Kertokaas mihin järjestykseen nämä asiat laittaisitte?
Raha, kauneus, terveys, omakoti, perhe, onni pienistä iloista, sijoitusasunto, pankissa rahaa pahan päivän varalle, keksi muuta vielä jos mieleen tulee..
Kun tätä palstaa silloin tällöin tulee luettua, tosin täällä saa parhaimmat naurut...niin herää kysymys, että mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa. Miten jaksatte miettiä tämmöistä päivät pitkät tai haukkua muita ja etenkin heidän asumismuotoja ja kehua omillanne mitä nyt omistattekin.
Mulla näin: Terveys, perhe, onni pienistä iloista, pankissa rahaa pahan päivän varalle, sijoitusasunto, raha, omakoti, kauneus (on katsojan silmissä)
mikä tärkeintä
15
637
Vastaukset
- Kerppinen
Minusta osakkeet 1267 - 1927 ovat tärkeintä elämässäni. Otin ikilainan saadakseni nämä setelipainossa painetut arvopaperit itselleni, vaikkakin vasta kuoleman kynnyksellä.
Paperit oikeuttavat neukkukuutiossa sijaitsevan lääväni hallintaoikeuteen ja saan yhtiökokouksessa vaikuttaa minua koskeviin päätöksiin ääniosuudella 1/137.
Se tässä harmittaa, että kieleni on aivan ruskeana pomoni kaksirivisen haitarin lupsuttamisesta. En näet saa osakkeita kuuna päivänä itselleni, jos saan duunista fudut ja joudun soppalan jonoon monien muiden tuulipukujen kanssa. - lista
Ihan hyvä lista tärkeistä asioista.
Minulle tärkein asia elämässäni on Jeesus Kristus. Löysin hänet yli 20 vuotta sitten ja parhaani mukaan yritän seurata häntä.
Hänen jälkeensä tulevat: lapset, vaimo, seurakunta, työ, koti, ystävät, harrastukset jne.
Tätä palstaa lukiessa usein piirtyy mieleen kuva opportunistisista ihmisista jotka nauravat toisten vahingolle. Myös kateus ja röyhkeys ovat tuiki tavallisia ilmiöitä palstalla.
Puhutaan paljon seuraavasta lamasta: se taatusti tulee, mutta en usko että silloin juuri kukaan "tekee tiliä osto- taikka myyntivaiheessa." Silloin hyvin moni joutuu nk. "perimmäisten kysymysten äärelle." - jälleen kerran
"Kertokaas mihin järjestykseen nämä asiat laittaisitte?"
miksi?
"Raha, kauneus, terveys, omakoti, perhe, onni pienistä iloista, sijoitusasunto, pankissa rahaa pahan päivän varalle, keksi muuta vielä jos mieleen tulee.."
miksi?
Kun tätä palstaa silloin tällöin tulee luettua, tosin täällä saa parhaimmat naurut...niin herää kysymys, että mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa. Miten jaksatte miettiä tämmöistä päivät pitkät tai haukkua muita ja etenkin heidän asumismuotoja ja....
"kehua omillanne mitä nyt omistattekin."
"Mulla näin: Terveys, perhe, onni pienistä iloista, pankissa rahaa pahan päivän varalle, sijoitusasunto, raha, omakoti, kauneus (on katsojan silmissä)"
tässä ne tulikin "keuha mitä omistaa".....rahaa pankissa pahan päivän varalla,sijoitusasunto,raha,oma asunto.....
et sitten mitään muuta keksinyt....tosi provopellepiipariputteripossu.- viisastelijoita
kyse oli järjestyksestä ja mitäs siitä jos noita kaikkia on, ei kaikki kehu...monella kun toi järjestys tahtoo olla toisin päin. Mutta ehkä mieli muuttuu, kun kolhuja elämässä tulee tms.
- tärkein asia on
W.E.R.I.B.I.E.R.U.
- elämässä on
tämä palsta. Sen jälkeen tulee perhe, terveys, koti, raha jne..
- tärkeintä on..
syödä pulla ja samalla katsoa video, jossa heitetään kepillä koiraa.
- Isäntä
tärkeintä on.. kirjoitti:
syödä pulla ja samalla katsoa video, jossa heitetään kepillä koiraa.
varsinkaan jos on uunituretta pullaa.
- Teuvo
Kalikka, tontti, tuikku, koira, perhe, vanha opiskelukaveri Pertti Mäkimaa.
- mitäh?!?!?
"Miten jaksatte miettiä tämmöistä päivät pitkät tai haukkua muita ja etenkin heidän asumismuotoja ja kehua omillanne mitä nyt omistattekin. "
Mitä sä nyt oikeen sönkötät?!?!?!?!?! En tiedä mitä sieniä oot vetäny, mutta kyllä mä olen täällä vastaillu ainakin ihan kaikenlaissin galluppeihin joissa kysytään monenmoisia asioita, harvoin edes mitään tommosta...eikä tarkoituksenani ole tulla tänne brassailemaan maallisella mammonallani tai millään muullakaan.. Tämä on minulle vain lähinnä hupia ja ajanvietettä...Tuskin täällä kukaan sen takia näihin vastailee että saisi haukkua muita ja kehua itseään..
Löysääppä kuules nyt vähän pipoa ja koita katsoa sitä mahtavaa elämääs vähän enemmän huumorintajulla!!!
Niin ja noista vaihtoehdoista mitä tohon laitoit, niin kyllä ainakin itselle ois tullu vähän eri asioita ensimmäiseks mieleen... Miun järjestys ois näin vaihtoehdoista..;
Terveys, perhe, onni pienistä iloista, omakoti, pankissa rahaa pahan päivän varalle, kauneus, sijoitusasunto..- äiree.
1. perhe
2. terveys (menetän mieluummin terveyteni kuin perheeni)
3. onni pienistä iloista
4. oma talo (on enemmän kuin talo, koska suku asunut siellä jo satoja vuosia sitten)
5.-> kaikki muut asiat, joista ekana varmaan luottamustoimet ja harrastukset
Raha-asioita on aika vaikea sijoittaa mihinkään, sillä perhe tarvitsee rahaa syödäkseen ja elääkseen, siinä mielessä elanto on aika tärkeä. - vastailija
1.(tärkein) Perhe 2. terveys 3. onni pienistä iloista 4. omakoti 5. raha 6.kauneus 7.sijoitusasunto
- blackmagictiger
1.TERVEYS
2.TYÖPAIKKA
3.NAISET
4.URHEILU
5.SUKULAISET
6.VAPAUS
7.RIIPPUMATTOMUUS - tossa
perhe.ystävät.terveys.jne..ja urheilu.sekä lukeminen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286