mitä

mieltä

olette jos suomessa tehtäs samanlainen sarja kuin tämä oc on.suomen kieli ja suomen maisemat kesällä tietysti.perustuis nimenomaan nuorien välisiin ihmissuhteisiin ja sitä rataa eli periaattes kopioitua jenkeistä mutta vähän myös suomalaista omaa tunnetta.sarja keskittys esim.juuri helsinkiin ja siellä oleiluun.toimisikohan?kiinnostuisiko suomen nuoriso tästä?

8

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei,ei,ei

ei,ei,ei

• Kata

Enpä usko...Tuntus oudolta. En ainakaa itse katsois. Ja miks aina kaikki pyörii Hesan ympärillä? Salkkaritki sijottuu olevinaan sinne.

• ei osata

tehdä muutenkaan yhtään mitään! Samaa paskaa kaikki!

• asfas

Ihan totta.
        Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni.

• ketää kiinnosta
        asfas kirjoitti:

Ihan totta.
        Mutta jos kyseiseen sarjaan saataisiin oikeasti hyviä näyttelijöitä käsikirjoitukset ja koko tuotantotiimi, niin miksei voisi toimiakin. Ei se pitäisi olla maasta kiinni.

Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?

Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :)

• summeri
        ketää kiinnosta kirjoitti:

Eikö meillä ole jo salkkarit? Siellä on suomalaisten nuorten suhteita, ja ketä kiinnostaa onko kasper ja annika yhdessä vai ei?

Suomessa on yks hyvä kotimainen sarja ja se on käenpesä! :)

en minä ainakaan katsoisi sarjaa. Kyllä alkuperäiset versiot olisitten kyse mistä tahansa.

• Nana.

voishan tuo ihan iskeäkin. mutta jenkkiläinen on aina jenkkiläinen. ja salkkarit aina salkkarit.

en usko että ainakaan tulevina vuosina tulee sarjaa (suomalaista nimenomaan) joka tuottaa samanlaiset katsojaluvut kuin salkkarit.

Ei o.c:lle mikään muu vertoja vedä, näin on. mutta voishan se ihan suomalaisiin, ainakin osaan iskeä.

• piitu

Mä oon kyllä ihan samaa mieltä nanan kanssa.Mut mä en tykkää kun suomalaiset matkii heti muitte maitten ohjelmia, kuten suurin pudottaja ja sen sellasia. Eikös Big brother ollu kans sellanen, joka tuli eka ulkomailla? Mutta en kyllä kattos mitään suomalaista "versioo" O.C.:stä. Mutta kuten nana sanoin, kyllä jotku vois tykätä, mutta en minä. Heh heh...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      860
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33