Miksikö Ferrari kestää mutta mc laren ei?
SIKSI KOSKA SCHUMI OSAA KÄSITELLÄ AUTOA OIKEIN! KYLLÄ AUTO HAJOAA JOS SITÄ AJAA RUNKKAAVALLA AJOTYYLILLÄ! NÄIN JUURI KIMI TEKI JA AUTO ON RIKKI.
Kimillä ei autot juuri kestä...
12
1487
Vastaukset
älä yritä verrata kilpa autoa omaan henkilöautoosi...
- sanoi suksista
ja vormulasta....siinä on miettimistä
- asdf
Toivottavasti olet joskus itsekin ajanut vastaavia yksipaikkaisia kilpa-autoja, että tietäisit sanoa asiasta yhtään mitään..
- smokemotor
kanttareiden päältä saisi ajaa ollenkaan? Jos noin pitäisi ajella niin siinä häviää monta sekkaa kierroksella ja sitäpaitsi kaikki siellä runnoo suorinta tietä oli kanttari tai ei. Ja sen auton osien pitäisi kestää leikiten jos ei sitten ole osassa vikaa. Tää lareni vaan on niin uskomaton peli että se ei kestä. Eipä tainnut yksikään toinen auto hajota rungon osien takia, taaskaan!
- hengenvaarallista touhua
kimin autolle?.En voi mitekään muuten ymmärtää kimin kirottua tuuria.Onko jollakin jotain hanpaankolossa kimiä vastaan?.
- mitäs luulet...
99 prosentilla tämän palstan kirjoittajista ainakin on
- intohimoinen F1-fani
Mäkillä joku mekaanikko tai muu vastaava kopeloi Kimin autoa.Kumma juttu et se on aina kimin auto jossa on vikaa,ei vahingossakaan Montoyan!Argh!
- grandmam
RAHALLA ON TAIVAALLINEN VALTA
- pelle
Miksi Renault kestää Alonso ajaa repimällä ja kovalla kädellä.
- pikkupoika
Enemmän ihmetyttää se että Mäkki kyllä kestää muilla mutta Räikkösellä ei. Olisi aika mielenkiintoista kuulla joku asiantunteva kommentti tuosta asiasta. Tuskin ne huonolla tsägällä on selitettävissä että ne viat aina osuu Räikkösen autoon, vai onko se Onnettaresta kiinni kenen auto kestää ja kuka voittaa
- nimetön
ei se kuule ihan niin ole sanoihan KEKEKIN kun kysyttiin että ei niitä rikki saa ajotyylillä.
- f1-vuosinaan
autot hajosivat. Muistatteko vielä Barcelonan F1-kisan vuonna 2000, Mika johti viimeisen kierroksen alussa yli 40 sekuntia, mutta niin vaan pamahti moottori ja Schumi voitti sen kisan ja lopulta koko mestaruuden. Jostain syystä Mikan viimeisillä kausilla se oli aina Mikan auto, joka hajosi, ei koskaan DC:n. Onko siellä Macillä siis jokus suomivihulainen, joka sabotoi vain suomalaisten kuskien autoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614