Eli ennen kuin Äärirajoilla alkoi 90-luvun puolivälissä tuli parikin samantyyppistä sarjaa telkkarista. Toinen jatkui vielä jonkin aikaa samanaikaisesti Äärirajoilla sarjan kanssa.
Mikä scifisarja?
8
919
Vastaukset
- Maksaloota
- - -
- huonomuistinen
tää saattoi hyvinkin olla toinen niistä sarjoista. Jos tunnarin näkis jossain niin vois auttaa.
- Novy.most
Joo veikkaisin Twilight Zonea. Aivan karmaisevan kaamea sarja, jossa oli kai vartin mittaisia yksittäisiä terrorpätkiä kerrallaan. Ei siis jatkuvaa tarinaa.
V ja Tripodien aika olivat myös ihan hirrrrrveitä. Aina oli pakko katsoa ja vähänkö ihmetytti kun V loppui "kesken". Liian rajua kamaa ala-asteen pikkulikoille. ;)
Nový most
Jos olen numeroinut vanhat videokasetit likimain kronologisessa järjestyksessä niin Äärirajoilla sarjan alkamisen aikoihin tuli telkusta ainakin Star Trek TNG, Maa 2 ja Avaruus 2063 (Space: Above and Beyond). Mutta nämä olivat kylläkin jatkuvajuonisia sarjoja. Tuon Twilight Zonen ajasta minulla ei ole infoa mutta se saattaa hyvinkin olla toinen kysytyistä, ja toinen saattaisi olla Ray Bradbury esittää.
- //Läppä//
90-luvun puolivälin aikoihin tuli ainakin X-Files
(Salaiset kansiot).
- Tales from the Crypt
Tales from the Crypt????
- skskf
Liftari-nimistä kauhusarjaa myös näytettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635