Olen lähdössä muutaman viikon päästä käymään Dublinissa. Onko kellään hyviä vinkkejä jostain nähtävyyksistä tai muusta näkemisen/kokemisen arvoisesta, jota ei yleensä mainosteta missään? Esim. hyviä pubeja, ravintoloita, pikkukauppoja jne.
Vinkkejä Dubliniin
1
737
Vastaukset
- ---
Kahviloista Sorrento on ehdoton ykkönen :)
En muista tarkkaa osoitetta, mut joen pohjoispuolella keskustasta se löytyy. O´connell streetiltä vähän Henry Streetille päin. Sinne on kiva mennä aamupalalle. Joen pohjoispuolelta löytyy myös baari nimeltä Prada (ihan Ha´Penny bridgen päässä.) Penneys kaupoista saa tosi halvalla vaatteita lapsille ja aikuisille. Laatua on laidasta laitaan, mutta suurelta osin vaatteet näyttävät kestävän pitkään. Temple barin pubit on turistirysiä. Jos haluaa jotain vähän aidompaa etsiä, niin kannattaa kävellä vähän kauemmas ydinkeskustasta.
Hauskaa reissua. Dublin on ihana kaupunki. Sinne olis kiva muuttaa takaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615