muitakin opettaa
ja eksyttää, kun ei edes ymmärrä, mitä tämä
tarkoittaa ja velvoittaa:
varjelee jokaisen heistä, niin ettei Paha saa otetta.
on Pahan vallassa."Selvennyksenä mainitsen teuvolle, että Voitto Ramu ei ole Johannes, eli se mikä lukee 1Jh 4:1-3 EI OLE RAMUN kirjoittama "MANTRA" VAAN SE ON PYHÄN KAIKKIVALTIAAN JUMALAN TAHDOSTA SINNE KIRJOITETTU.
Miksi sisi nimität Jumalan Sanaa "matraksi"?
No- pakkohan sinun on niin tehdä kun sinussa olevan henki niin sinua pakottaa .
Olen ehkä joskus kirjoittanut sinulle, että lopulta tulee aika jolloin se sinua vallassaan pitävä henki KÄSKEE sinua tekemään jotakin sellaista jota itsekin kauhistut.
Kuten Esa tuossa kirjoitti, niin vielä on sinulla madolisuus vapautua Jumalan lasten vapauteen orjuuttajasi otteesta, se tosin edellyttää sinun suostumustasi tuohon vapauttamiseen.
Vetoat monesti omaan synnittömyyteesi. Siinä timit Raamtun sasnan vastaisesti. sillä Raamttu sanoo selvästi:
"Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas."
Ymmärät täysin väärin hokemasi raamatunkohdan:
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha."
Kysynkin, että MIKÄ on se joka syntyy Jumalasta?
Luuletko että se on Teuvo Sunin LIHA....
Koeta ymmärtää että LIHA, - ei edes sinun lihasi ole Jumalasta syntynyt-
VAAN Jumalasta syntyy uudestisyntymsisessä ihmisen HENKI ja se ei syntiä sata tehdä koska on Jumalasta syntynyt-
MUTTA LIHA, se ei muuta teekään kuin syntiä:
"Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu."
"21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22. sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on."
TEUVO SUNI väittää, että hänen lihassaan ei asu synti vaan Teuvon liha on synnitön.
Teuvo on tehnyt siis itsensä JEESUKSEN kaltaiseksi.
Noista synnittömyys-luuloistasi kyllä havahdut joskus, mutta silloin saatta olal liian myöhäistä. Voitto Ramu kirjoitti:
Selvennyksenä mainitsen teuvolle, että Voitto Ramu ei ole Johannes, eli se mikä lukee 1Jh 4:1-3 EI OLE RAMUN kirjoittama "MANTRA" VAAN SE ON PYHÄN KAIKKIVALTIAAN JUMALAN TAHDOSTA SINNE KIRJOITETTU.
Olen ehkä joskus kirjoittanut sinulle, että lopulta tulee aika jolloin se sinua vallassaan pitävä henki KÄSKEE sinua tekemään jotakin sellaista jota itsekin kauhistut.
Kuten Esa tuossa kirjoitti, niin vielä on sinulla madolisuus vapautua Jumalan lasten vapauteen orjuuttajasi otteesta, se tosin edellyttää sinun suostumustasi tuohon vapauttamiseen.
Vetoat monesti omaan synnittömyyteesi. Siinä timit Raamtun sasnan vastaisesti. sillä Raamttu sanoo selvästi:
"Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas."
"Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha."
VAAN Jumalasta syntyy uudestisyntymsisessä ihmisen HENKI ja se ei syntiä sata tehdä koska on Jumalasta syntynyt-
"Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20. Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu."
"21. Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
23. mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on."
TEUVO SUNI väittää, että hänen lihassaan ei asu synti vaan Teuvon liha on synnitön.
Noista synnittömyys-luuloistasi kyllä havahdut joskus, mutta silloin saatta olal liian myöhäistä.eikä myöskään hänen veljensä uskossa, jos ei voi uskoa Johanneksen kirjoittamaa Jumalan Sanaa
tätä:
"Jeesus vastasi heille:"Totisesti, totisesti minä sanon teille:jokainen, joka tekee syntiä on synnin orja."
"Niin juutalaiset sanoivat hänelle:emmekö ole oikeassa, kun sanomme, että sinä olet samarialainen ja että sinussa on riivaaja?"
"Jeesus vastasi:minussa ei ole riivaajaa, vaan minä kunnioitan Isääni, ja te häpäisette minua.
Mutta minä en etsi omaa kunniaani.Yksi on, joka etsii ja tuomitsee."Voitto Ramu kirjoitti:
Selvennyksenä mainitsen teuvolle, että Voitto Ramu ei ole Johannes, eli se mikä lukee 1Jh 4:1-3 EI OLE RAMUN kirjoittama "MANTRA" VAAN SE ON PYHÄN KAIKKIVALTIAAN JUMALAN TAHDOSTA SINNE KIRJOITETTU.
Noista synnittömyys-luuloistasi kyllä havahdut joskus, mutta silloin saatta olal liian myöhäistä.kun ei ymmärrä edes tätä Johanneksen ilmoitusta:
"Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen,
sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.
Mutta te tiedätte, että Kristus, joka on synnitön,
tuli ottamaan pois synnit.
Syntiä ei tee kukaan, joka hänessä pysyy. Ei kukaan,
joka tekee syntiä, ole häntä nähnyt eikä tunne häntä.
Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan.
Joka tekee Jumalan tahdon, on vanhurskas,
niin kuin Kristus on vanhurskas.
Joka tekee syntiä, on Paholaisesta, sillä Paholainen
on tehnyt syntiä alusta asti. Juuri sitä varten
Jumalan Poika tuli maailmaan, että hän tekisi
tyhjäksi Paholaisen teot.
YKSIKÄÄN JUMALASTA SYNTYNYT EI TEE SYNTIÄ, SILLÄ
JUMALAN SIEMEN PYSYY HÄNESSÄ. HÄN EI VOI TEHDÄ
SYNTIÄ, KOSKA ON SYNTYNYT JUMALASTA.
Tästä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan, ketkä Paholaisen
lapsia: se, joka ei tee Jumalan tahtoa, ei ole
Jumalasta, ei siis myöskään se, joka ei rakasta veljeään."
Teuvo synnytettiin Jumalan omaksi ahtaassa
portissa 18 vuotta sitten:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000013013389- asioita seuraava
Esa T kirjoitti:
>Eli, Teuvon tulee koetella häntä vallassan pitävää henkeä tunnustaako tuo henki Jeesuksen Kristukseksi lihaan tulleeksi, joka sovitti maailman synnit Golgatan ristillä.<
Tätä työkalua ollaan Teuvolle usein tarjottu, mutta se ei tunnu olevan hänelle tärkeää.
Teuvo kirjoittaa jatkuvasti sellaista joka ei anna edes Kristukselle mahdollisuutta tulla lihaksi, ja silti hän ei näe antikristuksen henkeä joka huutelee väliin.
Sokea on totisesti sokea, ja aina vaan sokeammaksi tulee, meidän piti julistaa Kristuksen voittoa, mutta tämä mies julistaa vihollisen voittoa. Piti katsoa Kristusta, mutta Teuvo katsoo Saatanaa totuutena, vaikka totuus on siinä että tämän maailman ruhtinas on jo voitettu.
Oikea nähdään vääräksi ja väärä oikeaksi, eksytysten pitää kyllä tulla, mutta voi niitä kenen kautta ne tulevat.
Tämä saastanen henki pitäisi ajaa ulos, mutta se edellyttää hänen kohtaamista, ja tietääkseni Teuvo asuu jossain pohjoisessa.
Paavalikin sanoi,kun tulen teidän keskuuteenne, niin otan selvää teidän voimastanne. Väärät opettajat pitää joskus kohdata kasvotusten,ja tätä nyt tarvittaisiin.
Kristus itse on varmasti Teuvon takan nöyränä hiljaisena äänenä, mutta saastanen henki koittaa kovin ottaa vallan itselleen. Ja mitä enemmän tämä henki kasvaa, sitä vaikeammaksi tulee Teuvon vapauttaminen.
Ei todellakaan ole leikin asia kantaa katkeruutta toisia uskovia kohtaan, sillä silloin vihollisella on vapaa reitti sydämeen.
Saatana rusikoi jo nyt täysillä sitä miestä, mutta senkin hän on kääntänyt itselleen voitoksi, tuntiessaan empatiaa toisten kovin kohdeltujen Pyhien kanssa.
