BOND-neuluri?

Neulojatar

Onkohan kellään tietoa, mistä voisi hankkia Bond-neulurin?

Kaikki vihjeet kelpaavat, kiitos!

PS: Meneeköhän tämä viesti läpi?

13

3266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminäminä

Jospa sen sun edellisen joku kävi hurauttamassa tuonne ostetaan osiolle... Poistaminen olisi ollut liikaa.

Mielenkiintoista sinänsä, kun tällä palstalla ei ole seriffiä ja kaikenlaista serifföintiä kuitenkin tapahtuu, niin hyvässä kuin pahassakin :)

Alkuperäiseen kysymykseen: ei aavistustakaan, mistä neulurin saisi :(

• taitaja

Ompelukone kauppiaat. Brother jälleenmyyjät. Enestam.

• Neulojatar

Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...

Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.

Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi.

• mussu64
        Neulojatar kirjoitti:

Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...

Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.

Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi.

Hei!
        Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?

• mummo
        mussu64 kirjoitti:

Hei!
        Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?

olisin kiinnostunut. Paljon hintaa ja missäpäin? Itse olen Espoosta.
        sazoro@luukku.com

• Neulojatar
        mussu64 kirjoitti:

Hei!

Joko ehdit myydä Bondin tuolle "väliin huutelijalle"?

Olen kovasti kiinnostunut, asun Mikkelissä.

Laitathan asiasta vaikkapa s-postia, osoitteeni on niina.muurikka@luukku.com

• bond-neulekone

Hei,
      Bond-koneeni on aivan käyttämättömänä nurkassa pyörimässä. Kaikki osat taitaa olla tallella, pari ylimääräistä neulaakin varalla. Voisin myydä pois eniten tarvitsevalle. Pistäkää postia: pauiko@dnainternet.net. Sijaitsee Helsingissä.

- paula

• Kaarina

Hei!
        Onko kellään myytävänä Bond-neuluria?

• Neulojatar

Olen saanut ostettua Bond-neulurin tämän ilmoituksen avulla eli kiitos vain, enää ei ole tarvetta Bondille!

Nyt vain kone laulamaan! :-)

• minä vaan

Hei täällä olisi yksi kuvataiteilija,joka olsi kiinnostunut myös kyseisestä neulurista.Vastaa sähköpostiin jos sulta löytyy edullista konetta.

• minä vaan

Niin se sähköposti osoite oli kaisavesa@hotmail.com

• haaveilija

niin missähän hintaluokassa nuo Bondit pyörii? Ois kiva kokeilla jos sellaisen löytäisi, mutta mitä näistä kannattaa maksaa?

• venla

Onko kellään halua kopioda minulle käyttöohjeet Bondille? Muutossa hukattu, tai sitten menny roskiin muun postin mukana.
      Seija.kekkonen@netti.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7360
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3634
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      374
      2019
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1489
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1267
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe