Pettymys...

nut-tu

Mitä tälle palstalle on tapahtunut? Eikö täällä ole enään kuin pari vakikirjoittajaa? Missä loput?
Kaikki aloituksetkin tuntuvat olevan vain seksiä ja taas sitä samaa seksiä. No, okei. Oli välissä pari väkivaltajuttuakin.
Taso on kyllä laskenut näiden poissaolo kuukausien aikana.

Nähdäänkö nainen vieläkin vain lika-ämpärinä? Hänen niskaan saa kaataa mitä vain. Kyllä nainen ymmärtää ja kuuntelee.
Siitäkö tämä kertoo?

47

2417

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antsu

Juttu on kiertänyt kehää koko ajan, mutta nyt on veto loppu. Terävin väki on jo muualla, varmaan eri nickeillä ja osittain eri aiheiden parissa. Keskustelut täällä eivät ole johtaneet minnekään: vain äkäistä päällepuhumista ja toisarvoisuuksissa jossittelua. Olen myös itse syyllistynyt tietysti tuohon kaikkeen, koska palstahan on juuri niin hyvä/huono kuin kirjoittajatkin.

Antsu poistuu nyt ja yrittää olla ikävöimättä.

• nut-tu

Mutta niin kai se menee elämässäkin... Aikansa kutakin.

Jatkoja Antsulle!!
        Minäkin pysyttelen täällä syrjässä...

• tosijuttu

että veto on loppu.
        Terävimmästä kärjestä ainakin Marialla on "oma palsta" tuolla toisaalla. Löysin sattumalta tänä aamuna. Nimimerkki oli sama. Siitä tunnistinkin.
        Muista en ole nähnyt vilaustakaan.
        Kauanko kestää ennen kuin palsta uusiutuu? Varmaan niin kauan ettei kannata jäädä sitä odottelemaan.

• ainakin
        tosijuttu kirjoitti:

että veto on loppu.
        Terävimmästä kärjestä ainakin Marialla on "oma palsta" tuolla toisaalla. Löysin sattumalta tänä aamuna. Nimimerkki oli sama. Siitä tunnistinkin.
        Kauanko kestää ennen kuin palsta uusiutuu? Varmaan niin kauan ettei kannata jäädä sitä odottelemaan.

jörö ja ave sai mitä tahtoivat

• testing---
        tosijuttu kirjoitti:

että veto on loppu.

AvecMariako terävimmästä kärjestä? Tuskin, ellei sitten vittuilussaan feministejä kohtaan.

• avejack
        testing--- kirjoitti:

AvecMariako terävimmästä kärjestä? Tuskin, ellei sitten vittuilussaan feministejä kohtaan.

ei minua saa haukkuuuu heh. Muija jätti viis vuotta sitten ja vei kakarat mennessään, jep. :)

T: työtön merkantti. ;)

• Bacon & Eggs

Seksiin ja väkivaltaan liittyvät ilmiöt ovat oleellinen osa naisjärjestöjen (esim. Unionin) periaateohjelmia. Ne ovat aiheita, jotka herättävät ihmisissä tunnepitoisia reaktioita, joten niiden käsittelyä tällä palstalla tuskin voidaan kokonaan välttää.

• nut-tu

Mutta miksi niistä pitää keskustella naista syyttävän tai miestä syyttävään sävyyn?
        Miksi pitää kilpailla, kummat ovatten pahempia. Se ei johdä mihinkään.
        Kun sitä energiaansa vois käyttää siihen, että ihan oikeasti miettisi, miten väkivaltaa saataisiin ehkäistyä.

Ja seksi. Sitä ilmankin on elämää. Oikeesti. Ei sitä tarvi saada kerran päivässä, ja kaikki naiset ovat huoria kun eivät anna. Kuuseksikin on ihan kivaa. Kun kumppanina on tasa-arvoinen ihminen.
        Mutta ei. Naisten vika kun miehet eivät saa.

• Meedionomi

Ei sitä muuten pääsisi otsikkoihin ja julkisuuteen. Ilman julkisuutta rahoitus loopetetaan.

Naisasialiitto Unioni on osa seksibisnestä, sen rahoitus perustuu seksiin.

• sexymale
        nut-tu kirjoitti:

Mutta miksi niistä pitää keskustella naista syyttävän tai miestä syyttävään sävyyn?
        Kun sitä energiaansa vois käyttää siihen, että ihan oikeasti miettisi, miten väkivaltaa saataisiin ehkäistyä.

Ja seksi. Sitä ilmankin on elämää. Oikeesti. Ei sitä tarvi saada kerran päivässä, ja kaikki naiset ovat huoria kun eivät anna. Kuuseksikin on ihan kivaa. Kun kumppanina on tasa-arvoinen ihminen.

Valotetaan tässä hiukan tuota seksin roolia
        tässä tasa-arvo keskustelussa:

Naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin
        miehetkin elleivät enemmän. Naisten halu vain
        sattuu kohdistumaan valikoidusti harvoihin miehiin.

Tunnen miehiä joiden vetovoima naisiin on niin suuri
        että he saavat lähes naisen kuin naisen sänkyyn kanssaan - samana iltana kun
        ensi kertaa kohdataan.

Vaikka yksittäisessä heteroaktissa on yksi mies ja yksi nainen, niin
        kautta aikojen on tiedetty että pieni joukko miehiä pitää haaremia monen muun jäädessä kokonaan ilman. Tämän mahdollista tuo naisten valikoivuus - vain parhaat kelpaavat.
        Moni nainen on myös valmis jakamaan muiden naisten kesken miehen joka kelpaa muillekin naisille.

Miten tämä liityy tasa-arvoon ?

Jos naiset ovat valmiita hyväksymään epätasa-arvon seksiaktien jakautumisessa populaatiossa, niin miksi he tasa-arvon nimissä haluavat taloudellisen hyvinvoinnin tasaista jakautumista.

Johtuneeko siitä että seksissä tasa-arvon hyväksyminen on naiselle 'huono kauppa' kun
        mammonan tasaisempi jako tietysti taas sopii. Tasa-arvo periaatteena sopii huonosti mammonan tasajaon perusteeksi jos seksissä ei ole valmiutta saman periaateen kunnioittamiseen.

Seksi ja mammona ovat hyvin vertailukelpoisia koska niistä nauttiminen koetaan
        mielekkääksi useimpien ihmisten mielestä. Molemmista halutaan nauttia ja aina on jompaakumpaa liian vähän.

Eli: Miksi mammona pitäisi jakaa tasa-arvoisesti jos ei myös seksiä jaeta tasan ?

• Bacon & Eggs
        nut-tu kirjoitti:

Naiset voisivat tehdä enemmän niitä fiksuja ja rakentavia avauksia keskusteluun. Aika monen naisen aloitus tuntuu koskevan vain tätä palstaa. Keskeinen ajatus on yleensä se, että miehet pilaavat palstan.

Onko epäasiallisista kirjoituksista ja provoista pakko välittää? Korkeatasoista keskustelua syntyy, jos keskustelijat itse osoittavat siihen kykyä.

• nut-tu
        Bacon & Eggs kirjoitti:

Naiset voisivat tehdä enemmän niitä fiksuja ja rakentavia avauksia keskusteluun. Aika monen naisen aloitus tuntuu koskevan vain tätä palstaa. Keskeinen ajatus on yleensä se, että miehet pilaavat palstan.

Onko epäasiallisista kirjoituksista ja provoista pakko välittää? Korkeatasoista keskustelua syntyy, jos keskustelijat itse osoittavat siihen kykyä.

Asiallisiin aloituksiin kun yleensä vastataan epäasiattomuuksia, halua tehdä näitä asiallisia avauksia häviää.

Mutta nämä lienevät samoja asioita, kun pohtis, kumpi oli ensin. Muna vai kana.

• Tuuli
        sexymale kirjoitti:

Valotetaan tässä hiukan tuota seksin roolia
        tässä tasa-arvo keskustelussa:

Naiset haluavat seksiä yhtä paljon kuin
        miehetkin elleivät enemmän. Naisten halu vain
        sattuu kohdistumaan valikoidusti harvoihin miehiin.

Tunnen miehiä joiden vetovoima naisiin on niin suuri
        että he saavat lähes naisen kuin naisen sänkyyn kanssaan - samana iltana kun
        ensi kertaa kohdataan.

Vaikka yksittäisessä heteroaktissa on yksi mies ja yksi nainen, niin
        kautta aikojen on tiedetty että pieni joukko miehiä pitää haaremia monen muun jäädessä kokonaan ilman. Tämän mahdollista tuo naisten valikoivuus - vain parhaat kelpaavat.
        Moni nainen on myös valmis jakamaan muiden naisten kesken miehen joka kelpaa muillekin naisille.

Miten tämä liityy tasa-arvoon ?

Jos naiset ovat valmiita hyväksymään epätasa-arvon seksiaktien jakautumisessa populaatiossa, niin miksi he tasa-arvon nimissä haluavat taloudellisen hyvinvoinnin tasaista jakautumista.

Johtuneeko siitä että seksissä tasa-arvon hyväksyminen on naiselle 'huono kauppa' kun
        mammonan tasaisempi jako tietysti taas sopii. Tasa-arvo periaatteena sopii huonosti mammonan tasajaon perusteeksi jos seksissä ei ole valmiutta saman periaateen kunnioittamiseen.

Seksi ja mammona ovat hyvin vertailukelpoisia koska niistä nauttiminen koetaan
        mielekkääksi useimpien ihmisten mielestä. Molemmista halutaan nauttia ja aina on jompaakumpaa liian vähän.

Eli: Miksi mammona pitäisi jakaa tasa-arvoisesti jos ei myös seksiä jaeta tasan ?

Seksi ei ole eikä sen pidä olla kenellekään perusoikeus. Seksin pitää aina perustua vapaaehtoisuuteen. Eikä se näin ollen voi olla jaettava/ostettava tuote. Seksin puutteeseen ihminen ei voi kuolla. Taloudelliseen toimeentuloon sen sijaan pitäisi jokaisella ihmisoikeuksiin vedoten olla oikeus. En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta siis ajatuksenasi on se että naisille taloudellinen toimeentulo ei pitäisi olla perusoikeus siksi että kaikki miehet eivät saa naisilta seksiä?!

• sexymale
        Tuuli kirjoitti:

Seksi ei ole eikä sen pidä olla kenellekään perusoikeus. Seksin pitää aina perustua vapaaehtoisuuteen. Eikä se näin ollen voi olla jaettava/ostettava tuote. Seksin puutteeseen ihminen ei voi kuolla. Taloudelliseen toimeentuloon sen sijaan pitäisi jokaisella ihmisoikeuksiin vedoten olla oikeus. En tiedä ymmärsinkö oikein, mutta siis ajatuksenasi on se että naisille taloudellinen toimeentulo ei pitäisi olla perusoikeus siksi että kaikki miehet eivät saa naisilta seksiä?!

Suuntaappa katseesi maapallomme ympäri:
        onko toimeentulo mielestäsi perusoikeus ?
        toteutuuko tuo oikeus kaikille samalla tavalla ?
        miksi se oikeus pitäisi olla vain suomalaisilla ?

pointti on siinä että sen paremmin seksi kuin toimeentulokaan eivät ole mitään perusoikeuksia.
        kaikenlaisia haihatteluajatuksia perusoikeuksista voidaan toki keksiä mutta ne eivät tule koskaan toteutumaan. Mielenkkintoista on se että toiset haihatteluideat ovat 'hyväksyttjyjä tavoitteita' ja toiset taas eivät. Tasa-arvoa halutaan valikoidusti sektoreille joissa oma toteutuu. Näitä sektoreita sitten kutsutaan perus-oikeuksiksi. Muista seuraavan kerran kahvia juodessasi että kahvipavun poimijan perusoikeus toimeentuloon on radikaalisti huonjompi kuin itselläsi. Elämä on...

• Tuuli
        sexymale kirjoitti:

Suuntaappa katseesi maapallomme ympäri:
        onko toimeentulo mielestäsi perusoikeus ?
        toteutuuko tuo oikeus kaikille samalla tavalla ?
        miksi se oikeus pitäisi olla vain suomalaisilla ?

pointti on siinä että sen paremmin seksi kuin toimeentulokaan eivät ole mitään perusoikeuksia.
        kaikenlaisia haihatteluajatuksia perusoikeuksista voidaan toki keksiä mutta ne eivät tule koskaan toteutumaan. Mielenkkintoista on se että toiset haihatteluideat ovat 'hyväksyttjyjä tavoitteita' ja toiset taas eivät. Tasa-arvoa halutaan valikoidusti sektoreille joissa oma toteutuu. Näitä sektoreita sitten kutsutaan perus-oikeuksiksi. Muista seuraavan kerran kahvia juodessasi että kahvipavun poimijan perusoikeus toimeentuloon on radikaalisti huonjompi kuin itselläsi. Elämä on...

YK:n ihmisoikeusjulistuksessa (sekä myös Suomen laissa) on mainittu työ ja toimeentulo perusoikeutena. Näitä oikeuksia tuskin voidaan ohittaa kutsumalla niitä ylimielisesti haihatteluideoiksi. Tiedän kyllä varsin hyvin, että tämä oikeus ei toteudu globaalisti ja siksi mainitsinkin, että oikeus toimeentuloon PITÄISI olla JOKAISEN YKSILÖN perusoikeus siis globaalisti. Syitä tämänkin oikeuden toteutumattomuuteen on varmasti monia, riippuen näkökulmasta. Kirjoitat; "kaikenlaisia haihatteluajatuksia perusoikeuksista voidaan toki keksiä mutta ne eivät tule koskaan toteutumaan" Itse selkeästi nautit työstä ja toimeentulosta, joten ainakin sinun kohdalla tämä oikeus on toteutunut. Miksi siis kaikilla ihmisillä kansallisuudesta riippumatta ei olisi oikeus perustoimeentuloon?

• Jälkipuritaani

Kukaan kristillisen arvomaailman omaksunut nainen ei voi keskustella seksistä vapaaehtoisesti. Vain miesten pakottamana.

• nut-tu

pohdittua jo tuossa aiemmassa viestissä..

Seksistä voi ja saa puhua. Mutta siitä on turhaa puhua silloin, jos ei löydy mitään yhteistä säveltä.
        Kuka jaksaa kuunnella vuodesta toiseen samaa laulua. Naiset ovat pihtareita jne...
        Kun näitä lauluja laulavat miehet voisivat oikeasti yrittää ottaa selvää, mikä mättää, eikä vainnaisen niskaan kaataa koko syytä.

Kaksi siihenkin edelleen tarvitaan....

• åpoiu
        nut-tu kirjoitti:

pohdittua jo tuossa aiemmassa viestissä..

Seksistä voi ja saa puhua. Mutta siitä on turhaa puhua silloin, jos ei löydy mitään yhteistä säveltä.
        Kuka jaksaa kuunnella vuodesta toiseen samaa laulua. Naiset ovat pihtareita jne...
        Kun näitä lauluja laulavat miehet voisivat oikeasti yrittää ottaa selvää, mikä mättää, eikä vainnaisen niskaan kaataa koko syytä.

Kaksi siihenkin edelleen tarvitaan....

No sano esimerkki, milloin muka nainen on sanonut seksistä jotain myönteistä, kuten esimerkiksi seksi on ihan kivaa ja ongelmatonta.

Sinä jatkat sitä vanhaa perinnettä, että nainen saa puhua seksistä julkisuudessa vain, jos kertoo jostain seksiin liittyvästä ongelmasta.

• Nutun puolesta

• hahhaha
        åpoiu kirjoitti:

No sano esimerkki, milloin muka nainen on sanonut seksistä jotain myönteistä, kuten esimerkiksi seksi on ihan kivaa ja ongelmatonta.

Sinä jatkat sitä vanhaa perinnettä, että nainen saa puhua seksistä julkisuudessa vain, jos kertoo jostain seksiin liittyvästä ongelmasta.

No sano esimerkki, milloin muka mies on sanonut seksistä jotain myönteistä, kuten esimerkiksi seksi on ihan kivaa ja ongelmatonta.

Miesten seksikirjoitukset ovat yhtä vali-vali-valia.

• nut-tu
        åpoiu kirjoitti:

Minäkin. Ja monesti.
        Koska sehän on kivaa ja kaikin puolin ongelmatonta, ellei siitä itse tee ongelmaa.
        Kas näin. Ei vaikeaa.
        Mutta millos mies sais saman sanottua? Vai onko helpompi valittaa, ettei naiset anna...

• Kurre_Orava
        nut-tu kirjoitti:

Minäkin. Ja monesti.
        Koska sehän on kivaa ja kaikin puolin ongelmatonta, ellei siitä itse tee ongelmaa.
        Kas näin. Ei vaikeaa.
        Mutta millos mies sais saman sanottua? Vai onko helpompi valittaa, ettei naiset anna...

Tässähän täytyy muistaa, että melkein kaikka saavat mutta kaikki eivät saa kaikilta.

Kovimpaa metakkaa seksinpuutteesta pitänevät opiskelijaklopit jokka luulevat etteivät koskaan ikuna saa seksiä kun ovat lukion jälkeen vielä niin poikuus tallessa.

Muutennii tuo seksistä vöyhöttäminen lienee kakar... anteeksi nouremman väestönosan ongelma.

• Nari_Säre

...aihe ehkäpä sinänsä, että jopa julkiskeskustelussakin presidenttiä myöten on unohduttu retoriikkaan ja huonosti perusteltuihin väittämiin / yleistyksiin, joita sitten esitellään "feministisen tasa-arvon puuttumisen" mittareina tms.

Pitkästä aikaa tuossa ylempänä oli nyt ihan asiallinen aloitus, joka viittasi "tieteessä tapahtuu" -lehden artikkeliin, joka arvioi Minna-portaalissa esille tuotua naistutkimusta.

Eli ei ihan toivotonta vielä kuitenskaan.

• muiden joukossa

se lehden juttu on siinä missä Narinkin jutut.

• rusalka

Täältä palstalta niitä isenäisiä, ajttelevia "oikeita" naisia löytyy. Sen takia täällä poukkoilee kaikenlaista viheltäjää.

Jotkut vaan osaa hajottaa toisten tekemiä hiekkalinnoja. Mistä lie opittu tapa? Milloin oppii käyttäytymään rakentavalla tavalla?

Sitten on myös sellaisia kanssaihmisiä ellen sanoisi kanssasisaria, joilla patologinen eli sisäänkasvanut sairaalloinen taipumus olla toisille mustasukkainen huomiosta; äiti isä ei ole koskaan opettanut/pakottanut antamaan toisten olla rauhassa, vaan tämä päälle päsmäri saa luulla olevansa ylivertainen.

Minä olen odotellut muutamia viikkoja, että täällä alkaisi syntyä keskustelua asiallisesta asiasta...Syntyykö mitään?

• Nari_Säre

...tuota artikkelia, jossa naistutkimuksen taso Minna-portaalissa asetetaan kyseenalaiseksi. (Avaus tuossa ylempänä). Mielelläni näkisin vasta-argumenttisi sille, mistä käsin tuo kirjoittaja ruotii asiaa.

Ainakin se olisi piristävämpää kuin tämä nykyinen louskuttaminen.

• rusalka
        Nari_Säre kirjoitti:

...tuota artikkelia, jossa naistutkimuksen taso Minna-portaalissa asetetaan kyseenalaiseksi. (Avaus tuossa ylempänä). Mielelläni näkisin vasta-argumenttisi sille, mistä käsin tuo kirjoittaja ruotii asiaa.

Ainakin se olisi piristävämpää kuin tämä nykyinen louskuttaminen.

...tässä välillä. Siis mitä sanoit feminismistä ja feministeistä.

Olen eri yhteyksissä tavannut kiihkeitä naisasia-naisia. Myös miesasia-miehiä. Olen jotenkin kyllästynyt siihen, että puhutaan asian vierestä ja sitten vaan tapellaan, kun ei hyväksytä toisen olemassaoloa. Olen myös käyttänyt puheenvuoroja tällaisessa keskustelussa ja saanut oikaistua sen asiauralle.

Toisen kuunteleminen on tärkeintä...ja tarkentavien kysymysten tekeminen, ettei itse tee oikopäätöksiä toisesta... ja vääriä olettamuksia.

Minä olen kait sen ikäinen ja sen tasoinen, että olen saanut sitten vain "nauttia" toisten työn hedelmistä. Kiihko minua aina on ihmetyttänyt, mutta mitään ei kukaan saa aikaiseksi ellei ole palavaa halua ajaa asiaansa. Se vaihde vaan tuntuu jääneen joillain päälle.

Olen ihan tarpeeksi saanut "tapella" oikeuksistani olla olemassa ja tehdä työkseni jotain "erilaista", mitä kukaan ei aiemmin ole tehnyt.

Niinhän siinä sitten kävi, että voimat...ja rahatkin loppuivat.

Anna sinä olla toisten olemassa. Minäkin ilahduin siitä, että kirjoitatkin ihan fiksua tekstiä, vaikka alunpitäen niskavillat nousi pystyyn... siis "opin" aluksi, että kirjoitat aika inhottavasti.

Sitten vielä olen tämmöinen tumpelo netissä, etten saa auki sitä jotain sivua, jota haluais lukea...

• rusalka
        rusalka kirjoitti:

...tässä välillä. Siis mitä sanoit feminismistä ja feministeistä.

Olen eri yhteyksissä tavannut kiihkeitä naisasia-naisia. Myös miesasia-miehiä. Olen jotenkin kyllästynyt siihen, että puhutaan asian vierestä ja sitten vaan tapellaan, kun ei hyväksytä toisen olemassaoloa. Olen myös käyttänyt puheenvuoroja tällaisessa keskustelussa ja saanut oikaistua sen asiauralle.

Toisen kuunteleminen on tärkeintä...ja tarkentavien kysymysten tekeminen, ettei itse tee oikopäätöksiä toisesta... ja vääriä olettamuksia.

Minä olen kait sen ikäinen ja sen tasoinen, että olen saanut sitten vain "nauttia" toisten työn hedelmistä. Kiihko minua aina on ihmetyttänyt, mutta mitään ei kukaan saa aikaiseksi ellei ole palavaa halua ajaa asiaansa. Se vaihde vaan tuntuu jääneen joillain päälle.

Olen ihan tarpeeksi saanut "tapella" oikeuksistani olla olemassa ja tehdä työkseni jotain "erilaista", mitä kukaan ei aiemmin ole tehnyt.

Niinhän siinä sitten kävi, että voimat...ja rahatkin loppuivat.

Anna sinä olla toisten olemassa. Minäkin ilahduin siitä, että kirjoitatkin ihan fiksua tekstiä, vaikka alunpitäen niskavillat nousi pystyyn... siis "opin" aluksi, että kirjoitat aika inhottavasti.

Sitten vielä olen tämmöinen tumpelo netissä, etten saa auki sitä jotain sivua, jota haluais lukea...

olen oppinut karsimaan ja torjumaan tietotulvaa. Minulle et ole paras suosittelija jollein tekstille. Nyt kun näen mitä joku tekstistä sanoo...en taida vaivautua.

• ennenkään ollut paremmin.

Montakohan kertaa tuo lause "mitäköhän tälle palstalle on tapahtunut" on tänne kirjoitettu.
      Se lause tulee aika-ajoin muutaman kerran kahdessa viikossa. Siitä voi jo päätellä, että ei tälle palstalle ole mitään tapahtunut. Palsta on ennallaan, mutta, jos tuota kysymystä ei palstalle
      esitettäisi, niin on tapahtunut jotain.

• löytänyt

kahden viikon välein tollaisia viestejä vaikka selasin taakseppäin. Missähän ne on.

rekattujen naisten puuttuminen palstalta on uutta mutta sitä kai pitää vähätellä ettei totuus paljastuisi.

• naiset"
        löytänyt kirjoitti:

kahden viikon välein tollaisia viestejä vaikka selasin taakseppäin. Missähän ne on.

rekattujen naisten puuttuminen palstalta on uutta mutta sitä kai pitää vähätellä ettei totuus paljastuisi.

kirjottavat rekkaamattomina. Pois näitä rekattuja ei täältä saa mikään. Viestien sisältö kertoo että tutut ovat paikalla, rekkaamattomina.
        - Mutta mitään uutta ei tämäkään ole tällä palstalla.

• Pahvi
        naiset" kirjoitti:

kirjottavat rekkaamattomina. Pois näitä rekattuja ei täältä saa mikään. Viestien sisältö kertoo että tutut ovat paikalla, rekkaamattomina.

Pallopää palstan nikitön antifeministi taas vierittää syyn loistavien naiskirjoittajien niskaan, syyttä. Se on tuhannen kertaa koettu ja nähty, kenessä on syy palstan negatiiviseen yleissävyyn. Yksin ja ainoastaan antifeministit, sovinistit ja muut turhakkeet yrittävät ajaa meitä urhoollisia naisia ahdinkoon. Turhaan tosiaan, siitä turhake -nimitys, heh.

• ei muutu......
        löytänyt kirjoitti:

joo joo, mikään ei muutu vaikka rekatut nimimerkit ovat poissa, koska osa heistä kirjuuttelee tänne palstalle uusilla nimimerkeillä ilman rekkausta.
        Uusia vierailijoita tulee aina, jotka ovat palstalla jonkin aikaa ja lähtevät pois, kunnes palaavat satunnaisesti.

• heh.....
        Pahvi kirjoitti:

Pallopää palstan nikitön antifeministi taas vierittää syyn loistavien naiskirjoittajien niskaan, syyttä. Se on tuhannen kertaa koettu ja nähty, kenessä on syy palstan negatiiviseen yleissävyyn. Yksin ja ainoastaan antifeministit, sovinistit ja muut turhakkeet yrittävät ajaa meitä urhoollisia naisia ahdinkoon. Turhaan tosiaan, siitä turhake -nimitys, heh.

No heh heh.

• tottamooses
        naiset" kirjoitti:

yksi aave-haamu ainaskin kirjoittelee muutenkin kuin rekatulla nimmarillaan. tyylin tunnistaa.

• rekattunimmari
        ei muutu...... kirjoitti:

joo joo, mikään ei muutu vaikka rekatut nimimerkit ovat poissa, koska osa heistä kirjuuttelee tänne palstalle uusilla nimimerkeillä ilman rekkausta.
        Uusia vierailijoita tulee aina, jotka ovat palstalla jonkin aikaa ja lähtevät pois, kunnes palaavat satunnaisesti.

"... vaikka rekatut nimimerkit ovat poissa, koska osa heistä kirjuuttelee tänne palstalle uusilla nimimerkeillä ilman rekkausta "

Niinpä, esim sinä itse. Mikä on rekattu nimimerkkisi?

• missä
        rekattunimmari kirjoitti:

"... vaikka rekatut nimimerkit ovat poissa, koska osa heistä kirjuuttelee tänne palstalle uusilla nimimerkeillä ilman rekkausta "

sinun rekattu nimesi? Leikittää vaan vaikka piti olla jo loppu.

• tyyli
        tottamooses kirjoitti:

yksi aave-haamu ainaskin kirjoittelee muutenkin kuin rekatulla nimmarillaan. tyylin tunnistaa.

on tunnistettu.Älä yritä.

• voisi olla....
        rekattunimmari kirjoitti:

The Man

• Aatos...

"Nähdäänkö nainen vieläkin vain lika-ämpärinä? Hänen niskaan saa kaataa mitä vain. Kyllä nainen ymmärtää ja kuuntelee. "

Joo kaippa femakko voi tehdä naiselle vieläkin mitä lystää...

"Taso on kyllä laskenut näiden poissaolo kuukausien aikana. "

Ei-femakkokirjoittajien tekstien taso näyttää pysytelleen suunnilleen samana kuin ennenkin. Femakkokirjoittajien kohdalla tasosta ei voinut puhua alun perinkään, joten se voinee mennä heillä vain ylöspäin, mikä sinänsä on positiivinen ajatus.

• rusalka

mene nyt jo muualle "ajattelemaan".

Ottaa todella päähän, että joka paikkaan...siis joka paikkaan tunkee kaiken maailman hoopot. Tämäkin koko palsta on ihan likaämpäri.

Voisko pyytää pääsyvaatimuksena tälle palstalle, että lukisitte Mannan laittaman jutun profeminismistä?

Sitten voisi tietenkin harkita osallistumista siihen MIESTEN keskusteluun, josta Malmi tekstinsä alussa mainitsee.

Tietenkin kannattaa myös pohtia, onko tällä keskustelua yrittävät pikkasen viisaampia/viattomampia kuin itse on.

Sehän se vissiin potuttaakin kaikkein eniten.

Miksi pitää sotkea sellaista, mitä joku toinen pitää hyödyllisenä ja arvokkaana? Jälleen palataan alkuperäiseen ongelmaan: Miksi jotkut eivät koskaan opi muuta kuin sen toisten hiekkalinnojen rikkomisen?

Vielä jaksan katsella todella typerää välihuutokeskustelua, toivottavasti muutkin. Eihän täällä paljon muuta luettavaa tunnu olevankaan.

• aatoksia
        rusalka kirjoitti:

mene nyt jo muualle "ajattelemaan".

Ottaa todella päähän, että joka paikkaan...siis joka paikkaan tunkee kaiken maailman hoopot. Tämäkin koko palsta on ihan likaämpäri.

Voisko pyytää pääsyvaatimuksena tälle palstalle, että lukisitte Mannan laittaman jutun profeminismistä?

Sitten voisi tietenkin harkita osallistumista siihen MIESTEN keskusteluun, josta Malmi tekstinsä alussa mainitsee.

Tietenkin kannattaa myös pohtia, onko tällä keskustelua yrittävät pikkasen viisaampia/viattomampia kuin itse on.

Sehän se vissiin potuttaakin kaikkein eniten.

Miksi pitää sotkea sellaista, mitä joku toinen pitää hyödyllisenä ja arvokkaana? Jälleen palataan alkuperäiseen ongelmaan: Miksi jotkut eivät koskaan opi muuta kuin sen toisten hiekkalinnojen rikkomisen?

Vielä jaksan katsella todella typerää välihuutokeskustelua, toivottavasti muutkin. Eihän täällä paljon muuta luettavaa tunnu olevankaan.

"Tämäkin koko palsta on ihan likaämpäri. "

Mutta yksi lohtu sentään: Täällä ei ole mikään pakko loisia.
        Sinne vaan kauniiseen kevätilmaan ulkoilemaan, suosittelen.

• rusalka
        aatoksia kirjoitti:

"Tämäkin koko palsta on ihan likaämpäri. "

Mutta yksi lohtu sentään: Täällä ei ole mikään pakko loisia.
        Sinne vaan kauniiseen kevätilmaan ulkoilemaan, suosittelen.

ÖÖ Eikö täällä saakaan kuka tahansa ottaa osaa ns.keskusteluun? Niin, kannattaako tätä touhua paria viikkoa pitempää seuraillakaan? Kummallisia noi teidän välihuudot ja sitten yleensä yhteen sanaan tuijottaminen...ja tappeleminen.

Kyllä muuta elämää on, siis kuntoilua, jos siitä olet huolissasi: Kävin kävellen uimahallilla uimassa. Ihan hyvää kuntoilua keväisessä illassa. Entä sinä?

Miksi minun mielipiteeni likaämpäripalstasta on niin vaikea sulattaa. Ehkä sinä oletkin se turhanjauhaja, joka otit aiemmin nokkiisi. Sitä paitsi sana esiintyi aloituksessa, jos edes luit sitä.

• aatoksia
        rusalka kirjoitti:

ÖÖ Eikö täällä saakaan kuka tahansa ottaa osaa ns.keskusteluun? Niin, kannattaako tätä touhua paria viikkoa pitempää seuraillakaan? Kummallisia noi teidän välihuudot ja sitten yleensä yhteen sanaan tuijottaminen...ja tappeleminen.

Kyllä muuta elämää on, siis kuntoilua, jos siitä olet huolissasi: Kävin kävellen uimahallilla uimassa. Ihan hyvää kuntoilua keväisessä illassa. Entä sinä?

Miksi minun mielipiteeni likaämpäripalstasta on niin vaikea sulattaa. Ehkä sinä oletkin se turhanjauhaja, joka otit aiemmin nokkiisi. Sitä paitsi sana esiintyi aloituksessa, jos edes luit sitä.

Kummallisesti sinäkin jaat palstan vakifemakkojen käsityksen siitä, että täällä on pakko olla.

'Saa ottaa osaa' on eri asia kuin 'pakko ottaa osaa'. jälimmäinen olosuhteista välittämättä.

Kun ihminen saa _valita_ paikan hän valitsee sellaisen, joka on hänelle mieleen eikä sellaista jossa ei viihdy.

Kaksi viikkoa, uudella nikillä? :D

• rusalka
        aatoksia kirjoitti:

Kummallisesti sinäkin jaat palstan vakifemakkojen käsityksen siitä, että täällä on pakko olla.

'Saa ottaa osaa' on eri asia kuin 'pakko ottaa osaa'. jälimmäinen olosuhteista välittämättä.

Kun ihminen saa _valita_ paikan hän valitsee sellaisen, joka on hänelle mieleen eikä sellaista jossa ei viihdy.

jaksat jankuttaa...sulla liikaa taka-ajatuksia, että sotkeudut omaan nokkeluuteesi.

En ymmärrä mitä ajat takaa. Enkä oikeastaan haluakaan.

Toistan taas tämänkin: Päätän omasta ajankäytöstäni, mitäs se sinulle kuuluu. Eikö näihin saakaan kaikki osallistua...

Jos vaivautuisit katselemaan tekstejäni tarkemmin, saattaisi tulla käyttöä nokkeluudellesi. Esim. voisit tehdä huomioita, jotka perustuvat tosiasioihin.

Kävitkö siis kuntoilemassa ulkosalla?

• aatoksia kirjoitti:

mutta täältä ei itseään kunnioittava ihminen myöskään lähde, ennen kuin asiat on selvitetty.

• rusalka
        aatoksia kirjoitti:

sanoa mulle, että häivy jo. Minä se vaan jatkan tämän palstan katselemista.

Enemmän päivittäin alkaa ihmetyttämään joittenkin kirjoittajien asenne ja muutosvastarinta. Mitä muutoksessa menettää...

Ellei sitten ole kysymys katkeruudesta. Silloin on jo sitä mieltä, että on menettänyt jotain ja vääryydellä. Jämähtää paikoilleen. Katkera on hapan kaikesta.

Joku voi nähdä tällaisen happamuuden taakse.

Turha peitellä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3500
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2316
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe