....kokemusta aurinkopuhalluslämmityksestä?
Toimiiko ollenkaan vai onko huuhaata?
http://www.pknetshop.com/catalog/index.php?cPath=36&osCsid=13733afd9bbf93dfbed3e4cd8946dd1d
Onko kellään.....
3
603
Vastaukset
- puhallus+lämpö
Aurinko lämmittää sinua ja myyjä puhaltaa sun rahat. Auringon paistaessahan lämmitystä just eniten tarvitaankin...
""Auringon paistaessahan lämmitystä just eniten tarvitaankin...""
Talvella auringon paistaessa on kylmä. 120 kuutiota tunnissa 40 astetta lämpimämpää ilmaa kuin ulkona tekee hyvää mökin sisällä.
- Lämpökalle
Tutulla on tuollainen isoin malli katolla ja se toimii jopa hyvänä lämmittimenä. Ilman mitään muuta lämmitystä sisällä on varsinkin keväisin ja syksyisin 24 astetta termostaatin säätämänä. Jos taloon tulee vesi sisälle, ei tietysti tätä voi pitää ainoana lämmittimineä, koska talvella aurinko ei paista tarpeeksi. Talo pysyy kuitenkin kuivana keskitalvellakin. Kun teen sisäremontin kohtapuoleen, laitan itsekin katolle tuon isoimman mallin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih537145Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113294Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1381568Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2371367Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 841335
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217- 891210
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321155- 811114