Tiede on kerta toisensa jälkeen polvillaan Jumalan edessä.
Maailman Dna kartoitus osoittaa, että Nooan arkki, joka todistettavasti makaa arat vuoristossa turkissa n. 5400 m korkeudessa, on totta. Ihmiset polveutuu kahdeksasta ihmisestä.
Evoluutio teorian murskaantuminen on tapahtunut fossiilien kautta, kun linkkiä lajien välille ei löytynytkään miljoonista fossiileista.
Alkuräjähdys on mahdoton, kun ei ole mitään, niin ei ole mitään mistä mikään räjähtää. Raamatun 1 ja 2 jakeen välillä on miljoonia vuosia, sillä pimeys eli saatana oli heitetty tänne ja niin ei ollut vielä taivaan ja maan luomisen yhteydessä.
On tolkutonta, yhteiskunnan hukata tiedekunnille rahaa, joiden perustat ovat täyttä puppua.
tiede polvillaan
19
1618
Vastaukset
- maalainen,
Olen samaa mieltä tuosta että alkuräjähdys on mahdoton koska ei ole ollut mitään mistä räjähtää. Tämä on selvä asia, mutta tiedemiehet huijaavat meitä ja saavat uskomaan ihan mitä vain höpö-höpö juttuja jotka jo maalaisjärki kertoo vääriksi.
- Kusti polkee
Maalaisjärki on ihan mukava työkalu, mutta valitettavasti esim fysiikassa, tarkemmin kvanttimekaniikassa tuolla työkalulla ei tee mitään.
Esim vaikkapa tunneloituminen. Maalaisjärki sanoo että tuo seinä on vahvempi kuin minä joten siitä ei pääse läpi... Ei kannata ehkä kuitenkaan yrittää ;) - Mursu
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että tyhjästä tekeminen eli luominen mahdotonta.
- maalainen,
Kusti polkee kirjoitti:
Maalaisjärki on ihan mukava työkalu, mutta valitettavasti esim fysiikassa, tarkemmin kvanttimekaniikassa tuolla työkalulla ei tee mitään.
Esim vaikkapa tunneloituminen. Maalaisjärki sanoo että tuo seinä on vahvempi kuin minä joten siitä ei pääse läpi... Ei kannata ehkä kuitenkaan yrittää ;)voi olla olemassa ennen alkuräjähdystä, jostain ne kvantitkin ovat tulleet, vai ovatko ne olleet olemassa aina?
Onko kvanteita edes mitään todisteita? Vai keksittiinkö kvantit jotta alkuräjähdys tehtäisiin uskottavammaksi?
Einsteinkin sanoi että teorioita ei synny tutkimisaineistosta vaan tutkismusaineistot sisällytetään teoriaan. - Kusti polkee
maalainen, kirjoitti:
voi olla olemassa ennen alkuräjähdystä, jostain ne kvantitkin ovat tulleet, vai ovatko ne olleet olemassa aina?
Onko kvanteita edes mitään todisteita? Vai keksittiinkö kvantit jotta alkuräjähdys tehtäisiin uskottavammaksi?
Einsteinkin sanoi että teorioita ei synny tutkimisaineistosta vaan tutkismusaineistot sisällytetään teoriaan.Moi.
En tuossa ottanutkaan alkuräjähdykseen kuinkaan kantaa, se kun on (ainakin maalaisjärjelle ;) ihan liian monimutkainen asia...
- Karppa
"Tiede on kerta toisensa jälkeen polvillaan Jumalan edessä."
Kerro edes yksi kerta :/
"Maailman Dna kartoitus osoittaa, että Nooan arkki, joka todistettavasti makaa arat vuoristossa turkissa n. 5400 m korkeudessa, on totta. Ihmiset polveutuu kahdeksasta ihmisestä."
Lähdetiedot? Tuommoisesta ikinä kuullutkaan... onko kyseessä jonkin tason salaliitto?
"Evoluutio teorian murskaantuminen on tapahtunut fossiilien kautta, kun linkkiä lajien välille ei löytynytkään miljoonista fossiileista."
Onko evoluutio murskaantunut? Ovatko fossiilit valheita? Hmm... väittikö kukaan että maahan jäisi miljoonia fossiileita? Vähänkin luonnossa liikkunut tietää, että jos potkaiset tyhjää vaikka keskellä viidakkoa, sinusta ei paljoa jäljelle jää :D
"Alkuräjähdys on mahdoton, kun ei ole mitään, niin ei ole mitään mistä mikään räjähtää. Raamatun 1 ja 2 jakeen välillä on miljoonia vuosia, sillä pimeys eli saatana oli heitetty tänne ja niin ei ollut vielä taivaan ja maan luomisen yhteydessä."
Lue ja ota selvää aiheesta, jos se noin kiinnostaa ja tule sitte selittämään takaisin.
"On tolkutonta, yhteiskunnan hukata tiedekunnille rahaa, joiden perustat ovat täyttä puppua."
Väitätkö siis että vaikka lääketiede on puppua? Nytkin kirjoitat tietokoneella... ketkä sen rakensivat ja kehittivät?
Mene heilumaan raamatun kanssa jonnekkin muualle.Vaikket olisi samaa mieltä tai uskoisi kaikkea, niin ei silti täydy käyttäytyä kuin ääliö tai tehdä noin typeriä selityksiä.Se on kyllä ihme juttu mistä ne noita repii... itse asiassa jos nykyisen dna "muutos" nopeuden perusteella laskee niin tulvasta täytyi selvitä n.500 ihmistä..eikä nekään saa olla sukulaisia :P
- heiluu yhä vaan
Yksi kerta on vaikka tuo maailman kansojen Dna kartoitus, toinen on se, että veri koostuu valosta, kolmas on ararat vuorella jäissä yli sata metrinen arkki. Sotilaslentokoneet ovat ko. jutun mukaan myös vahvistaneet tämän.
Darvin suhteellisuusteorian lukeneille jää kyllä kuva, että nyt se on kumottu. Hänhän joutui painostuksen kohteeksi julkaistessaan ko. keskeneräisen TEORIAN. Miljoonat löytyneet fossiilit todistivat linkkien puuttumisen.
Kaivatut lähdeteoksetko ja tutkimuksetko ovat sitten luotettavia. Jokainen tietää mikä tiedemiehen tutkimustuloksia ajaa haluttuun päätelmään - Maksajan raha ja niiden jatkuvuus.
Ääliö haukkusi - vahvistaa Raamatun totuutta.
Koska Jumalan viisautta maailma ei halunnut tunnistaa, niin HULLUUTTA saarnauttamalla Hän päätti pelastaa ne, jotka uskoo. - jos vain voi nähdä
Muutamia Jumalan totuuksia, jotka liian vaikeita tieteelle.
Ihmisessä on ruumis, sielu ja henki.
Kun Jumala löytää ihmisen ja pelastaa, niin Jumala erottaan hengen sielusta.
Asian malli Raamatussa ilmestysmaja, jos tutkii niin ymmärtää, voi jopa löytää selitysteoksen, jos itsellä ei ole näkökykyä hengellisiin.
Pyhä Henki joka on ollut maailmassa jokaisen ulottuvilla lähes 2000 vuotta, miljoonat Jumalan valitsemat ympäri maailmaa ovat sen vastaanottaneet. Jokainen heistä todistaa Pyhän Hengen todeksi. Jumalan voimassa on mm. nostettu kymmeniä kuolleita henkiin 1900 luvulla. Lähdeteoksena evankelistojen elämän kerrat mm.
Reinhard Bonnke, Smith Wiggleshworth, Katrin Kulman...
Kaikki hyvä tulee Jumalalta - Sinunkin elämääsi. Olet vain kiittämätön ja et kiitä sitä, jolle kunnia kuuluu.
Kaikki viisaus maailman ihmisiin tulee Jumalalta, vaikka ei olisi uskossakaan, koska siten Jumala tekee hyvää muille ihmisillekin.
Mainitsemasi tietokoneenkin kehittäjät ovat saaneet viisautensa Jumalalta. Ehkä eivät sitä tiedosta, mutta sieltä se on tullut.
