Oon rakentanu vuodesta 1986 kiinalaista 100000 palaista palapeliä.
Naisia pellolla.
100 tuhatta palaa
5
2107
Vastaukset
- kiinnostunut....
onko pahasti kesken ja miten iso siitä tulee kun on valmis. ja paljonko maksaa tollaset jättipalapelit?
- ......
Pakko sanoa että olet suhteellisen hidas, taikka laiska. no varmaan saat valmiiksi ennen 2050 (toivotaan)
- @nni
Aik törkeesti sanottu, kosk jos sil ei yksin kertasesti oo ollu AIKAA! aamulla töihin, päivällä kotityöt ja mahd. lapset, kauppaan, siivousta jne. Eli ain ei välttämättä ole kyselaiskuudesta
- Päiviivi
@nni kirjoitti:
Aik törkeesti sanottu, kosk jos sil ei yksin kertasesti oo ollu AIKAA! aamulla töihin, päivällä kotityöt ja mahd. lapset, kauppaan, siivousta jne. Eli ain ei välttämättä ole kyselaiskuudesta
Olen samaa mieltä, että ei aina ole aikaa ja mittasuhteet etsimiseen on hieman erilaiset, kuin ns. "normi"kokoisessa viidenkin tuhannen palan pelissä!
Tsemppiä etsimiseen, vaikka taitaa neulakin löytyä paremmin heinäsuovasta. Kyllä se siitä, tuossa jo yhdenkin palan löytyminen kohdalleen saa varmaan aikaan voitonriemua.
- Tahtooop
Niin ja mitkä ovat sen mitat kun se on valmis!!
Kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712983
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil271308