Varsinkin useamman päivän ottamisen jälkeen huomaan että krapulan ohella lähtee ihosta sellainen outo tuoksu ihosta, ja varsinkin sukuelimistä, ja tietenkin virtsasta. Se on sellainen makeahko haju. Tätä on ollut vuosia, mutta ei yhden illan jälkeen, ellei sitten juotu hirvittäviä määriä. Mikäköhän mahtaa olla lääketieteellinen selitys?
kummallinen tuoksu ihosta
8
3209
Vastaukset
- väärti.
Lääketieteestä en ymmärrä yhtään mitään. Enkä kemiasta.
Munuaisissani käy sellainen aldehytinä, että etanoli hapettuu maksassasi asteittain alkoholidehydrogenaasi- ja aldehydidehydrogenaasi-nimisten entsyymien katalysoimissa reaktioissa. Hyvästä viinasta tulee pahaa asetaldehydiä (etanaalia) ja etikkahappoa. Saattaa olla, että haiset niille. Tämä on selvä tapaus olet joko spitaalinen tai sinulla on rutto. Ota lohdutusryyppy.
- SinolMan!
Veikkaanpa että Liukkari=Tekninen Liuotin=C2H5OH=Etanoli:han se sieltä tulee, jotenkinhan se on poistettava elimistöstä, suurin osa tulee virtsana MUTTA jotain aina jää--
Ainut mua hämää, "tuoksu" : oikeesti tuoksuuko vai haiseeko?
- eihän terveydellä
ole mitään väliä kunhan viinaa riittää. Senhän halusit kuulla?
- tuurijuoppo
Mun ois ehkä pitänyt ottaa nimimerkki entinen tuurijuoppo sillä olen elokuusta lähtien ollut selvinpäin. Olen utelias kelaamaan kuitenkin oman 25 vuoden juomisen tempaukset, haitat, ja syyt.
riittävällä teholla, eli maksa, munuaiset ja haima. Eivät pysty poistamaan kaikkia myrkkyjä mitä viinassa on, joten niitä tulee ihon läpi.
Kun ne turhat filtterit leikataan pois, yhdellä kossupullolla pysyy juovuksissa kolme päivää.- mmieeesss
Taisit kusta housuun :D
- juoppo myös
Hyvä kysymys ja osittain asiallisia vastauksia.
Olen miettinyt itse samaa. Pidän itse hajua pahana. Se tuntuu tarttuvan krapulahien mukana lakanoihin ja kaikkeen. Olen ollut alkoholin käytön takia katkaisuhoidossa ja siellä se haju vasta valtaakin tilaa, kaikista samanlaisena imelänä löyhkänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854