Nämä monet varoittavat esimerkit, joilla Kristus etsii sitä puhdasta kultaa meistä, on tullut joillekkin itse tarkoitukseksi. Vaikka niiden tarkoitus olisi saada meidät huutamaan Herraa avuksi.
Kivun täytyy mennä joskus niin pitkälle, että on valmis kysymään itseltään, mihin minua pitää vielä lyödä, sillä ruumiissani ei ole enää yhtään tervettä paikkaa. Olen huutanut tämän kysymyksen monesti herralle, ja Herra on vastannut ei ahdinko ole minun tarkoitukseni, vaan saada puhdas kulta jäämään jäljelle.Sillä jo kuukausi sitten antoi Ramu seuraajilleen käskyn Sunin nitistämisestä.
Ihme että tuo mies yhä edelleen saa totuutta julistaa.
On valitettavaa, että joku poisti tuon Ramun uhkauksen. Onneksi ehdin sen itselleni kopioida.
Tässä tuon uhkauksen loppu:
Teuvo Suni on antanut UHKAUKSEN tulevasta tehtävästään tehdä hirvittäviä tekoja tämän kansan rankaisemiseksi:
ASIA KUULUU NYT VIRANOMAISILLE -
SIELLÄ LÄHEMPÄNÄ RUUKKIA OLEVAT TOIMIKAA ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄISTÄ. - Voitto Ramu
Voitto Ramu kirjoitti:
Noista synnittömyys-luuloistasi kyllä havahdut joskus, mutta silloin saatta olal liian myöhäistä.TEUVO KUVITTELEE OLEVANSA SYNNITÖN
'mutta se on itsepetosta. JOKAINEN TEKEE SYNTIÄ.
JOKIAISEN USKOVAN LIHASSA EI ASUU MUUTA KUIN SYNTIÄ- EI TEUVO SUNINKAAN
Niin tekevät myös hänen pettämät tekopyhyyden
opetuslapset. Koska Totuuden Hengen saaneet
ihmiset ovat Saatanalle kauhistus, se ei rauhaa
saa, ennen kuin se saa pois silmistään ja
korvistaan tällaiset ihmiset. Jos ei muuten,
niin uhkauksia ladellen: "VIRANOMAISET TOIMIKAA!",
näin tämä tämän maan paras Saatanan agentti huutaa.
Huutakoon, kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Kuten
näyttää nettiinkin mahtuvana "metritolkulla"
raamatunjakeita, ikään kuin ei kukaan ihminen
maailmassa olisi koskaan Raamattua avannut ja tutkinut.
Totuuden Hengen saanutta ei Saatana kuitenkaan omakseen saa.
Hänelle ei käy, kuten näille tekopyhille
jumalattomille käy, joista kirjoitettu on:
"Mutta jos vanhurskas luopuu vanhurskaudestaan ja
tekee sellaista mikä on väärin, samoja iljettäviä
tekoja joita jumalaton tekee - jos hän tekee niin, saako hän elää?
Sitä hyvää, minkä hän on tehnyt, ei lasketa hänen
hyväkseen. Hän on luopunut Jumalasta ja
syyllistynyt synnintekoon, ja siksi hän kuolee."
Usko jo vihdoinkin, sinä markkinahenkisen
Exoduslahkosi uskonnollinen johtaja, että minua
et saa syyllistymään Pyhän Hengen pilkkaan,
joten ainoa mahdollisuus sinulla on saada ääneni
hiljenemään on panna toimeen nuo uhkauksesi,
joita jo kymmenen vuotta sitten esitit.- Voitto Ramu
Väität siis, että Johannes opetti Pyhän Hengen pilkkaamista:
1Jh 4: 1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Teuvo ei koettele henkiä vaan uskoo, että Johanneksen opettama henkien koetteleminen on Pyhän Hengen pilkaa.
Misätköhän "uhkauksesta" kirjoitat?
Itse kirjoitit, että sinulle ei ole vielä annettu tehtävää kauhistuttaa tätä maata.
Koskakohan luulet tuon kansan kauhistuttamisen tulevan tehtäväksesi?
Ennnekuin alat toteuttamaan ilmoittamaasi tämän kansan kauhistuttamista, niin on varmaan viranomasiten asia estää se. Voitto Ramu kirjoitti:
Väität siis, että Johannes opetti Pyhän Hengen pilkkaamista:
1Jh 4: 1. Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2. Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3. ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
Teuvo ei koettele henkiä vaan uskoo, että Johanneksen opettama henkien koetteleminen on Pyhän Hengen pilkaa.
Misätköhän "uhkauksesta" kirjoitat?
Itse kirjoitit, että sinulle ei ole vielä annettu tehtävää kauhistuttaa tätä maata.
Koskakohan luulet tuon kansan kauhistuttamisen tulevan tehtäväksesi?
Ennnekuin alat toteuttamaan ilmoittamaasi tämän kansan kauhistuttamista, niin on varmaan viranomasiten asia estää se.En voi tunnustaa, että Jeesus Kristus, Jumalan
Poika ja Messias olisi tullut Voitto Ramun
lihaan, eli hänen sydämensä asukkaaksi, koska
hän ei yksinkertaisesti voi saataiseen sydämeesi tulla.
Olethan itse kirjallisesti todistanut: "Minun sydämestäni
ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa."
Kun Totuuden Henki ei voi tätä tunnustaa, niin
ei myöskään sydämessäsi asuva Saatanan henki voi
tunnustaa sitä, että Kristus on todella tullut
minun sydämeni asukkaaksi.
Tasan ei käy onnenlahjat. Minulta otettiin rahaa
tuottava valokuvayrityskin pois ja jätettiin
ainoastaan sotilaseläke. Sinullakin se eläke on,
mutta koska raha on Saatanan valttikortti, niin
se päätti palkita uskollisen palvelijansa tuon
eläkkeen lisäksi vielä miljoonatuloilla.
"Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee
meitä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei meitä kuuntele.
Tästä me tunnemme Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen."
Tämä sama vielä sinulle selkokielellä:
Teuvo on Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, kuuntelee
häntä, mutta joka ei ole Jumalasta, se ei Teuvoa kuuntele.
Tästä nettikansakin tunnistan Totuuden Hengen ja eksytyksen hengen.
Hyvä on, että et etsi totuutta rahasta. Äläkäkä
kovin paljon rakenna elämääsi sen varaan, että
sinä totuudesta itsellesi rahaa saisit. Mutta
jos totuuden etsintä johtaa sinut ahtaasta portista
Kristuksen kohtaamiseen, Pyhän Hengen saamiseen
ja iankaikkiseen elämään, on se sellainen
täysosuma ettei sitä voi miljoonien vuosituloilla
eläväkään edes todeksi uskoa.
Kylläpä sinut hyvään aikaan tänne keskusteluihin
johdatettiin. Sinulla on nyt edessäsi todellinen
herkkupöytä, kun voit samalla tutkia, mitä kaikkea
Saatanan tekopyhyyden henki omilla palvelijoillaan
teetättää. Kuten tälläkin miljoonatuloisella
Exodus-lahkon hengellisellä markkinakauppiaalla,
jonka markkinoilla kulkeva kansa tuntee jeesusmiehenä.
Joka tietokoneiltaan pystyy tänne jäljentämään
"kilometritolkulla" raamatunjakeita, ikään kuin
ei kukaan muu ihminen maailmassa olisi koskaan
Raamattua aukaissut ja sitä tutkinut.
Hyvää jatkoa työllesi - älä mene ahtaasta ovesta
ohi, kuten tekopyhät tekevät:
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta.
Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään
mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven.
Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle
ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa:
'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alaltte selittää: 'Mehän söimme ja joimme
sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä.
Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.'- Voitto Ramu
Teuvon ( ja Teuvoa vallassaan pitävän hengen) tunnistaa siitä, että Teuvo ei KOSKAAN ole kirjoittanut mitä Jeesuksen VERI sinulle HENKILÖKOHTAISESTI merkitsee!
Teuvon henki kammoaa Jeesuksen sovintoverta. Voitto Ramu kirjoitti:
Teuvon ( ja Teuvoa vallassaan pitävän hengen) tunnistaa siitä, että Teuvo ei KOSKAAN ole kirjoittanut mitä Jeesuksen VERI sinulle HENKILÖKOHTAISESTI merkitsee!