Et sinäkään tiedä aina keltä mikäkin lahja sinulle on tullut vaikka jouluna, silti olet ollut iloinen ja tohkeissasi lahjasta ja olet ominut sen ja pitänyt sitä, niin kuin se aina olisi ollut sinun.
Teorioissa, joista maksetaan on niin mukava väittää, jotain eläimen kalloa ihmisen esihistorialliseksi isäksi.
Ota selvää keneltä asiat alunperin tulevat, ennenkuin alat riehumaan.
- Agno Aapeli
Ei alkuräjähdysteoria suinkaan pois sulje jumalan osuutta luomisessa. Jospa jumala pani alulle tuon alkuräjähdyksen, josta maailmankaikkeus sai alkunsa? Eikä evoluutioteoriakaan sulje pois jumalaa. Mistä olet tällaista päähäsi saanut? Ehkäpä oli jumalan tarkoituskin käynnistää kehitys, jolla ei ole päätepistettä, vaan lajit muuttuvat ja yhdistyvät, eli kehittyvät alati. En silti väitä, että jumalaa olisi olemassa, enhän ole tavannut kyseistä olentoa...vielä. Pointtini on siinä, että kaikkea tulisi tutkia niin hyvin kuin suinkin osaamme, sillä onhan tämä mielenkiintoista!
- Onko
_Ei alkuräjähdysteoria suinkaan pois sulje jumalan osuutta luomisessa._
Siitä tosin saadaan hupaisa kysymysketju aikaiseksi. Okei, Jumala teki alkuräjähdyksen, mutta kuka teki Jumalan? - kenny
Onko kirjoitti:
Siitä tosin saadaan hupaisa kysymysketju aikaiseksi. Okei, Jumala teki alkuräjähdyksen, mutta kuka teki Jumalan?Niin kumpi oli ensin, muna vai kana?
- jli
Onko kirjoitti:
Siitä tosin saadaan hupaisa kysymysketju aikaiseksi. Okei, Jumala teki alkuräjähdyksen, mutta kuka teki Jumalan?Pieni ote:
http://www.nic.fi/~jlindell/miksikristusko.htm
Ikuisuuden ongelma
Raamatussakaan Jumala ei "todista" olemassaoloaan tavalla, jota ehkä monet haluaisivat. Hän vain on "MINÄ OLEN". Hän toimii. Hän on ikuinen.
Meidän on vaikea tajuta ikuisuutta ja mitä se todellisuudessa merkitsee, koska olemme niin voimakkaasti sidottuna tähän nykyiseen aikakäsitteeseen. Tässä nykyisessä elämässämme olemme sidotut tiettyihin ulottuvuuksiin. Pituuden, leveyden sekä korkeuden / syvyyden suhteen meillä on, ainakin periaatteessa, mahdollisuus vapaasti liikkua tai olla liikkumatta (pysyä paikallaan).
Aikaulottuvuudessa (Einsteinin mukaan neljäs ulottuvuus) meillä ei ole tässä materia-olotilassa tätä mahdollisuutta. Ikuisuus vallitsee, jos aika-akselilla ei liikuta. Tiedemiesten mukaan lienee toista kymmentä ulottuvuutta. Näistä meillä ei ole käytännössä käsitystä.
Itse Jumala on ulottuvuudessa, jossa tällaista aikarajoitusta ei ole, kuten Raamatustakin käy ilmi. Koska Hän ON tämän luomakunnan LUOJA, Hän on itse sen ulkopuolella. Jos Hän olisi tästä luomakunnasta, ei Hän olisi voinut itseään luoda. Jumala on saamaan aikaan menneessä, tässä hetkessä ja tulevassa.
Raamattu puhuu paljon näkymättömästä maailmasta. - Saddu ;-)
jli kirjoitti:
Pieni ote:
http://www.nic.fi/~jlindell/miksikristusko.htm
Ikuisuuden ongelma
Raamatussakaan Jumala ei "todista" olemassaoloaan tavalla, jota ehkä monet haluaisivat. Hän vain on "MINÄ OLEN". Hän toimii. Hän on ikuinen.
