Tuntuu niin toivottamalta...Lasta yritetty n. 3 vuotta ja 3xICSI takana ilman sitä niin kovasti toivottua tulosta. Ajattelin kysyä muiden samassa tilanteessa olevien mielipidettä ja hakea samalla kannustustakin. Kertokaa "kollegat" milloin on aika tunnustaa tosiasia ja luovuttaa?
Kiitos, olemassa olostanne.Tämä palsta on monen päivän pelastus
Milloin luovuttaa?
9
1225
Vastaukset
VOIMIA SULLE!!!!!!!!!MEILLÄ OLI MYÖS 3*ICSI OMILLA SOLUILLA,ILMAN TULOSTA.....!SEURAAVA ICSI LAHJAMUNASOLUILLA JA TULOKSENA IHANA RAKKAUSPAKKAUS!TIEDÄN,ETTÄ HOIDOT TOOOOOODELLA RASKAITA!!!!!!!!!!VOIMIA!!!!!!!!!ME YRITÄMME NYT SISARUSTA(JONOTETTUAMME UUSIA LAHJAMUNASOLUJA N.1,5v.) JA ENSIMMÄINEN,TUORESIIRTO,EPÄONNISTUI!JUURI TÄNÄ AAMUNA HAIMME 2 ALKIOTA MASUUNI.PAKKASESSA OLI 4 ALKIOTA,JOTKA EILEN KAIKKI OTETTIIN SULAMAAN.....NIISTÄ 2 OLI LOPPUJEN LOPUKSI SIIRTOKELPOISTA JA NYT TOIVOTAAN PARASTA!KOETA JAKSAA!!!!!!!!ONNEKSI ON TÄMÄ PALSTA.....VOIMAHALEJA!!!!!!!!!!!!!!:):):)
- Tupuna
Kiitos myötätunnosta! Ei kai se auta, kun toivoa parasta.
KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)
- tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
KOETTAKAA JAKSAA "NOUSTA TAISTOON" VIELÄ....!JOS VAIN SUINKIN JAKSATTE...!ITSE OLEN AJATELLUT PALJON SAMAA ASIAA,TUOTA LUOVUTTAMISEN AJANKOHTAA.............MIKÄLI TÄMÄ PAKASTEALKIOILLA YRITYS NYT EI TUOTA TULOSTA.....JOUDUN KOVAN TOSIASIAN ETEEN MYÖS!IKÄÄ 40 VEE JA KAIKKI MAHDOLLISET SÄÄSTÖT JO MENNEET HOITOIHIN........OLEN KIITOLLINEN,ETTÄ 2 ALKIOTA SÄILYI SULATUKSESTA JA PÄÄSIMME SIIRTOON.NÄIN TÄLLÄ TOISELLA LAHJAMUNASOLUHOITOKERRALLA SAIMME 3 YRITYSTÄ YHTEENSÄ!SILLOIN,KUN NUPPUMME SAIMME KAIKKI OLI ´1 KERRAN(2 ALKIOTA TUORESIIRTONA SIIRRETTIIN,PAKKASEEN EI JÄÄNY MITÄÄN....)VARASSA!TOISAALTA OLEN AJATELLUT SEN ELÄMÄNSÄ SUURIMMAN HAAVEEN(OMA LAPSI/LAPSET)ETEEN "PITÄÄ TEHDÄ TYÖTÄ" NIIN KAUAN KUIN VOI,JAKSAA JA KYKENEE.ETTÄ VOI LOPPUELÄMÄNSÄ SITTEN OLLA "SINUT"ASIAN KANSSA!ETTEI TARVI JOSSITELLA SITTEN,KUN LAPSIA EI IÄN PUOLESTA ENÄÄ VOI AINAKAAN SAADA.......POHTIKAA RESURSSEJANNE TE MYÖS JA,JOS PÄÄTÄTTE VIELÄ YRITTÄÄ TOIVON SYDÄMESTÄNI TEILLE ONNEKASTA TULOSTA!!!!!!!!!!VOIMAHALAUKSIN MÄ!!!!!!!!!!!:):):)
Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.
tinni-tunni kirjoitti:
Mutta miksi huudat? Tuollaista tekstiä on ikävä lukea, käytä isoja kirjaimia vain lauseen aluissa.
Huomautus kuitataan!:):):)
- Helinä
mansku1 kirjoitti:
Menee nyt alkuperäisen aiheen ohi, anteeksi, mutta oli pakko tulla toivottamaan Mansku1lle ja "aluille" Onnea matkaan! Toivotaan kovasti että tyttönne saa pikkusisaruksia =)
Sopiiko kysyä miksi teillä nyt sulatettiin pakkasesta ne kaikki neljä kerralla? - tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
Huomautus kuitataan!:):):)
Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...
Tinni-Tunni tinni-tunni kirjoitti:
Tarkoitus ei todella ollut saivarrella asiasta, on vain tosiaan ikävä lukea tekstiä joka on yhtä pötköä ja kokonaan isolla kirjoitettu. Asia oli muuten OK ja mielenkiintoista. Minulla ja vaimolla on myös hoidot meneillään, kolme inseminaatiota takana ilman tulosta. Ensimmäinen koeputki yritys meni jostain syystä plörinäksi, ei tullut kuin yksi kehno munarakkula ja lääkäri oli sitä mieltä että ei kannata sillä kerralla jatkaa. Ehkä hormonihoito oli liian vahva? Seuraavaksi yritetään miedommilla hormoniannoksilla. Vaimolla on vain yksi munasarja ja ehkä se vaikuttaa asiaan?...
Tinni-TunniAsia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)
- tinni-tunni
mansku1 kirjoitti:
Asia ok!Toivotan teille hoitoihin myös voimia ja sitä onnellista tulosta;omaa kääröä!!!!!!!Hienoa minusta,että sinä miehenä olet palstalla!Toivottavasti useammatkin miehet tulisivat tuomaan sitä miesnäkökulmaa esimerkistäsi!!!Hoidot KAIKILLE varmasti raskaita;sekä naisille että miehille!!!!Tsemppiä ja haleja!!!!!!:):):)
Me ollaan yritetty jo lasta jo parisen vuotta ja yritetään yhä, toinen koeputkiyritys kai kohta edessä. Saa nähdä onnaako ja koska.
Tinni-Tunni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450