Onkohan kellään tietoa, mistä voisi hankkia Bond-neulurin?
Kaikki vihjeet kelpaavat, kiitos!
PS: Meneeköhän tämä viesti läpi?
BOND-neuluri?
13
3288
Vastaukset
- minäminäminäminä
Jospa sen sun edellisen joku kävi hurauttamassa tuonne ostetaan osiolle... Poistaminen olisi ollut liikaa.
Mielenkiintoista sinänsä, kun tällä palstalla ei ole seriffiä ja kaikenlaista serifföintiä kuitenkin tapahtuu, niin hyvässä kuin pahassakin :)
Alkuperäiseen kysymykseen: ei aavistustakaan, mistä neulurin saisi :( - taitaja
Ompelukone kauppiaat. Brother jälleenmyyjät. Enestam.
- Neulojatar
Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...
Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.
Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi. - mussu64
Neulojatar kirjoitti:
Jostain vain sain vinkkiä, että koneen valmistus on lopetettu...
Täytyypä alkaa metsästää Bondia oikein urakalla.
Mulla on yksi Bond, mutta siitä puuttuu olennaisia osia, joten tarvitsisin toisen koneen ikäänkuin varaosiksi.Hei!
Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut? - mummo
mussu64 kirjoitti:
Hei!
Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?olisin kiinnostunut. Paljon hintaa ja missäpäin? Itse olen Espoosta.
sazoro@luukku.com - Neulojatar
mussu64 kirjoitti:
Hei!
Minulla on Bond neuluri joutavana,kaikki osatkin on muistaakseni tallella.Ainoastaan painokammasta on muutama lenkki katkennut,jonka olen onnistuneesti saanut kuntoon ilmastointiteipillä.Missä päin asut?Joko ehdit myydä Bondin tuolle "väliin huutelijalle"?
Olen kovasti kiinnostunut, asun Mikkelissä.
Laitathan asiasta vaikkapa s-postia, osoitteeni on niina.muurikka@luukku.com
- bond-neulekone
Hei,
Bond-koneeni on aivan käyttämättömänä nurkassa pyörimässä. Kaikki osat taitaa olla tallella, pari ylimääräistä neulaakin varalla. Voisin myydä pois eniten tarvitsevalle. Pistäkää postia: pauiko@dnainternet.net. Sijaitsee Helsingissä.
- paula- Kaarina
Hei!
Onko kellään myytävänä Bond-neuluria?
- Neulojatar
Olen saanut ostettua Bond-neulurin tämän ilmoituksen avulla eli kiitos vain, enää ei ole tarvetta Bondille!
Nyt vain kone laulamaan! :-) - minä vaan
Hei täällä olisi yksi kuvataiteilija,joka olsi kiinnostunut myös kyseisestä neulurista.Vastaa sähköpostiin jos sulta löytyy edullista konetta.
- minä vaan
Niin se sähköposti osoite oli kaisavesa@hotmail.com
- haaveilija
niin missähän hintaluokassa nuo Bondit pyörii? Ois kiva kokeilla jos sellaisen löytäisi, mutta mitä näistä kannattaa maksaa?
- venla
Onko kellään halua kopioda minulle käyttöohjeet Bondille? Muutossa hukattu, tai sitten menny roskiin muun postin mukana.
Seija.kekkonen@netti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781438
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101358- 741125
- 1091049
- 621027
- 67888
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251857- 63835
- 31758
- 46696