Pitäisi saada digiboksi kytkettyä telkkariin dvd:n kautta, niin että molemmista näkyisi selkeä kuva. Mutta kun ei, se on näköjään joko tai. Täällä ovat muutkin kyselleet samoja asioita ja olen yrittänyt jäljitellä neuvoja, mutta ei minun koneet meinaa uskoa millään. Onkohan vika koneissa, vai minussa. Niin ja sitten pitäisi vielä saada vanha vhs:kin jotenkin mukaan, että saisi tallentaa joitain videoita dvd:lle.
Meinaa itku tulla isolla miehellä.
Helkkari kun ei osaa
3
915
Vastaukset
- Stig
Jos 2 SCARTTIA TV:ssä, Videossa ja boksissa
DVD:ssä, jos se on vain soitin on yksi SCART.
SCARTIT:
Boksi-->Video
Video-->TV
DVD-->TV
Jos TV ja boksi 1 SCART, hommaa jakaja kytkimellä,
Tarjoustalossa maksaa 9e.
Jakaja televisioon ja
SCARTIT:
Boksi-->Video
Video-->Jakaja
DVD-->Jakaja
Jos TV ja Boksi 1 scart
Jakaja televisioon ja
SCARTIT:
Video-->Boksi
Boksi-->Jakaja
DVD-->Jakaja
Vaihtoehtoja on monia, voit myös ostaa videon
näköisen scartjakajan, jossa voit kaukosäätimellä
valita mitä scarttia käytetään.
Citymarketissa 50e Tv on jvc.n 32 tuumainen laajakuva ja takana näkyy olevan kolme scart paikkaa. Dvd on lg.n tallentava, siellä on kaksi scart paikkaa.Boksi on force joka tottelee kaapeli singnaalia sielläkin kaksi scart paikkaa.
- Stig
Antennijohdot:
Seinä-->Boksi-->DVD-->TV
Scartit:
Boksi-->DVD
Boksi-->TV
DVD-->TV
Telkkariin jää vielä yksi vapaaksi, vaikka
kotiteatterille, pleikkarille tai toiselle boksille.
Onko Boksissa ajastinta?
Jos on, laita boksista lähetevä scart,
siihen DVD:n scart-liittimeen joka
osaa "haistella" lähettääkö boksi signaalia.
Silloin voin tallentaa DVD:lle niin, että
laitat DVD:n "SAT-tilaan" (odottamaan signaalia)
ja ajastat vain boksin.
Riippuu sekä boksista, että DVD:stä.
Jotkut boksit lähettävät signaalia kokoajan,
joten tallennin ei osaa sammua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537115Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113266Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1341514Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841325
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2281322Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631207- 891200
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 811104