Tämä palsta selvästikki tarvitsee sheriffin joka pystyy toimimaan puolueettomana ja asiallisena.
Jos sheriffiksi tulis tänne joku feministi, saattas palsta muuttua "ylistä feministiä" palstaksi. Tai jos sheriffiksi tulis feministien vihaaja, tuskin feministit täällä olis enää mukana keskustelussa.
Yhtäkkiä en keksi toimeen sopivampaa kuin minä, joten pitänee uhrautua hyvän asian puolesta.
Jos alkas sheriffiksi palstalle
62
2503
Vastaukset
- mutta älä
sitten hakemukseen laita että olet telaketjujen kanssa missään tekemisssä.
Sheriffin toimi on melko vaativa, varsinkin tällä palstalla. Pitäisi olla toisaalta aika hyvin sisällä jutuissa ja toisaalta henkilökohtaisesti ulkona.
En toivo palstalle sheriffiä. Kyllä tämä soppa vielä lusikoidaan yhdessä ylläpidon kanssa. Se on molempien osapuolten etu.- sen päättää
tarvitaanko ja onko Arjasta sefuksi etkä sinä.
sen päättää kirjoitti:
tarvitaanko ja onko Arjasta sefuksi etkä sinä.
mutta minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni. En toivo, että nyt tässä tilanteessa, jossa yritetään päästä keskustelemaan ylläpidon kanssa, värvätään jostain sheriffi jonka selän taakse piiloudutaan. Sillä lailla ei asioita hoideta.
Sitten kun on puhdas pöytä, niin tervetuloa sheriffi.
- Pauli21
Hemmetti vieköön jos joku kaltaisesi sekoboltsi vielä tänne sheriffiksi.
- sopiva.......
Kyllä toi Halosen mainospuhe oli kyllä aika paha.
Se siitä puolueettomuudesta ja seriffiydestä.- -Arja24
Jos luet tarkemmin sen mainospuheen niin huomaat ettei siinä otettu kantaa, ei puolesta eikä vastaan.
Siinä vain kerrottiin sellaisia tosiasioita, jotka on ihan yleisesti tiedossa. - vielä olla.........
-Arja24 kirjoitti:
Jos luet tarkemmin sen mainospuheen niin huomaat ettei siinä otettu kantaa, ei puolesta eikä vastaan.
Siinä vain kerrottiin sellaisia tosiasioita, jotka on ihan yleisesti tiedossa.Jos sitä ajattelee presidenin saavutuksena ja kaikki itse presidentin tehtävät ovat jääneet tekemättä, niin kyllä siinä olisi pitänyt ottaa kantaa vahvasti Halosta vastaan, eikö niin.
Nyt kaikki riippuu tästä vastauksesta. - -Arja24
vielä olla......... kirjoitti:
Jos sitä ajattelee presidenin saavutuksena ja kaikki itse presidentin tehtävät ovat jääneet tekemättä, niin kyllä siinä olisi pitänyt ottaa kantaa vahvasti Halosta vastaan, eikö niin.
Nyt kaikki riippuu tästä vastauksesta.Ymmärrän kyllä ettei yhden ihmisen aika riitä kaikkea tekemään. Tarja on ottanu jo nuorena, elämäntehtäväkseen SETA:laisten asioitten ajamisen. Ymmärrän hyvin ettei häneltä ole muihin asioihin aikaa riittäny.
Jotku pitää Tarjan saavutuksia hyvinä, jotku huonoina. Itse en ole kantaa ottanu, olen vain kertonu faktatietoa ilman omaa mielipidettä.
- täällä
oli yksi miesnainen.
- sheriffiksi
Palsta tarvitsee ikää ja kokemusta omaavan miehen sheriffiksi! Muutoin eivät pysy naiset kurissa ja herran nuhteessa.
- j.pukkila
..tulevat toki toimeen ilman vanhempiakin..
..ei minulla kyllä ketäänkään vastaankaan mitäänkään ole.. - avecMaria
Minäkin ajattelin, mutta jos sinä haet, niin hyvä niinkin...
- nut-tu
Tästähän täytyy kohta vaikka äänestys laittaa pystyyn :)
- Nari_Säre
...joskin ilmeisesti ongelmana on viime aikoina ollut enempikin ihmeellinen sensurointi ihan ilman seriffiäkin (ihan asiallisia keskustelua on kaikkoillut - esim. härmän vapaalta, ja jotain muutakin).
Mutta onnea vain valitsemallasi tiellä.laittaa nimeä alle vetoomukseen, jolla yritettäisiin saada ylläpito paikalle keskustelemaan kanssamme?
- Nari_Säre
Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:
laittaa nimeä alle vetoomukseen, jolla yritettäisiin saada ylläpito paikalle keskustelemaan kanssamme?
...kyllähän semmoisen voi allekirjoittaa... Toisaalta itse en koe tarvetta keskustella ylläpidon kanssa (mun osalta linja on ollut enimmäkseen reilua, mun juttuja on hävinnyt lähinnä poistetuista ketjuista... pari viikon jörähdystä on mielestäni sitten aiheettomasti poistettu kyllä taannoin).
Mutta ihan hyvä aloite - etenkin jos/kun on kokenut kiusantekoa. Ihan äkkiä en keksi, miksi sinun avauksiasi olisi pitänyt sensuroida, tai zombbarin, kuten mitä ilmeisimmin on tapahtunut. Nari_Säre kirjoitti:
...kyllähän semmoisen voi allekirjoittaa... Toisaalta itse en koe tarvetta keskustella ylläpidon kanssa (mun osalta linja on ollut enimmäkseen reilua, mun juttuja on hävinnyt lähinnä poistetuista ketjuista... pari viikon jörähdystä on mielestäni sitten aiheettomasti poistettu kyllä taannoin).
Mutta ihan hyvä aloite - etenkin jos/kun on kokenut kiusantekoa. Ihan äkkiä en keksi, miksi sinun avauksiasi olisi pitänyt sensuroida, tai zombbarin, kuten mitä ilmeisimmin on tapahtunut."Pyydämme ylläpidon edustajaa keskustelemaan Feminismi-palstalaisten kanssa Feminismi-palstalle siitä, kuinka palstaa voisi kehittää paremmaksi ja toimivammaksi. Olemme tällä hetkellä tyytymättömiä palstan tasoon sekä myös siihen, millaisia viestejä sieltä poistetaan ja millaisia ei. Kyseessä ei ole vasta nyt esiintulleet ilmapiiriin ja palstan toimivuuteen vaikuttavat ongelmat; vaan ongelma on ollut milloin enemmän/milloin vähemmän aktuelli. Kroonisuudesta johtuen näemmekin aiheelliseksi teitä näin asian tiimoilta lähestyä. Toivomuksenamme olisi keskustella niin palveluntuottajan kuin käyttäjienkin näkemyksestä mahdollisimman optimaalisesta palstatoimivuudesta foorumin realistiset resurssinäkökohdat ja toimintaympäristö huomioonottaen.
Toivomme, että suhtaudutte pyyntöömme myöntävästi ja niin ollessa ilmoittaisitte palstalla mahdollisimman hyvissäajoin etukäteen ajankohdan, joka sopisi teille. Näin palstalaiset voisivat etukäteen miettiä kysymyksiä ja kommentteja ja mahdollisesti lähettää niitä myös teille etukäteen pohdittavaksi; jotta mahdollisimman monen palstankäyttäjän ääni tulisi kuulluksi ja tietoonne - ilman että heidän tulisi olla välttämättä itse paikalla palstalla ko ajankohtana.
Uskon, että mahdollisesti uhraamastanne ajastanne olisi hyötyä jatkossa myös mm. Suomi24:n henkilökunnalle, myös ajankäytöllisesti. Yhteistoiminta yhteisine suuntaviivoineen ja mahdollisimman monen sitoutumishalu siihen, sekä luottamuksen palauttaminen sääntöjen loogisen toteuttamisen osalta edesauttaisi kenties parhaiten kaikkia osapuolia.
Tässä linkki viimeisimpään asiaa koskevaan keskusteluun palstalla. Se tosin valottaa ongelmia vain osittain ja hyvin hämärästi asiaan perehtymättömälle:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014948816
Ystävällisin terveisin: (päiväys)"
Härmän Vapaa Nainen
Zombbari
Hertha
Tittelityy
Nut-tu
Mariamagda
Rusalka
Epikuros
Soh-vi
Jöröjukka-kukka- avecMaria
"Pyydämme ylläpidon edustajaa keskustelemaan Feminismi-palstalaisten kanssa Feminismi-palstalle siitä, kuinka palstaa voisi kehittää paremmaksi ja toimivammaksi. Olemme tällä hetkellä tyytymättömiä palstan tasoon sekä myös siihen, millaisia viestejä sieltä poistetaan ja millaisia ei. Kyseessä ei ole vasta nyt esiintulleet ilmapiiriin ja palstan toimivuuteen vaikuttavat ongelmat; vaan ongelma on ollut milloin enemmän/milloin vähemmän aktuelli. Kroonisuudesta johtuen näemmekin aiheelliseksi teitä näin asian tiimoilta lähestyä. Toivomuksenamme olisi keskustella niin palveluntuottajan kuin käyttäjienkin näkemyksestä mahdollisimman optimaalisesta palstatoimivuudesta foorumin realistiset resurssinäkökohdat ja toimintaympäristö huomioonottaen.
Toivomme, että suhtaudutte pyyntöömme myöntävästi ja niin ollessa ilmoittaisitte palstalla mahdollisimman hyvissäajoin etukäteen ajankohdan, joka sopisi teille. Näin palstalaiset voisivat etukäteen miettiä kysymyksiä ja kommentteja ja mahdollisesti lähettää niitä myös teille etukäteen pohdittavaksi; jotta mahdollisimman monen palstankäyttäjän ääni tulisi kuulluksi ja tietoonne - ilman että heidän tulisi olla välttämättä itse paikalla palstalla ko ajankohtana.
Uskon, että mahdollisesti uhraamastanne ajastanne olisi hyötyä jatkossa myös mm. Suomi24:n henkilökunnalle, myös ajankäytöllisesti. Yhteistoiminta yhteisine suuntaviivoineen ja mahdollisimman monen sitoutumishalu siihen, sekä luottamuksen palauttaminen sääntöjen loogisen toteuttamisen osalta edesauttaisi kenties parhaiten kaikkia osapuolia.
Tässä linkki viimeisimpään asiaa koskevaan keskusteluun palstalla. Se tosin valottaa ongelmia vain osittain ja hyvin hämärästi asiaan perehtymättömälle:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=1500000000000140&posting=22000000014948816
Härmän Vapaa Nainen
Zombbari
Hertha
Tittelityy
Nut-tu
Mariamagda
Rusalka
Epikuros
Soh-vi
Jöröjukka-kukkaMinun nimeni?
Reilun pelin merkkinä ei valita kannattajia vaan otetaan ne jotka saadaan... avecMaria kirjoitti:
Minun nimeni?
Reilun pelin merkkinä ei valita kannattajia vaan otetaan ne jotka saadaan...Missä olet ilmaissut lukeneesi vetoomuksen ja kannattavasi sitä?
Laitetaanko se nimesi nyt sinne?- avecMaria
Missä olet ilmaissut lukeneesi vetoomuksen ja kannattavasi sitä?
Laitetaanko se nimesi nyt sinne?"Jos halua on osoitteeni on avecmaria@suomi24.fi
Minä jatkan joka tapauksessa selvitystäni, joko teidän muiden avulla tai ilman sitä. Mutta ehkä meistä kuitenkin olisi eniten hyötyä yhdessä."
Lainaus on ensimmäisestä viestistä jonka kirjoitin aloitukseesi, "tulkaa tytöt takaisin..."
Ja anna olla. Eiköhän se puolueellisuus tullut jo esille riittävän selvästi. Jos ei kerrasta uskota, niin antaa olla.
;)
No hard feelings. avecMaria kirjoitti:
"Jos halua on osoitteeni on avecmaria@suomi24.fi
Minä jatkan joka tapauksessa selvitystäni, joko teidän muiden avulla tai ilman sitä. Mutta ehkä meistä kuitenkin olisi eniten hyötyä yhdessä."
Lainaus on ensimmäisestä viestistä jonka kirjoitin aloitukseesi, "tulkaa tytöt takaisin..."
Ja anna olla. Eiköhän se puolueellisuus tullut jo esille riittävän selvästi. Jos ei kerrasta uskota, niin antaa olla.
;)
No hard feelings.Vetoomus on laadittu 20.3.
En voi liittää siihen kenenkään sellaisen nimeä, joka on sitoutunut epämääräisesti johonkin hankkeeseen aiemmin. Muutoin olisit voinut syyttää minua luvattomasta nimesi käyttämisestä.
Voin laittaa nimen alle vasta kun tiedän, että kyseinen henkilö on lukenut sen ja antanut SEN JÄLKEEN suostumuksensa nimimerkkinsä käyttöön sen alla.
Tämänhän kaikki tajuavat.
Kieltäytyä toki voi vapaasti, ilman mitään selityksiä, puolueellisuusväitteitä tai muita.- avecMaria
Vetoomus on laadittu 20.3.
En voi liittää siihen kenenkään sellaisen nimeä, joka on sitoutunut epämääräisesti johonkin hankkeeseen aiemmin. Muutoin olisit voinut syyttää minua luvattomasta nimesi käyttämisestä.
Voin laittaa nimen alle vasta kun tiedän, että kyseinen henkilö on lukenut sen ja antanut SEN JÄLKEEN suostumuksensa nimimerkkinsä käyttöön sen alla.
Tämänhän kaikki tajuavat.
Kieltäytyä toki voi vapaasti, ilman mitään selityksiä, puolueellisuusväitteitä tai muita.Ei tarvitse puolueellisuuttaan selitellä, kyllähän se meille kaikille on tuttua.
Kuitenkin, vastaan selitykseesi näin; kirjoitin vastaukseni tähän:
"Voimme hoitaa tämän asian yhdessä. Perustetaan yhteinen sähköpostilista. Kirjoitetaan yhteinen kirje, joka osoitetaan sekä ylläpidolle että Suomi24:n tuotepäällikkö Nicklas Koskelle ETTÄ Eniron henkilöstöpäälliköille. Voisimme pyytää sovittuun aikaan palstalle ylläpidon omilla tunnuksillaan kommentoimaan poistojaan ja kuuntelemaan käsityksiämme siitä, millainen linja palstalla pitäisi olla. "
Oliko tuo jokin eri asia, mitä nyt puuhataan? Jos oli siihen halusin nimeni. avecMaria kirjoitti:
Ei tarvitse puolueellisuuttaan selitellä, kyllähän se meille kaikille on tuttua.
Kuitenkin, vastaan selitykseesi näin; kirjoitin vastaukseni tähän:
"Voimme hoitaa tämän asian yhdessä. Perustetaan yhteinen sähköpostilista. Kirjoitetaan yhteinen kirje, joka osoitetaan sekä ylläpidolle että Suomi24:n tuotepäällikkö Nicklas Koskelle ETTÄ Eniron henkilöstöpäälliköille. Voisimme pyytää sovittuun aikaan palstalle ylläpidon omilla tunnuksillaan kommentoimaan poistojaan ja kuuntelemaan käsityksiämme siitä, millainen linja palstalla pitäisi olla. "
Oliko tuo jokin eri asia, mitä nyt puuhataan? Jos oli siihen halusin nimeni.Kyllä vai ei? Laitetaanko nimesi?
- Nari_Säre
"Pyydämme ylläpidon edustajaa keskustelemaan Feminismi-palstalaisten kanssa Feminismi-palstalle siitä, kuinka palstaa voisi kehittää paremmaksi ja toimivammaksi. Olemme tällä hetkellä tyytymättömiä palstan tasoon sekä myös siihen, millaisia viestejä sieltä poistetaan ja millaisia ei. Kyseessä ei ole vasta nyt esiintulleet ilmapiiriin ja palstan toimivuuteen vaikuttavat ongelmat; vaan ongelma on ollut milloin enemmän/milloin vähemmän aktuelli. Kroonisuudesta johtuen näemmekin aiheelliseksi teitä näin asian tiimoilta lähestyä. Toivomuksenamme olisi keskustella niin palveluntuottajan kuin käyttäjienkin näkemyksestä mahdollisimman optimaalisesta palstatoimivuudesta foorumin realistiset resurssinäkökohdat ja toimintaympäristö huomioonottaen.
Härmän Vapaa Nainen
Zombbari
Hertha
Tittelityy
Nut-tu
Mariamagda
Rusalka
Epikuros
Soh-vi
Jöröjukka-kukka...ts. saat lisätä Narin listaan. Olkaamme sen verti solidaarisia kanssatallaajillemme, jotka ovat kokeneet päähänpotkimista systeemin taholta.
Nari_Säre kirjoitti:
...ts. saat lisätä Narin listaan. Olkaamme sen verti solidaarisia kanssatallaajillemme, jotka ovat kokeneet päähänpotkimista systeemin taholta.
Haihtui taas näköjään Mi-yesin Elämää suurempi avaus kuin pieru Saharaan. Olinhan siellä minäkin. Ehkä jommaltakummalta lipsahti taas jotain sopimatonta. Ainaista arvuuttelua tämä.
- avecMaria
Kyllä vai ei? Laitetaanko nimesi?
Sinun on ensin kertoa, oliko kyseinen lainaukseni samaa asiaa.
Kiharointia harrastat sinä. Minun kysymykseni, suora ja koruton kuului, minne on unohtunut minun nimeni? Vastausta en ole saanut. Sen sijaan olen joutunut selittämään, missä olen nimeni antanut ja sen lisäksi olen kuullut että annoin nimeni käyttöön johonkin aivan muuhun. Olisi kiva tietää, mihin...
Tuleeko se vastaus? avecMaria kirjoitti:
Sinun on ensin kertoa, oliko kyseinen lainaukseni samaa asiaa.
Kiharointia harrastat sinä. Minun kysymykseni, suora ja koruton kuului, minne on unohtunut minun nimeni? Vastausta en ole saanut. Sen sijaan olen joutunut selittämään, missä olen nimeni antanut ja sen lisäksi olen kuullut että annoin nimeni käyttöön johonkin aivan muuhun. Olisi kiva tietää, mihin...
Tuleeko se vastaus?että sinua ei muka huolita mukaan ja ollaan puolueellisia.
Kyllä huolitaan. Sano vain, niin kirjoitan nimesi alle. Tämän enempää en tästä jauha, tämä on taas niin tyypillistä asioiden hämmentämistä ja pitkittämistä kuin olla voi. Ilmeisesti et itse halua tulla mukaan.- avecMaria
että sinua ei muka huolita mukaan ja ollaan puolueellisia.
Kyllä huolitaan. Sano vain, niin kirjoitan nimesi alle. Tämän enempää en tästä jauha, tämä on taas niin tyypillistä asioiden hämmentämistä ja pitkittämistä kuin olla voi. Ilmeisesti et itse halua tulla mukaan.Ongelmani oli se, mihin on joutunut minun nimeni. Enkä vielä nytkään ole sinulta kuullut, mihin listaan se tulee mukaan!
Oman väittämäsi mukaan se johon itseni ilmoitin ei ollut tämä sama asia, kuin mitä tässä nyt jauhetaan.
Onko liikaa pyydetty, että kerrot, mistä tuossa "tulkaa tytöt takaisin..." aloituksessa sitten oli kyse? avecMaria kirjoitti:
Ongelmani oli se, mihin on joutunut minun nimeni. Enkä vielä nytkään ole sinulta kuullut, mihin listaan se tulee mukaan!
Oman väittämäsi mukaan se johon itseni ilmoitin ei ollut tämä sama asia, kuin mitä tässä nyt jauhetaan.
Onko liikaa pyydetty, että kerrot, mistä tuossa "tulkaa tytöt takaisin..." aloituksessa sitten oli kyse?siitä se selviää. Sitten päätät, oletko sen asian takana jota vetoomuksessa esitetään vai et.
- avecMaria
siitä se selviää. Sitten päätät, oletko sen asian takana jota vetoomuksessa esitetään vai et.
Mihin menin jo kerran mukaan nimineni.
- Mi-yes
Haihtui taas näköjään Mi-yesin Elämää suurempi avaus kuin pieru Saharaan. Olinhan siellä minäkin. Ehkä jommaltakummalta lipsahti taas jotain sopimatonta. Ainaista arvuuttelua tämä.
Vaan enpa kuitenkaan usko etta kyseessa oli manipulatiivinen sisapiiri.
Sitten kun koittaa se "uusi palsta" niin lupaan olla muuttumatta. Saattaa olla, jos silta tuntuu, etta olen sitakin "sovinistisempi naisvihaaja".
Eli myos palstapoliiseja kannattaisi hankkia "uudelle" palstalle.
Mutta ensin kaadetaan ENIRO:n johto.
First we take Manhattan then We take Berlin. - avecMaria
Mi-yes kirjoitti:
Sitten kun koittaa se "uusi palsta" niin lupaan olla muuttumatta. Saattaa olla, jos silta tuntuu, etta olen sitakin "sovinistisempi naisvihaaja".
First we take Manhattan then We take Berlin.Tuntuu sille, että koko soppaa ollaan kaatamassa antifeministien ja fem.kriittisten niskaan. Ja suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut.
Tiedä sitten, kenen toimesta. avecMaria kirjoitti:
mihin sinä olet mennyt mukaan niminesi.
Jokaisen täytyy itse huolehtia näistä asioista ja tietää mitä on tekemässä antaessaan tahdonilmaisun.- hah haa,
avecMaria kirjoitti:
jopa menee taas ihan absurdeiksi nämä jutut! Minä itse ainakin olisin kiinnostunut minkälaiseen vetoomukseen nimeni tyrkättäisiin pelkkien suullisten keskustelujen jälkeen. Suututtaisi jos joku menisi nimeni ilman lupaa laittamaan. Mutta joillekin ei vissiin kelpaa mitenkään päin....
- avecMaria
mihin sinä olet mennyt mukaan niminesi.
Jokaisen täytyy itse huolehtia näistä asioista ja tietää mitä on tekemässä antaessaan tahdonilmaisun.Jota ei kuitenkaan ole oTettu huomioon? Siinähän sitä sitten ollaan. Ilmaan nousee alkuperäinen kysymys, miksi ei olla OTETTU HUOMIOON?
- avecMaria
hah haa, kirjoitti:
jopa menee taas ihan absurdeiksi nämä jutut! Minä itse ainakin olisin kiinnostunut minkälaiseen vetoomukseen nimeni tyrkättäisiin pelkkien suullisten keskustelujen jälkeen. Suututtaisi jos joku menisi nimeni ilman lupaa laittamaan. Mutta joillekin ei vissiin kelpaa mitenkään päin....
Tämä jotenkin sinuunkin? Jos niin millä tavalla?
Mi-yes kirjoitti:
First we take Manhattan then We take Berlin.kun kirjoitin vehkeilyyn osallistuneiden ja sitä peitelleiden syvästä ystävyydestä ja lojaalisuudesta väärässä paikassa.
Ja olihan se sinunkin hellä huolenpitosi viestien poistajan työn vaikeudesta raskauttavaa. Ei sellaista kannata jättää lasten silmiin.
Mutta koko ketju poistetaan, silloinhan vika täytyy olla avauksessa. Ja sen laitoit palstalle jo eilen.
Onpa hidasta touhua...- Mi-yes
avecMaria kirjoitti:
Tuntuu sille, että koko soppaa ollaan kaatamassa antifeministien ja fem.kriittisten niskaan. Ja suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut.
Tiedä sitten, kenen toimesta.Minulle koko "soppa" on kuin hyttysen pieru Saharassa, Harmiksen sanoja lainatakseni.
Ajattelen juttua jopa niinkin, etta on ihan hyva etta Halonen on presidenttina. Silla niita vastakkainasetuksia joita halutaan, niin ne tulee myos antaa.
En edes tieda mika koko "soppa" on..? Onko se jostain vihanneksista vai? Kaatakoon vaan. Soppaa tannekkin.
Vichysoisse.
S'il vous plait. avecMaria kirjoitti:
Tuntuu sille, että koko soppaa ollaan kaatamassa antifeministien ja fem.kriittisten niskaan. Ja suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut.
Tiedä sitten, kenen toimesta.tuntuu siltä, että soppaa ollaan sekoittamassa ja esitetään viime hetken uudet salaliittoteoriat. Antifeministiraukkoja kiusataan ja lavastetaan syyllisiksi. "Suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut." Hah hah. Nyt vähän rajaa.
2-3 henkilöä. Jos kolme, yhden ei tarvitse välttämättä olla edes henkilökuntaa, vain muuten näiden kahden ystävä. Kivaa sisäpiirihuumoria.
Jokainen palstalla pitkään kirjoittanut tietää, kumpaa kantaa nämä 3 tyyppiä edustavat.- tämä ole
avecMaria kirjoitti:
keskustelupalsta? Saa kai täällä muutkin näihin ketjuihin osallistua.
Mutta jatkakaa ihmeessä. Taitaa lähteä erä 13 typerää jänkkäämistä ilman järjen hiventä jo käyntiin. - avecMaria
Mi-yes kirjoitti:
Minulle koko "soppa" on kuin hyttysen pieru Saharassa, Harmiksen sanoja lainatakseni.
Ajattelen juttua jopa niinkin, etta on ihan hyva etta Halonen on presidenttina. Silla niita vastakkainasetuksia joita halutaan, niin ne tulee myos antaa.
En edes tieda mika koko "soppa" on..? Onko se jostain vihanneksista vai? Kaatakoon vaan. Soppaa tannekkin.
Vichysoisse.
S'il vous plait.Mikä on sinulle pieni sivuseikka, saattaa toiselle olla koko elämä.
Mittakaavasta on kyse.
Sopassa on totisesti "vihanneksia". - avecMaria
avecMaria kirjoitti:
Typerää jänkkäämistä, johon halusit osallistua?
Joo.
Minkä minä sille voin että kumppanini on kykenemätön normaaliin keskusteluyhteyteen. - avecMaria
tuntuu siltä, että soppaa ollaan sekoittamassa ja esitetään viime hetken uudet salaliittoteoriat. Antifeministiraukkoja kiusataan ja lavastetaan syyllisiksi. "Suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut." Hah hah. Nyt vähän rajaa.
2-3 henkilöä. Jos kolme, yhden ei tarvitse välttämättä olla edes henkilökuntaa, vain muuten näiden kahden ystävä. Kivaa sisäpiirihuumoria.
Jokainen palstalla pitkään kirjoittanut tietää, kumpaa kantaa nämä 3 tyyppiä edustavat.Minä ainakin tiedän, kumpaa kantaa nämä kolme edustavat. Minulle vain oli uusi asia että heitä on kolme. Luulin että vain kaksi.
kun kirjoitin vehkeilyyn osallistuneiden ja sitä peitelleiden syvästä ystävyydestä ja lojaalisuudesta väärässä paikassa.
Ja olihan se sinunkin hellä huolenpitosi viestien poistajan työn vaikeudesta raskauttavaa. Ei sellaista kannata jättää lasten silmiin.
Mutta koko ketju poistetaan, silloinhan vika täytyy olla avauksessa. Ja sen laitoit palstalle jo eilen.
Onpa hidasta touhua...havaintoni erään ehdokkaan kirjoitustauosta sheriffijupakan aikoihin tammikuun lopulla oli se korsi kamelin selässä.
Kun nyt pitäisi saada entiselle linjalle myötämielinen sheriffi. Päästäisiin jatkamaan tätä nukketeatteria.
Kiusallisia nämä hetket kun langat sotkeentuvat.- touhua tämä on
Härmän Vapaa Nainen
Zombbari
Hertha
Tittelityy
Nut-tu
Mariamagda
Rusalka
Epikuros
Soh-vi
Jöröjukka-kukka>Olemme tällä hetkellä tyytymättömiä palstan tasoon <
Palstan tasoonko sinä apua huudat? Itsehän te palstanne tasoa ylläpidätte, ei Eniro. Jokaisen viestittäjän osuus vaikuttaa tasoon, halusistpa tai et. Mitään sisäpiiriä, jossa sinä sanelet ehdot, ei Eniro tule antamaan lupaa järjestää.
Joten jos haluat oman sisäpiirin=lahkon niin saat siihen hakea toisen foorumin.
Muuten minun mielestä tällä palstalla on muutamia oikein fiksuja kirjoitteleijoita, kuten avec, nari, orava, mies ja epikuros ja muutama muukin joiden nimeä en nyt satu muistamaan. - vai niin
avecMaria kirjoitti:
ja kuka se sinun kykenemätön keskustelukumppanisi sitten on? Sanon vain sen, että järki käteen, mitä lähteä syyttämään Härmän vapaata sellaisesta asiasta, joka tuntuu varsin loogiselta ja kohteliaalta toista ihmistä kohtaan. Suullisten sopimusten perusteella ei lähdetä toisten nimillä allekirjoittamaan papereita. Kyllä se silloinkin täytyy vielä toisen hyväksyntä saada. Ymmärrän tässä Härmän vapaata, en tuollaista lapsellista juupas eipäs taistelua. Mutta jokainen valitsee tiensä.
- Mi-yes
avecMaria kirjoitti:
Mikä on sinulle pieni sivuseikka, saattaa toiselle olla koko elämä.
Mittakaavasta on kyse.
Sopassa on totisesti "vihanneksia".Palstalle tulisi viela aarifeministinen yllapito poistamaan jokaisen kriittisen viestin?
Tuskin.
Ja vaikka tulisikin niin liekki ei sammu.
Oikeastaan olisi melkein toivottavaa etta feminismikriitikot saataisiin ajettua taalta pois, silla palsta on tietylla tavalla puskuri.
Jotain sinulla on sitten langanpaassa, vai. Aika teravaa. Vai? Muuta kyseenalaistan kylla sen todellista vaikutusvaltaa.
Ja valtaahan kylla halutaan. - avecMaria
avecMaria kirjoitti:
Tähän ketjuun kirjallisen suostumukseni. Lukutaidossakin vikaa?
- avecMaria
Mi-yes kirjoitti:
Palstalle tulisi viela aarifeministinen yllapito poistamaan jokaisen kriittisen viestin?
Tuskin.
Ja vaikka tulisikin niin liekki ei sammu.
Oikeastaan olisi melkein toivottavaa etta feminismikriitikot saataisiin ajettua taalta pois, silla palsta on tietylla tavalla puskuri.
Jotain sinulla on sitten langanpaassa, vai. Aika teravaa. Vai? Muuta kyseenalaistan kylla sen todellista vaikutusvaltaa.
Ja valtaahan kylla halutaan.Ei tule äärifeminististä ylläpitoa, ei edes seriffiä.
- Mi-yes
avecMaria kirjoitti:
Ei tule äärifeminististä ylläpitoa, ei edes seriffiä.
...palsta nahdaan niin vaikutusvaltaisena?
Mielestani se on harhaa.
Kysymys on retorinen. touhua tämä on kirjoitti:
>Olemme tällä hetkellä tyytymättömiä palstan tasoon <
Palstan tasoonko sinä apua huudat? Itsehän te palstanne tasoa ylläpidätte, ei Eniro. Jokaisen viestittäjän osuus vaikuttaa tasoon, halusistpa tai et. Mitään sisäpiiriä, jossa sinä sanelet ehdot, ei Eniro tule antamaan lupaa järjestää.
Muuten minun mielestä tällä palstalla on muutamia oikein fiksuja kirjoitteleijoita, kuten avec, nari, orava, mies ja epikuros ja muutama muukin joiden nimeä en nyt satu muistamaan.että otetaan yhteyttä ylläpitoon ja pyydetään heitä keskusteluun. Sopimatonta.
- Mi-yes
tuntuu siltä, että soppaa ollaan sekoittamassa ja esitetään viime hetken uudet salaliittoteoriat. Antifeministiraukkoja kiusataan ja lavastetaan syyllisiksi. "Suunnitelma on ollut huolellinen ja pitkään jatkunut." Hah hah. Nyt vähän rajaa.
Jokainen palstalla pitkään kirjoittanut tietää, kumpaa kantaa nämä 3 tyyppiä edustavat....muuten jo olla niin kryptisia, etta tarvitsee varmaan Pentagonin kryptologiosastoa selvittamaan, parhaansa mukaan, nama "viestit".
Mina veikkaan etta HVN ja AvecM ovat cyborgeja. Kaksi maan vaikutusvallasta taistelevaa voimaa. Kuin Alien ja Predator.
Kumpi voittaa vaikutusvallan helposti johdettavissa olevista suomalaisista. Jotka hukkaavat puolet paaomatuloista kiinalaisille huijareille.
