Mitä nuoleminen tarkottaa? Selittäkää pliis mahdollisimman tarkasti. Jätkä kaverini kysyi olenko ikinä nuollut kenenkään kanssa, enkä kehtaa sanoa etten itseasissa tiedä edes mitä se tarkottaa. :D
kiitos auttaville!
Nuoleminen? Hä?
10
15879
Vastaukset
- pöloikjhytgfred
Se tarkoittaa siis suutelua... =)
Nuoleminen/limominen/lumppaaminen ja jopa suuteleminen/pussaileminen VOIVAT tarkoittaa samaa asiaa.
Luulen, että kyseessä on ihan tavallinen nuoleminen, eli ihan vain suutelu. Sellasta kielisuudelmaa luulisin hänen tarkoittavan. Riippuu tietty et mistä päin Suomea tulet, nimittäin meillä on puhe-eroja.- tyttönen vain
Hihii. Törmäsin "lumpata" sanaan ensimmäistä kertaa vasta joku aika sitten. Tuttavani perheessä / suvussa / lähipiirissä se tarkoittaa vessan vetämistä =)
- NoFace
ekana mulla tuli mieleen pillunnuoleminen jota yleensä sanotaan ihan vaan nuolemiseksi :D
mutta jos tuolla tavalla kysyy että "ootko koskaan nuollu kenenkään kanssa" niin suutelua luulisi tarkoittavan... sitäkin nuolemiseksi kutsutaan :P
sitten jos pojalta kysyy että "ootko koskaan nuollu ketään tyttöä" niin on vähän sekavampi tilanne et kumpaa tarkottaa :D:D kun nykyään puhekieli on niin järkyttävän epäselvää. - mikä pässi tää on..? >:|
NUOLLA.
Kai sää nyt tiedät mitä "nuolla" tarkottaa?!? >:|
Nuolla = pussata
HALOO?!? VOI PRKL...
Ja ikää oli? - Yksmuijavaa
Haha ja mun ihastus just sano et nuolis mun kaa mielellää ja oon iha pihal et mitä noist 10 asiast se tarkottaa
- liiannuori
Jos ei ymmärrä mitä tarkoitetaan nuolemisella on liian nuori tänne. Totuus on puhuttu
- boy2674
nuoleminen tarkottaa sitä että heräät herätyskellon ääneen aamulla
ps. seuraa iinstassa @amppurulaa - Jokukfkf
Siinähän on ero:
Oletko nuollu ketään tyttöä= Alapäätä
Oletko nuollut tytön kaa= Suutelemine - Anonyymi
Tärkeä aihe.
Myös leipomisessa on työväline, nuolija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670