TAAS keskenmeno

Rochetta

Olen vihainen, masentunut, lohduton jne... Jo toinen keskenmeno puolen vuoden sisällä. Eihän jaksa/uskalla enää iloita jos tulisikin taas kaksi viivaa raskaustestiin. Olen jo 36 vuotta ja tietysti "oma vika" että ei ole aikaisemmin hankkinut lapsia. Mutta rajansa kaikella. Tiedän että monet kokevat montakin keskenmenoa ja olette ehkä sitä mieltä että voi voi mutta nyt minulla on paha olla ja en tiedä miten olisin ja kenelle puhuisin. Itken ja toivon että heräisin tästä pahasta unesta. Jos jumala tai joku muu haluaa minua rankaista niin oneksi olkoon olen lyöty!

4

797

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALEJA MILJOONA KILOA!!!!!!!!!!!OLEN HENGESSÄ MUKANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

• kslkskdaslökdoqwdoppåw

Olen kokenut osaltani saman, hieman eri tavalla.

Ensimmäinen lapseni kaavittiin ulos rv12 kehityshäiriöiden takia. En koskaan edes voinut kuvitella, että keskenmeno voisi kohtua omalle kohdalle, joten shokki oli kova!
      Puoli vuotta yritettiin ja seuraava tärppäsi. Edellisestä kerrasta viisaanpana en kertonut mieheni kanssa kuin lähimmille. Salasin raskauttani melkein loppuun asti kaikilta. Kaunis poika vauvamme syntyi kaksi vuotta sitten. olimme onnesta soikeita, tietenkin ja tuntui, että kaikki suru oli taakse jäänyttä. Kaksi viikkoa myöhemmin kaunis poikamme kuoli kät kyt kuoleman. Syytä ei koskaan saatu selville ja sairaalan mukaan poika oli nukkunut kauniin kuoleman omaan sänkyynsä. Irtisanouduin työstäni, jätin ystäväni joidenka mielestä oli syytä puhua muustakin kuin meitä kohdanneesta pohjattomasta surusta. Olin hetken aikaa psykiatrisessa laitoksessa paikkailemassa itseäni. Se auttoi päällimmäiseen suruun, mutta sain hullun leiman, samoin mieheni. Muutimme, lopetimme ehkäisyn. kaksi vuotta eikä vieläkään tärppäämistä. Tuntuu surkealta, lievästi sanoen. Lääkärin mukaan syy voi olla missä vaan, mutta epäilee psykologista. En edes tiedä haluanko koskaan enää tulla raskaaksi. Lapsen haluan, mutta jotenkin muuten kuin "perinteisellä" keinolla.
      Tuntu samalta, että Jumala tai mikä lie kirosi minut mennessään ohi viemällä lapseni...
      Voimia suruusi, me vahvat jaksamme vaikka pohja mutia myöden.

• Mulle kävi samassa

iässä samoin. Sitten sain lapsen ja sitten taas kolme keskenmenoa. Ei kaksi vielä mitään. Voi olla sattumaakin. Tsemppiä silti. Tiedän olotilasi.

• keskenmenox2

Aloitin lapsenteon 24-v. ja keskenmenot alkoivat
      samantien. Syytä ei ole saatu selville.
      Jaksamisia kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3093
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      57
      2788
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2375
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2023
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe