Huolestuttavaa!

Puhurix

Nyt kaikki kaffelaiset huomio! Teidät on etsintäkuulutettu! Olen tehnyt juuri äsken poliisille katoamisilmoituksen jokaisesta teistä. Poliisi tekee kaikkensa löytääkseen kaffelaiset. Saattaahan olla että teidät on kidnapattu. Lunnasvaatimuksia ei ole esitetty. Poliisin työtä helpottaakseni iskin tämän kaavakkeen kaffen ilmoitustaululle. Tähän voi ilmoittautua, jos ei kuulu kadonneisiin. Lisäksi jos tiedät jostain kaffelaisesta jotain, kerro sekin tällä kaavakkeella. Löytöpalkkiota kenestäkään ei makseta, mutta henkistä kunnoitusta saa rutkasti, jos vihje auttaa löytämäään jonkun palstalaisen. No niin ja sitten kaadan itelleni kupposen ja istun odottelemaan.

56

4399

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan tylsältä. Sen hohto on kadonnut, ehkä lopullisesti. Olo alkaa olemaan väsynyt, huolestunut ja tyytymätön.
      Tässä vaiheessa on syytä katsoa peiliin ja miettiä onko toisaalla paremmin.

Loma ei tunnu enään riittävän, vaan palattua tympii palsta entistä enemmän. Irtautuminen täältä on mahdotonta, kun sekavat ajatukset pyörii koko ajan päälimmäisinä.

Ja höpö höpö!

Täten kirjoitan oman ilmoittaumiseni:)))

• turhaNtärkee

Mä kattelin tuossa jokin aika sitten, että missäs olis jotain kivaa palstaa, mutta emmä löytäny mistään oikein mitään, joten pakko hengaa täällä.

• Puhurix

Höpöttelemään sieltä! Palsta on just yhtä tylsä kuin sen hauskin linkki.

• Puhurix
        turhaNtärkee kirjoitti:

Mä kattelin tuossa jokin aika sitten, että missäs olis jotain kivaa palstaa, mutta emmä löytäny mistään oikein mitään, joten pakko hengaa täällä.

Alahan hengailla sitten ja kaada ittelles kahvia.

• turhaNtärkee kirjoitti:

Harvoin tulee kurkittua noita muita palstoja. Niissä on omat sisäpiirit ja en kuitenkaan pääse sisään sinne:)) hehheh.

• Puhurix kirjoitti:

Höpöttelemään sieltä! Palsta on just yhtä tylsä kuin sen hauskin linkki.

Aina kun ennätän, tulen lukemaan teitin kirjoituksia. Vastaankin kun tuntuu siltä:)

• Puhurix
        Waffen-ss kirjoitti:

Aina kun ennätän, tulen lukemaan teitin kirjoituksia. Vastaankin kun tuntuu siltä:)

alkaa tuntua sit.

• turhaNtärkee

itse itseni ja vaadin itsestäni olemattomia lunnaita. Jos ilmoitatte poliisille, saatan käyttää väkivaltaa. Joten varoitankin ankarasti: ei poliiseille sanaakaan! Tuliko selväksi! Äänestä päätellen täällä on muitakin uhreja, mutta en tunnista heitä, koska minulla on huivi silmilläni.

• Puhurix

nyt tosta unestas jo...

• turhaNtärkee
        Puhurix kirjoitti:

nyt tosta unestas jo...

Luulin, että tämä oli sinun unesi...

• Puhurix
        turhaNtärkee kirjoitti:

Luulin, että tämä oli sinun unesi...

Nähdään samaa unta.

• turhaNtärkee
        Puhurix kirjoitti:

Nähdään samaa unta.

jatkoin vain oman unesi kertomista. Olin hereillä koko ajan.

• Carmerita

..eikä mitään kivaa:-(
      Missä kaikki vauhdikkaat aloitukset?
      Missä lennokkaat lausahdukset?
      Missä piristävä flirtti?
      Missä Sumppikset?
      Missä ne kuuluisat kaffeen kisat?
      Missä tutut nikit?

---tää on täysin tylsä ja pelkkä höpötys palsta nyt.
      ---ei huvita yhtään!

• Tuhiwai*

Mitäs olet ollut niin kauan poissa! Kuka täällä muu tekee vauhdikkaita aloituksia paitsi sinä ja Taikis. Alan kohta kaivata jopa flirttiä. (Olen entinen Angiina. Eikös olekin hieno tämä minun uusi nimimerkkini?)

• turhaNtärkee

sisältyy yleensä sun tekemään avaukseen. :)

• Kuitenkin olet kurkkinut tänne jokapäivä, älä ala väittämään muuta. :)

Ehkä kaikki muutkin kurkkivat ja miettivät samoin kanssasi,että missä toiset ovat?

• Tuhiwai* kirjoitti:

Mitäs olet ollut niin kauan poissa! Kuka täällä muu tekee vauhdikkaita aloituksia paitsi sinä ja Taikis. Alan kohta kaivata jopa flirttiä. (Olen entinen Angiina. Eikös olekin hieno tämä minun uusi nimimerkkini?)

Just! olen samaa, tai ainakin melkein samaa mieltä.

Taikis on sellainen symppis palstalainen, jaksaa aina vastailla. Oli avaus minkälainen tahansa.

Nyt tähän pakko sanoa, yksi päivä kun palstalla oli hiljaista. Tuli joku avaus, joka sai puolipäivää olla rauhassa, kenenkään vastaamatta. Seuraavaan kerran kun kurkistin, huomasin sen saaneen yhden kommentin. Ennekuin avasin ja kurkistin sitä, mielessäni arvasin että Taikis on vastannut:) Olisin muuten voinut voittaa vaikka mitä, enpä vain kenenään kanssa lyönyt vetoa:))

• Waffen-ss kirjoitti:

Just! olen samaa, tai ainakin melkein samaa mieltä.

Taikis on sellainen symppis palstalainen, jaksaa aina vastailla. Oli avaus minkälainen tahansa.

Nyt tähän pakko sanoa, yksi päivä kun palstalla oli hiljaista. Tuli joku avaus, joka sai puolipäivää olla rauhassa, kenenkään vastaamatta. Seuraavaan kerran kun kurkistin, huomasin sen saaneen yhden kommentin. Ennekuin avasin ja kurkistin sitä, mielessäni arvasin että Taikis on vastannut:) Olisin muuten voinut voittaa vaikka mitä, enpä vain kenenään kanssa lyönyt vetoa:))

Taikikselle pitäisi antaa semmottinen symppispokaali:)

Palstan "veturi" arvonimi ei menisi yhtään hukkaan hänen kohdalla:)

Tietysti nyt posket punaisina lukee kehujani:)

• mutta sitä
        Tuhiwai* kirjoitti:

ei tiedetä tarkoittaneeko tuo vaikka jotakin lintuinfluenssaa paikalliskielellä.

• Tuhiwai*
        mutta sitä kirjoitti:

ei tiedetä tarkoittaneeko tuo vaikka jotakin lintuinfluenssaa paikalliskielellä.

Minä ajattelin, että jos Carmerita ei vielä tiedä. Sitäpaitsi, vaikka Tuhiwai viittaisikin johonkin tarttuvaan virustautiin, niin eipähän se ainakaan näillä palstoilla tartu. Totta puhuen olen napannut tämän uuden nimimerkkini erään maorinaisen nimestä.

• Tuhiwai*
        Waffen-ss kirjoitti:

Taikikselle pitäisi antaa semmottinen symppispokaali:)

Palstan "veturi" arvonimi ei menisi yhtään hukkaan hänen kohdalla:)

Tietysti nyt posket punaisina lukee kehujani:)

... ehdotustasi sydämestäni. Olen usein ihmetellyt, kuinka Taikis jaksaa pitää tunnelmaa yllä. Veturi kuulostaa vain hieman maskuliiniselta. Löytyisikö jotain sievempää palsta-arvonimeä?

• Puhurix

Missäs olet ollu? Kaivattais vähän!

• kaikentietäjä

Täältä hävis tää parjattu lirtti! Kukkaa ei ennää uskaltanu ja sen myötä hävis huumori ja kiva positiivinen viilis joka säteili kaikkeen juttuun.
        Kun tuli riita, leikkimielinen riitä ja wattuilu joka oli totista kuiteski tilalle, tuli myrtsi viilis kaikkee ja väk hiljeni tai hävis muualle hauskaa pittään. Eikä ollu eka kerta!!!! :(((((

• ex-koltis
        Tuhiwai* kirjoitti:

Sinäkö kultaseni alat kaipaamaan flirttiä.

• vihjaus
        Tuhiwai* kirjoitti:

saada muut kirjoittamatta avauksia. Kun eivät osaa niitä vauhdikaita.

• Taikis
        Tuhiwai* kirjoitti:

ei se nyt ihan noinkaan ole, toisinaan saattaa osuakin vauhdikas avaus mutta sehän on hyvin paljon kiinni siitäkin miten toiset lähtevät mukaan ketjuun. Mielestäni hyvin moni avaus on todella hyvä ja vauhdikaskin, ehkä minun kohdallani voisi sanoa enemmänkin että olen ollut uuttera avausten tekijä, koska haluan jutella. Avauksen teon jälkeen ketjun "emännöinti" tai "isännöinti" on avaustakin tärkeämpi. Jos vaikka olisi kuinka hyvä avaus, mutta avaaja jättää sen"oman onnensa nojaan" eikä kuljeta ketjuaan huomioimalla kejuunsa kommentoneiden mielipiteitä, niin sellainen ketju kuivuu kokoon alta aikayksikön. Jatkumo pitää olla.

Heh, alahan mennä tuonne filttiketjuun flirttailemaan, sinne on yksi rohkea mieskin ilmestynyt :)

• Taikis
        Taikis kirjoitti:

ei se nyt ihan noinkaan ole, toisinaan saattaa osuakin vauhdikas avaus mutta sehän on hyvin paljon kiinni siitäkin miten toiset lähtevät mukaan ketjuun. Mielestäni hyvin moni avaus on todella hyvä ja vauhdikaskin, ehkä minun kohdallani voisi sanoa enemmänkin että olen ollut uuttera avausten tekijä, koska haluan jutella. Avauksen teon jälkeen ketjun "emännöinti" tai "isännöinti" on avaustakin tärkeämpi. Jos vaikka olisi kuinka hyvä avaus, mutta avaaja jättää sen"oman onnensa nojaan" eikä kuljeta ketjuaan huomioimalla kejuunsa kommentoneiden mielipiteitä, niin sellainen ketju kuivuu kokoon alta aikayksikön. Jatkumo pitää olla.

Heh, alahan mennä tuonne filttiketjuun flirttailemaan, sinne on yksi rohkea mieskin ilmestynyt :)

se mieshän olikin tuolla prinsessaketjussa tarkkailemassa :))

• Masse-setä
        Tuhiwai* kirjoitti:

... ehdotustasi sydämestäni. Olen usein ihmetellyt, kuinka Taikis jaksaa pitää tunnelmaa yllä. Veturi kuulostaa vain hieman maskuliiniselta. Löytyisikö jotain sievempää palsta-arvonimeä?

Jos ei voi vetää, niin sitten pitää työntää. hm, hm...kävisikö puskuri?

• Tuhiwai*

Ilmoittaudun paikalla olijaksi, rouva alikersantti. Olen myös erittäin huolissani tuvan vahvuudesta. Päättyvätkö nämä kertausharjoitukset nyt tähän?

• sivarina

että ilmoittautuneista on tarkoitus koota jonkinlaiset nopean toiminnan joukot. Taidanpa kääntää kylkeäni....

• Tuhiwai*
        sivarina kirjoitti:

että ilmoittautuneista on tarkoitus koota jonkinlaiset nopean toiminnan joukot. Taidanpa kääntää kylkeäni....

Minusta ei ainakaan saa minkäänlaisen nopeantoiminnan joukon osasta, kun olen luonnostani hidas ja vähäenerginen. Teepäs siihen lavitsalle vähän tilaa, niin käännetään yhdessä kylkeä. Väsyttää niin penteleesti, kun oli pakko käydä suihkussa ja laittaa vaatteet päälle (kello on meillä jo melkein puoli kahdeksan illalla). Ja vielä pitäisi postilaatikolle joutua. Eikö tämä touhottaminen koskaan lopu?

• Puhurix

nyt ne vasta alko.

• jokinen

Heippådeeros.

Ainahan palstaelämä on ollut syklivää aaltoliikettä. Johtuu kosmisista biorytmeistä. Joskus ei huvita ja joskus taas ei huvita senkään vertaa.

Nouhätiämitiä.

---

Lähden ajelemaan kotiin Evääni luo, vienen terkut?
      Skoolaamme illalla maljat palstalle. Vietämme hetken hiljaisuuden ja jatkamme taas...oloa...

Viilpiipäk.

• Puhurix

Vii aar missing juu. Sei helou to joor sändvich(????).

• näinkin

kaksi kaffepalstalaista eilen yhdellä toisella palstalla ja heillä näytti olevan säpinää...
      Enkä varmana kerro ketkä, mutta hengissä ovat ja vahvasti :DD

• Tuhiwai*

Et sä ole mitään nähnyt, kiusaat vaan. Ja, jos olet, niin heti kerrot. Tämmönenhän on kamalaa rääkkäystä. Menee vielä yöunet.

• Puhurix

Siis tekevät perkeleet syrjähyppyjä.

• Taikis

sellaisetkin jotka eivät ole hukassa olleetkaan.

