Juha...

Omasi

Tule jo...ikävä on mieletön. Rakastan Sinua! Piinaat mua sanomalla että teet mulle jotain ihanaa, kaikki se on mielettömän ihanaa mitä tehdään ja tunnetaan yhdessä. Nautin joka sekunnista! Kuten olet sanonut...tunne ei katoa. Ei koskaan!

13

4963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarja ässä

samassa veneessä ollaan,
      näitä sätticasanovia riittää
      ja Juhalla on monta multinikkiä....

....mutta riittääpä meitä sättihorojakin :))

• Omasi

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

• Utelias
        Omasi kirjoitti:

Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

• Siipeensä saanut
        Utelias kirjoitti:

Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
        Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

• tukallinen Juha
        Siipeensä saanut kirjoitti:

Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.

Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.

Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
        Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.

Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
        Riittävästi todistusta useammalle naiselle.

Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
        Se siitä

Onnellinen saamastaan synninpäästöstä...

• Ehkä kuitenkin?

Näyttäisi olevan jonkun kaunaisen ja katkeran tuotosta koko viestiketju...? *surullista*

• ei kaunainen eikä katkera

kyllä täällä on useampikin kuin yksi herra, jolla kymmeniä nimimerkkejä postareita. sinisilmäisyyttä, jos ei uskota. ja osaa olla ikähaitarista 16 v. - 100!!!!!!!!! Voihan olla leidejäkin!!!!!!!!!

• Omasi

Mun Juha on ihana, nuori, komea, miellyttävä, erittäin sexy, huomaavainen, oikea aarre, kaikkea mitä nainen voi toivoa....siis unelma. Hurmaava mies. Kuten jo ed. kirjotin täällä on varmaan monta Juhaa...

• Mun Juha on komea, 185cm pitkä, normaalipainoinen tanssiopettaja. Hän on 30-vuotias ja maailman ihanin ja söpöin ihminen. Ihan käy itseään kateeksi, kun miestäni katson.

Hän on ihan oikea; ei mikään virtuaaligigolo. Hän on maailman kiltein ja hyväluonteisin ihminen. Hänessä ei ole mitään vikaa, lähinnä itse olen välillä rasittava.

Rakastamme toisiamme Roomeon ja Juulian lailla...

• juha

No johan nyt on...onko noin typeriä naisia vie olemassa et on hurahtanu johonki SÄTTI tuttuun.. sehän voi olla vaikka nainen...nimiä aina vaihdellen.. Juu juhan kanssa kyllä myös itsekin jutellut.. ja lupaa..naiselle ihania asioita heh
        ALKÄÄ NYT IHAN KAIKKEA USKOKO..))varattu mies ainakin on sen tiedän....

• Omasi

..olen...kiitos eilisestä. Olet Rakkain...

• Tsiisussentään

Siipeensä saaneelle...elämä opettaa...jospa sätti romeokin saisi aikanaan ansionsa mukaan eli pettymyksen kitkerää kalkkia... Vierestä seurasin kun tuttua naista vei kuin pässiä narusta, Ei mennyt hyvin ei. Sen miehen naruissa paljon selvittelemistä.

• ViekkuLiekku

Ouuu...mitä täältä löytyikäään!! Tarinaa tyypistä joka on niin minun kuin monen muunkin ex-sex. Ja ken miehen tuntee, niin on myös monen tuleva ja menevä viekkukaveri - tosin vakituiseksi ja uskolliseksi ei tule oppimaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7237
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3401
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      155
      1693
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      305
      1631
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1250
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      248
      1195
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe