Ok, ei saa yleistää, sen takia haluankin mahdollisimman monen miespuolisen vastaavan tähän galluppiin. Olen nimittäin monta vuotta miettinyt seuraavaa: puhuuko mies kännissä palturia vaiko totta? Entäs jos kännissä puhuu sitä palturia, niin onko siinä yhtään mitään totuuspohjaa vai onko ne jutut täysin tuulesta temmattuja?
Kerro siis, mitä itse teet? Ja siis, nyt tarkoitan tällä tuttuja henkilöitä, olette ehkä kavereita tai sitten hyvän päivän tuttuja, mutta ette täysin tuntemattomia toisillenne. Toki tiedän, että AINAKIN yhden illan jutuille varmasti voidaan suoltaa huppelissa sellaista kakkaa, että oksat pois, mutta silloin onkin tarkoitus päästä tytön housuihin. Mites tosiaan sitten tutumman henkilön kanssa?
-kiitos
Nyt miehet - tämän olen aina halunnut tietää
83
35632
Vastaukset
- Draivari
Voi puhua palturia, tai totta. Kännissä, tai selvinpäin
- sussukat
Samaa mieltä ja pätee ihan samanlai miehiin ku naisiinkin!
- kundi32v
tulee paukuteltua semmoista, mitä ei selvin päin uskaltaisi sanoa ikunakuunapäivänä.
mikä on kyllä hölmöä, mutta niin se vaan on.
über-soosissa (lue: just sekunti ennen sammumista) tulee sitten semmoista sotkua, ettei siitä ota selvää sitten kukaan.
ja darrassa ei tule mitään ulos, aivo-osasto on ihan jumissa.
mutta ilmeisesti oli kuitenkin semmoisesta kivasta nousujohteisesta hiprakasta kyse? ja juttukumppanina oletettavasti tuttava leidi?
ero on tosiaan siinä onko tuttu vai ei. tuntemattomaan olevinaan vaikutusta tehdessään voi tosiaan irrota ihan kamalaa potaskaa siinä käsilläseisonnan ja takaperinvolttien välissä :)- Ap.
Eli vaikkapa siinä nousujohteisessa hiprakassa kuin myös jo ihan kunnon tuiterissa, mitä sitä tutulle flikalle sanotaan, totta vaiko tarua?
Eli jos siis paukuttelet sellaista, mitä et uskalla sanoa selvinpäin, niin onko se silti ihan faktaa? Vai fiktiota?
Itse yritän miettiä asiaa omalta kantilta ja pakko on sanoa, että sooseissa tämä tyttö voi puhua ohi suunsa, mutta ihan faktaa :) - potaskaa
Ap. kirjoitti:
Eli vaikkapa siinä nousujohteisessa hiprakassa kuin myös jo ihan kunnon tuiterissa, mitä sitä tutulle flikalle sanotaan, totta vaiko tarua?
Eli jos siis paukuttelet sellaista, mitä et uskalla sanoa selvinpäin, niin onko se silti ihan faktaa? Vai fiktiota?
Itse yritän miettiä asiaa omalta kantilta ja pakko on sanoa, että sooseissa tämä tyttö voi puhua ohi suunsa, mutta ihan faktaa :)kyllä se varsinkin nousuhumalassa alkaa olla "tahatonta" potaskaa, just silloinhan tuntuu siltä että mä rakastan tota naista, ja olen aina halunnut sua...sitten aamulla miettii että ei helvetti..mitähän sitä taas tuli puhuttua,,,eli totta sillä hetkellä joo, mutta jos mä oikeasti jostain pidän kyllä en lähtis sillä kannissä sopertaan;)
- Harhautettu
Totthan sitä tulee puhuttua p*skaa kännipäissään kun naisetkin harhauttaa. Kännissä ne näyttää ja tuntuu mukavilta, mutta annas olla kun aamu koittaa. Miehet ei voi kusettaa kun puheillaan :D
- TarmoTantere
Niin naiset -kuin miehetkin. Paskapuheiden laajuus ja sisältö ovat suoraan sidonnaiset fiiliksiin. Yhteenvetona voisin todeta; maailma on erilainen alkoholistin silmin.
- Panda
Tää poika ei kyl oikeen ymmärrä miks pitäis kertoo satuja tytölle, josta on kiinnostunut tai ylipäätänsä yhtään kenellekkään?? Mul tulis ainaki nihkee fiilis jos huomaisin et olis jotain tarvetta esittää jotain muuta ku on.. ihan sama onks juonu vai ei.
menee aikalailla silleen et oon vähän liiankin rehellinen ja suora sanoissani kännissä,eli siinä mielessä varmaankin puhun myös humalassa totta.Homman juju ja ongelma vaan piilee siinä että seuraava päivänä en enää välttämättä ookkaan samaa mieltä asioista kuin edellisenä iltana seitsemän promillen seurusteluhumalassa.Eli jos hehkutan jollekkin muijalla kaiken maailman yltiöromanttista kakkaa kännissä niin sillä hetkellä kun ne sanat irtoaa suusta niin saatan jopa ajatella niin mutta aamulla mieli on yleensä jo muuttunut.Toki asia erikseen on tilanteet missä oot niin selkkauksissa että et muista seuraavana päivänä edes millä oot tullu himaan tai ootko koskaan päässy baariin sisälle asti,silloin ei voi tietää mitä sieltä suusta tulee päästeltyä kun ei ite muista mtn. :-)
- Kolli Kellinen
Luulenpa, että kännissä tulee joskus lauottua sellaisiakin totuuksia, joista olisi selvinpäin diplomaattisesti vaiennut. Eli jos vaikka jollakin on ärsyttävä nauru, jota on joutunut kestämään selvinpäin kohteliaasti vaieten ja hampaitaan kiristellen, se sama hohotus saattaa alkaa kännissä ärsyttää niin paljon, että on pakko laukaista että "sähän hirnut kuin mikäkin kehitysvammainen hirvi". Sitten seuraavana aamuna kaduttaa, mitä on taas tullut lauottua ja mietittyä, kuinka tilanteen voisi tyylikkäästi paikata.
Tunnen kyllä ihmisiä, jotka alkavat kännipäissään valehdella ja satuilla mitä uskomattomimpia juttuja tajuamatta ettei kukaan usko niitä. Mutta ne ihmiset ovat yleensä ainakin jossain määrin satusetiä myös selvin päin.- joillakin
Olen huomannut että jotkut on joskus käyttäny känniä tekosyynä, sille että ovat avautuneet,
Eli ovat olleet pienessä sievässä ja ovat muka niin kännissä, että se antaa luvan sanoa mitä tahansa kenelle tahansa.
Jälkeenpäin selittävät että eivät tienneet mitä tekivät, vaikka kaikkia paikalla olleet näkivät että se oli ottanut vain pari pulloa olutta.
- poika 85
kyllä kännissä puhuu kaiken totuuden ku ei känni anna periks valehtelulle...
- ap.
Eli tämän hetkisten vastausten perusteella voi päätellä, että useat miehet puhuu kännissä totta. Tai ainakin sillä hetkellä vahvasti uskovat siihen, mitä puhuvat. Kiitos, tämä antaa jo paljon osviittaa siihen, miten paljon kännijorinoita tulee uskoa :)
- Amilo2
Naiset ne vasta potaskaa syöttääkin. Maksuhäiriöinen muuttuu omillaan toimeentulevaksi, kuten myös jakorasia siveäksi yhden kanssa maanneeksi, uskolliseksi yhden miehen kumppaniksi.
Täysi sikaneito siivousintoiseksi kodinrakentajaksi.
Naiset tosin valehtelevat useimmiten jättämällä asioita, olennaisiakin, kertomatta. Ja se mitä naiset syöttävätkään miehille treffipalstalla...
En itsekään ole mikään pyykkilautavatsa, mutta ei tulisi mieleenikään väittää olevani solakka, jos massaa olisi 110kg ja pituutta 160. Ääriesimerkki, myönnettäköön, mutta tosi.
-A- - ap.
Amilo2 kirjoitti:
Naiset ne vasta potaskaa syöttääkin. Maksuhäiriöinen muuttuu omillaan toimeentulevaksi, kuten myös jakorasia siveäksi yhden kanssa maanneeksi, uskolliseksi yhden miehen kumppaniksi.
Täysi sikaneito siivousintoiseksi kodinrakentajaksi.
Naiset tosin valehtelevat useimmiten jättämällä asioita, olennaisiakin, kertomatta. Ja se mitä naiset syöttävätkään miehille treffipalstalla...
En itsekään ole mikään pyykkilautavatsa, mutta ei tulisi mieleenikään väittää olevani solakka, jos massaa olisi 110kg ja pituutta 160. Ääriesimerkki, myönnettäköön, mutta tosi.
-A-Nyt on kyse kännissä valehtelemisesta, ei mistään treffipalstasta taikka muusta. Ja siis että nämä kaksi henkilöä, mies ja nainen, jollain tasolla tuntee toisensa. Eli silloin ei ihan mitä tahansa voi valehdella. Eri asia on varmasti monilla, niin naisilla kuin miehillä, nuo yhdenillanjutut. Silloin varmaan tulee helpommin ainakin liioiteltua asioita.
Onko asioiden kertomatta jättäminen valehtelua? Riippuu varmaan asiasta ja tilanteesta. Kyllähän se on vähän eri asia olla kertomatta, että on varattu kuin että ei ole mikään kodin hengetär jolla on koti aina tiptop-kunnossa.
Omalta kohdalta voin kertoa, että olen joskus jättänyt olennaisia asioita kertomatta humalassa, mutta vain tuntemattomalle ihmiselle. Mutta tutuille en valehtele, enkä jätä asioita kertomatta. Eli ihan kaikki naiset ei valehtele ;)
Sikaneito, mielenkiintoinen sana.. :)
- -: )
Ei se palturin puhuminen ole sukupuolesta kiinni. Voit miettiä vaikka mitä itse tai naispuoliset kaverisi puhuvat kännissä ja peilata sitä miehiin, niin saat varmaan aika todenmukaisen vastauksen kysymykseesi.
- Asiasta.huvittunut
In cervesio felicitas.
Mun persoonallisuus ei häpällä hirveästi muutu. Väittäisin ymmärtäväni sekä selvänä että iloisena, että paras sana on usein se sanomatta jätetty. Siinä vaiheessa kun alan latelemaan ihmisille ehdottomia totuuksia, mun puheesta ei onneksi saa enää mitään selvää ;)
Pikkaisen sitä saattaa liioitella mielipiteitä ja tunnetiloja, mutta ehdoton totuuspohja niistäkin löytyy. - vilperi
mielestäni pienintäkään väliä mitä jauhaa tai satuilee itsestään tuntemattomille,koska jutut on vain tarkoitettu hauskuuttamaan ihmisiä. yhdenillanjutuille ei välttämättä tule edes kerrottua oikeaa nimeä, koska se ei tarkoita yhtään mitään. ja en tosiaa odota, että vastapuolikaan sen enempää on asiasta kiinnostunut. on ihan sama,onko naisia vai miehiä ystävinä, koska hyvin pitää ystäviään kohdella. tietyissä asioissa naiskavereilleni on lähes pakko kertoa puolitotuuksia tai kaunisteltuja asioita...mutta vain heidän omaksi eduksihan se on.
Humalassa pitää miettiä ensin mitä puhuu ja kenelle. Ei passaa puhua ainakaan suuren kuulia joukon keskellä mitä sattuu. Voi olla aina paikalla joku jota loukkaa. Eikä me valehdella. Voimme kyllä puhua muunneltua totuutta. Kato liiotella saa, muttei valehdella.
- typeryydestä
Mulla joskus tuppaa toi viina sen verran maistuun, että tulee puhuttua sivu suun. Jos kyseessä on ihan kiva lyyli, niin 'sillä hetkellä' asia tuntuu olevan täysin selvää ja tulee sanottua asioita, joita ei kyllä kuunapäivänä tulis selvinpäin sanottua. Viinapäissään sitä jotenkin kuvittelee, että asiahan on itsestäänselvästi näin. Sit taas seur. päivänä miettii ja vituttaa, että tuli puhuttua läpiä päähän. Asia ei enää olekaan niin selvä ja mieluiten ois ollu puhumatta mitään.
Eli kannatan viinahöyryisten stoorien jättämistä omaan arvoonsa. Omakohtaisella kokemuksella. - rökäle
mää en ainakaan muista koskaan mitä olen ja kenen kanssa puhunut.Äskenkin puhuin puhelimeen ja nyt en enää muista mitä puhuin ja kuka se mahto soittaa. Mutta epäilen että ilmeisesti puhun paljon paskaa. Selvinpäin tai kännissä ihan sama. En muista mitään, taisin kai sen sanoa jo mutta kun ei muista kaikkea.
- Nimetön
...puhuu outoja juttuja oudolla kielellä.Joten
silloin kun viinilasiin tartutaan voit kaikki jutut unohtaa. - Liikaakin
Itse puhun samoja asioita niin humalassa kuin selvinpäin. Humalan määrä ei vaikuta asiaan mitenkään. Totta tulee puhuttua, vaikka se yleensä naisia pelottaakin.
- ap.
Ei kai nyt ihan niin hassu kysymys kuitenkaan. Itse luulisin, näin naisnäkökulmasta, että kun mies haluaa päästä pöksyihin, hän kännissä saattaakin puhua mitä sattuu. Mutta luulisin, että näin juuri noissa yhdenyön jutuissa.
Luulisin, että tutun naisen kanssa vähän eri asia. Varsinkin jos tarkoitus ei ole päästä housuihin. Ja tämän kyselyn vastaukset kyllä osoittaakin tähän suuntaan.
Kiitos kaikille vastanneille!
Pahoittelut "luulisin"-sanan toistosta ;)- määvaan
Tullee puhuttua kyllä ihan mitä sattuu tai sitte ne kumpuaa alitajunnasta tai unimaalima ja tosimaalima menee sekaisin kun on niin jurrissa ettei ennää ite muista mittää?! Tullee aina huono fiilis kun kämmää muistit pois tai sannoo pahasti tai huonosti. Sitte kavereilta kuulee mitä on tehny. Joskus taas tuntuu ettei kukaan usko vaikka tossissaan on ollu niin humalassa ettei muista mittää. Nykyään pelkällä olut- linjalla se ei mee niin päähän että vintti pimenis.
Mutta valitettavasti omakohtaisella kokemuksella voin sanoa että muistamattomana tekee ja sanoo ihan mitä sattuu ja silloin sattuu kun tapahtuu joten viisammat juomatavat meille kaikille joilla muisti menee ja pelkkää ohrapirtelöä kolomosta niin ei mee niin vintti pimijäksi.
- Heh heh.
Tiedoksi kysyjälle, että kaikki ihmiset sukupuolesta riippumatta puhuvat juovuksissa mitä sattuu.
- ohhoijaa
On tainnu tosiaan mennä kysyjältä punaset ja vihreet napit sekaisin =)
- nimetön
Olen kyllä sitäkin mieltä, että eipö tarvitse olla humalassa niin ei jutuissa päätä eikä häntää, liellö olemassakaan miehiä sanojensamittaisia.
- parikymmpinen miäs
Sehän on niin että alkoholi voi vaikuttaa mielipiteisiin, esim. että joku voi näyttää paljon kauniimmalta kun häntä katsoo 2 promillen humalassa. Sitten sitä voi tulla päästettyä suustaan jotain että oot todella kaunis jne, vaikka sitten krapulassa tulee mietittyä että minkä helvetin takia piti sitäki lehmää mennä sanomaan kauniiksi.
Olen kyllä huomannut, että monet naiset pitävät alkoholia jonkinlaisena totuusseerumina. Alkoholi poistaa estot, myös ne estot, jotka estävät valehtelemisen.
Siksi ne miehet hiipii aamulla pois teidän sängystä eivätkä soittele, vaikka kohteliaisuutena saattavat numeronnekin pyytää. Liian monta tälläistä tarinaa olen kavereiltakin kuullut:
"voi vittu minkä muijan vierestä aamulla heräsin, helvetti ku vituttaa..." - nasu
Yhen paskanpuhujan tunsin, oli selvinpäin tai ei, feikkiä oli kaikki. Olin kiinnostava - vain päästäkseen mun housuihin. Muka halusi mua - vain nussia, ihan sama kuka olin! Se oli varsinainen KUSIPÄÄ! Myöhemmin kirjoitti niin paskoja viestejä, ett hyi vittu sitä jätkää. Kuvottava. Vaikka "anteeksipyyntö" tulikin sen jälkeen, en usko hänen puheita enää yhtään. "Pahoitteluni" ei mielestäni ole anteeksi.
P.S. Välillä on pakko purkautua. - ...toinen....
...puoli!!!
Näinhän se on, että lapsen ja huomalaisen suusta se totuus tulee!!! - Sublime79
minä humalassa:
- paljon puhetta, vähän asiaa
minä selvinpäin:
- aika paljon puhetta, suurimmaksi osaksi asiaa
humalassa / selvinpäin
- ei koskaan taipumusta epärehellisyysteen- paskaa
puhuttua, hyvä jos on edes siteeksi totta mitä tulee muijille rallateltua.
- urosjellona-74
on että kännisssä voi tulla palturiakin sepitettyä. ite en koske naisiin ennen kuin seuraavaks tulee kauhea tarve jatkaa sukua. olen saanut niin paljon paskaa niskaan et riittää jo. olemalla oma itseni. siitä se aina alkaa kun on rehellinen, meinaa alamäki. tai sitten olen toivoton tapaus ja helvetin huonolla karmalla varustettu syntyessä. miehet valehtelee ettei ne paljastu idiooteiks ja pelkän pillun vonkaajiks. valehtelu paikassansa tekee kyl gutaa seksihommille puolin ja toisin. valehteluun on aina syy ja se on pelko. mitä sillä on väliä jos hiukan poikkeaa totuudesta kunhan on hyvä mieli, eks jeh.
- iitu
Kännispäissään miehet aika usein sanovat sen mitä eivät selvinpäin uskalla sanoa, ja sen kaikenhan voi kätevästi laittaa humalan piikkiin jälkeenpäin. Ei voi siis sanoa puhuuko mies totta vai ei, sillä mitä ei selvinpäin uskalla sanoa voi olla ihan mitä vaan ja jokainen mies puhuu mitä lystää.
- älä myöskään kysele
Kyllä kuule muutaman olusen jälkeen jutut liikkuu
aivan huumorilinjalla.Älä epäile tätä yhtään puhun kokemuksella. - kamikaze 33
No tietty. Palturin kautta voittoon eli tytöltä korot kattoon.
Kyllä sitä simassa intoutuu puhuun kaikkea söössii ja kehuun itteään. Monet on paljon mukavampia kännissä ku selvin päin. Poikkeuksena insinöörit joista eroa ei huomaa.
Eli oikeessa oot, palturia , palturia - ei saakkaan mitään
aina oon puhunut totta, mutten empä ole kovin usei mitään saanutkaan.
nimimerkille pitää paikkansa. Ihan saman olen huomannut itsekin, että puhumalla totta ei saavuta yhtään mitään (ainakaan naisten ollessa kyseessä), mutta silti en tyyliäni muuta.
- mies englannista*
mehän nyt puhutaan muutenkin palturia kuin vaan kännissä. Joten ihan sama ollaanko kännissä vai ei. Shä ooth munh parash kaverih!
- AINA!
En juo viinaa mutta olen muuten hullu. Puhun paskaa jatkuvasti niin että kaveritkin tulevat hulluiksi. Tämä juttu ei siis ole paskaa!
- ällävikainen palturi
Kännissä puhun totta, selvänä palturia.
- öröröö
Jooh, kun yhden illan suhdetta on kaivattu niin on tutuillekkin tytöille puhuttu semmosta potaskaa et ihan hävettää selvin päin. Ventovieraista sit puhumattakaan -- Ei niinkään esim työpaikan tai varallisuuden suhteen huijausta vaan semmoista et "jooo, olen vapaa ja etsin oikeasti just sun kaltaista tyttöö.. jooo, oon aina katellu sua vähän sil silmäl jooojooo" :c
Jätkille nyt ei tuu sen enempiä kusetettua kuin selvinkään päin:) Seurustelusuhteessa humalassa sama juttu, ei sitä hirveesti tuu rakkaille puhuttuu paskaa. - valehtelevat
selvinpäin tai känässä. niin miehet kuin naisetkin. maailmasata et löydä rehellistä ihmistä.
- ???
No, huh huh. puhuvatko NAISET palturia kännissä
- Otis
Kännissä tai selvinpäin. Jos valehtelemalla ja manipuloimalla saa pillua niin täytyy naisen olla toooodella tyhmä tapaus muutenkin.
- Mekkoon
Puhun niin selvinpäin kun porossakin
aivan mitä sattuu kunhan pääsee...... - random äijä 25v
Aina sitä pyrkii totta puhumaan niin tutuille ku tuntemattomille, mutta humalassa ja selvinpäin ajatukset on erilaisia.
Ei niitä juttuja tuulesta temmata. Kyllä se illalla humalassa on niin mukava nainen ja kaikkia, aijai. Sitten aamulla saattaa huomata että jaahas, ei se tainnu niin uskomaton ollakkaan.
Eli rehellisesti sanottuna valehteluksi menee.
En usko että miehet ja naiset käyttäytyvät erilailla tässä asiassa. Jottei mene liian helpoksi niin pitää mainita se itsestäänselvyys että humala laskee rajoja ja silloin uskaltaa avautua helpommin tykkäämälleen henkilölle. - Roosa
On ihan pakko kommentoida tähän koska kyseessä on juuri se asia joka miehissä eniten ärsyttää!
Siis se, että humalan varjolla voi "muka" tehdä käytännöllisesti katsoen ihan mitä vain! Pettää, mellastaa, sotkea ja tuhota ympäristöään, rikkoa lapsille annetut lupaukset ja muuta mukavaa.... Ja sitten selvinpäin ainoa selitys kaikelle tehdylle /rikotulle on: "No kun olin niin kännissä. En mä oikeasti sellainen ole. Unohda koko juttu."
Eihän se, että on kännissä saisi antaa - kenellekään sen paremmin miehille kuin naisille - oikeutta esim. valehdella tunteistaan jne, kun toinen saattaa kuitenkin uskoa ne. Vai pitäisikö kaikkea automaattisesti heti epäillä, jos joku suoltaa jotain humalassa? Humalassa on kuitenkin helpompi tutustua kun estot katoavat.
Olen kuullut sellaisiakin tapauksia ettei kyseinen mies edes ollut humalassa, mutta esitti olevansa, jotta voisi taas seuraavana päivänä sanoa vaimolleen: eihän se minun vikani ollut, olin vain niin humalassa.
Voi hyvä tavaton! Tuollaisten ihmisten ei tulisi käyttää alkoholia saati muita päihteitä lainkaan! Nimenomaan se ettei osata kantaa vastuuta humalassa tehdyistä teoista, ärsyttää. Kyllä minun mielestäni vastuun kuuluisi olla ihan samanlainen, olipa ihminen tekoa tehdessään humalassa tai ei, sillä itsehän hän vapaaehtoisesti kaataa juomaa kurkkuunsa vaikka varmasti on jo iän tuomaa elämänkokemusta jotta arvaa mitä siitä seuraa.- justiinsa
tommonen kännissä.
- tottakaitihkuu
Suurin osa ihmisistä (myös naispuolisista) värittää asioita hieman enemmän kännissä. Ja kyllä myös tutut tekevät tätä, jotkut enemmän jotkut vähemmän. Olen kyllä hurjia tarinoita kuullut niin naispuolisilta kuin miespuolisilta tuttaviltani paarissa ja välillä on naurussa piteleminen kun tietää että paskaa puhutaan silmät pyöreinä. Monilla onkin morkkis seuraavana aamuna jos muistaa selostuksensa, toiset taas ei häpeile. Mun puheesta onneksi ei saa selvää kun oon kännissä ja toisinaan toistan vaan samaa levyä...Onneksi en juo usein, ainakaan paljoa.
- Tosi on
Kyllähän sitä tulee huppelissa kaikenlaista sanottua,useimmiten kyllä totuuksia oli kyse sitte hyvästä tai pahasta.Joskus sitä tulee myös yritettyä parantaa omia mahdollisuuksia mollaamalla muita.Sitte vielä nämä krapula-aamut kun pitää pelonsekaisin tuntein tarkistaa kelle on soittannu ja laittannu viestejä,mitä lie tullu luvattua..
- johnny250
Niin. Harvemmin tulee puhuttua paskaa...mut teenkin yleensä siitä asiani olla mies rehellisemmästä päästä.Miks puhuu ku ei tarvi;)jeps
- sammy
kyllä mä puhun totta varsinkin silloin!
- puhua palturia
,olen reissussa nähnyt sen kuinka kun on hiukan" ilolientä nautittu niin alkaa paskanpuhuminen, heti "sähköasentajasta" (ammatti muutettu) tulee yrityksen johtohenkilö jne. Ja näin täytyykin olla, puhukoot vaan paskaa. Jää meille absolutisteille enemmän vientiä.Ei misään niin tyhmää naista joka ei sit osais klikata sitä parasta sieltä takavasemmalta,sitä selvää mukavaa raitista herrasmiestä joka jutut kestää päivänvalonkin.Mutta ei koskaan mitään niin hyvää ettei jotain huonoakin,meitä raittiita ja mukavia hyviä totuudenmukaisia juttujen kertojia ei kaikille riitä.On kyll tosi ikävää kun kaikkiin kauniisiin ja viehättäviin oikeisiin naisiin voi rakastua. Heihin jotka eivät elä virtuaalielämää ja joille määrä ei korvaa laatua. Sellaisiakin onneksi vielä on.
- erkkaris
kun totuus on tarua ihmeellisempää.
elämästä saa kyllä niin hyviä juttuja irti ettei niitä pysty hyvälläkään mielikuvituksella keksimään.
jos taas itseään alkaa kehumaan niin silloin pitää puhua paskaa elikkä heittää vitsiä, muuten se kuulostaa helvetin typerältä vaikka olis miten kova jätkä tahansa.
esim.
"juoksen satasen viiteen sekunttiin" kuulostaa hauskalta, mutta "juoksen satasen aikaan 10,3s" ei kiinnosta ketään. - itsetunto,
erkkaris kirjoitti:
kun totuus on tarua ihmeellisempää.
elämästä saa kyllä niin hyviä juttuja irti ettei niitä pysty hyvälläkään mielikuvituksella keksimään.
jos taas itseään alkaa kehumaan niin silloin pitää puhua paskaa elikkä heittää vitsiä, muuten se kuulostaa helvetin typerältä vaikka olis miten kova jätkä tahansa.
esim.
"juoksen satasen viiteen sekunttiin" kuulostaa hauskalta, mutta "juoksen satasen aikaan 10,3s" ei kiinnosta ketään.,Heikko oma minä,paremmuuden tavoittelu kun täys nolla.Ja eräski tyyppi baaritiskillä sanoi että on huonoo tuuria jos samaan törmää koskaa, et mitä väliä sillä on jos säveltää jutut. Sellaista se vaan on.
- naisen onnelliseksi!
Lue, niin ihastut tai vihastut. Päätä itse:
http://www.vanhemmat.com/phpbb/viewtopic.php?t=543 - töpö
Nyt puhutaankin asiaa. Kyllä naisia kehutaan kännissä kauniiksi, mutta selvinpäin huomaakin olevansa rupikonnan kanssa.
- Puolanirlantilainen
Kännissä olevista en tiedä, puhuvatko totta vai ei, mutta kunnon juoppo, joka on harrastanut kuperkeikkajuoman nauttimista pitemmän aikaa puhuu totta. Hän myös itkee tosissaan. Puhutaan mm. näyttelijän paradoksista, kun juoppoa esitttävä näyttelijä itkee niin sitä on helpompi katsoa kuin aitoa itkuista juoppoa, koska näyttelijä tekee vain suorituksen ja juoppo itkee sydämellään. Joten jos kyseessä alkoholinnauttijaharrastelija niin viis veisaa hänen jutuistaan, mutta ota kunnon juoppo tosissasi.
- riippuu miehestä ja humalat...
Jotkut valehtelevat muutenkin, jotkut vain humalassa, jotkin puhuvat aina totta, jotkut vain humalassa.
Jos kerran olet jo tajunnut että yleistämisellä ei saavuta totuutta, niin miksi sitten pyrit yleistämään?!? - Siia30
Ainahan ne paskaa jauhavat.
- Satusetä.
Sehän riippuu siitä että haluaako saada pikaisesti pesää,jos ei niin voihan sitä tottakin puhua.
- sand scorpion*
Me miehethän valehdellaan selvänäkin niin paljon. Kännissä sama juttu. Paitsi silloin voidaan unohtaa, mitä on tullut luvattua tai lirkuteltua.
- m26kvl
Kyllä sitä totta kännissäkin tulee puhuttua, Asiat voi vaan saada isommat mittasuhteet.
- Hellanluudelis
Hehe.. Dualismi vie pimeelle puolelle...
Veikkaan että mies valehtelee tarpeen mukaan.
On niitäkin joilla puhe on niin epäselvää kännissä ettei siitä saa selkoo sitten erkkikään.
Toisaalta niitä totuuden puhujiakin on.
Tämäs tässä: Riippuu kuules nainen niin paljon kyseessä olevasta tilanteesta , miehen temperamentista ja siitä onko hän mielikuvitukseltaan kekseliäs.
Älykkäät meinaan keksivät pian sen että todellisuus on tarua ihmeellisempää.. XD - hmhmhmh
Puhun aina totta kännissä. Liiankin totta joskus, sillä paljastan joitan salaisuuksia itsestäni kännissä.
- totuudesta
En tiedä totuudesta, ainakin oman luonteen paljastaa humalapäissä jokainen. Jos haluat tutustua nykyään ihmiseen, niin juokaa oikein kunnon kännit, tai toinen vaan, ja saat nähdä, mitä miehiä se on. Sillä raittiina ihmisellä on kontrolli päällä, mutta humalapäissä - ihminen on oikeastaan oma itse, siis ei kontrollia.
Kun ihminen humalapäissä vihoittelee ja raittiina ei, kyllä kannattaisi semmoiseen suhtautua aika varauksellisesti. Ja toisaalt taas jo ulkoapäin ihminen raittiina on muuten vakavanoloinen ja ei kauhean ystävällinen ja humalapäissä - hauskaa ja kivaa, niin kyllä hänen syvin olemus näkyy viimeisessä eli humalatilassa.
Silläviisi sitten. Tietenkin kun mies juo vaan juomistaan, ei sekään mitään lahja ole. Sehän on ongelma. No ainut kertaa tutustuakseen olisi ihan kiva juoda hiukan enemmän.)) - tapana
puhua aina totta koska mulla ei oo tarvetta esittää mitään muuta mitä en ole ja koska paskanpuhumisesta olis mitään hyötyä ollu koskaa? oon muutes mies
- tosi tarina
Lasse heräsi lauantaiaamuna kauheassa kankkusessa kotonaan. Hän avasi
väkisin silmänsä, ja ensimmäinen asia, minkä hän näki, oli pari Buranaa ja
lasi vettä yöpöydällä.
Hän nousi istumaan ja huomasi, että hänen vaatteensa olivat tuolin päällä
siististi laskostettuna ja aivan puhtaina. Katseltuaan ympärilleen hän
huomasi myös, että koko huone oli tahrattoman puhdas.
Ottaessaan Buranat ja siemaistessaan vettä niiden päälle hän pisti merkille
paperilapun yöpöydällä. Siinä luki: "Rakas, aamiainen on uunissa. Lähdin
ostoksille, etten herätä sinua."
Lasse meni keittiöön huomaten, että koko asunto oli täysin järjestyksessä
ja kiiltävän siisti. Keittiössä hänen poikansa istui pöydän ääressä, ja
toden totta, uunissa oli lämmin aamiainen odottamassa.
Lasse kysyi:
- Poikani, mitä tapahtui viime yönä?
Poika vastasi:
-No sä tulit siinä kolmen jälkeen yöllä himaan, olit ympäripäissäs etkä
oikein edes tiennyt, että missä sä olit. Sä rikoit pari tuolia ja
oksentelit pitkin eteistä ja olohuonetta. Tuon mustan silmän sä sait, kun
kävelit päin makuuhuoneen ovea...
- No mistä hyvästä täällä on sitten niin puhdasta ja aamiainenkin
odottamassa minua? Lasse kysyi hämmentyneenä.
-Ai se, poika vastasi, -no kun mutsi raahas sut sit vihdoin sänkyyn ja
rupes riisumaan sua, niin sä sanoit sille: "Sori nainen, älä yritä mitään,
mä oon naimisissa." - tilanteesta
Puhun yleensä totta ja valetta sekaisin. Onko se sitten palturia - en tiedä?
Nuorempana valheen määrä suhteessa totuuteen oli suurempi.
Täyttä palturia naisille en ole puhunut koskaan sillä siitä voisi jäädä kiinni.
Tämä siis jos olen iskemässä. Ellen ole iskemässä niin puhun totta. - Bittinikkari
En kyllä nykyään puhu paskaa kännissä, ennen ehkä tuli puhuttua, mutta huomasin, että valheella on lyhyet jäljet. Nykyisin puhun ihan asiaa naisten kanssa, että pääsisin pistämään lihaa piiloon. Ja se on kyllä mennyt ihan niinkuin olen suunnitellutkin.
En oikein löydä mitään iloa palturin puhumisesta humalassa. Ehkä joku saa siitä hyvät kicksit, mutten minä kuitenkaan.- Cace
ai että mies kännissä puhuu totta..... ajattele ny vähä ??
- fiksu
Cace kirjoitti:
ai että mies kännissä puhuu totta..... ajattele ny vähä ??
Muistakaa arvoisat kirjoittelijat, että kaikille ihmisille bailaaminen ja juominen ei ole mikään ratkaisu sinkkuuteen.
On olemassa niitäkin, jotka tekevät kaikkea muuta kuin viettävät iltaa rafloissa.Voi tavata ystäviä kotonakin,urheilla yms. Kannattais kokeilla!
- timanttimies
jaa voihan sitä koristella vähä juttuja,nii ovat makoisampia lukea täältä koneelta,tai sitte normaalis keskustelus niinkus vaikka ryhmässä,kaksin ko puhun,nii pysyn yleensä aina faktoissa
- timanttimies
luonteen kännissä heti,het ko on viinaa päässä,nii haistavittua tulee tuutin täydeltä,jos on vähän niinku sivistykses jälkeenjäänyt
- ...
Allekirjoittanut ainakin puhuu totta kännissä, asiat tulee sanottua silloin "suorempaa" ja "rehellisemmin"...
- sivusta seuraaja
Vaikkakin eräs sukulaismies laskettelee mitä omituisimpia stooreja kännipäissään, eikä niitä kukaan ulkopuolinen usko, hän kuitenkin uskoo omat tarinansa ja mikä ihmeellisintä, saman asian hän kertoo eri sukulaisille eri versioina. Selvinpäin hän kyselee muka muistamattomana mitä on tullut satuiltua -"ihan hirveesti ei oo muistikuvia, viittisix valasta mua..." ja näin sukulaiset kertoo krapulaiselle herralle tämän sanomiset ja tekemiset...Sit sukulaiset puhuu keskenään ja huomataan että onkin ainakin 3 ellei enemmänkin näitä versioita...
- Puhuvatko miehet palturia?
Kaikki ihmiset puhuvat nykyän palturia saadakseen sen, mitä itselleen toivovat.
- Janne
mutta en kyllä näe paljonkaan järkeä valehtelussa. Jos on jotain "salattavaa" niin jättää mielummin kertomatta!?
- Oksa
Eli nainen olen ja itse samaa miettinyt monta kertaa omalla kohdalla.. siis jutellessani kavereideni kanssa humalassa olen usein asiallisella ja totuudenperäisellä linjalla, eli voisin sanoa samat asiat myös selvinpäin.
Mutta jokin paha joskus minut riivaa..osasyyn luulen olevan siinä että jos minua loukataan tai puhutaan pahaa minusta niin voin todella suuttua omalle rakkaallenikin niin paljon että haukun hänet sunnilleen kaikilla tuntemillani ilkeillä sanoilla ja kaiken lisäksi rupea liioittemaan asioita saatan heittää vaikka että säki oot tommonen tuhkamuna.. Ja näitä asioita en sitten seuraavana aamuna muista sanoneeni, enkä todellakaan olisi halunnut sanoa. Seksissämme ei siis ole mitään vikaa mutta olen ilmeisesti todella halunnut loukata.
Päinvastaisessa tilanteessa että jos olisin ihastunut johonkin kivaan kundiin niin varmasti aika pian myös toinenkin osapuoli kuulisi siitä..eli silloin olen suorapuheisempi. Mutta kylläpä noita mokiakin sattuu.. illalla kehutaan toista maailman parhaimmaksi suutelijaksi ja aamulla onkin ylikuolaava haisuhenki vieressä.
Luulen että jotkut asiat (mokat) tai osan niistä voi todella syytää kännin piikkiin ja niitä ei todellakaan olisi muuten halunnut tehdä.. osa asioista tulee luonnostaan, tulee humalassa rohkeammaksi ja estottomammaksi.. eli ujokin mies voi paljastaa todelliset tunteensa vasta silloin. - Tarx1
Olen mies. Joten kysynkin, miksi pitäisi ollenkaan ryypätä jne. Voihan sitä olla ihan selvinpäinkin - niinkuin mä. Silloin voi sanoistaan ja teoistaan vastata rehellisesti.
- ei ole tasapeli
Miehet puhuvat humalassa paskoo melkein yhtä paljon kuin naiset. Miehet kertovat juttuja, naiset höpisevät lupauksia peiton alle pääsystä, jotka ovat vain ouhetta ( kokeilevat omaa viehätysvoimaansa ) joten vaakakupissa jutut ovat mitättömämpiä kuin syödyt sanat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277