kertokaa mulle et mitä viime jaksos siis eilen tapahtu ku mua väsytti niin et sillon ku o.c tuli et voittekste kertoo mitä siin jaksos tapahtu olisin tosi kiitollinen jos kertoisitte:)
Kertokaa mulle et
4
739
Vastaukset
- jtu
Niillä oli jotkut ihme beach partyt ja sit Alex ja Marissa eros, ku Alex oli liian cooli moiseen.
- kyl
ihan liiallisuuksiin! Katoittekste eilisen jakso? Kolmonen menee selvästi kyl ihan liian pitkälle mainonnas, mä olin ihan rauhas kattoon sitä ku yhtäkkiä--BUFF--kuva pieneni joksuks kymmenen senttii kapeeks ja tuli mainos että osta o.c eka tuotantokausi????? mitä vittuu ne meinaa...
- tuikku.
kyl kirjoitti:
ihan liiallisuuksiin! Katoittekste eilisen jakso? Kolmonen menee selvästi kyl ihan liian pitkälle mainonnas, mä olin ihan rauhas kattoon sitä ku yhtäkkiä--BUFF--kuva pieneni joksuks kymmenen senttii kapeeks ja tuli mainos että osta o.c eka tuotantokausi????? mitä vittuu ne meinaa...
niillä oli kokkokannustus-bileet. : D marissa ja alex eros. onneks. nynne palaa ryanin kaa yhteen
- 1111
kyl kirjoitti:
Epäilen, että kyseessä oli moka. Mainoksen piti tulla vasta lopputekstien aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667