Minulla on sellainen käsitys, että suvussani ei ole yhtään apinaa.
Suvussani ei ole apinoita
6
498
Vastaukset
- Hassuja uskovaisia
Mikä siinä pelottaa niin hirveästi että ihminenkin on vain eläin?
- Holy Wolf
Totta, paitsi että ihminen ei ole kehittynyt SUORAAN apinasta, vaan ihmisellä ja apinalle on sama "kantalaji" eli kannta "isä". Apinat ovat siis pikemminkin KAIKKIEN IHMISTEN serkkuja.
Sitä paitsi, kristityt, Herra on valvonut tarkkaan tuota kehitystä alusta asti, niinhän sanotaan raamatussa. Raamattu eivain kerro koko maailmankaikkeuden luomisesta, vaan siitä, kun Tellus oli jo luotu, ja vesi peitti maata. Tuosta vedestä(alkulima) "luotiin", siis miljoonissa vuosissa muovattiin kaiiki, mitä nyt ympärilläsi näet.
En tietenkään voi sanoa, että raamatussa olisi sanottu JUURI NÄIN, mutta siis, jos molemmat ovat väärässä, sekä oikeassa.
- Darwitar
Simpanssi on sulle läheisempää sukua,kuin muille isoille apinoille!Siis uusimman tutkimuksen mukaan näin.
minun on kerrottava että sinä et ole olemassa, jos vastoin olettamusta olet olemassa väitteesi täytyy olla väärä...
- Antipodi
Älä huolestu... kyllä sinunkin sukusi voi vielä kehittyä.
- mukamas on siinä
että ollaan sukua apinoille? Esimerkiksi tämä Koko vaikuttaa erittäin sympaattiselta otukselta ja minua ei yhtään hävetä olla samaa sukupuuta:
http://www.tiede.fi/arkisto/artikkeli.php?id=49&vl=2005
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398