On tässä vähän sellaista tylsyyden makua ollut jonkin aikaa. Kevätväsymystäkö lienee vai totaalista kyllästymistä. Henkkoht mua on harmittanut se, että eräät tahot niin kärkkäästi leimaavat tiukkapipoksi jos ei koko aikaa viitsi seksin kanssa läträtä ja toisaalla vingutaan että täällä kaikki akat vaan miehistä tappelee. Joku rääkäisee sitten että on virtuaaliin vinksahtanut jos näkee asiat hiukan toisin kuin roolaaja. Ei huvita aina, ei.

Nyt lähden kauneusunille, moikka.

• määrätyt tahosi

olevan aika hiljaa, joten ole ihan huoletta ja jatka kruunusi kiilloitusta

• Taikis
        määrätyt tahosi kirjoitti:

olevan aika hiljaa, joten ole ihan huoletta ja jatka kruunusi kiilloitusta

olet nyt tehnyt virheellisen havainnon. Se on pipo eikä kruunu. Voi se silti kiillellä, punaisesta säihkylangasta kudoin että näkyy kaivolta kotia.

*hinkkaa pipoa vimmatusti*

• sitten
        Taikis kirjoitti:

olet nyt tehnyt virheellisen havainnon. Se on pipo eikä kruunu. Voi se silti kiillellä, punaisesta säihkylangasta kudoin että näkyy kaivolta kotia.

*hinkkaa pipoa vimmatusti*

joustavampaa lankaa :))))

• Taikis
        sitten kirjoitti:

joustavampaa lankaa :))))

tää alkaakin jo olla aika virttynyt :))

Pitäisköhän seuraava lanka hakea erotiikkamyymälästä, sellaista läpikuultavaa mustaa.... Mutta iso pipo putoaa silmille, kun ei ole hörökorvia :(

• Jermu

joten siinähän huhuiletten..Kjäh!

• Puhurix

et tietenkään ole. Merkitsen sut kuitenkin havainnoituihin. Voit sitten olla jääräpäänä missä vaan. Pääasia että tiedetään ettei ole kidnapattu.

• bag_gie

kyttäilin aamupäivällä mutta hiljasta oli :(
      Sitten piti vetäytyä elävään elämään.
      Täällä on niin vaisua, kaffet on tainnu väljähtyä :"(

• on omiaan

lisäämään hiljaisuutta.

• bag_gie
        on omiaan kirjoitti:

lisäämään hiljaisuutta.

että ihmiset pelkää marinaa.

Siten vaan positiivisuutta peliin, kampanjahan on jo alkanut =DD

• merliNi

Sairastapauksen takia oon ollu jonku aikaa poissa, ei sen kummempaa:)

Täällä on aika paljon uusia nikkejä, joistakin ei pikasilmäyksellä näy varjoakaan ja sanomiakaan ei löydy...täytyy yrittää sopeutua:D

• Puhurix

Muakin on alkanu ihmetyttää toi tiedonvälityksen katkos. Miksei kaffen lehti ilmesty?

• ex-koltis

Kuulunko bändiin. Sanokaa suoraan päin naamaa, kyllä mä kestän, kuin mies.

• Taikis

sinähän olet meidän rumpalimme, olethan? :D

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

sinähän olet meidän rumpalimme, olethan? :D

Kun ymmärrän tuon:

-sinähän olet meidän rumpalimme, olethan? :D

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Kun ymmärrän tuon:

-sinähän olet meidän rumpalimme, olethan? :D

kun sä puhuit bändistä..ja mä olen aina ihaillut rumpaleita...niin se vaan tuli mieleen ekana. Ei siihen mitään yliluonnollisia selityksiä tavitse etsiä. Mielestäni sä olet kahvilan porukkaa siinä nissä meistä kirjoittajista muutkin.

• ex-koltis
        Taikis kirjoitti:

kun sä puhuit bändistä..ja mä olen aina ihaillut rumpaleita...niin se vaan tuli mieleen ekana. Ei siihen mitään yliluonnollisia selityksiä tavitse etsiä. Mielestäni sä olet kahvilan porukkaa siinä nissä meistä kirjoittajista muutkin.

Näköjään ymmärtämättömyyden päivää. Oikeesti en ilkee ole ja rummutan sen perään. Halaus sulle.

• Taikis
        ex-koltis kirjoitti:

Näköjään ymmärtämättömyyden päivää. Oikeesti en ilkee ole ja rummutan sen perään. Halaus sulle.

et sä ole ilkeä laisinkaan, suorasanainen ja suoraselkäinen Mies olet. Halaus sinullekin. :)

• Puhurix

kuulut. Tää orkka ei soi samoin ilman sua.

Ketjusta on poistettu 96 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3520
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2346
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1945
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1899
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1711
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1527
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1463
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1428
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1291
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1246
    Aihe