Katsokaa MTV3-kanavaa sunnuntaina 5.3 klo 19.30 - 21.00 ja siitä eteenpäin joka sunnuntai.
Tuo ohjelmaformaatti on ollut katsojien ja median ykköspuheenaihe niissä maissa joissa sitä on esitetty. Se on ollut menestys kaikkialla, ja varmasti tulee olemaan myös Suomessakin.
Parketilla tanssivat orkesterin tahdissa Suvi Miinala, Tomi Metsäketo, Kristiina Elstelä, Markus Pöyhönen, Katja Kannonlahti, Jone Nikula, Keke Armstrong ja Leena Harkimo opettajinaan ja tanssipartnereinaan parhaita tanssin ammattilaisia.
Katsokaa ja nauttikaa.
Tanssii Tähtien Kanssa
22
2398
Vastaukset
- Wigwambam
vilkaista ainakin tuo ensimmäinen jakso, jatko riippuu siitä millainen on ohjelman anti.
Hyvää huomenta sinullekin.uskoisin ainakin. Ihan mukavia ja pirtsakoita esiintyjiä ovat ohjelmaan löytäneet.
Toivottavasti katsot muutkin kuin ensimmäisen jakson :).
Hyvät huomenet sinullekin. Täällä ei paista aurinko, taivas on pilvessä, mutta muuten on valoisaa.- Wigwambam
Mariet kirjoitti:
uskoisin ainakin. Ihan mukavia ja pirtsakoita esiintyjiä ovat ohjelmaan löytäneet.
Toivottavasti katsot muutkin kuin ensimmäisen jakson :).
Hyvät huomenet sinullekin. Täällä ei paista aurinko, taivas on pilvessä, mutta muuten on valoisaa.mutta täytyy todeta ettei ole mun juttu. Yksi katsomiskerta riitti. :))
Wigwambam kirjoitti:
mutta täytyy todeta ettei ole mun juttu. Yksi katsomiskerta riitti. :))
Itse kyllä aion katsoa kaikki ohjelmat.
Parit selvisivät tosi hienosti. En meinanut tuolilla pysyä kun cha cha chaata tanssivat. Itsekin olen jonkun verran noita perusaskeleita jauhanut. En voi kun ihmetellä miten hyvin nämä "amatöörit" olivat nuo tanssit oppineet.
Ja vielä on tanssittava tangoa, wienin valssia, foxtrottia, sambaa, jivea, paso doblea ja rumbaa. Upea suoritus heiltä jos nuo kaikki klaaraavat läpi. Tsemppiä heille.- sirkkux
Mariet kirjoitti:
Itse kyllä aion katsoa kaikki ohjelmat.
Parit selvisivät tosi hienosti. En meinanut tuolilla pysyä kun cha cha chaata tanssivat. Itsekin olen jonkun verran noita perusaskeleita jauhanut. En voi kun ihmetellä miten hyvin nämä "amatöörit" olivat nuo tanssit oppineet.
Ja vielä on tanssittava tangoa, wienin valssia, foxtrottia, sambaa, jivea, paso doblea ja rumbaa. Upea suoritus heiltä jos nuo kaikki klaaraavat läpi. Tsemppiä heille.Niin paljon kuin ohjelmaa mainostettiin ja pätkiä siitä näytettiin, odotin ehkä jotain enemmän... En tiedä, mitä... Ehkäpä juuri sitä tanssien opettamista sinänsä. Olisi ollut hauskaa nähdä aluksi vaikkapa sitten kompurointiakin...;)
Hiukan pettynyt ohjelmaan olin. Pettynyt olin kyllä siihenkin, että viideltä kanavalta tuli katsomisen arvoista juttua yhtä aikaa... sirkkux kirjoitti:
Niin paljon kuin ohjelmaa mainostettiin ja pätkiä siitä näytettiin, odotin ehkä jotain enemmän... En tiedä, mitä... Ehkäpä juuri sitä tanssien opettamista sinänsä. Olisi ollut hauskaa nähdä aluksi vaikkapa sitten kompurointiakin...;)
Hiukan pettynyt ohjelmaan olin. Pettynyt olin kyllä siihenkin, että viideltä kanavalta tuli katsomisen arvoista juttua yhtä aikaa...että siinä olis näytetty sitä opetusvaihetta enemmän. Toisaalta aika ei olis riittänyt. Hyvä kun edes vähän näyttivät. Siinä jo ehti huomata eron lopulliseen tanssiesitykseen.
on näköjään linkki tanssiparien esittelyyn. Käykää katsomassa.
