Työvoiman liikkuvuuden vapauttaminen on niitä hulluimpia direktiivejä mitä olla saattaa,kukaan ei valvo halpatyövoiman vyöryä,tämä lisää oman väen työttömyyttä valtavasti!Esim.virosta käydään tekemässä "keikka"rakennuksilla ja häivytään palkkojen kanssa.Toinen on tuo rekkaperävaunujen muutaman sentin kavennus!Joku saa kilpailuetua jos ei kavenneta!Kiusaamista sanon minä.Pieniä kuljetusfirmoja menee varmasti konkkaan tämän takia,Verkko kiristyy,pakkopaidassa ollaan,onko kivaa?miettikää nyt te jotka äänestitte suomen EU,hun.Vaikka elittihän sen teki,pettämällä kansan,eihän niillä mitään vaikeuksia tästä ole,muutakun hyppää mustaan limusiiniin ja heippa köyhät.Tavallinen kansahan tästä orjuudesta eniten kärsii.ULOS EU,STA ja äkkiä.Soini on oikeassa,kolhoosissa ollaan korvia myöten.Vapaus on kohta täysin mennyttä,Valvotaan ja kytätään,mitähän vielä tulee?
DIREKTIIVITEHTAILUA!KIUSAAMISTA!
2
177
Vastaukset
- ja seuraukset tuntuvat
EU on kaukana mistään kolhoosista tai sosialismista... EU:n edustamaa linjaa kutsutaan kapitalismiksi ja kapitalismissa työntekijä myy työnsä markkinoilla markkinahintaan ilman mitään ammattiyhdistysten rajoituksia. Markkinahintaa ohjaavaa tarjontaa saadaan luonnollisesti lisättyä vieraalla työvoimalla, jota Suomi alkaakin pian "pumppaamaan" mm. Kiinaan ja Valko-Venäjälle perustettavista työnvälitystoimistoista. Siinä jäävät Viron markkinatkin toiseksi ja suomalaisten palkat sen kun laskevat, kun halvan työvoiman tarjonta ja työttömyys kasvavat. Mutta kuten tavallista: Suomen tyhmä ja läpikotaisin oikeistolainen kansa ei tajua, että suurin syy heidän ahdinkoonsa on juuri se oma asenne...
- talollinen
Taas änkyröiden horinoita. On hyvä, että vapaa liikkuvuus takaa kilpailevat työvoimat ja palvelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917