Teuvon henki kammoaa Jeesuksen sovintoverta.joka pesettää omiansa tekopyhässä veressään,
sillä on silläkin näyttää tekopyhilleen omat
haavansa, jotka se sai, kun taivaasta alas syöstiin:
"Minä näin, kuinka merestä nousi Peto. Sillä oli
kymmenen sarvea ja seitsämän päätä, ja kaikissa
kymmenessä Sarvessa oli kruunu ja jokaiseen
päähän oli kirjoitettu herjaava nimi."
Tämä on se Saatanan poika, Antikristus, joka
nousee merestä, aivan kuin upostuskastealtaasta,
puhtaaksi pestynä. Päässään jo valmiina
tekopyhyden kruunut.
Itse Saatana nousee maan uumenista. Päässään
sarvet vain tappamista varten. Ja tämä on se Peto,
joka on saanut sinutkin kumartamaan tuota merestä
noussutta Petoa, kuten kirjoitettu on:
"Sitten näin, kuinka toinen Peto nousi maan
uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan
sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.
Se käyttää ensimmäisen Pedon puolesta tämän koko
valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan
ensimmäistä Petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli
parantunut.
Se tekee suuri tunnustekoja ja saa tulen lyömään
taivaasta ihmisten nähden."
Tästä yhdistelmästä tulee se Pedon luku, jolla
Saatana omiaan hallitsee. Ihmisen toisella
puolella seisoo Saatana, joka panee keskellä
olevan ihmisen kumartamaan toisella puolella
seisovaa Antikristusta: 666.- Esa T
Voitto Ramu kirjoitti:
Teuvon henki kammoaa Jeesuksen sovintoverta.Teuvo Tässä on sinulle haaste, sillä suun tunnustuksella pelastutaan. Tai julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit.
Julista itsellesi ääneen muutama lyhyt lause, jotka annan sinulle. Nämä ovat sinulle myös tuttuja Sanoja, mutta julista ne itsellesi silti jos uskallat.
KIITOS JEESUS ETTÄ SAAN ANTAA ELÄMÄNI SINULLE.
KIITOS ETTÄ ANNAT MYÖS SYNTINI ANTEEKSI JEESUKSEN NIMESSÄ JA VERESSÄ.
JA KIITOS ETTÄ ANNAT PYHÄN HENKESI MINUA OHJAAMAAN.
Tässä oli kolme lyhyttä lausetta, joita voit toistaa vaikka kuinka usein, joten en haasta sinua mihinkään väärään.
Ainoastaan sinussa oleva henki voi vastustaa sinua lausumasta tätä itsellesi ääneen.
Lähetän tämän haasteen sinulle rukouksella varustettuna, ja julistan tule Pyhä Henki kun Teuvo julistaa nämä Sanat itselleen ääneen. Esa T kirjoitti:
Teuvo Tässä on sinulle haaste, sillä suun tunnustuksella pelastutaan. Tai julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit.
Julista itsellesi ääneen muutama lyhyt lause, jotka annan sinulle. Nämä ovat sinulle myös tuttuja Sanoja, mutta julista ne itsellesi silti jos uskallat.
Tässä oli kolme lyhyttä lausetta, joita voit toistaa vaikka kuinka usein, joten en haasta sinua mihinkään väärään.
Ainoastaan sinussa oleva henki voi vastustaa sinua lausumasta tätä itsellesi ääneen.
Lähetän tämän haasteen sinulle rukouksella varustettuna, ja julistan tule Pyhä Henki kun Teuvo julistaa nämä Sanat itselleen ääneen.Kristuksen edessä olen syntini tunnustanut ja
anteeksi saanut.
Sen jälkeen hän puhdisti sydämen ja antoi sinne
sinetiksi Totuuden Henkensä, jota ei minulta
minkäänlaisilla saatanallisilla mantroilla
yksikään tekopyhä uskontokauppias tai
uudelleen kastettu ihminen voi pois riistää:
"Älä käytä väärin Herra, Jumalasi nimeä, sillä
Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka käyttää
väärin hänen nimeään."
Joten, kuinka monta kertaa minun täytyy sinullekin sanoa:
"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut
lankeamaan. Sinun ajatuksesi ei ole Jumalasta,
vaan ihmisestä."- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
joka pesettää omiansa tekopyhässä veressään,
sillä on silläkin näyttää tekopyhilleen omat
haavansa, jotka se sai, kun taivaasta alas syöstiin:
"Minä näin, kuinka merestä nousi Peto. Sillä oli
kymmenen sarvea ja seitsämän päätä, ja kaikissa
kymmenessä Sarvessa oli kruunu ja jokaiseen
päähän oli kirjoitettu herjaava nimi."
Tämä on se Saatanan poika, Antikristus, joka
nousee merestä, aivan kuin upostuskastealtaasta,
puhtaaksi pestynä. Päässään jo valmiina
tekopyhyden kruunut.
Itse Saatana nousee maan uumenista. Päässään
sarvet vain tappamista varten. Ja tämä on se Peto,
joka on saanut sinutkin kumartamaan tuota merestä
noussutta Petoa, kuten kirjoitettu on:
"Sitten näin, kuinka toinen Peto nousi maan
uumenista. Sillä oli kaksi sarvea, kuin karitsan
sarvet, mutta se puhui kuin lohikäärme.
Se käyttää ensimmäisen Pedon puolesta tämän koko
valtaa ja panee maan ja sen asukkaat kumartamaan
ensimmäistä Petoa, sitä, jonka kuolinhaava oli
parantunut.
Se tekee suuri tunnustekoja ja saa tulen lyömään
taivaasta ihmisten nähden."
Tästä yhdistelmästä tulee se Pedon luku, jolla
Saatana omiaan hallitsee. Ihmisen toisella
puolella seisoo Saatana, joka panee keskellä
olevan ihmisen kumartamaan toisella puolella
seisovaa Antikristusta: 666.ompa selitystä- eri ihme että pysyttelet kirjoituksissasi kristittyjen ja seurakuntina parjaamisessa kun Raamtun tuntemuksesi on noin olemattoman heikkoa.
- Voitto Ramu
Esa T kirjoitti:
Teuvo Tässä on sinulle haaste, sillä suun tunnustuksella pelastutaan. Tai julistettua Sanaa seuraa ihmeet ja merkit.
Lähetän tämän haasteen sinulle rukouksella varustettuna, ja julistan tule Pyhä Henki kun Teuvo julistaa nämä Sanat itselleen ääneen.Teuvon henki laittaa hanttiin ja ei anna Teuvon tuollaista rukoilla. Teuvon henki kammoaa Jeesuksen VERTA
Plajon pitää Teuvon nöyrtyä jotta hän näyrtyisi Jumalan väkevän käden alle. - Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristuksen edessä olen syntini tunnustanut ja
anteeksi saanut.
väärin hänen nimeään."
vaan ihmisestä."Kaikkea se teuvoa orjuuttava henki Teuvolle syöttääkin-jos Teuvo tunnustaa Jeesuksen VEREN voiman pestä puhtaaksi kaikesta synnistä- niin se on Teuvon mielestä Jumalan nimen turhaan lasumista.
Teuvo siis joutuu kieltämään Jeesuksen VEREN voiman. - Esa T
TeuvoSuni kirjoitti:
Kristuksen edessä olen syntini tunnustanut ja
anteeksi saanut.
väärin hänen nimeään."
vaan ihmisestä.">Saatanan edessä en mitään tunnusta<
En pyytänyt tekemään sitä Saatanan edessä, joten suosittelisin lukemaan uudelleen, mitä käskin sinun sanoa ääneen.
Mene rukouskammioosi, ja sulje ovi kiini perässäsi, ja tee se Elävän Jumalan edessä.
Sinulla on kuitenkin vapaa tahto, ja kunnioitan sitä.
Mutta jos näen joskus sinut kasvotusten, niin silloin otan selvää sinun voimastasi. Koettelen sen silloin Kristuksen veren voimalla, sillä opetat täällä Hänen nimessään. Voitto Ramu kirjoitti:
Teuvon henki laittaa hanttiin ja ei anna Teuvon tuollaista rukoilla. Teuvon henki kammoaa Jeesuksen VERTA
Plajon pitää Teuvon nöyrtyä jotta hän näyrtyisi Jumalan väkevän käden alle.Ja sen kyllä huomaa, kun näkee, miten Saatanan
palvelijat hyörivät ympärillä etsien palomuuristani
aukkoja, josta pääsisivät sisälle. Mutta turhaan
vaivaa näkevät, koska kirjoitettu on:
"Vaikka he ryhtyvät sotaan sinua vastaan, he eivät
sinua voita, sillä minä, Herra olen kanssasi ja
suojelen sinua."