- kiinnosta?
Sen verran äklöjä ihmisiä siinä mukana ettei kykene katsomaan.Esim joku Uotinen messissä yök.
Ei se Uotinen erikoisesti minunkaan suosikkeihini kuulu. Mut ei anneta sen häiritä.
Jos vaikka sivusilmällä välillä vilkuilet ohjelmaa :).
Itse odotan mielenkiinnolla sitä lattarimusiikkia, minkälaiselta liveorkesteri saa siinä ohjelmassa sen kuulumaan.- pysty niin
Mariet kirjoitti:
Ei se Uotinen erikoisesti minunkaan suosikkeihini kuulu. Mut ei anneta sen häiritä.
Jos vaikka sivusilmällä välillä vilkuilet ohjelmaa :).
Itse odotan mielenkiinnolla sitä lattarimusiikkia, minkälaiselta liveorkesteri saa siinä ohjelmassa sen kuulumaan.ei pysty.Turhaa kiduttaa itseään katsomalla edes sivusilmällä.
pysty niin kirjoitti:
ei pysty.Turhaa kiduttaa itseään katsomalla edes sivusilmällä.
En minäkään katsele sellasia ohjelmia jotka ei kiinnosta. Mitä sitä turhaan kiduttamaan itseään.
- kahjovaakutin
ehdin tältä palstaviljelyltä. :)
Suvi Miinalasta tuli mieleeni että hän on mielestäni yksi kauneimpia missejä. Makuasia tietenkin, mutta olen puhunut!palstaviljely :). Viljelykset voipi nuukahtaa jos niistä ei huolehdi.
Suvi Miinala on kaunis ja näyttävä nainen. Luulen että miehille on eniten silmänruokaa näissä naistanssinopettajissa.
- bag_gie
"Tuo ohjelmaformaatti on ollut katsojien ja median ykköspuheenaihe... ...Se on ollut menestys kaikkialla..." taitaa kulkea jokseenkin jokaisen Suomeen lanseeratun formaatin mukana. Mutta mie ihmettelen eikö kukaan enää osaa tehdä oikeita ohjelmia omasta päästään?
Ei pahalla vaan suurin osa nuista upeista ulkolaisista formaateista on jäänyt näkemättä enkä usko menettäneeni paljonkaan ainakaan kuulemani eikä pistokoemaisen vilkuilun perusteella...
Ykköspuheenaiheita tuntuu riittävän =DDOhjelma on ollut kyllä kovasti mainostettu etukäteen. Saa nähdä tuleeko siitä yhtä suosittu kuin esimerkiksi Ruotsissa. Sen version olisin kyllä halunnut nähdä. Siinähän oli mukana Arja Saijonmaa ja Tobias kuka lieneekään, en muista nimeä.
On muuten ollut aikamoinen urakka näillä tanssijoilla kun on pitänyt kuukauden sisällä 10 erilaista tanssia opetella, huhhuh.
- turhaNtärkee
Yllätyin Katja Kannonlahden sulavaan liikehdintään. Aivan mahtava esitys.
Katja Kannonlahti eläytyi tosi mahtavasti. Muutenkin hän on niin pirtsakka tyttö.
Elstelä oli mainio kans. Häntä varmaan auttoi näyttelijäntausta.
Voin kuvitella että kaikilla oli tuo tanssiesiintyminen jännittävä paikka. Kyllä siinä varmaan polvet tutisi. Siitä huolimatta kaikilla meni hyvin noin lyhyellä harjoitusajalla.
- siitä
voittaa?
varmaan, kait. En tiijä.
Itse nuo esiintyjät pelkäävät saavansa mainetta töpeksijänä, tupeksijana, kompastelijana...- Jermu
Mariet kirjoitti:
varmaan, kait. En tiijä.
Itse nuo esiintyjät pelkäävät saavansa mainetta töpeksijänä, tupeksijana, kompastelijana...kauheeta lirttailua tuollainen olisi...Äkkiä pakoon...
Jermu kirjoitti:
kauheeta lirttailua tuollainen olisi...Äkkiä pakoon...
Takasin, eikä mihinkään pakoon...annas mennä siitä nyt parit kiemurat chacha chaata Tähtiksen kanssa. Siinä sitä flirttiä tosiaan on.
Toinen flirttitanssi on rumba. Katsoppas vähän mallia kun sitä tulee. Se on sellaista hidasta, viivyttelevää, viettelevää flirttitanssia, kjääh...
Ja musiikki on niin ihanaa että jalat menee alta.
Niin ja huomenta Jermu.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864