Meidän on vaikea tajuta ikuisuutta ja mitä se todellisuudessa merkitsee, koska olemme niin voimakkaasti sidottuna tähän nykyiseen aikakäsitteeseen. Tässä nykyisessä elämässämme olemme sidotut tiettyihin ulottuvuuksiin. Pituuden, leveyden sekä korkeuden / syvyyden suhteen meillä on, ainakin periaatteessa, mahdollisuus vapaasti liikkua tai olla liikkumatta (pysyä paikallaan).
Aikaulottuvuudessa (Einsteinin mukaan neljäs ulottuvuus) meillä ei ole tässä materia-olotilassa tätä mahdollisuutta. Ikuisuus vallitsee, jos aika-akselilla ei liikuta. Tiedemiesten mukaan lienee toista kymmentä ulottuvuutta. Näistä meillä ei ole käytännössä käsitystä.
Itse Jumala on ulottuvuudessa, jossa tällaista aikarajoitusta ei ole, kuten Raamatustakin käy ilmi. Koska Hän ON tämän luomakunnan LUOJA, Hän on itse sen ulkopuolella. Jos Hän olisi tästä luomakunnasta, ei Hän olisi voinut itseään luoda. Jumala on saamaan aikaan menneessä, tässä hetkessä ja tulevassa.
Raamattu puhuu paljon näkymättömästä maailmasta....kuin `häneen´ uskovien pääkopassa,kö ?!?
Ja tämä n.s. raamattu...sehän lieneekin toki vain ja ainoastaan `jumalan´,"pyhänä pidettyä"(tulkinnan tuotosta!)sanaa...ööö...kirjattuna...hmmm...kuinkakohan monta sukupolvea/hallitsijaa/-omien etujensa edesauttajaa sitten...voisiko olla näin...ei kait ?!?
DUH !
lol
;-)
- Antonidus
Rehellisen ihmisen maailmankatsomuksen tulisi perustuu tieteeseen, ei sen vastustamiseen. ID-liikee väittää, että älykäs suunnittelija on totta, mitä käsityskantaa se puolustaa hyökkäämällä tieteen erästä osa-aluetta, evoluutioteroriaa, vastaan. Tämän puolestaan on monissa synnyttänyt vaikutelman, että totuus itse asiassa koetaan sillä suunnalla kiusalliseksi. Melkoisen paradoksaalista, etten sanoisi hullunkurista. Jos jokin uskomus vastaa todellisuutta, ei tiede sitä tietenkään kumoa. Jos se taas ei vastaa todellisuutta, silloin se joutaakin tulla kumotuksi. Yritettäisiin me uskiksetkin kulkea tieteen kanssa samaan suuntaan ja kuunnella, mitä se luonto meille kuiskii.
- Nyt selvitetään
Merkillistä, kun ihmiset eivät näe sitä omin silmin vaikka siinä se on. Maailman hallitukset, jotka ovat luoneet tämä tiedejärjestelmän, manipuloivat ihmisiä. Taustalla on Demoni, joka yrittää vieraannuttaa maailman ihmiset totuudesta eli luomisesta ja JUMALASTA (isolla, koska kunnioitan HÄNTÄ, niin paljon).
Vain pieni ryhmä amerikkalaisia havaitsi tämän demonin salajuonen ja taistelevat nyt kynsin/hampain pirullista maallistavaa evoluutioteoriaa vastaan. Mutta onneksi Suomeenkin on ilmaantunut näitä pälikköjä taistelemaan demonin juonta vastaan.
Avatkaa silmänne ihmiset. Tiede, evoluutio ei ole totta. Lääkkeet eivät paranna sairaita vaan JUMALA. EI ole mitään vetovoimaa vaan JUMALA pitää planeettapallot radallaan ja ihmiset maapallolla. "Maailman Dna kartoitus osoittaa, että Nooan arkki, joka todistettavasti makaa arat vuoristossa turkissa n. 5400 m korkeudessa, on totta."
Kokeilin google earthilla kyseistä paikasta arkkia etsiä mutten löytänyt, voisiko joku auttaa sen etsimisessä?- Tavoitteeton
>>Alkuräjähdys on mahdoton, kun ei ole mitään, niin ei ole mitään mistä mikään räjähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614