Tule jo...ikävä on mieletön. Rakastan Sinua! Piinaat mua sanomalla että teet mulle jotain ihanaa, kaikki se on mielettömän ihanaa mitä tehdään ja tunnetaan yhdessä. Nautin joka sekunnista! Kuten olet sanonut...tunne ei katoa. Ei koskaan!
Juha...
13
4963
Vastaukset
- Tarja ässä
samassa veneessä ollaan,
näitä sätticasanovia riittää
ja Juhalla on monta multinikkiä....
....mutta riittääpä meitä sättihorojakin :))- Omasi
Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.
- Utelias
Omasi kirjoitti:
Juha on yleinen nimi/nimimerkki, joten tuskin samasta puhutaan.
Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksia - Siipeensä saanut
Utelias kirjoitti:
Uskallatko kuvailla meille unelmiesi Juhaa?
Sillähän saisimme varmuuden, olemmeko kukaties kuunnelleet saman miehen kiihkeitä kuvauksiaJuha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.
Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.
Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.
Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
Riittävästi todistusta useammalle naiselle.
Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
Se siitä - tukallinen Juha
Siipeensä saanut kirjoitti:
Juha on yleinen nimi mutta ei se täällä , tässä asiassa ole niiiiiiin yleinen.
Monet, monet naiset ovat viestitelleet tuota samaa, itsekin aikoinaan.
Miehellä on monta nikkiä mutta jokaisen naisen kanssa sama asia:) Valehtelua ja pettämistä.
Kun seurustelimme, seurusteli pari muutakin ( ainakin ) samaan aikaan. Vakavasti.
Sitten 12.10. 2002 tällä palstalla oli viestiketju Talluskylän sättiroomeosta.
Riittävästi todistusta useammalle naiselle.
Lueteltiin tuntomerkeiksi kaljuus ja asuinpaikka.
Se siitäOnnellinen saamastaan synninpäästöstä...
- Ehkä kuitenkin?
Näyttäisi olevan jonkun kaunaisen ja katkeran tuotosta koko viestiketju...? *surullista*
- ei kaunainen eikä katkera
kyllä täällä on useampikin kuin yksi herra, jolla kymmeniä nimimerkkejä postareita. sinisilmäisyyttä, jos ei uskota. ja osaa olla ikähaitarista 16 v. - 100!!!!!!!!! Voihan olla leidejäkin!!!!!!!!!
- Omasi
Mun Juha on ihana, nuori, komea, miellyttävä, erittäin sexy, huomaavainen, oikea aarre, kaikkea mitä nainen voi toivoa....siis unelma. Hurmaava mies. Kuten jo ed. kirjotin täällä on varmaan monta Juhaa...
Mun Juha on komea, 185cm pitkä, normaalipainoinen tanssiopettaja. Hän on 30-vuotias ja maailman ihanin ja söpöin ihminen. Ihan käy itseään kateeksi, kun miestäni katson.
Hän on ihan oikea; ei mikään virtuaaligigolo. Hän on maailman kiltein ja hyväluonteisin ihminen. Hänessä ei ole mitään vikaa, lähinnä itse olen välillä rasittava.
Rakastamme toisiamme Roomeon ja Juulian lailla...- juha
No johan nyt on...onko noin typeriä naisia vie olemassa et on hurahtanu johonki SÄTTI tuttuun.. sehän voi olla vaikka nainen...nimiä aina vaihdellen.. Juu juhan kanssa kyllä myös itsekin jutellut.. ja lupaa..naiselle ihania asioita heh
ALKÄÄ NYT IHAN KAIKKEA USKOKO..))varattu mies ainakin on sen tiedän....
- Omasi
..olen...kiitos eilisestä. Olet Rakkain...
- Tsiisussentään
Siipeensä saaneelle...elämä opettaa...jospa sätti romeokin saisi aikanaan ansionsa mukaan eli pettymyksen kitkerää kalkkia... Vierestä seurasin kun tuttua naista vei kuin pässiä narusta, Ei mennyt hyvin ei. Sen miehen naruissa paljon selvittelemistä.
- ViekkuLiekku
Ouuu...mitä täältä löytyikäään!! Tarinaa tyypistä joka on niin minun kuin monen muunkin ex-sex. Ja ken miehen tuntee, niin on myös monen tuleva ja menevä viekkukaveri - tosin vakituiseksi ja uskolliseksi ei tule oppimaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144