Sunnuntai19-03-06

ma-sa

Hyvää ja raitista lepopäivää kaikille.Itse en lepää tänään mutta vietän päivän raittiina.

28

1390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

Aurinko paistaa ja mieli ja ruho on levänny seittemän tuntii yhtä putkee - jotta silleen.

Meinaan ruveta lyömään vetoo kunhan tuo vedonlyöntisivusto aukee - vormuloista tietenki.
      Pistän niin mahottoman kaksarin että kertointa löytyy: Alonso ykköseks ja Ruusperin poika kakkoseks ja eurolla meinaan rykästä ettei rahohin huku sitte tulevaisuudessa.

Viinoihin en kajoo mutta yks kapseli pitää ottaa. Se on rautalääkkeiden Ferrarii, Marabellon ruskea ruuna - ainaki hinnasta päätellen. Kympin kalliimpaa ku ne joita oon ennen syöny mut on niissä se hyvä puoli et yhtä ja samaa pskaa ei tarvii päkistää kokonaista viikkoo.

• Hieno juttu että uskalsit noin rohkean veikkauksen, pitää laittaa paremmaksi.
        Ruusperin ykköseks ja Alonso kolmas. Kyllä muuten on mukava aamu, kun ei ole krapulaa.

• aahoohoo
        Lema kirjoitti:

Hieno juttu että uskalsit noin rohkean veikkauksen, pitää laittaa paremmaksi.
        Ruusperin ykköseks ja Alonso kolmas. Kyllä muuten on mukava aamu, kun ei ole krapulaa.

en minä vedonlyöntii tähän lopeta. Nyt on tämän vuoden vormuloissa menny jo kaks euroo ihan Kankkulan kaivoon joten takasi ne pitää siitä osotteesta kyllä saada.

Australian kisoihin pitää muuttaa taktiikkaa ja korottaa panosta.

• aahoohoo kirjoitti:

en minä vedonlyöntii tähän lopeta. Nyt on tämän vuoden vormuloissa menny jo kaks euroo ihan Kankkulan kaivoon joten takasi ne pitää siitä osotteesta kyllä saada.

Australian kisoihin pitää muuttaa taktiikkaa ja korottaa panosta.

Ei muuten lannistuta, uskoma että joskus se veikkaus sattuu kohdalle. Hyvää peli onnea sinulle, eikä muuten aleta sen takia juomaan.

• aahoohoo
        Lema kirjoitti:

Ei muuten lannistuta, uskoma että joskus se veikkaus sattuu kohdalle. Hyvää peli onnea sinulle, eikä muuten aleta sen takia juomaan.

juomaan eikä lannistuta vaikka oisin saanu sillä kahella eurolla paketillisen sika-nautaa.

Tuommosen asian takii jos pitäs juoda ittesä humalaan nii eihän tässä kerkeis selvänä olla ollenkaan.

• pörri1

lepopäivää kaikille.Minä saan nauttia tänään sukulaisten seurasta.Yhtenä keskustelunaiheena tulee olemaan vuosi-74.Testataan kuka muistaa mitäkin siltä vuodelta,vai muistetaanko mitään:)t pörri1

• åpoi

on olla kun ei kivistä polla
        ja romilleita nolla

heips pörri oliko se sitä hai-saapas/ sammari aikaa?

• pörri1
        åpoi kirjoitti:

on olla kun ei kivistä polla
        ja romilleita nolla

heips pörri oliko se sitä hai-saapas/ sammari aikaa?

olevan ainakin vanhojen valokuvien peruusteella:)Yhdessä kuvassa kesältä-74 näyttää eräs mökillä olija ottavan aurinkoa mökinpihalla vaakatasossa.
        Asusteena bikinit ja Hai-saappaat:)Hän pelkäsi käärmeitä.(huom.en ollut minä)
        Onpa siellä niissä kuvissa sammareitakin:)
        Abba voitti euroviisut sinä vuonna.
        Omasta olostani siltävuodelta muistan,että olin onnellinen,mutta aika-ajoin väsynyt:)
        Nyt ei enempiä!t pörri1

• papio

Minä muistan pyhittää lepopäiväni ja vietän sen raittiina.

• uusitie

Hieno talvinen aamu.
      Aamun pakolliset tehty.Käyty koiran kanssa ulkona ja se on tuonut päivän lehden eteisestä minulle.Raitis päivä tulossa.

• Cettuz!

Ihmetellään selvinpäin.

• calmato

On joka aamu armo uus.
      Minä lähden koirien kanssa lenkille, mieheni maalaa ikonia, eletään tavallista hyvää elämää ilman päihteitä, Jumalan armosta.

• ei horju ei heilu.Jotenkin tuonnepäin meni kansakouluaikana jokin raittius kilpakirjoituksen aihe.No se siitä.

Räikkönen ja Ruusperi heti pois pelistä,turhaa nousin kattoon Suomalismenestystä,vaikka ei toi Ruusperi kovin Suomalainen lienekään.

Mutta enpä moisten takia alkoholiin aio kajota tänääkään,eikä ole syytäkään. Raittius on iloinen asia.

• paranoidi

Raittiina, putkiremonttia tehden.

• pörri1

Mitäs putkee olet korjaillut,pakoputkea vai??
        Sua sit koetellaan.Mutta eikös ole joku sanonta,että ei.....hylkää vaikka koettelee:)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikesta huolimatta.
        Kisa jatkuu:)t pörri1

• paranoidi
        pörri1 kirjoitti:

Mitäs putkee olet korjaillut,pakoputkea vai??
        Sua sit koetellaan.Mutta eikös ole joku sanonta,että ei.....hylkää vaikka koettelee:)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikesta huolimatta.
        Kisa jatkuu:)t pörri1

Tällä kertaa vesijohtoremontti. Ja ei itsellä, olin vain "apuna". Ei ollut onneksi vesivahinko vaan uusittiin vesiputket varmuuden vuoksi. tietysti piti laattiaa särkiä... Selvänä ja krapulatta noita tekee ihan aikansa kuluksi.

Joo, niistä kuulemma yläkerran ukko tykkää joita koittelee, onpa täälä huudettu lasista ylös: "Lakkaa jo tykkäämästä!".

Kisamme jatkuu, ties kuinka kauan.

• Raittiina heräsin ja raittiina elelen tämän Sunnuntain, huomenta kaikille.

• Ryyppymies

raittiina ollaan. Tänään oli kylläkin työpäivä. Nyt täytynee ottaa kauneusunet..

• Systerillä

ja just lähdössä koiran kanssa ryhmään. Raittiit ovat tuuletkin tänään näillä lakeuksilla!:)

• Systerillä kirjoitti:

ja just lähdössä koiran kanssa ryhmään. Raittiit ovat tuuletkin tänään näillä lakeuksilla!:)

ilmassa, kun saipa-tps vääntää äkkikuolemaa pelissä ja saas nähdä kummalle voitto kääntyy.

Raitistellen tänään ja synttäri kahveilla tuli käytyä.t Mettäläinen

• aahoohoo
        Mettäläinen kirjoitti:

ilmassa, kun saipa-tps vääntää äkkikuolemaa pelissä ja saas nähdä kummalle voitto kääntyy.

Raitistellen tänään ja synttäri kahveilla tuli käytyä.t Mettäläinen

ne Jokeri -ressukat muuten tipahti?

Mä kannustan Saipaa ku palstalla on Karjalan poikia.

• aahoohoo kirjoitti:

ne Jokeri -ressukat muuten tipahti?

Mä kannustan Saipaa ku palstalla on Karjalan poikia.

urheilu välillä on, että pienet voittaa suuret ja tähdetkin joutuu keräilee rantapalloja välillä.

Joo, kyllä ne jokerit lähti kesälomille.

Joo, kyllä mä oon aahoohoon fani vastaavasti. (muiskis poskelle vain)

• mussukka1

Sellaista myräkkää on pitänyt, että voittaa hurrikaanijuopottelunkin. Katsoin 5 minuuttia autokilpailuja, mutta Happosen hypyt oli pakko katsoa. Muu aika onkin mennyt tyhjän toimittamisessa ja yhtään ei ahdista. Ennen olisin mennyt hiki hatussa ja vilkuillut kelloa, että josko jo kehtaisi ottaa tai edes palkinnoksi pienet. Mukavia illanjatkoja kaikille.

• itä puolella ollut tänään, eli aurinkoa ja pientä lumisadetta.

Eipä noissa formuloissa ollut suomalaisten päivä, mutta Happonen oli mäessä Janne, eli kunnia sille kelle kunnia kuuluu, eikä aina Ahonen, vaikka maineikas mäkimies onkin.

• Mettäläinen kirjoitti:

itä puolella ollut tänään, eli aurinkoa ja pientä lumisadetta.

Eipä noissa formuloissa ollut suomalaisten päivä, mutta Happonen oli mäessä Janne, eli kunnia sille kelle kunnia kuuluu, eikä aina Ahonen, vaikka maineikas mäkimies onkin.

lähteä katsomaan tanssi tähtien kanssa ohjelmaa ja Jone Nikulan agropatiaa parketilla, no onhan siellä muitakin , mutta hevi mies huvittaa eniten.

• belin

...on tämäkin päivä oltu ja varmaan myös loppuiltakin. Lastenkaitsemishommissa olin viimeyön ja tämän päivän, kun naisystävä oli "naisten reissussa". Nuorempi hänen tytöistään sai kovan kuumeen, jota siinä hoideltiin miten osattiin, onneksi on jo kymmenen ettei tarvinnut enää vaipanvaihtoihin saada kertauskurssia. Hyvä kun voi olla luottamuksen arvoinen eikä tarvitse olla mustasukkaisuudesta mutkalla, kun alkaa tuo päänuppi olla noista juoma-ajoista selvennyt. Ymmärtää, että suhteessa eläminen tarkoittaa luottamusta ja vastuuta molemmin puolin...
      Mukavaa loppuiltaa kaikille!

• 765678567456754

7676454654745747

• jjgfgfdd

Yritä typerä pentu aikuistua.
        Edes vähän.
        Ja lopeta vanhojen viestien tonkiminen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe