...videon HARD ROCK HALLELUJAH by LORDI? Alla on paljon linkkejä, mutta ei vain onnistu. Kertokaa joku tietoinen mulle, jooko? Ostin levyn, että biisi on kyllä tuttu ja kuunneltu 1000 kertaa, mut videota en ole nähnyt. VIVA!!
MISSÄ VOI KATSOA...
8
835
Vastaukset
- .................
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
- .................
NW4EVER kirjoitti:
...mutta se video on edelleen näkemättä. Liekö syyny minun melko historiallinen kannettava... :) LISÄÄ LINKKEJÄ, KIITOS!!!
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
................. kirjoitti:
playerisi. Kyseinen video on avi tiedostona ja mediaplayerin pitäisi pystyä se toistamaan. Tai imuta Bs-Player joka varmasti näyttää kuvankin
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
- sellasen koneen
NW4EVER kirjoitti:
...nähdä vaivaa! Koska en kärsi rahapulasta, lähden kylälle ja haen perkele niin tehokkaan koneen että näkyy video ja jätkät ilman maskia! Syy miksi en ole sitä vielä tehnyt on selkeä: Minkäänlaista tarvetta parempaan koneeseen ei ole ilmaantunut! Mutta nyt on...;) KIITTI SULLE!
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
sellasen koneen kirjoitti:
missä lordin porukka näkyy ilman maskia. Meinaan vaan että sama varmaan pätee sitten tavallisiin vaatteisiinkin, olis kiva katsella uutisia ;) Mä haen silloin samanlaisen koneen. :D
Hain perkele kaupasta kuusnepan(commodore 64) ja pelaan just jotain älyvapaa taistelupeliä! Tämä on tässä, en kaipaa enää huipputeknologiaa!! :)
- ainakin
http://www.youtube.com/results?search=Hard Rock Hallelujah&search_type=search_videos
Sieltä löytyy... Ja pitäis toimii, kannattaa vaan ensin odottaa että se on ladannut kokonaan, muuten video saattaa pätkiä...Nyt sain sen, mitä halusin! Vaikka ääni oli hieman heikko, sain tyydytyksen! SUUR-KIITOS, ystävä hyvä!! :) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203317- 122166
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371915Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4091838Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211681Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681487- 1211368
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101251- 141226
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4491135