Milloin luovuttaa?

Tupuna

Tuntuu niin toivottamalta...Lasta yritetty n. 3 vuotta ja 3xICSI takana ilman sitä niin kovasti toivottua tulosta. Ajattelin kysyä muiden samassa tilanteessa olevien mielipidettä ja hakea samalla kannustustakin. Kertokaa "kollegat" milloin on aika tunnustaa tosiasia ja luovuttaa?

Kiitos, olemassa olostanne.Tämä palsta on monen päivän pelastus

9

1225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VOIMIA SULLE!!!!!!!!!MEILLÄ OLI MYÖS 3*ICSI OMILLA SOLUILLA,ILMAN TULOSTA.....!SEURAAVA ICSI LAHJAMUNASOLUILLA JA TULOKSENA IHANA RAKKAUSPAKKAUS!TIEDÄN,ETTÄ HOIDOT TOOOOOODELLA RASKAITA!!!!!!!!!!VOIMIA!!!!!!!!!ME YRITÄMME NYT SISARUSTA(JONOTETTUAMME UUSIA LAHJAMUNASOLUJA N.1,5v.) JA ENSIMMÄINEN,TUORESIIRTO,EPÄONNISTUI!JUURI TÄNÄ AAMUNA HAIMME 2 ALKIOTA MASUUNI.PAKKASESSA OLI 4 ALKIOTA,JOTKA EILEN KAIKKI OTETTIIN SULAMAAN.....NIISTÄ 2 OLI LOPPUJEN LOPUKSI SIIRTOKELPOISTA JA NYT TOIVOTAAN PARASTA!KOETA JAKSAA!!!!!!!!ONNEKSI ON TÄMÄ PALSTA.....VOIMAHALEJA!!!!!!!!!!!!!!:):):)

• Tupuna

Kiitos myötätunnosta! Ei kai se auta, kun toivoa parasta.

• KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)

• tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)

Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.

• tinni-tunni kirjoitti:

Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.

Huomautus kuitataan!:):):)

• Helinä
        mansku1 kirjoitti:

KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)

Menee nyt alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi, mutta oli pakko tulla toivottamaan Mansku1lle ja "aluille" Onnea matkaan! Toivotaan kovasti että tyttönne saa pikkusisaruksia =)
        Sopiiko kysyä miksi teillä nyt sulatettiin pakkasesta ne kaikki neljä kerralla?

• tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

Huomautus kuitataan!:):):)

Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...

Tinni-Tunni

• tinni-tunni kirjoitti:

Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...

Tinni-Tunni

Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)

• tinni-tunni
        mansku1 kirjoitti:

Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)

Me ollaan yritetty jo lasta jo parisen vuotta ja yritetään yhä, toinen koeputkiyritys kai kohta edessä. Saa nähdä onnaako ja koska.

Tinni-Tunni

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe