Mikä on kaunein koskaan kuulemasi musiikkikappale?
Sen tulee pysäyttää sinut joka kerta kun sen kuulet, nostaa ihokarvasi pystyyn ja saada kylmät väreet kulkemaan pitkin vartaloasi tai vaikuttaa sinuun jollain muulla fyysisellä tavalla. Onko sellaista?
Jos et osaa vastata, joudut huomenna katsomaan jokaista vastaantulijaa silmiin ja hymyilemään tälle.
Mikä on...?
Janna
2
333
Vastaukset
- joh@nn@
Joka kertaa kun kuulen sen, tiedän että se minua muistuttaa hetkistä hyvistä ja siksi se on minulle kaunein kappale..mutta vain minulle ja hänelle...ja se minut todellakin hetkeksi pysäyttää, kylmät väreet on tuttu tunne ja myös tiedän, että on olemassa toinenkin henkilö, joka tuntee juuri samalla tavalla kun kuule juuri sen kappaleen!
- heartN
Bon Jovi....Always....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339