Paljon on ollut siitä kyselyitä, jos koira syö toisten ulostetta....Mutta entäpäs sitten kun tuo meidän koiruus välillä lenkillä pysähtyy nuolemaan toisten pissaa hangesta? Minusta on melko iljettävää, ja aina kyllä vetäisen pois jos sitä alkaa tekemmän. Mutta mistä tuo johtuu? Onko se aistielämys jotenkin mahtavampi jos vielä haistelun lisäksi maistaakin?
Slurps!!!
10
773
Vastaukset
vaikka on varmasti monesti tullut ilmi,mutta onko koirasi uros?Ne ainakin joskus nuoleskelee juoksuisten narttujen pissoja =) Yäääääk
- SilverFox
Poika koirille ainekin täysin tyypillistä, inhottavaa kyllä.. ehkäpä se tosiaan terästää aistielämystä :) juoksuisia nartuja kun etsivät.
Itse olen tuota vähän miettinytkin että josko juuri tyttöjen takia nuoleksii, kaikki pissat kun ei nuolemaan houkuttele....Tosi ällöä se kyllä on, vielä kun niin tunteella pysähtyy sitä toimenpidettä suorittamaan. Välillä menee aikoja ettei tee ollenkaan, mutta taas pari päivää on maistunut. Varmaan jollakin naapuruston flikalla taas juoksut....
MarzaH kirjoitti:
Itse olen tuota vähän miettinytkin että josko juuri tyttöjen takia nuoleksii, kaikki pissat kun ei nuolemaan houkuttele....Tosi ällöä se kyllä on, vielä kun niin tunteella pysähtyy sitä toimenpidettä suorittamaan. Välillä menee aikoja ettei tee ollenkaan, mutta taas pari päivää on maistunut. Varmaan jollakin naapuruston flikalla taas juoksut....
ne oikeen innostuu "asiasta" eli tarpeeksi terästävät aisteja,niin ainakin mun koirat saattaa alkaa nylkyttämään ilmaa ja letkuttamaan ja maiskuttelemaan pissaa,niin et valkea vaahto tursuilee huulien välistä.....
eihän siinä mitään,mut rupea siinä nyt selittämään uteliaille ohikulkijoille,et "koirani on vähän...kiihkeässä mielentilassa,ihan normaalia".... :/- maabel
MarzaH kirjoitti:
ja se tekee samaa, nuoleskelee toisten pissoja, yleensä urosten jättämiä. Mikähän se sitten luulee olevansa? Ilettävää todellakin, saisipa tuon nuolemisen jollakin tavalla pois.
- Neitopohjolan
maabel kirjoitti:
ja se tekee samaa, nuoleskelee toisten pissoja, yleensä urosten jättämiä. Mikähän se sitten luulee olevansa? Ilettävää todellakin, saisipa tuon nuolemisen jollakin tavalla pois.
Se kuuluu eläimen normaaleihin vaistoihin ja vietteihin.
Jos haluat sen pois, niin silloin älä ota koiraa itsellesi.
Aina täytyy muistaa se tosiasia, että koira eläin siinä missä muutkin eläimet ja niillä toimii alkukantaiset vaistot.
Näin se ollut meillä ihmisilläkin, silloin kun moraalia ei vielä oltu keksitty. - TOTTA...
Neitopohjolan kirjoitti:
Se kuuluu eläimen normaaleihin vaistoihin ja vietteihin.
Jos haluat sen pois, niin silloin älä ota koiraa itsellesi.
Aina täytyy muistaa se tosiasia, että koira eläin siinä missä muutkin eläimet ja niillä toimii alkukantaiset vaistot.
Näin se ollut meillä ihmisilläkin, silloin kun moraalia ei vielä oltu keksitty.Eläimet on eläimiä ja pissan hajusta ja mausta saavat tietoa toisesta mm.ikä, sukupuoli, yms...
Itse sanon uros koirilleni että mennään ni sitte mennään eikä jäädä nuolemaan kusta. Aivan normaalia eläinten käyttäytymistä mitä en yhtään kummastele! Mikä siinä mahtaa olla että ihmiset yrittää eläimiään saada käyttäytymään kuten ihmiset?? Jos asia ällöttää niin vedä pois, nuoleehan uros koirat pippeliään ja narttu koirat putsaavat itseään juoksujen aikaan...miten ei ole kukaan tätä ihmetellyt;)) TOTTA... kirjoitti:
Eläimet on eläimiä ja pissan hajusta ja mausta saavat tietoa toisesta mm.ikä, sukupuoli, yms...
Itse sanon uros koirilleni että mennään ni sitte mennään eikä jäädä nuolemaan kusta. Aivan normaalia eläinten käyttäytymistä mitä en yhtään kummastele! Mikä siinä mahtaa olla että ihmiset yrittää eläimiään saada käyttäytymään kuten ihmiset?? Jos asia ällöttää niin vedä pois, nuoleehan uros koirat pippeliään ja narttu koirat putsaavat itseään juoksujen aikaan...miten ei ole kukaan tätä ihmetellyt;))haistelu mua häiritse...mut nykäisen koiran äkkiä pois jos se alkaa ahmimaa pissalla maustettua lunta,syystä että koira kuiten alkaa myöhemmin oksentamaan kaiken ulos.
monesti saa vastailla ihmisten kyselyihin kun koira alkaa piehtaroimaan esim. hevosen jätöksissä tai ihmisen...kai se vaan tuoksuu niin ihanalle!
Eihän jotku koiranomistajat anna koiriensa putsata itseään nuolemalla vehkeistä tai peräaukosta... ihan normaalia eläimellistä toimintaa musta,annetaan eläinten olla eläimiä! ;)WildOne-81 kirjoitti:
haistelu mua häiritse...mut nykäisen koiran äkkiä pois jos se alkaa ahmimaa pissalla maustettua lunta,syystä että koira kuiten alkaa myöhemmin oksentamaan kaiken ulos.
monesti saa vastailla ihmisten kyselyihin kun koira alkaa piehtaroimaan esim. hevosen jätöksissä tai ihmisen...kai se vaan tuoksuu niin ihanalle!
Eihän jotku koiranomistajat anna koiriensa putsata itseään nuolemalla vehkeistä tai peräaukosta... ihan normaalia eläimellistä toimintaa musta,annetaan eläinten olla eläimiä! ;)...koirat sillä piehtaroimisella yritä peittää omaa hajuaan "viholliselta" ja siten suojaudu? Ainakin näin olen kuullut. Meillä tuo myös löytäessään kostean pyyhkeen tai hikisen paidan alkaa pyöriskelemään niissä =) Eipä kyllä tulisi mieleen kieltää koiraa nuolemasta vehkeitään ja itse hoitaa se peseminen sen puolesta... Mutta enpä kyllä ensimmäisenä anna heti minua pussaillakaan kikkelin pesun jälkeen....=P
- cher.i
tuo junnu nuolee "antaumuksella", oikein nauttien pissoja hangesta. Yleensä en noteeraa, vaan jatkan matkaa. Turhan sitä on siitä torua, eihän se ymmärrä miksi semmonen "ihanuus" siltä kielletään :) *yak
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124