Nyt kun kevät keikkuen tulevi, niin todettakoon tämän SumppiSalunan onneton vonkauskyky.
Selkeästi täällä tarvitaan asiantuntevaa opastusta tähän taitoa vaativaan lajiin.
Tälläinen täti- ja setäenergia ei juurikaan pure mihinkään eroottisiin virityksiin.
Tumput suorina tällä menolla saadaan jäädä ilman kesäheiloja ja salasuhteita sun muuta riemukasta ilottelua. Joten päätin heilauttaa korteni kekoon.
Aloitetaama nyt vaikka tuosta Esko Tennarista.
Ei tuolla tyylillä saa muuta, kuin tennisukkaa vietellyksi. Joten kunnon miehinen mol--siis mono on hankittava.
Urpo taas silakkamaisessa, tai sillisessä olemuksessaan saattaapi saada naisen itseensä liukastumaan. Siinä tyylissä on jo sitä jotain.
Entäpä sitten onneton Jermukamme. Naispelkoisena hän säikyttää misut tiehensä. Tuollainen kapinamiestyyppi ei oikein enää tee vaikutusta. Kilpailuhenkiset naikkoset se saa vaan sotajalalle.
Jermu on nyt kertakaikkisesti kouluutettava uudelleen.
Onnetonta on tuo Haudankaivajankin kulkumulkuisuus. Ei silläkään saa vietellyksi muuta , kuin hyvä jos kuoleman kielissä korahtelevan iki neitsykäisen. Tosin hänen kuulu runosuonensa pulpahtelu joskus muinoin vetosi Tähtiksen sielun syövereihin----siis ennen muinoin.
NorMix on pärjäillyt vähäsen paremmin. Mutta hänenkin taitonsa osoittaa jo ruostumisen merkkejä. Oisko tuo keski-ikäisyyden tuomaa hissuttelua. Jo pitäisi saada sinnekin tehokasta vipinää ---siis joku tehosekoitus vois olla paikallaan.
Meijän Mäksi taas on ollut hissukseen. Missä onkaan tää naisten kuulu kaatajamme? Mitä on jäljellä KAFFEEN suosikkimies kisan voittajasta?
Kysympä vaan.Liekkö sortunut uraputkeen--tai väsähtänyt ihan ikävystyneenä----???
Entäs sitten Kolttis. Voi sentään.Hän kun yrittää täällä kirjoitella itsekullekin säädylle ja ei juurikaan saa naisten rinnoissa kipunointia aikaseksi--puhumattakaan..ymmm siitä mistään muusta.
Jokinen kait on jo niin ikämies ,ettei taida sieltäkään paljoo säpinää irrota.Vai oiskos joutunut jo tossun alle? Tälläinen miehinen alennustila ei vetele. Ei kertakaikkiaan.
Ryhtiä ja testostreeniä olisi kehiin saatava.
Waffen on menettänyt otteensa ja lipusunta näkyy selvästi. Mies on kuin uitettu rotta. Sinne koloonsa kipittää häntä koipien välissä. Jo on perin onnetonta.
Naisten listaus on tuossa odottelemassa jo.
Kirjuutan kunhan ehdin töiltäni.
Nämä miehet nyt ekana olis syytä uudistaa.
Joten alkaapas naiset antaa ehdotusta.
Katsotaan millaisia urhoja saadaan , kun *koltiaset* laitetaan uudistusleikkiin.
Nyt sitten tuottamaan räväkkää tekstiä.
Miehet voi tietty alkaa pukkaan omaa ehdotelmaansa näkyviin.
Tästä tehdään nyt Super Show!!!
Doktorinna Carmenitan UudistusKisa
31
3269
Vastaukset
- Hekla
kävin nimittäin jo ilmoittautumassa etsintäkuulutus-palstalle yhdelle sporttimiehelle. : )
Aika suoraa tekstiä pistelit, taitaa tulla kiukkuisia miehiä tänne.Kyllä Jermu jotenkin lutuinen on, taitaa olla vain keino saada huomiota, kun ei muka halua lirttailua.
*erittäin seksikäs, miehille tarkoitettu houkutteleva hymy*- Carmerita
..siellä vaan omilla apajillasi!
Nää meitin poijat nyt laitetaan uuteen uljaaseen kondikseen.
Meillä täällä Kaffeessa on kuiteski aina ne parhaimmat.
Joten turha tänne tulla esittämään---hus siitä----> - Hekla
Carmerita kirjoitti:
..siellä vaan omilla apajillasi!
Nää meitin poijat nyt laitetaan uuteen uljaaseen kondikseen.
Meillä täällä Kaffeessa on kuiteski aina ne parhaimmat.
Joten turha tänne tulla esittämään---hus siitä---->sentään luudalla hutkia.
Ollaanpas täällä ystävällisiä. :D
*jää istumaan ja kahvia odottamaan* - Sporttinen mies
Hekla kirjoitti:
sentään luudalla hutkia.
Ollaanpas täällä ystävällisiä. :D
*jää istumaan ja kahvia odottamaan*ja *blink-blink*
- Hekla
Sporttinen mies kirjoitti:
ja *blink-blink*
mutta olisit voinut kohteliaana ensin muille naisille lirkutella ja sitten vaivihkaa siirtyä mun viereen. *hymyilee vastustamattomasti*
:D - Sporttinen mies.
Hekla kirjoitti:
mutta olisit voinut kohteliaana ensin muille naisille lirkutella ja sitten vaivihkaa siirtyä mun viereen. *hymyilee vastustamattomasti*
:DTuli-tuli. Ihastuin sinuun ja luulin että arvostaisit sitä että osoitan kiinnostukseni sinua kohtaan. Liian monta naista samaan aikaan on sama kun iso kaaos. *suoristaa ryhtinsä ja paljastaa pepsodenthymynsä*
- Hekla
Sporttinen mies. kirjoitti:
Tuli-tuli. Ihastuin sinuun ja luulin että arvostaisit sitä että osoitan kiinnostukseni sinua kohtaan. Liian monta naista samaan aikaan on sama kun iso kaaos. *suoristaa ryhtinsä ja paljastaa pepsodenthymynsä*
olla ihastelun kohde. Kohteliaisuuksia on kiva saada. Edellinen taisi tulla, kun olin 17 v ja kuljin Alkon ohi. Yks puliukko huusi, että onpas tytöllä kauniin väristä huulipunaa.
No okei, on niitä myöhemminkin tullut joitain kuultua vaikken kaunotar olekaan.
Uskollinenkin siis olet, et hypi heti vieraisiin.
Tottakai arvostan elettäsi, mutta kutsuinhan itse sinut muillekin naisille flirttailemaan.
*kaunis hymy* - Sporttinen mies..
Hekla kirjoitti:
olla ihastelun kohde. Kohteliaisuuksia on kiva saada. Edellinen taisi tulla, kun olin 17 v ja kuljin Alkon ohi. Yks puliukko huusi, että onpas tytöllä kauniin väristä huulipunaa.
No okei, on niitä myöhemminkin tullut joitain kuultua vaikken kaunotar olekaan.
Uskollinenkin siis olet, et hypi heti vieraisiin.
Tottakai arvostan elettäsi, mutta kutsuinhan itse sinut muillekin naisille flirttailemaan.
*kaunis hymy*Johtaakohan tämä mihinkään, vai jatkanko XL-ihanuuden etsimistä jostain muualta? olen huomannut että suuri osa on täällä ihan pilailumielessä ja minun hakuni on ihan oikea. hyvä maku sillä alkon edessä päivystäneellä pultsarilla ;)
- Hekla
Sporttinen mies.. kirjoitti:
Johtaakohan tämä mihinkään, vai jatkanko XL-ihanuuden etsimistä jostain muualta? olen huomannut että suuri osa on täällä ihan pilailumielessä ja minun hakuni on ihan oikea. hyvä maku sillä alkon edessä päivystäneellä pultsarilla ;)
mutta vakavilla asioilla ei leikitä. ;o)
*häipyy hetkeksi*
- ex-koltis
Mainio pakkaus.
- Carmerita
Tässä on syytä nyt ryhdistäytyä koko komppanijan.
Kaffeen suosikki palstan kunniasta on taisto meneillään *henkeen ja vereen*.
Se mikä kerran on saavutettu---niin siitä kiinni pidetään ja rimaa ei alenneta pätkääkään! Se on saletti ny. Tämmöinen tussutus ja läsyttely palstan ylläpito on nyt loppu.
Me saavutamme menestyksemme ja tuomme palstamamme loitoon ja kukoistukseen.
Liput liehumaan!!!Rinta kaarelle!!!
- Carmerita
Nyt sunkin luukisi sitten uudistetaan.
Noi vanhat kuluneet löksöttävät sammarit roskikseen ja tilalle ehdat tyköistuvat merkki farkut.
Sulle sopis sellainen ruskee pehmyt mokka pleizeri.
Laitetaas vähän väriraitaa samalla hiuksiin ja laaseroidaan iho naamasta siloiseksi.
Mitäs tykkäät tästä kerman valkoisesta silkkipaidasta?- voi että
Ensin laaseroidaan ja sitten varmaan laastaroidaan. Mitäs, jos tuloksena on sitten joku michaeljakson-luukki?
Ja nämä housut kyllä ainakin säästän aidanmaalausta varten. Ne väriraidatkin tulee siinä samalla hoideltua.
