sitä on nii paljo toivottu...
siis 1.4. klo 18.18...
ja paikkana tuttu ja turvalline(?) amarillo...
ainaski alkuunsa... ;)
eikä oo pilaa...
saa tulla...
30+ minimiitti treella...
16
5251
Vastaukset
- Matami ;))
Ekana tulossa :))
- PiaryNa
mikä se sellanen kellonaika on ko 18.18 häh? Mokomatkin aprillaajat nii.. UMPH!
on sellainen että tunti jaetaan kuuteenkytä minuuttiin... kato ku pääsen töistä 18.00...
ja voi olla että myöhästyn tostaki 7min22sek...
;)
Sinne kuulun kuin puolukat hilloon :s
kun näette minut jälleen...olen palannut
- MoLo
heh oishan se ekakerta ko meikkiski ilmestys Tampereelle miittaa...
mut en mää tuukkaan ko se o aprillipäivä *hekottaa*- ÄsHoney
Paljoks pitää tulla porukkaa et minimiitin kriteerit täyttyy? Riittääks jos on minä,yks,kaks,kolme,neljä....? O:-)
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...- Pila
daad kirjoitti:
tämä EI ole aprillipila...
minä voin ehkä olla pilaa tai pilalla...
tai sit illalla voi pilailla...
mut miitti on totisinta TOTTA...
nih... kerta...
nii että saa tulla...Mikäli tuo toinen Tampereen miitti on aprillipilaa, liityn joukkoonne illalla =)
- Melina32
...vois astua kaapistaan ja osallistua elämänsä ensimmäiseen miittiin, aprillipäivänä vielä :D
- Sera75
Mulla ois sopivasti synttäriviikonloppu... Hitsin hitsi... Muita lähdössä etelästä päin että vois miettiä kyytiä/majoitusta?
- Pete72
Justii juu, ja tilulii,.E.V.V.K *wirnHirn*:)
- miska/inkkaritar
Tampere sekasin......!
- Bändis
Jaah että ette yritä huijata viatonta tyttölasta?
Olin, näin ja koin, taas jälleen (4:n) kerran. Kiitokset koko porukalle, ootte IHANIA! (määkimuuteoon..)
Lisää sitten mun kiusausta luvassa toukokuussa *räpsyttää ripsiä*- Melina32
Ensimmäistä kertaa mukana ja hurmaannuin teistä kaikista todella, olette ihania....tuhannesti kiitoksia miellyttävästä illasta :)
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947