Alien vai Predator. - avecMaria
Mi-yes kirjoitti:
...muuten jo olla niin kryptisia, etta tarvitsee varmaan Pentagonin kryptologiosastoa selvittamaan, parhaansa mukaan, nama "viestit".
Mina veikkaan etta HVN ja AvecM ovat cyborgeja. Kaksi maan vaikutusvallasta taistelevaa voimaa. Kuin Alien ja Predator.
Kumpi voittaa vaikutusvallan helposti johdettavissa olevista suomalaisista. Jotka hukkaavat puolet paaomatuloista kiinalaisille huijareille.
Alien vai Predator.Oletan...Minulla ei ole ainakaan mitään taisteltavaa tämän tyypppisen palstan suosiossa. "Kumppani" sopii tämän kunkuksi huomattavasti paremmin kuin minä, joka en edes hallitse näitä salajuonikuvioita.
Minulle totuus on erilainen käsite. Mi-yes kirjoitti:
...muuten jo olla niin kryptisia, etta tarvitsee varmaan Pentagonin kryptologiosastoa selvittamaan, parhaansa mukaan, nama "viestit".
Alien vai Predator.Minun väittämäni ovat yleisesti tunnetut, mitä niitä toistamaan.
Mielenkiintoista on se, että nyt kun tarkoitus on lähestyä ylläpitoa JA muitakin tahoja, jotta asiaan saataisiin selvyys, vetoomuksen vastustajat alkavat tilanteen hämmentämiseksi esitellä uutta teoriaa, jonka mukaan antifeministejä pyritään lavastamaan syyllisiksi.
Antifeministejä tiedän paljonkin ja tulen useimpien kanssa ihan hyvin toimeen. En minä syytä Naria, Kurrea, j.pukkilaa tai muita yhtään mistään.- Mi-yes
Minun väittämäni ovat yleisesti tunnetut, mitä niitä toistamaan.
Mielenkiintoista on se, että nyt kun tarkoitus on lähestyä ylläpitoa JA muitakin tahoja, jotta asiaan saataisiin selvyys, vetoomuksen vastustajat alkavat tilanteen hämmentämiseksi esitellä uutta teoriaa, jonka mukaan antifeministejä pyritään lavastamaan syyllisiksi.
Antifeministejä tiedän paljonkin ja tulen useimpien kanssa ihan hyvin toimeen. En minä syytä Naria, Kurrea, j.pukkilaa tai muita yhtään mistään.Moni "antifeministi" on liberaalifeministi. Vai oliko se toinen individuaalifeministi..?
Kannattaa muistaa se, kun laittaa palstan eri leireihin.
"Antifeministi" kasitteenakin elaa. Kuten "feministi"-kin.
Ja sanat, ne muuttavat myos merkitystaan.
Siina oli paivan annos virtuaaliviisautta. Wireless. - Pertti
avecMaria kirjoitti:
Jota ei kuitenkaan ole oTettu huomioon? Siinähän sitä sitten ollaan. Ilmaan nousee alkuperäinen kysymys, miksi ei olla OTETTU HUOMIOON?
Lopeta nyt se riidanhaastaminen.
- BYY
touhua tämä on kirjoitti:
Muuten minun mielestä tällä palstalla on muutamia oikein fiksuja kirjoitteleijoita, kuten avec, nari, orava, mies ja epikuros ja muutama muukin joiden nimeä en nyt satu muistamaan.Sinähän ne sisäpiirit tiedät koska listallesi tuli vain antifeministisiä nimiä. HAH.
- bäää
BYY kirjoitti:
Sinähän ne sisäpiirit tiedät koska listallesi tuli vain antifeministisiä nimiä. HAH.
antifeministi.
- viisas vaikenee
touhua tämä on kirjoitti:
Muuten minun mielestä tällä palstalla on muutamia oikein fiksuja kirjoitteleijoita, kuten avec, nari, orava, mies ja epikuros ja muutama muukin joiden nimeä en nyt satu muistamaan.Niinpä totta turiset, Arja tän homman pilaa.
- rusalka
Esimerkiksi ylläolevasta ns.keskustelusta poistaisin tyhjän jankkaamisen ja toisten sanomisten vääristelyn. Sitten suurin osa aloituksista vaikuttaa mielestäni tyhmiltä ja vähintäänkin provosoivilta tai sitten ne tuntuvat olevan väärin perustein feminismi-palstalla.
Jos nyt kuitenkin otan kantaa 'vetoomuksen' olemassaoloon, niin kyllä sitä on puuhattu aika avoimesti tällä palstalla. Jokainen voi sitten esittää näkökantansa ja lisäkysymyksiä, jos joku KESKUSTELU järjestetään.
Turha kuvitella jotain ylimäärästä mitä tekstissä ei ole. - ei voi olla totta!!!
Arjasta ei oo seriffiks ei sit mitenkään. Tohtori puuttuu asiaan välittömästi ellei pikimiten. Muista läikkeet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989