(Aiheen arkaluonteisuuden johdosta julkaisemme tämän kirjoituksen ilman nimimerkkiä). - Romantica
Silkkipaidan verhoamaan rintaan on niin ihana painaa persikkaposkensa...ota vaan se silkkipaita pliis..
- Carmerita
voi että kirjoitti:
Ensin laaseroidaan ja sitten varmaan laastaroidaan. Mitäs, jos tuloksena on sitten joku michaeljakson-luukki?
Ja nämä housut kyllä ainakin säästän aidanmaalausta varten. Ne väriraidatkin tulee siinä samalla hoideltua.
(Aiheen arkaluonteisuuden johdosta julkaisemme tämän kirjoituksen ilman nimimerkkiä)...sitäkös nyt ihan ujostellaan.
Nää uudistus lookit , kun tulevat Sumppiksiin keskiaukeamalle kaiken kansan ihailtavaksi.
Jos ei tuo Tähtiskä ala jo töihin, niin teemmä sellaisen erikoispainoksen.
Paras uudistaja saa sit mahtavat palkinnotkin.
Niitä ei vielä julkisteta. VOI TULLA MUUTEN KARMEET RYNTÄYKSET TÄHÄN KISAAN.
Kyllä tämä Massukkan setäsen imako nyt vaan saadaan niin herttasen söpksi, että tässä jo alkaa munkin syrän väpisemään.
- esko tennari
Kuten Huanita Karmisto on osuvasti sanonut: "Valkoiset tennissukat kiinnittävät katseeni". Tämän lausahduksensa jälkeen en muita sukkia ole käyttänytkään. Tosin ne eivät ole enää yhtä valkoiset kuin ostettaessa.
Urpo (tuo tupaantulijaisten kohokohta) taasen luovii teryleeniväen keskuudessa kuin tupaantulijaisissa. Siis sähköistää ilmapiirin hiuksia nostattavalla tavalla.- Carmerita
...nuo TennisSukkatkin ovat jo puhkikuluneet ja harmaiksi värittyneet.
Voi Esko kulta. Olet auttamattomasti juuttunut johonkin kuuskytlukuun.
Eikait vaan käytössäsi ole vielä tuo klassikko Jenkkikassikin?
Teryleeni Urpo taas omassa sekasoutuisessa stylessään saa naisilta lisäpisteitä, niin perijuurin urpomaisella pehmytmies olemuksellaan.
Ei Urpoa voi olla rakastamatta ikivanhoista persauksista kiiltäväksi kuluneissa teryleeni pökistä huolimattakaan. Urpo nyt vaan kertakaikkisesti on naisten suosikki musukka.
- SimStim
Tuossa tuota tutkailin....
Asia voisi ottaa hieman paremmin tuulta purjeisiin jos olisi kuvia joiden perusteella flirttiä.
Taidan olla liian lapsi vielä kun en osaa flirttiä ilman tietoa kenen kanssa flirttii.
On se vaan niin paaaaljon helpompaa flirttiä ja kehuskella kun tietää mitä kehuskelee :)
tietä si onko tässä pohdiskelussa mitään perää, mut......Täällä nyt vaan flirttaillaan leikkimielellä. Onpa sitä joskus flirttailtu samankin sukupuolen kanssa kun ei nikistä ole saanut heti selvää :).
Nauruksi sekin tilanne on kuitattu.- Carmerita
..täällä tämä flirtti on enemmänkin tälläista mielikuvien kanssa koettavaa:-)
Sanoillahan se tapahtuu. Oisikko verbaali flirtti se mistä näin palstoilla voisi puhua.
Ilmeetkin on päässään kuviteltava, kun ei niitä muutoin näe.
- norMix evk
"Vähäisen" parempi on jo aika kova saavutus tässä porukassa :DD
- Carmerita
..ei mitään:=)
No ,myönnettäköön,että sinun flirttisi on hyvinkin hienostunutta. Tarkoitan tälläista luontaisen herrasmiesmäistä ja mielyttävää.
Tyylitajusi on toistai*seksi osoittautunut kiitettäväksi. Kunhan tuolla käväisin vähäsen miehiä
herättelemässä ja samalla tuikkaamassa tulta lisää.
Mites sinulta sujuisi vaikka kirje muusallesi?
Odottelee *kiihkeästi* kirje ketjussa.
*tässä sinulle punaisella nauhalla solmittu kirje ja suudelmin suljettu*
---lukaise salaa itseksesi'
Ennen kaikkea tajuan, että nyt on tultu siihen pisteeseen, jossa on minunkin tähän asiaan jotain sanottava. Tulee tunne, että tutut kuviot ympäriltä halutaan hajottaa ja väkisin halutaan luoda jotain uutta. Ei sen puoleen, kyllä minulla potentiaali löytyy vaikka minkälaiseen roolileikkiin.
Ei minulla koskaan ole vaikeuksia luoda suhteita tai pitää yllä pientä säpinää muiden kanssa.
Olen aina nauttinut täysin siemauksin kaikesta, mitä minulle on tarjoiltu. Olen aina saanut parhaan palan kakusta, ja mansikan kaupanpäälle;)Kaikenlaista jekkua ja roolileikkiä olet harrastanut :). Hitsi miten taitavasti olet meitä nenästä vetänytkin.
Ei ole epäilystäkään etteikö sulla olis helppo luoda suhteita ja pitää yllä säpinää.
Hmmm... siellä sättimessäkö sun aika menee kun ei täällä paljon näy ;)?- Carmerita
..toivoaksi humoristinen provoiluni oli tarkoitus ollakkin:-)
Oli sellainen orpo olo ,kun tauon jälkeen palattuani palsta vilisee sen sekalaista uusionikkiä ja näitä jo tututuksi käyneitä sai suurennuslasin kanssa metsästää.
Eikait tässä missään pakkopaidassa ole minunkaan tarkoitukseni jotain muodonmuutoksia saada aikaseksi.
Hyvin näyttää palsta muutenkin elävän jossain muutoksessa. Kaipailin kuitenkin sellaista räväkämpää meininkiä.
Joten antanet anteeksi *tuhamat* kirjotukseni.
Ei täällä ole ollut meillä pitkään pyörineillä vakkareilla ennenkään kaunaa kanniskella.
Ihan jees jäbähän sinä olet:-)))
--halii ja pusuttaa poskipusuja--- Mariet kirjoitti:
Kaikenlaista jekkua ja roolileikkiä olet harrastanut :). Hitsi miten taitavasti olet meitä nenästä vetänytkin.
Ei ole epäilystäkään etteikö sulla olis helppo luoda suhteita ja pitää yllä säpinää.
Hmmm... siellä sättimessäkö sun aika menee kun ei täällä paljon näy ;)?Eipä siellä tule nykyisin paljon viihdyttyä, mitä nyt joskus käyn tuttuja tervehtimässä. Täällä käyn säännöllisesti lukemassa ja kommentin laitan jos ennätän.
Carmerita kirjoitti:
..toivoaksi humoristinen provoiluni oli tarkoitus ollakkin:-)
Oli sellainen orpo olo ,kun tauon jälkeen palattuani palsta vilisee sen sekalaista uusionikkiä ja näitä jo tututuksi käyneitä sai suurennuslasin kanssa metsästää.
Eikait tässä missään pakkopaidassa ole minunkaan tarkoitukseni jotain muodonmuutoksia saada aikaseksi.
Hyvin näyttää palsta muutenkin elävän jossain muutoksessa. Kaipailin kuitenkin sellaista räväkämpää meininkiä.
Joten antanet anteeksi *tuhamat* kirjotukseni.
Ei täällä ole ollut meillä pitkään pyörineillä vakkareilla ennenkään kaunaa kanniskella.
Ihan jees jäbähän sinä olet:-)))
--halii ja pusuttaa poskipusuja---Ihan huumorilla otin provoilusi, eihän siinä mitään. Se on totta, palstaa ja nukkuvia nimimerkkejä on syytä välillä herätellä. Millä sitten kaikki saa hereille, se onkin toinen juttu.
Ollaan sitä nyt, niin mielin kielin:))- Carmerita
Waffen-ss kirjoitti:
Ihan huumorilla otin provoilusi, eihän siinä mitään. Se on totta, palstaa ja nukkuvia nimimerkkejä on syytä välillä herätellä. Millä sitten kaikki saa hereille, se onkin toinen juttu.
Ollaan sitä nyt, niin mielin kielin:))..kieli mielenkin vie mennessään:-)))
Pistähän kynäs sauhuamaan ja käväise kirjoittamassa KIRJE!!!
--*ollaan tässä edelleenkin mielikielisenä***
Tää ei koske mitenkään tänne kirjoittavia vaan yleensä naisten ja miesten ominaisuuteen liittyvää.
Monella ihmisellä on helpompaa ja luontevampaa flirttailla ja saada aikaan säpinää reaalissa kuin jos saman asian yrittää tekstinä ruudulle tuottaa.
Ja myös päinvastoin. Joillekin on helpompaa kommunikoida tekstinä ruudulle kuin tehdä sama laiffissa.- lirttailu
innosta kun palstan nutturapäät ovat tähän aikaan jo vaihtaneet papiljotteihin ja kuorsaavat kurkut silmillä nähden unta jostakin 14-vuotiaiden silmäyksistä jotka nekin taisivat livessä mennä ohi silloin kauan sitten....
- uusi muoti
Uudistus näyttää toteutuneen
Ketjusta on poistettu 42 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246