Kun Jumala toi Poikansa kautta Uuden liiton, hän
poisti niinkin pienen vertatihkuvan rituaalin kuin
mitä ympärileikkaus oli, sillä hänelle riitti
tässä Uudessa liitossa ainoastaan Poikansa
Golgatalla vuodattama veri. Ympärileikkauksen
tilalle, hän toi Johanneksen kautta kasteen.
Mutta Saatanalle, tämän maailman ruhtinaalle
eivät mitkään Jumalan teot kelpaa, vaan hänen
on pistettävä kaikki paljon paremmaksi. Siksi
hän täälläkin jatkuvasti yhden palvelijansa kautta
huutaa: "Verta, verta! Teuvo pitää saada pestyä veressä!"
Ja uudelleenkastajat huutavat: "Ei tuo vauvapesu
sinulle riitä, sinun on tultava meidän kasteelle!"
Osaatteko te uudelleenkastajat ja kastetut kiittää
Jumalaa edes siitä, että hän poisti tuon ympärileikkauksen?
Jos se olisi vielä voimassa, niin mitä teillä
uudelleenkastetuilla miehillä olisi enää miehisyydestänne
jäljellä, jos teidät olisi kasteen tavoin toisen
kerran ympärileikattu?
Sillä silloinkin olisi olleet Saatanan palvelijat
huutamassa: "Tuo leipäpapin tekemä ympärileikkaus
ei ole oikein suoritettu. Vain meiltä saat
oikean ympärileikkauksen!"
Minkälainenhan olisi sellaistenkin miesten kohtalo,
jotka olisivat kolmekin kertaa itsensä ympärileikkauttaneet.
Sillä kolmesti kastettujakin olen tavannut."
Vaani vain sinä, Voitto Ramu, minun vertani,
kuten kirjoitettu on:
"Jotka verta janoavat, ne nuhteetonta vihaavat,
mutta kunnon ihmiset puolustavat häntä."
Kiitos Jumalalle, että täältä netistäkin on muutama
kunnon ihminen löytynyt. Tosin hekin joutuvat
saman Saatanan vihan kohteeksi, kuten kirjoitettu on:
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen
teitä se on vihannut minua."Esa T kirjoitti:
>Saatanan edessä en mitään tunnusta<
En pyytänyt tekemään sitä Saatanan edessä, joten suosittelisin lukemaan uudelleen, mitä käskin sinun sanoa ääneen.
Mene rukouskammioosi, ja sulje ovi kiini perässäsi, ja tee se Elävän Jumalan edessä.
Sinulla on kuitenkin vapaa tahto, ja kunnioitan sitä.
Mutta jos näen joskus sinut kasvotusten, niin silloin otan selvää sinun voimastasi. Koettelen sen silloin Kristuksen veren voimalla, sillä opetat täällä Hänen nimessään.Kun tuo yksi Saatanan palvelija, Esa T, pääsee
koettelemaan voimiaan:
"Mutta jos näen joskus sinut kasvotusten, niin
silloin otan selvää sinun voimastasi.
Kottelen sen silloin veren voimalla, sillä
opetat täällä Hänen nimessään."
Näinhän on Saatana aina Jumalan kutsumille
ihmisille tehnyt, vain muutama esimerkki:
*Jesaja sahattiin kappaleiksi.
*Jeremia kivitettiin.
*Sakarja tapettiin.
*Johannes Kastajalta leikattiin pää.
*Stefanos kivitettiin.
*Monet opetuslapset kokivat saman kohtalon.
"Näin te kuitenkin tunnustatte olevanne niiden
jälkeläisiä, jotka murhasivat profeetat.
Jatkakaa toki isienne tapaan, kunnes mitta on täysi.
Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt! Miten
te voisitte välttää kadotustuomion?"TeuvoSuni kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa, kun näkee, miten Saatanan
suojelen sinua."
kerran ympärileikattu?
kuten kirjoitettu on:
teitä se on vihannut minua."Kun jo kymmenen vuotta sitten sain vastaanottaa
lähes 500 sivua tuota Voitto Ramun epistolatekstiä,
niin en enää täällä netissä ole niihin vaivautunut.
Tässä tunti sitten tapahtui sellainen ihme, että
Pyhä Henki pakotti minut lukemaan tuota Ramun
uudestisyntymisepistolaa. Kun sitä hiirellä ylös
alas pyöritin, niin sieltä loisti kuin lihavoituna
tämä Saatanan Ramulle antama kasteoppi:
"Hyvä omatunto saadaan siis siten, että kastetulle
ei enää lueta hänen rikkomuksiaan hänen syykseen,
eli siten saadaan hyvä omatunto."
Tämä valaisi Voitto Ramun uskosta kaiken, joten en
enää ihmettele, miksi helluntailaistenkin samanlainen
uskomisoppi on hänelle niin rakas, että hän on
heidän oppivihkollaan jo varmaankin sen puoli
miljoonaa markkinaihmistä evankelioinut, kuten hän
kymmenen vuotta sitten uhosi.
En enää ihmettele sitäkään, miksi hän ilman
häpeän tunnetta syytää rivouksiaan Totuuden Hengen
saaneiden ihmisten päälle. Kun Saatana on tuollaisella
valheella tämän ihmisen omakseen saanut, niin
ei ole ihme, että hän uhkaa Totuuden Hengen
saaneeneita ihmisiäkin vaikka minkälaisilla
uhkauksilla. Kun Pyhää Henkeä on kerran pilkattu,
niin antaa palaa, millään ei ole enää mitään
väliä, koska Saatana rakastaa syntiä. Eikä
Saatanan antama omatunto siitä soimaa eikä surua kanna.
Tähän Pyhän Hengen antamaan opetukseen lopetan
kaiken väittelyn, Voitto Ramun, Viktor Rämän ja
Esa T:n kanssa. Ja kehoitan muitakin Totuuden
Hengen saaneita ihmisiä tekemään samoin:
"Viisas se, joka sanojaan säästää, järkevä pitää
päänsä kylmänä.
Hullukin käy viisaasta, jos on vaiti,
järkevästäkin, ellei suutansa avaa.
Moukka ei yritäkään ymmärtää, silti hän tuo
mielipiteensä julki.
Jumalattomuutta seuraa halveksunta,
häpeän mukana tulee pilkka."- Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa, kun näkee, miten Saatanan
suojelen sinua."
kerran ympärileikattu?
kuten kirjoitettu on:
teitä se on vihannut minua."Kuka sinun vertasi vaanii????
JEESUKSEN VERESTÄ olen kirjoittanut, EN SINUN!!!!
Taidat olla harhakuvitelmiesi vallassa kokonaan.
KAMMOSI JEESUKSEN VERTA KOHTAAN saa näköjään sinussa aikaan sekavuustiloja. - Muukalainen 5
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun jo kymmenen vuotta sitten sain vastaanottaa
päänsä kylmänä.
mielipiteensä julki.
häpeän mukana tulee pilkka.">Hyvä omatunto saadaan siis siten, että kastetulle ei enää lueta hänen rikkomuksiaan hänen syykseen,eli siten saadaan hyvä omatunto.<
Joka on syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, on paaduttanut omantuntonsa.
Kun paadutettu omatunto ei enää soimaa, kuvitellaan, että se on hyvä. - Voitto Ramu
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun jo kymmenen vuotta sitten sain vastaanottaa
päänsä kylmänä.
mielipiteensä julki.
häpeän mukana tulee pilkka."VANHURSKAUTUMINEN ON juuri sitä, että valhurskautetulle Jumal ei lue enää hänen syntejään.
Toki perkele raivoaa kuten Tevuon tekstistä käy ilmi:
Mistäs Teuvo luulee hyvän omantunnon tulevan, jollei syntien anteeksisaamisesta- eli vanhurkauttamisesta:
"19. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan." Voitto Ramu kirjoitti:
Kuka sinun vertasi vaanii????
JEESUKSEN VERESTÄ olen kirjoittanut, EN SINUN!!!!
Taidat olla harhakuvitelmiesi vallassa kokonaan.
KAMMOSI JEESUKSEN VERTA KOHTAAN saa näköjään sinussa aikaan sekavuustiloja.Kuten nyt tämänkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000014558105Muukalainen 5 kirjoitti:
>Hyvä omatunto saadaan siis siten, että kastetulle ei enää lueta hänen rikkomuksiaan hänen syykseen,eli siten saadaan hyvä omatunto.<
Joka on syyllistynyt Pyhän Hengen pilkkaan, on paaduttanut omantuntonsa.
Kun paadutettu omatunto ei enää soimaa, kuvitellaan, että se on hyvä.Siltä se ainakin minusta näyttää, joten tervetuloa.
Kun Saatana paaduttaa ihmisen omantunnon,
ihminen todella kuvittelee olevansa puhdas ja
valmis tekemään Jumalan nimessä vaikka minkälaisia
tekoja, kun omatunto ei enää soimaakaan. Kuten
nyt itsemurhapommittajatkin ja tämä uskontokauppias,
jonka nimeä en enää edes vaivaudu kirjoittamaan.
Nyt saamme täällä netissäkin olla todistajina,
miten tämäkin Jeesuksen ilmoitus käy toteen:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi.
Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika,
jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä,
luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua.
Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika
tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."- Muukalainen 5
TeuvoSuni kirjoitti:
Siltä se ainakin minusta näyttää, joten tervetuloa.
Kun Saatana paaduttaa ihmisen omantunnon,
ihminen todella kuvittelee olevansa puhdas ja
valmis tekemään Jumalan nimessä vaikka minkälaisia
tekoja, kun omatunto ei enää soimaakaan. Kuten
nyt itsemurhapommittajatkin ja tämä uskontokauppias,
jonka nimeä en enää edes vaivaudu kirjoittamaan.
Nyt saamme täällä netissäkin olla todistajina,
miten tämäkin Jeesuksen ilmoitus käy toteen:
"Olen puhunut teille tämän, ettei uskonne koetuksissa sortuisi.
Teidät erotetaan synagogasta, ja tulee sekin aika,
jolloin jokainen, joka surmaa jonkun teistä,
luulee toimittavansa pyhän palveluksen Jumalalle.
Näin he tekevät, koska eivät tunne Isää eivätkä minua.
Olen puhunut tämän teille siksi, että kun se aika
tulee, te muistaisitte minun sanoneen tämän teille."Jotka ovat seuranneet näitä keskusteluja ja olemme tehneet johtopäätöksemme.
Jatka kaikesta huolimatta.
"Karavaani kulkee, ja koirat haukkuu" - nettitutkija
TeuvoSuni kirjoitti:
Kuten nyt tämänkin:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000005&posting=22000000014558105Seka Raamatun tuntemusta, jolla Teuvo Suni näiden vastustajiensa hyökkäyksiä torjuu.
Siitä haluan vielä selville päästä, että toimiiko Pyhä Henki juuri tuolla tavalla,
että sen saanut ihminen pystyy yhdessä hetkessä löytämään oikeat sanat vihollista vastaa.
Luukkaan evankeliumista olen löytänyt tämän:
Tämä tuli tässä illan tunteina vielä mieleen kun osittain kauhistuneenakin luin
Voitto Ramun ja Esa t:n uhkauksia, joilla he Teuvo Sunia vastaan hyökkäävät.
Onko ihmiskunnan tuho jo näin lähellä loppua, kun Totuuden Hengen saaneet ihmiset
joutuvat tällaisen vainon kohteeksi? Tästä ei liene kovin pitkää aikaa siihen,
kun ne kaksi viimeistä profeetta (joista Sunikin on ueammassa paikassa kirjoittanut),
ilmestyvät maailmaan. Itsensä kristityiksi luulevien ihmisten tapettaviksi. nettitutkija kirjoitti:
Seka Raamatun tuntemusta, jolla Teuvo Suni näiden vastustajiensa hyökkäyksiä torjuu.
Siitä haluan vielä selville päästä, että toimiiko Pyhä Henki juuri tuolla tavalla,
että sen saanut ihminen pystyy yhdessä hetkessä löytämään oikeat sanat vihollista vastaa.
Onko ihmiskunnan tuho jo näin lähellä loppua, kun Totuuden Hengen saaneet ihmiset
kun ne kaksi viimeistä profeetta (joista Sunikin on ueammassa paikassa kirjoittanut),
ilmestyvät maailmaan. Itsensä kristityiksi luulevien ihmisten tapettaviksi."Ilman minua te ette mitään voi."
Tämä tuli jo totuuden alkuaskelilla varsin
selväksi, kun Kristus tehtävän annettuaan jatkoi:
"Jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä
panen sen eteen mustan seinän."
Kun totuuden saatuaan ihminen oli täynnä valtavaa
intoa sen puolesta, niin siksi hän tuon mustan
seinän asetti, ettei ihminen mihinkään ryhdy ilman
lähettäjänsä tahtoa.
Ja se todella laitettiin eteen, ehkä 5 - 6 kertaa.
Toisinaan mustana tienä, jolla estettiin meneminen
sinne, mihin itse olisi sillä kertaa halunnut mennä.
Se näytettiin myös mustana ovena, jolla estettiin
meneminen sellaisen ihmisen luokse, jonne itse
olisi halunnut mennä.
Yhden kerran muuttui kädessäni postimerkkiä vailla
oleva kirjekuori mustaksi juuri, kun olin liimaamassa
siihen postimerkkiä. Lähettämättä se jäi.
Pyhä Henki todella toimii juuri niin kuin itsekin
tuossa ounastelit sen toimivan. Kun tämän viestisi
aamulla luin, tuli jo sillä hetkellä selväksi,
mitä tähän vastaan, ja millä Jumalan ilmoituksilla
tämän sinulle todistan.
Jumala on antanut minulle myös näkömuistin; kun
Pyhä Henki jostakin raamatunjakeesta muistuttaa,
niin heti näen sen sivun, jossa se Raamattuun on
kirjoitettu. Senkin, onko se avatun aukeaman
oikealla vai vasemmalla puolella.
Tämä saattaa totuutta tuntemattomista muistuttaa
jopa joitakin noitatemppuja, mutta niitä eivät ole.
Tässä nyt sinulle sitten se Raamatun sanoma, joka
saumattomasti liittyy viestiisi:
"Olettehan selvästi Kristuksen kirje, jonka
kirjoittamisen hän uskoi meille. Tätä kirjettä ei
ole kirjoitettu musteella vaan elävän Jumalan
Hengellä, ei kivitauluihin vaan ihmissydämiin.
Tällaisen luottamuksen Jumalaan on Kristus saanut
meissä aikaan. En tarkoita, että kykenisimme
ajattelemaan mitään omin päin, mitään, mikä olisi
peräisin meistä itsestämme. Meidän kykymme on
saatu Jumalalta, ja hän on myös tehnyt meidät
kykeneviksi palvelemaan uutta liittoa, jota ei
hallitse kirjain vaan Henki. Kirjain näet tuo
kuoleman, mutta Henki tekee eläväksi."
Jumala tutkimuksesi siunatkoon!nettitutkija kirjoitti:
Seka Raamatun tuntemusta, jolla Teuvo Suni näiden vastustajiensa hyökkäyksiä torjuu.
ilmestyvät maailmaan. Itsensä kristityiksi luulevien ihmisten tapettaviksi.voima.
"Herra, Herra auttaa minua; sentähden ei minuun pilkka koskenut, sentähden tein kasvoni koviksi kuin piikivi, sillä minä tiedän, etten häpeään joudu. Lähellä on hän, joka minut vanhurskaaksi tuomitsee.
Kuka voi minun kanssani riidellä? Astukaamme yhdessä esiin! Kuka on minun vastapuoleni? Tulkoon tänne lähelleni!Katso Herra, Herra auttaa minua; kuka minut syylliseksi tuomitsee?
Katso, kaikki he hajoavat kuin vaate; koi heidät syö. Kuka teistä pelkää Herraa ja kuulee hänen palvelijansa ääntä?
Joka vaeltaa pimeydessä ja valoa vailla, se luottakoon Herran nimeen ja turvautukoon Jumalaansa.
Mutta, katso, te kaikki, jotka palon sytytätte, te palavilla nuolilla varustetut, suistukaa oman tulenne liekkeihin, niihin palaviin nuoliin, jotka olette sytyttäneet. Minun kädestäni tämä teille tulee; vaivassa täytyy teidän asua." Jes.50:7-11nettitutkija kirjoitti:
ilmestyvät maailmaan. Itsensä kristityiksi luulevien ihmisten tapettaviksi."Siitä haluan vielä selville päästä, että toimiiko Pyhä Henki juuri tuolla tavalla..."
Juuri sillä tavalla. Saat sen kyllä ihan henkilökohtaisesti kokea, jos olet vilpitön etsijä.
Tällaisen kohdan vielä löysin sinulle
"Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton;
ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra. Jes.54:15,17
Kirjoitit onko Herran tulo niin lähellä.
Itse olen kyllä henkilökohtaisesti varautunut vainon aikoihin.SofiaDaan kirjoitti:
"Siitä haluan vielä selville päästä, että toimiiko Pyhä Henki juuri tuolla tavalla..."
Juuri sillä tavalla. Saat sen kyllä ihan henkilökohtaisesti kokea, jos olet vilpitön etsijä.
Tällaisen kohdan vielä löysin sinulle
"Jos sinun kimppuusi karataan, ei se ole minusta; joka kimppuusi karkaa, se eteesi kaatuu.
Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton;
ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi.
Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra. Jes.54:15,17
Kirjoitit onko Herran tulo niin lähellä.
Itse olen kyllä henkilökohtaisesti varautunut vainon aikoihin.Kuten tästäkin keskusteluketjusta, ja monista
muista, joissa olen mukana ollut, selvästi
paljastuu.
Paholainen on lähes täydellisesti onnistunut
hävittämään maailmastaan Jumalan pelon ja sen
myötä ihmisten totuudensietokyvyn.
Kaikki haalivat vain halunsa mukaisia opettajia,
jotka heitä sitten halujensa mukaan opettavat,
ja ihmisparat luulevat olevansa turvallisesti
Jumalan rakkauden ja armon alla.
Lue Jeremia 5:20-31. Tämä ääressä Pyhä Henki
puhui koko vuoden viimeisen yön vuonna 1988.
Ja seuraavan kerran tästä samasta asias 18.3.1992.
Varmaankin osaat tuoda tämän sanoman tämän kansan
keskelle.
Olen hyvilläni, kun sinua sittenkin täällä vielä
saa kuulla, sillä totuudensietäjät ovat todella
harvassa.TeuvoSuni kirjoitti:
Kuten tästäkin keskusteluketjusta, ja monista
muista, joissa olen mukana ollut, selvästi
paljastuu.
Paholainen on lähes täydellisesti onnistunut
hävittämään maailmastaan Jumalan pelon ja sen
myötä ihmisten totuudensietokyvyn.
Kaikki haalivat vain halunsa mukaisia opettajia,
jotka heitä sitten halujensa mukaan opettavat,
ja ihmisparat luulevat olevansa turvallisesti
Jumalan rakkauden ja armon alla.
Lue Jeremia 5:20-31. Tämä ääressä Pyhä Henki
puhui koko vuoden viimeisen yön vuonna 1988.
Ja seuraavan kerran tästä samasta asias 18.3.1992.
Varmaankin osaat tuoda tämän sanoman tämän kansan
keskelle.
Olen hyvilläni, kun sinua sittenkin täällä vielä
saa kuulla, sillä totuudensietäjät ovat todella
harvassa.En vielä kerinnyt lukea antamaasi kohtaa, mutta piti vielä tarkentaa, että vaino on ollut totista totta jo pitkään ja tarkoitukseni oli sanoa, että olen valmistautunut henkisen vainon lisäksi myös vähän pahempaan.
SofiaDaan kirjoitti:
En vielä kerinnyt lukea antamaasi kohtaa, mutta piti vielä tarkentaa, että vaino on ollut totista totta jo pitkään ja tarkoitukseni oli sanoa, että olen valmistautunut henkisen vainon lisäksi myös vähän pahempaan.
olen uhkauksia saanut, tässäkin niitä löytyy.
Mutta ei näistä tarvitse huolta kantaa,
koska kirjoitettu on:
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin
mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää
sen sijaan häntä, joka voi sekä ruumiin että
sielun hukuttaa helvettiin."TeuvoSuni kirjoitti:
olen uhkauksia saanut, tässäkin niitä löytyy.
Mutta ei näistä tarvitse huolta kantaa,
koska kirjoitettu on:
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin
mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää
sen sijaan häntä, joka voi sekä ruumiin että
sielun hukuttaa helvettiin."kyllä yhtään, sillä tiedän, että kenelle Jumala on sellaisen tien varannut, hänelle Hän on siihen myös voiman ja siunauksen varannut. Ja mitä muuta paholainen sillä voi Herran omalle tehdä, kuin jouduttaa hänen pääsyään perille päämäärään. Sehän on kuin potku omaan maaliin!
SofiaDaan kirjoitti:
kyllä yhtään, sillä tiedän, että kenelle Jumala on sellaisen tien varannut, hänelle Hän on siihen myös voiman ja siunauksen varannut. Ja mitä muuta paholainen sillä voi Herran omalle tehdä, kuin jouduttaa hänen pääsyään perille päämäärään. Sehän on kuin potku omaan maaliin!
Tätä kapeaa tietä astellut? Ei sinullakaan näytä
enää olevan tuttipulloa matkassa, niin rohkeaa
ja vahvaa tekstiä sinusta ulos pursuaa, että
kyllä siinä monen papin , niin miesten kuin
naistenkin, polvet tutisevat. Piispoista puhumattakaan.- miksi kysyt
TeuvoSuni kirjoitti:
naistenkin, polvet tutisevat. Piispoista puhumattakaan.eikös se totuuden henki kerro, montako vuotta?
miksi kysyt kirjoitti:
eikös se totuuden henki kerro, montako vuotta?
Totuuden Henki ei ole Saatanan hengen kaltainen
tietäjähenki eikä se myöskään seurustele
vainajahenkien kanssa.TeuvoSuni kirjoitti:
naistenkin, polvet tutisevat. Piispoista puhumattakaan.asti Jumala kutsui monin tavoin, mutta elävää lapsenuskoa seurasi nuoruuden lankeemukset. 17-vuotiaana alkoi kokonaan uusi elämä, jota olen saanut elää tähän päivään asti, siinä kasvaen ja vahvistuen. Pitkäänhän tässä on jo kuljettu!
SofiaDaan kirjoitti:
asti Jumala kutsui monin tavoin, mutta elävää lapsenuskoa seurasi nuoruuden lankeemukset. 17-vuotiaana alkoi kokonaan uusi elämä, jota olen saanut elää tähän päivään asti, siinä kasvaen ja vahvistuen. Pitkäänhän tässä on jo kuljettu!
Minä koin aviottoman syntymätaustani vuoksi eläväni
vain Jumalan vihan alla. 40 vuotta, kahdeksan
vuotiaasta alkaen, jolloin ensimmäisen kerran
sain kokea häpeää, kun isää ei ollut.
Tiet ovat erilaiset, mutta lopputulos kaikilla
hänen omillaan sama:
"Kun me kaikki sitten pääsemme yhteen ja samaan
uskoon ja Jumalan Pojan tuntemiseen ja niin saavutamme
aikuisuuden, Kristuksen täyteyttä vastaavan
kypysyyden, silloin emme enää ole alaikäisiä,
jotka ajelehtivat kaikenlaisten opintuulten
heiteltävinä ja ovat kavalien ja petollisten
ihmisten pelinappuloita.
Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta
ja kasvamme kaikin tavoin kiinni, häneen, joka on pää.
Hän liittää yhteen koko ruumiin ja pitää sitä
koossa kaikkien jänteiden avulla, kunkin jäsenen
toimiessa oman tehtävänsä mukaisesti, ja näin
ruumis kasvaa ja rakentuu rakkaudessa."- muukalainen 4
SofiaDaan kirjoitti:
asti Jumala kutsui monin tavoin, mutta elävää lapsenuskoa seurasi nuoruuden lankeemukset. 17-vuotiaana alkoi kokonaan uusi elämä, jota olen saanut elää tähän päivään asti, siinä kasvaen ja vahvistuen. Pitkäänhän tässä on jo kuljettu!
kyllä Jumala omastaan kiinni pitää jonka hän huomaansa on kerran on ottanut.
Itsekin olen ollut lapsesta asti uskova.
Ja minä olin siinä uskossa että kaikki muutkin ihmiset rakastavat Jeesusta.
Mutta näin unen jossa keskuudessamme oli valkopukuinen henkilö. Siitä unesta en muista
sen tarkemmin.
