Jos ihminen on kehittynyt samasta esi-isästä apinan kanssa, niin silloin meidän pitää olla joko apinoita, tai apinoiden ihmisiä. Päättäkää se vaikka tässä joutessanne.
ihminen apina vai apina ihminen?
7
516
Vastaukset
- Banaanipuu
Noinko paljon vihaat karvojasi, kehittynyt apina? :)
- että notta
Karvaton apina luokitellaan apinapopulaatiossa sairaaksi, eikä se tule saamaan parittelukumppania.
että notta kirjoitti:
Karvaton apina luokitellaan apinapopulaatiossa sairaaksi, eikä se tule saamaan parittelukumppania.
aika sama toisinkipäin...
- dbc
filosofia kirjoitti:
aika sama toisinkipäin...
Kyllä karvaisuus on ihan tervettä ihmiselläkin, mutta jos tapaisit jossakin naisen/miehen, jolla ei olisi hiuksia, partaa, ihokarvoja, silmäripsiä, kulmakarvoja, nenäkarvoja / mitään muutakaan vastaavaa, niin voisi olla ensimmäinen kysymys ulos menemisen sijaan, että mitä sulle on tapahtunut.
- vain pidä
paikkaansa todellisuudessa mutta joillekin on tärkeätä saada uskoa näin...
- mossman
voin kertoa teille, että ihmisapinoiden ja ihmisen välinen geneettinen ero on niin pieni, että ihmisapinat ja ihminen pitäisi sijoittaa samaan sukuun. Ihmiset ovat ns. neoteenisia ihmisapinoita, ts. meillä on paljon ihmisapinavauvojen ominaisuuksia, mm iso pää suhteessa ruumiiseen.
- Darwitar
Pitäisi olla oikeastaan ihminen,kerran on lähempää sukua meille.Eikä muille karvasille apinoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723093
- 572788
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322375- 792208
- 602023
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398