Tulipahan eilen vielä iltahämärissä käytyä hihtomassa.Tosin puolet lyhemmän matkan kuin lauantaina.Nyt on sillee tasaisesti joka paikka vähän kipeenä,ei kuitenkaan pahasti.Tiedä vaikka kerkiin näillä lumilla vielä hiihdellä pitkänkin matkaa.
Niin ja tuli mieleen tuolla ladunvarrella, että uudet taltut on kestäneet jo pari kuukautta, enkä ottais niitä omia risoja kivikirveelläkään takaisin.Kyllä ne hammaslääkärit sai mut nyljettyä,miltei kuiviin,ku aina vain paikkasivat ja kehuivat että omat on omat.Omathan on näätkin,maksoin heti ku työnsivät ne suuhun.Tulipahan taas höpistyä, älköön kukaan loukkaantuko.Kait täällä yksi tällainen yksinkertaisempi tapauskin menee.
Joka tapauksessa olen aivan selvä,ja aion olla sitä koko tään päivän.
06.03.2006 Maanantai
29
1232
Vastaukset
Paleltu pää ko olin kahtomassa jääkiekko ottelua, muistaakseni voitto tuli ainakin metelistä päätellen, raittiina aattelin olla tämän Maanantain mutta jotain lämmintä pitää laittaa pään päälle, esim. muovipussiin lämmintä vettä ja se sitten päähän..nyt menee jo sanat solmuun..hyviä öitä!!
- aahoohoo
jos Pörri tekis sullekki pipon. Ei meillä kellään oo varaa päätäsä palelluttaa:)
- aahoohoo
kuule yksinkertasesta ennen ku oot minut tavannu.
Tein tuosta sairaslomastaki itelleni ongelman kun sain ajettuu päähäni et tänään varmana oon jo ihan kunnossa ja hypellen ja ilosta hihkuen meen töihin. En mee. Vielä on lomaa jäljellä viikko.
Iltapäivällä jo rupesin miettimään et mitä jos en jaksakkaa, jos pitää lähtee kesken päivän kotiin niin sitte mä vasta tunnen itteni huonoks. Vähän välii itkee tihrustelin ja sitte ku pomo soitti et töitä ei oo just nimekskää ja et loikoile rauhassa nii sitte mä oikein repesin kollottamaan ääneen.
Nupissa risteili illalla niin paljon erisuuntasia ajatuksia et päänahka kupruili ja ois tuntunu helpotukselta jos koko kuuppa ois lentäny kattoon freskoks.
Mun pitäis luovuttaa ja myöntää etten oo ihan kunnossa aina mut johan on vaikeeta. On vaan semmonen tunne etten yritä tarpeeks.
Mut yhestä ajatuksesta pidän kiinni: juomalla tämäkään juttu ei kohene.- mussukka1
Tämä ei ole mikään onhan ilmoja pidellyt vastaus.
Jos olisi joku keino kirjoittaa "ilman yleisöä", niin minulla voisi olla sinulle muutama vinkki tuohon "täydellisyyteen pyrkimiseen" ja sen mukanaan tuomaan masennukseen, ilon karkaamiseen. - ma-sa
Lainasin kirjoituksestasi kolme (3)sanaa."Mun pitäis luovuttaa".Mulla olis kans tätä omakohtasta kokemusta ja ammattiauttajien avulla hankittua tietoa.......
- aahoohoo
Eikä oo yleisöö. Jos vaan haluaisitte vähän avitella.
- åpoi
tarmonpäivää vaan kaikille tasapuolisesti
ottakoot kohomaryyppyjä net jokka tarvii
minä en
26 astetta kylymää näyttää mittari, en lähe ulukohommiin
lämmitän uunin ja kellin pankolla - pörri1
alkaa viikko.Lunta tuiskuttaa ja bussit kulkee miten kulkee.No,käväsen pysäkillä katsomassa ja 5 minuttia odottelen,jos ei bussia tule,niin tuun takas kotiin:)
Pirtsakalla mielellä kuitenkin.Miksipä se tästä mököttämisellä muuttuisi.
Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!!t pörri1 - åpoi
kaikki keskikehon kavennus ohjemat, ny on ilmennyt että kohtuullinen kaljamaha toimii turvatyynynä
heleketti mullaki on oma beerbackki, eikä pikku tölömäsystä posaha niinku airbackki
vai onko se kaljamaha jos ei juo kaljaa?- aahoohoo
niin hirmu lemaskat tulee. kjäh-kjäh-kjäh.
- papio
Raittiina alkaa uusi päivä. Pakkasta riittää. Voisi jo tulla kevät.
- Systerillä
täällä pohjoisen korvessa!:) Onneksi AURINKO PAISTAA, heti kohottaa mielialaa!
- Mira
Kaksi kuukautta tullut tipatonta elämää täyteen, ja tavoitteena olla tämäkin päivä ilman alkoholia. Melkein jo tulee olo että mahtaako sitä ongelmaa ollakaan kun on näin kauan ollut ilman, mutta... jos sen ensimmäisen ryypyn ottaa niin siitä se taas alkaa (kuten ennenkin). Joten enpä ota.
Eilen tuli hiihdeltyä ja tänään vois olla kuntosalipäivä. :o)kahdesta raittiista kuukaudesta.Asenne tuntuu sinulla olevan kohdallaan.Raitista jatkoa päivä kerrallaan.
- Cettuz!
joonatan11 kirjoitti:
kahdesta raittiista kuukaudesta.Asenne tuntuu sinulla olevan kohdallaan.Raitista jatkoa päivä kerrallaan.
kaunis on. Raittiina.
- Ryyppymies
Onnea Sinulle! Päivistä tulee viikkoja ja viikoista kuukausia. Hyvää Jatkoa!
- papio
Onnittelut raittiudesta!
- paranoidi
merkkipäivän johdosta.
- aahoohoo
edellisiin - siis onnitteluin.
Minä toivotan sinulle parasta hyvää koska me olemme sen ansainneet. - Mira
aahoohoo kirjoitti:
edellisiin - siis onnitteluin.
Minä toivotan sinulle parasta hyvää koska me olemme sen ansainneet.Kiva saada onnentoivotuksia :o) Niistä sain iloisen mielen ja hieman lisää voimaa taas jatkaa tätä samaa rataa. Olen nyt "työstänyt" tätä ongelmaa enemmän kuin aikaisemmissa yrityksissäni.
Kuntosalikeikka on tehty ja kuntoa taas kohennettu. Joka päivä jotain liikuntaa, niin alkaa keho toipumaan. Näillä eväillä eteenpäin...
- ma-sa
Yksinkertaisesta asiasta ei kannata tehdä monimutkaista.Tuossa alempana nimimerkki "Mira" kirjoittaa lyhyesti mistä on kyse.Onnea vaan kahdesta kk:sta.
Tälläkin palstalla on avunhakijoita nähtävästi aika usein.Eikä tätä meidän "liirum laarum"ketjun tarkoitusta ymmärrä hän joka ei ole päässyt toipumisessa tarpeeksi pitkälle.En minäkään ymmärtänyt tätä enkä paljon muutakaan ja SYY siihen on että olen alkoholisti.
Tänään en ota,yksin en selviä.Olen onnellinen tänään että juuri minusta tuli alkoholisti.Minulla ei ole koskaan ennen ollut niin paljon ystäviä kuin nyt.Mistähän mahtaa johtua?Siinä kaikille ajattelemista loppupäiväksi. - paranoidi
Selvänä ja tipatta jatkuu.
Viikonloman jälkeen ensimmäinen työpäivä takana, ei meinannut aamulla päässä työrytmiin millään. Siitä huolimatta tämä päivä oli, monta kertaa parempi, kun krapulassa olevat maanantai.
- mussukka1
Taidan minäkin olla yksinkertainen, kun pakkanenkin panee. Pitäisi varmaan pukeutua kerroksittain eikä viuhtoa harmaassa villatakissa puitten hakuun.
Ei ole munista puutetta, haluaisiko Pörri tyhjiin puhallettuja tai kaikkine herkkuineen?
Mukavaa iltapuhdetta kaikille (taidan käydä muissa ketjuissa, nyt kun on pitkästä aikaa aikaa), eikös ole veikeää tämä äidinkielemme. - pörri1
vaan kaikille.On vierähtänyt ilta askarrellessa.
nyt varmaankin täytyy plöräyttää vielä ilta-kahvit:)t pörri1- ma-sa
olikohan taas teletapiaa ku justiinsa plöräytin kahavit.Juomme sen kunniaksi kun emme juo.Kivaa on tää suamen kieli.
- 345665764677
98654587777
- ddssa
Yritä typerä pentu aikuistua.
Edes vähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277