Evo älytön ja moraaliton

masin kosto o kauhee!

Väitetään,että sattuma olisi synnyttänyt kaikki uskomattoman älykkäät biologiset mekanismit. HAH! Tajuaahan sen jo lapsikin,että sattuma synnyttää vain lisää epäjärjestystä.

Ja luonnonvalinta! Karsitaan heikot pois kuin Natsi-Saksassa. Ja evolutionistit vielä kehtaavat väittää,että heidän evo-oppinsa ei sisällä moraalisia kannanottoja.

Ei voi kuin harvinaisen tyhmä ja ilkeä olla,jotta voi evo-oppia kannattaa. Onneksi USAn nuoriso on jo niin valveutunutta,että se nauraa evokeille päin naamaa. Ja täällä Suomessa minunkin silmäni avautuivat evo-oppien hirveyksille helluleirillä. Kyllä se on niin,että Jumalan johdattamat helluntailaiset ovat Suomen älyllinen ja moraalinen eliitti.

Herralle kiitos tästä!

7

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • A) Otetaanpa lainauksia Hitlerin Mein Kampf-kirjasta:
      "Joten uskon toimivani kaikkivaltiaan Luojan tahdon mukaisesti: Puolustamalla itseäni juutalaisia vastaan, taistelen Jumalan puolesta"
      [sivu 65]

"'Aliarvioimalla ihmiskulttuurin olemassaoloa tuhoamalla sen kantajaa näyttää kansan silmissä suurimmalta kirotulta rikokselta. Kuka tahansa joka uskaltautuu loukkaamaan korkeinta kuvaa Jumalasta syylistyy pyhyyden loukkaukseen hyväntahtoista tämän ihmeen Luojaa vastaan ja ansaitsee karkoituksen paratiisista'

Mein Kampf, sivu 383"

Hitlerin kannat eivät liittyneet kehitysoppiin, vaan ns. "yksinoikeus"-ajatukseen. Kehitysoppi ei kuulu yhteiskuntatieteisiin, joten se ei ota myöskään kantaa näihin kysymyksiin.

Tietysti ei pidä unohtaa, että Hitler sanoi melkein mitä tahansa saadakseen ihmisiä hänen juutalaisvastaisten aatteiden taakse

• masin kosto o kauhee!

Eikö tuossa tekstissä kaikki paistanut läpi siitä, että se oli pelleilyä alusta loppuun.

• squirrel
        masin kosto o kauhee! kirjoitti:

Eikö tuossa tekstissä kaikki paistanut läpi siitä, että se oli pelleilyä alusta loppuun.

Muta un kreationisteista puhutaan : ei voi koskaan olla varma.

Esimerkiksi,kun "sup" tuli palstalle "jylppy" -nimimerkillä, olin *varma*, että oli "vitsiniekka". Totuus lienee paljastunut "luuloistani huolimatta" toiseksi...
        (mitenkään loukkaamatta "sup":n huumorintajua -se voi olla mainio,mutta alkuoletuksestani poikkeava)

• squirrel kirjoitti:

Muta un kreationisteista puhutaan : ei voi koskaan olla varma.

Esimerkiksi,kun "sup" tuli palstalle "jylppy" -nimimerkillä, olin *varma*, että oli "vitsiniekka". Totuus lienee paljastunut "luuloistani huolimatta" toiseksi...
        (mitenkään loukkaamatta "sup":n huumorintajua -se voi olla mainio,mutta alkuoletuksestani poikkeava)

Aloitin kirjoittelun syksyllä nimimerkillä armahdettu syntinen, se oli rekisteröimätön nimimerkki, niin jotkut kieroleuvat varastivat sen ja kirjoittivat sillä soopaa, Joten otin nimimerkiksi S.U.P ja olen sillä merkillä kirjoittanut siitäsaakka. Jylppy on jonkin muun käsialaa.. Olkoonkin sitten paremmalla huumorilla varustettu.. Aion edelleen käyttää nimimerkkiä Sydämmen.Usko.Pelastaa, enkä kirjoittele muilla rekisteröimättömillä salamerkeillä.

• squirrel

"Hell, I’ll kill a man in a fair fight... or if I think he’s gonna start a fair fight... or if he bothers me, or if there’s a woman, or if I’m gettin paid... mostly only when I’m gettin paid. But eating people alive - when does that get fun?"
      (Jayne Cobb[Actor:Adam Baldwin], "Serenity")

• täytyy

olla lapsi tai lapsen tasolla tajutakseen, että evoluutio on täyttä roskaa=)

• "Väitetään,että sattuma olisi synnyttänyt kaikki uskomattoman älykkäät biologiset mekanismit. HAH! Tajuaahan sen jo lapsikin,että sattuma synnyttää vain lisää epäjärjestystä."

Lapsi ei ole vielä huomannut että sattumissakin on eroa...
      Sattuma joilla ei ole rajoja synnyttää sekasortoa, mutta sattuma jolla on selvät rajat voi luonnonvalinnan avustuksella synnyttää nuo bioloogiset mekanismit.

"uskomattoman älykkäät biologiset mekanismit"

Tehdäänpä pieni ajattelutesti, ajattele että olet yksin tyhjässä pimeässä huoneessa, ja et ole aiemmin elämässäsi kokenut/aistinut mitään.
      Eli mitä pystyisit silloin vastaamaan kysymykseen "oletko älykäs?"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      92
      3392
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3097
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2604
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2393
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2343
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2076
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2046
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      21
      1679
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      39
      1614
    Aihe