No tälläinen kysymys..Onko jollain rekkamiehellä käynyt vimpan päälle vauriota kulkupeliin samalla, kun kytkintä on nostanut:
- kardaani mennyt rikki?
- lohkon läpi on tullut tavaraa (mäntä)?
- voimalinja / moottori irronnut kiinikkeistä?
-utelijas-
Pahin vaurio
13
3937
Vastaukset
- sen
kummempaa kun että auto sammuu!!!
- Lähti
Auto liikkelle kun nostin kytkintä...
- lähtö
tavoitteena, joskus jopa onnistuu.
- rekkamies34567
lähtö kirjoitti:
tavoitteena, joskus jopa onnistuu.
välikardaani meni poikki tasaisella asfaltilla. ja yhdestä puikkoperästä meni vetoakseli kerran
Edellinen ajokki oli kolmos sarjan scania ja kerran tuli lähdettyä vähä liika vihasesti liikkeelle. Tuli jotenkin outo tunne että mitähän kävi, noh liike kuitenkin jatkui annoin sen asian olla.
Mutta jumantsuikka illalla kymppi uutisissa sanottiin että maapallo oli muuttanut hetkellisesti pyörimisnopeutta aiemmin
päivällä =)- lopetti
liikkeensä kun vetari meni siitä poikki
- vetoakseli
lopetti kirjoitti:
tasaisella pihalla,ja normaali lähtö kytkimellä.
- pittäkin kehua joka
vetoakseli kirjoitti:
tasaisella pihalla,ja normaali lähtö kytkimellä.
palstalla
- joku vaan
lopetti kirjoitti:
Parempi vetoakseli(Scania) kuin koko perämurikan sisältö säleinä(Volvo)!
Taitaa kuitenkin sen peräremontin hinnalla ostaa aika monta paria vetoakseleita, ja taitaa saada vielä asennuksenkin siihen samaan hintaan!
- näitä sattuu
Yks pien juttu sattu perjantaina viikon viimestä hiekkakuormaa viedessä:
Olin just käyny tyhjentämässä nupin ja olin vetämässä täyttä perälavaa etulavan sisään. Homma jäi kesken kun puhelin soi. Pomo hoputti jo hallille, että pääsevät muutkin viikonlopun viettoon. Unohdin mihin vaiheeseen jäin ja lähdin puhelun jälkeen suoraan ajamaan.
Seurauksena oli, että täysi perälava rysähti aisan päälle ja kierähti parkissa olleen henkilöauton kylkeen. Aisakin siinä vääntyi. Henkilöautoilija oli hyvän näköinen kun tuli kaivamaan toyotansa jäänteitä. Lava kyljessä ja toistakymmentä tonnia hiekkaa. - akseli
aamulla tyhjänä,asfaltilta lähtiessä. Scania-Vabis LS 76,joskus -70 luvun lopulla.
- mmmmmmmmm
143H -93 meni laatikosta aurinkoratas aivan pirstaleiksi :D
- vaivaa
mmmmmmmmm kirjoitti:
143H -93 meni laatikosta aurinkoratas aivan pirstaleiksi :D
oo mélkein järjestään ollut jos laatikkoon tullut jotain häikkää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266