Onko kukaan onnistunut tulemaan raskaaksi pakastetuilla alkiolla?
Minulla tehtiin IVF alkuvuodesta ja ensimmäinen alkio ei kiinnittynyt.
Viime perjantaina siirrettiin sitten pakastettu alkio.
Nyt vaan epäilyttää, että voiko tämä oikeasti onnistua. Kaksi alkiota kun sulatettiin, niin toinen ei edes sulatuksesta selvinnyt. Yksi siis vaan siirrettiin.
Pientä rohkaisua kaipasin. Ja olisi muutenkin kiva kuulla IVf hoidon läpikäyneiden kokemuksia.
pakastetut alkiot
3
707
Vastaukset
- härkä 76
Hei !
Minulle tehtiin IVF kesäkuun lopussa,2 alkiota siirrettiin ja kolme jäi pakkaseen. IVF epäonnistui eikä nuo kolme jakautuneet sulatuksen jälkeen. Mutta minulle sanottiin, että ihan yhtä hyviä tuloksia tulee tuoreilla kuin pakastetuillakin!!
Joulukuussa tehtiin minulle toinen IVF, kaksi alkiota taas laitettiin, kaksi jäi pakkaseen. Mutta tällä kertaa IVF onnistui, nyt rv 13 ja risat menossa!!
Tsemppiä, kyllä se vielä onnistuu tavalla tai toisella!!!! - alkiot
Meillä tehty kaksi IVF-hoitoa joista ensimmäisestä ei jäänyt pakkaseen ja ja toisesta jäi 6 kpl...näistä ensin siirrettiin kaksi jotka ei kiinnittynyt. Sitten oli suunniteltu alkion siirto ja neljästä viimeisestä yksi selvisi sulatuksesta ja nyt ollaan raskaana viikolla 8 2...maanantaina käytiin ultrassa ja siellä se tulokkaan sydän löi jo vahvasti. Et kyllä pakastetullakin alkiolla voi onnistua!
Hieno uutinen!!!!!!!!!Itselleni siirrettiin 2 pakastealkiota viikko sitten!Ans kattoo......!Haleja!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450