Taas mclaren "petti" ... eiköhän se ole vain niin että poika ei osaa ajaa autolla niin ettei se menisi jatkuvasti rikki. Ajotyylissä voisi olla parantamisen varaa.
Miksi kimi ei
10
1034
Vastaukset
- S.A.C
Syö pääs! Ei se johdu Kimin ajotyylistä vaan siitä että McLarenilla töröt autot, jos Kimi sais kunnon kaaran nii se ajais kaikki muut suohon.
- kummastelija
Miten Kimi voisi edes ajaa muut vastustajat suohon, kun eihän ratojen läheisyydessä ole edes soita!
Ja toinen kysymys, minkä takia Räikkösen auto hajoaa, mutta Montoyan ei? kummastelija kirjoitti:
Miten Kimi voisi edes ajaa muut vastustajat suohon, kun eihän ratojen läheisyydessä ole edes soita!
Ja toinen kysymys, minkä takia Räikkösen auto hajoaa, mutta Montoyan ei?montoya ei osaa käyttää auton ominaisuuksia viimeisen päälle hyväksi...
- Tellu
Eiks noi talvitestit ole sitä varten ettei sit kisassa auto hajoaisi. Eiks se Kimi pitäny lomaa silloin kuin muut testas? Kyllä talvella rakennetaan 60% siitä mestaruudesta. Ja muistelen et joku siellä eturivin lähtijöistä jätti loman kesken ja lähti kiertään rataa. Hannu Hanhihan ei muuten harjottele!
- Auton ominaisuudet
filosofia kirjoitti:
montoya ei osaa käyttää auton ominaisuuksia viimeisen päälle hyväksi...
Laskekaa testatut kilometrit ja lopettakaa ihmettely miksei auto kestä. Ja noi testirajoitukset on ihan hoopoja. Ei mäkihypyssäkään saa harjoitella kun keskiviikkona ja torstaina. Ja hiihtoon kävisi kyllä harjoittelu rajoitus kanssa.
Auton ominaisuudet kirjoitti:
Laskekaa testatut kilometrit ja lopettakaa ihmettely miksei auto kestä. Ja noi testirajoitukset on ihan hoopoja. Ei mäkihypyssäkään saa harjoitella kun keskiviikkona ja torstaina. Ja hiihtoon kävisi kyllä harjoittelu rajoitus kanssa.
ei selitä sitä miksi montoyalla kestää mutta kimillä ei.... Mutta sitä lujempaa ajetaan sitä enemmän tekniikka rasittuu, mclaren ei ilmeisesti ole ottanut autolle koituvaa rasitusta huomioon...
- OITTAAN RADAN KINGI
SILLÄ ON RÄKKÄTTIRASTAAN GEENEJÄ
- mariis
Kuten Keke joskus sanonut. Formula ykköstä ei saa ajamalla rikki.
- epeli
Vois ottaa kans huomion et mäkki saattas pikkasen suosii räikköstä! Ne voi yrittää saada räikkösen autost aina vähä nopeemman ku montoyan ja siks montoyn auto ei hajoo ku ei oo kehitetty nii äärirajoille ku räkän menopeli...
- jukujuku
ajamaan niin katsotaan mitä sulta hajoo ja kestääkö hermo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637