Mutta aamulla kun heräsin ihmettelin mitä se
oli. Minulla oli valtavan hyvä olla.
Sain ymmärtää että tämä valkea pukuinen henkilö
oli Jeesus.
Minulla oli niin hyvä olla, olisin halunnut
päästä Jeesuksen luo.
Tätä hyvää oloa sain kokea jonkun aikaa,
ja kiitollisuus täytti sydämen.
Mutta sitten kun minä tulin huomaamaan, että
eivät ihmiset uskokkaan Jumalaan, ei heille
Jeesus olekkaan rakas.
Se oli valtava pettymys.
En voinut sitä ymmärtää, miksi eivät ihmiset usko.
Miksi he voivat olla välinpitämättömiä.
Tavallaan minulla tuli kapina Jumalaa vastaan,
en voinut hyväksyä sitä että toiset eivät olleet
saaneet tulla tuntemaan Jumalaa, hänen rakkauttaan.
Kyllä minä olen monet taistelut käynyt Jumalan
kanssa. Olen monesti epäuskossa epäillyt
Jumalaa.
On hän minut sitten joutunut kuolemallekin antamaan
Jolloin koin Jumala on minut lopullisesti hylännyt.
Mutta ei hän ollut hylännyt vaan sain kuulla Herran
sanat:"Palaa minun luokseni minulla on
iankaikkisen elämän sana"
Sain kokea miten kuollut virkosi elämään.
Se oli jotain sellaista mitä sanoin ei pysty
kuvaamaan.
Sain uudelleen elämälleni tarkoituksen.
Mutta tämänkin jälkeen tuli taas erilaisia "paineja" Jumalan kanssa.
Oman ylpeyteni kovuuteni epäuskoni tähden.
Kun Jumala minulle osoitti; "Niinpä niin, oi
ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään
Jumalaa vastaan?
Ei kaiketi tehty sano tekijälleen:"Miksi minusta
tällaisen teit?"
Ja Jumala minut lopulta johdatti kahden vaihtoehdon eteen, oli valittavana joko se joka
lihaa miellytti tai se joka ei lihaa miellyttänyt.
Jumala teki selväksi;"Ei kukaan voi palvella
kahta Herraa;sillä hän on joko tätä vihaava
ja toista rakastava,
taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva."
Jumalan armosta olen saanut lähteä kulkemaan
kaitaa Elämän Tietä.
Toisen valtavan pettymyksen olen kokenut kun olen
tullut näkemään että niin harvat "uskovat" ovat
todella kohdanneet Elävän Jumalan,
Niin harvat ovat siis päässeet Elävän Jumalan armon alle.
Älkää enää pettäkö itseänne.
Pyytäkää päästä Elävän Jumalan lapsiksi. muukalainen 4 kirjoitti:
kyllä Jumala omastaan kiinni pitää jonka hän huomaansa on kerran on ottanut.
Itsekin olen ollut lapsesta asti uskova.
Ja minä olin siinä uskossa että kaikki muutkin ihmiset rakastavat Jeesusta.
Mutta näin unen jossa keskuudessamme oli valkopukuinen henkilö. Siitä unesta en muista
sen tarkemmin.
Mutta aamulla kun heräsin ihmettelin mitä se
oli. Minulla oli valtavan hyvä olla.
Sain ymmärtää että tämä valkea pukuinen henkilö
oli Jeesus.
Minulla oli niin hyvä olla, olisin halunnut
päästä Jeesuksen luo.
Tätä hyvää oloa sain kokea jonkun aikaa,
ja kiitollisuus täytti sydämen.
Mutta sitten kun minä tulin huomaamaan, että
eivät ihmiset uskokkaan Jumalaan, ei heille
Jeesus olekkaan rakas.
Se oli valtava pettymys.
En voinut sitä ymmärtää, miksi eivät ihmiset usko.
Miksi he voivat olla välinpitämättömiä.
Tavallaan minulla tuli kapina Jumalaa vastaan,
en voinut hyväksyä sitä että toiset eivät olleet
saaneet tulla tuntemaan Jumalaa, hänen rakkauttaan.
Kyllä minä olen monet taistelut käynyt Jumalan
kanssa. Olen monesti epäuskossa epäillyt
Jumalaa.
On hän minut sitten joutunut kuolemallekin antamaan
Jolloin koin Jumala on minut lopullisesti hylännyt.
Mutta ei hän ollut hylännyt vaan sain kuulla Herran
sanat:"Palaa minun luokseni minulla on
iankaikkisen elämän sana"
Sain kokea miten kuollut virkosi elämään.
Se oli jotain sellaista mitä sanoin ei pysty
kuvaamaan.
Sain uudelleen elämälleni tarkoituksen.
Mutta tämänkin jälkeen tuli taas erilaisia "paineja" Jumalan kanssa.
Oman ylpeyteni kovuuteni epäuskoni tähden.
Kun Jumala minulle osoitti; "Niinpä niin, oi
ihminen, mutta mikä sinä olet riitelemään
Jumalaa vastaan?
Ei kaiketi tehty sano tekijälleen:"Miksi minusta
tällaisen teit?"
Ja Jumala minut lopulta johdatti kahden vaihtoehdon eteen, oli valittavana joko se joka
lihaa miellytti tai se joka ei lihaa miellyttänyt.
Jumala teki selväksi;"Ei kukaan voi palvella
kahta Herraa;sillä hän on joko tätä vihaava
ja toista rakastava,
taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva."
Jumalan armosta olen saanut lähteä kulkemaan
kaitaa Elämän Tietä.
Toisen valtavan pettymyksen olen kokenut kun olen
tullut näkemään että niin harvat "uskovat" ovat
todella kohdanneet Elävän Jumalan,
Niin harvat ovat siis päässeet Elävän Jumalan armon alle.
Älkää enää pettäkö itseänne.
Pyytäkää päästä Elävän Jumalan lapsiksi.vuosiakausia totuuden ääressä painiskeli ja ajatteli,
että vain kolmeko meitä tässä maassa on, jotka ovat
totuudesta kiinnostuneet. Toisaalta taas tunsi ja aavisteli,
että kyllä heitä varmaan on muitakin, jotka tahollaan
ovat saanet kokea samankaltaisen Jumalan kutsun,
mutta pääsemmekö täällä maan päällä koskaan yhteyteen
toistemme kanssa, jotta voisimme kokea sitä Hengen
luomaa ykseyttä.
En ikinä olisi uskonut, että tämä netti onkin se väylä,
jonka kautta hän omansa toisten yhteyteen johtaa.
Mutta toisaalta hän myös sanoo luovansa uutta,
joten kyllä tämäkin hänen suunnitelmiinsa hyvin sopii.
Puoli vuotta olen täällä ollut, ja varmaankin jo lähes
kymmenkunta ihmistä on löytynyt, jotka ovat totuudesta
kiinnostuneet ja innostuneet. Muutamat sen jo löytäneet,
ja toiset löytäneet sen tienhaaran, jossa kapea tie
erkanee valheen laveasta tiestä.
Ja nyt sitten kaikki hänen omakseen tunustautuneet
saavat kokea tämänkin väylän kautta sitä samaa vainoa,
jota Kristuksen omat ovat kautta aikojen ja
kaikkialla maailmassa kokeneet:
"Mutta vainon kohteeksi joutuvat kaikki ne, jotka
haluavat elää hurskaasti Kristuksen omina.
Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessaan
yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.
Pidä sinä kiinni siitä, minkä olet oppinut. Sinähän
olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut."- muukalainen 4
TeuvoSuni kirjoitti:
vuosiakausia totuuden ääressä painiskeli ja ajatteli,
että vain kolmeko meitä tässä maassa on, jotka ovat
totuudesta kiinnostuneet. Toisaalta taas tunsi ja aavisteli,
että kyllä heitä varmaan on muitakin, jotka tahollaan
ovat saanet kokea samankaltaisen Jumalan kutsun,
mutta pääsemmekö täällä maan päällä koskaan yhteyteen
toistemme kanssa, jotta voisimme kokea sitä Hengen
luomaa ykseyttä.
En ikinä olisi uskonut, että tämä netti onkin se väylä,
jonka kautta hän omansa toisten yhteyteen johtaa.
Mutta toisaalta hän myös sanoo luovansa uutta,
joten kyllä tämäkin hänen suunnitelmiinsa hyvin sopii.
Puoli vuotta olen täällä ollut, ja varmaankin jo lähes
kymmenkunta ihmistä on löytynyt, jotka ovat totuudesta
kiinnostuneet ja innostuneet. Muutamat sen jo löytäneet,
ja toiset löytäneet sen tienhaaran, jossa kapea tie
erkanee valheen laveasta tiestä.
Ja nyt sitten kaikki hänen omakseen tunustautuneet
saavat kokea tämänkin väylän kautta sitä samaa vainoa,
jota Kristuksen omat ovat kautta aikojen ja
kaikkialla maailmassa kokeneet:
"Mutta vainon kohteeksi joutuvat kaikki ne, jotka
haluavat elää hurskaasti Kristuksen omina.
Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessaan
yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.
Pidä sinä kiinni siitä, minkä olet oppinut. Sinähän
olet varma, koska tiedät, keiltä olet sen oppinut."se Jumalan kansa on hajalla oleva lauma.
Harvat ovat jotka valitsevat Elämän kaidan tien.
"Mutta toisaalta hän myös sanoo luovansa uutta,"
Näin, mutta tähän ihminen ei tahdo uskoa.
Vaan riippuu vanhassa kiinni kynsin hampain.
Ihmetellään ja kysellään mitä sitten, kun
me jätettäisiin "vanha laiva", mikä tilalle.
Näin ei huomata minkä varassa sitä matkaa tehdään.
Ei tehdäkkään Kaikkivaltiaan Jumalan varassa,
vaan vanhan "purren" varassa.
Ystävät Jumala puhuu, hän puhuu tavalla jos toisellakin.
Jumala ei salli itseänsä pilkattavan.
- yks määkijä
"se Jumalan kansa on hajalla oleva lauma"
Onkohan Jumalan kansa todella hajalla oleva lauma?
eipä taida olla niin vaan vihollinen tahtoo hajoittaa lauman sekasortoon ja eristää karitsaiset helpoksi saaliiksi hukan syödä.
Jumalan lauma taas on Hyvän Paimenen hoidossa, joka kyllä huolehtii omista lampaistansa. Hyvän Paimenen kunnia-asia on pitää lauma järjestyksessä viheriäisillä niityillä ja juottopaikoilla raikkaitten virtojen äärellä.
7 Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.
8 Kaikki, jotka ovat tulleet ennen minua, ovat varkaita ja ryöväreitä; mutta lampaat eivät ole heitä kuulleet.
9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen.
10 Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
11 Minä olen se hyvä paimen. Hyvä paimen antaa henkensä lammasten edestä.
12 Mutta palkkalainen, joka ei ole paimen ja jonka omia lampaat eivät ole, kun hän näkee suden tulevan, niin hän jättää lampaat ja pakenee; ja susi ryöstää ja hajottaa ne.
13 Hän pakenee, sillä hän on palkattu eikä välitä lampaista.
14 Minä olen se hyvä paimen, ja minä tunnen omani, ja minun omani tuntevat minut,
15 niinkuin Isä tuntee minut ja minä tunnen Isän; ja minä annan henkeni lammasten edestä.
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.on todella hajallaan oleva lauma. Mutta jo nyt se on yksi lauma hengellisesti ja sillä on yksi ainut Paimen, Jeesus Kristus. Hän tuntee omansa ja merkitsee ne.
Sen jälkeen alkaa tuomio Jumalan huoneesta, niitten keskeltä, joitten olisi pitänyt tietää. Tuomio ei kohtaa ketään niistä, joilla on Jeesuksen laittama sinetti. Se sinetti on Jumalan Pyhän Hengen laittama ihmisen sisimpään. "Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia."- Esa T
SofiaDaan kirjoitti:
on todella hajallaan oleva lauma. Mutta jo nyt se on yksi lauma hengellisesti ja sillä on yksi ainut Paimen, Jeesus Kristus. Hän tuntee omansa ja merkitsee ne.
Sen jälkeen alkaa tuomio Jumalan huoneesta, niitten keskeltä, joitten olisi pitänyt tietää. Tuomio ei kohtaa ketään niistä, joilla on Jeesuksen laittama sinetti. Se sinetti on Jumalan Pyhän Hengen laittama ihmisen sisimpään. "Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.">alkaa tuomio Jumalan huoneesta<
Tässä tuomiossa on kaikki uskovat mukana.
>Tuomio ei kohtaa ketään niistä, joilla on Jeesuksen laittama sinetti.<
Niillä joilla oli sinetti, ei tuomio enää kohtaa, mutta tämä sinetti laitettiin vasta tuomion puolessa välissä, joten kaikki ovat tuomiossa mukana ainakin tähän puoleenväliin.
Eikö Johannes kastaja sanonut,"kuka teille on sanonut että voitte välttää tulevan vihan."
Tuomio ei kuitenkaan kohtaa kuin sitä mikä ei ole Herrasta. Joten jos on rakentanut Jeesus Kristus perustuksen päälle palavasta aineesta, niin se syttyy palamaan. Esa T kirjoitti:
>alkaa tuomio Jumalan huoneesta<
Tässä tuomiossa on kaikki uskovat mukana.
>Tuomio ei kohtaa ketään niistä, joilla on Jeesuksen laittama sinetti.<
Niillä joilla oli sinetti, ei tuomio enää kohtaa, mutta tämä sinetti laitettiin vasta tuomion puolessa välissä, joten kaikki ovat tuomiossa mukana ainakin tähän puoleenväliin.
Eikö Johannes kastaja sanonut,"kuka teille on sanonut että voitte välttää tulevan vihan."
Tuomio ei kuitenkaan kohtaa kuin sitä mikä ei ole Herrasta. Joten jos on rakentanut Jeesus Kristus perustuksen päälle palavasta aineesta, niin se syttyy palamaan.että "kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on."
Tämän takia olisi niin tärkeää-nyt kun vielä armonaika on ja se on vielä mahdollista-etsiä ja kolkuttaa ovella niin kauan, että löytyy todella omakohtainen yhteys Vapahtajaan, syntieni sovittajaan.
Hän ohjaa sitten elämäni kaikki siitä eteenpäin, eikä niitä tarvitse etukäteen spekuloida. Riittää kullekkin päivälle oma vaivansa.
Tuo raamatunpaikka jatkuu vielä:
"Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas."
Kristuksessa on kaikki todellisen viisauden aarteet kätkettynä.Häneen tulee etsiä yhteys. Eikä vain kerran, vaan joka päivä.SofiaDaan kirjoitti:
että "kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on."
Tämän takia olisi niin tärkeää-nyt kun vielä armonaika on ja se on vielä mahdollista-etsiä ja kolkuttaa ovella niin kauan, että löytyy todella omakohtainen yhteys Vapahtajaan, syntieni sovittajaan.
Hän ohjaa sitten elämäni kaikki siitä eteenpäin, eikä niitä tarvitse etukäteen spekuloida. Riittää kullekkin päivälle oma vaivansa.
Tuo raamatunpaikka jatkuu vielä:
"Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä? Jos joku turmelee Jumalan temppelin, on Jumala turmeleva hänet; sillä Jumalan temppeli on pyhä, ja sellaisia te olette.
Älköön kukaan pettäkö itseään. Jos joku teidän joukossanne luulee olevansa viisas tässä maailmassa, tulkoon hän tyhmäksi, että hänestä tulisi viisas."
Kristuksessa on kaikki todellisen viisauden aarteet kätkettynä.Häneen tulee etsiä yhteys. Eikä vain kerran, vaan joka päivä.ihmiseen on kuin hyvin toimiva laajakaista yhteys
nettiin. Jos se jostakin syystä katkeaa, et
pääse tännekään keskusteluun, vaikka sinulla oli
kuinka paljon sanottavaa. Siksi Jeesus sanookin:
"Ilman minua te ette mitään voi."
Kristuksen puolelta tuo yhteys on aina voimassa.
Ainoastaan ihmisen omat yritykset sen katkaisevat.
Pyhän Hengen taivasnetti saadaan pois toiminnasta
nerokkailla ihmisopeilla - ihmisiin turvautumalla.- muukalainen 4
Jumalan kansa on hajalla oleva lauma niinkuin
se totisesti on ei merkitse sitä että nämä Jumalan
lampaat olisivat susien raatelemina, vaan heidän
kanssaan on todella Hyvä Paimen Jeesus, joka
jokaista omaa lammastaan kaitsee,paimentaa, varjelee
kaikelta pahalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203287- 122116
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061826Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1221353
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101241- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4421116