Nuoleminen? Hä?

yks vaa.

Mitä nuoleminen tarkottaa? Selittäkää pliis mahdollisimman tarkasti. Jätkä kaverini kysyi olenko ikinä nuollut kenenkään kanssa, enkä kehtaa sanoa etten itseasissa tiedä edes mitä se tarkottaa. :D

kiitos auttaville!

10

15879

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöloikjhytgfred

Se tarkoittaa siis suutelua... =)

Nuoleminen/limominen/lumppaaminen ja jopa suuteleminen/pussaileminen VOIVAT tarkoittaa samaa asiaa.

Luulen, että kyseessä on ihan tavallinen nuoleminen, eli ihan vain suutelu. Sellasta kielisuudelmaa luulisin hänen tarkoittavan. Riippuu tietty et mistä päin Suomea tulet, nimittäin meillä on puhe-eroja.

• tyttönen vain

Hihii. Törmäsin "lumpata" sanaan ensimmäistä kertaa vasta joku aika sitten. Tuttavani perheessä / suvussa / lähipiirissä se tarkoittaa vessan vetämistä =)

• NoFace

ekana mulla tuli mieleen pillunnuoleminen jota yleensä sanotaan ihan vaan nuolemiseksi :D

mutta jos tuolla tavalla kysyy että "ootko koskaan nuollu kenenkään kanssa" niin suutelua luulisi tarkoittavan... sitäkin nuolemiseksi kutsutaan :P

sitten jos pojalta kysyy että "ootko koskaan nuollu ketään tyttöä" niin on vähän sekavampi tilanne et kumpaa tarkottaa :D:D kun nykyään puhekieli on niin järkyttävän epäselvää.

• mikä pässi tää on..? >:|

NUOLLA.
      Kai sää nyt tiedät mitä "nuolla" tarkottaa?!? >:|
      Nuolla = pussata
      HALOO?!? VOI PRKL...

Ja ikää oli?

• Yksmuijavaa

Haha ja mun ihastus just sano et nuolis mun kaa mielellää ja oon iha pihal et mitä noist 10 asiast se tarkottaa

• liiannuori

Jos ei ymmärrä mitä tarkoitetaan nuolemisella on liian nuori tänne. Totuus on puhuttu

• boy2674

nuoleminen tarkottaa sitä että heräät herätyskellon ääneen aamulla

ps. seuraa iinstassa @amppurulaa

• Jokukfkf

Siinähän on ero:
      Oletko nuollu ketään tyttöä= Alapäätä
      Oletko nuollut tytön kaa= Suutelemine

• Anonyymi

Tärkeä aihe.

Myös leipomisessa on työväline, nuolija.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33