Nyt meni hermot

emmma

Olin koirani kanssa äsken lenkillä. Erään kerrostalon kohdalla ojassa makasi humalainen pariskunta (ikää yli 40), joilla oli narun päässä kaksi koiraa. He kirosivat kovaan ääneen ja mies oli huolissaan kaljoista joita nainen kantoi. Etteivät vain olisi menneet rikki.

Kun olimme heidän kohdallaan, alkoivat pariskunnan koirat riehua, jolloin kaksikosta kännisempi ja rumempi (nainen) huusi minulle että "painu vi***un sen rakkis kanssa s****na!". Tuntui kuin ois kivellä heittänyt päähän.

Kävelin hammasta purren pois. Koko ajan halusin kääntyä ja huutaa sille eukolle, että kannattais pitää naamansa kiinni siltä varalta että se tulee joskus samassa kunnossa yksin mua vastaan. Sitten sain kaikkia väkivaltaisia ajatuksia siitä mitä sellaisessa tilanteessa sille naiselle voisi sattua.

Rauhoituin kyllä nyt kun sain jakaa tämän jonkun kanssa. Sitäpaitsi, se ämmähän siellä ojassa makasi, kännisenä, lihavana, rumana ja vanhana. Ja minä olen se sievä, nuori ja reipas joka elää sitä elämää mistä se haaveili pikkutyttönä. HAHHHAHHHAHHAHAHAHAAA.

Niin, jutun idea nyt oli se, että onpas ihmisillä huonot käytöstavat. Koskaan en ole nuorilta ihmisiltä kuullut tuollaista.. Ja toinen pointti oli se, että minussa ilmeisesti asuu pieni psykopaatti. Kertokaa jos teillä on ollut samanlaisia tilanteita, miten hallita hermot seuraavalla kerralla..?

Sääliksi käy niitä kauniita koiria jotka niillä oli.

5

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parempi se on että käy vain milessään läpi nuo väkivaltaisuudet, ja toteaa sitte että itellä menee paremmin ja jättää tekemättä kun että rupee riehumaan. Joillekkin se viina ei sovi ollenkaan, valitettavasti semmoiset sitä juo ja yleensä liikaa.

• lassiiihhh

No ehkä ne on työttömiä ja erää sossun penneillä.
      Ei niitä kateeksi käy. Aina kannattaa ajatella
      asiaa vähän tarkemmin. Tuskin koirille riittää
      edes ruokaa kunnolla. Jos sulla menee hyvin, niin
      uhoaminen pois. Paras elellä päivä kerrallaan ja
      olla onnellinen.

• Ei voi muuta sanoa

Harmi että tuollaiset kakkosluokan kansalaiset edes hankkivat koiria :(

Joo ei kannata ottaa tuollaisesta pulttiin. Hermot saa pidettyä kurissa kyllä parista huutelusta. Ei noista spurguista ole muuhun kun huutelemaan rivoja. Todennäköisesti parin vuoden kuluttua luontainen poistuminen on jo korjannut tuonkin pariskunnan autuaimmille metsästysmaille...

• m78...

porukkaa, todella ikävää tuo mitä kerroit,
      jos yhtään helpottaa niin sinulla menee varmasti paremmin, kuin sillä känni ämmällä!

• dark wolf

kyllähän minullekkin kävi kerran jos toisen silleen. kun minulla oli tanskandoggi ja vastaani tuli aina tälläinen "matami ihminen" lihava nirppanokkanen "omanarvonsa" tunteva-nais henkilö päästi aina pienen buudelinsa "räksyttämään" isommalle koiralle. vaikka tämä nainen oli monesti nähnyt että koirani ei pidä tästä kun tullaan räkyttämään.

kerran kun sitten mentiin taas koiran kanssa ohi ko naisesta totesin kovaan ääneen: vaikka muut on tyhmiä ja tekee noin meidän ei tarvitse olla mennään pois. johan ämmä kävi kattelemaan pahasti aina kun meidät näki;D

ELI!! kommentoi ihmeessä jotain nasevaa tuollaisessa tilanteessa:D

BTW ehkä olisi ollut parasta ja toivottavasti joku on soittanutkin eläinsuojeluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe