Paljonko olisitte valmis maksamaan hyväkuntoisesta Sammon Salaisuuden ensipainoksesta, jossa Don Rosan AITO nimmari etusivuilla?
Don Rosa ja Sammon Salaisuus
3
522
Vastaukset
- mattson
Mulle se nimikirjoitus ei lisää kirjan arvoa yhtään. Pikemminkin vähentää. Kaikki ei katsos ole veuhkuna tuommoisiin juttuihin. Kömmänen euroa voisin maksaa siitä teoksesta.
- TurkoosiPostia
Itse maksaisin melko paljon, jos kerta OIKEA nimmari.
Don Rosa kun on lempipiirtäjäni!
Mutta, koska meillä on ne ihanat 2 lehteä jossa tarina on, ei kiinnosta ostaa "kirjaa".
Täytyy muuten alkaa metsästää niitä kirjasia...
Esim. Roope Ankan Elämä ja teot- olis IHANA saada.
Eikun kirjastoihin!
*Kiitos ja niiaus* - jee
TurkoosiPostia kirjoitti:
Itse maksaisin melko paljon, jos kerta OIKEA nimmari.
Don Rosa kun on lempipiirtäjäni!
Mutta, koska meillä on ne ihanat 2 lehteä jossa tarina on, ei kiinnosta ostaa "kirjaa".
Täytyy muuten alkaa metsästää niitä kirjasia...
Esim. Roope Ankan Elämä ja teot- olis IHANA saada.
Eikun kirjastoihin!
*Kiitos ja niiaus*no jos parikymppii
onkoha tuo ees aito nimmari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766