Biisi jonka kertosäkeessä laulettiin että "I only feel like, somebody watching me" ??
Mikä on bändin ja biisin nimi
radio cityllä soi äsken
4
388
Vastaukset
warmen -somebody's watching me.
- korjaamaa
Löysin esittäjän mutta en ollut varma kumman versio se oli warmen:in vai rockwell:in, mutta joka tapauksessa kiitos paljon!
korjaamaa kirjoitti:
Löysin esittäjän mutta en ollut varma kumman versio se oli warmen:in vai rockwell:in, mutta joka tapauksessa kiitos paljon!
se on warmenin. eli se "api originaal" versio tosta biisistä on joku 80-luvun poppi jutska. sitä on vähän modifioitu useampaan otteeseen. mut tää viiminen versio taitaa kyllä olla paras =)
- alakuperäänen
Säiliösuhari kirjoitti:
se on warmenin. eli se "api originaal" versio tosta biisistä on joku 80-luvun poppi jutska. sitä on vähän modifioitu useampaan otteeseen. mut tää viiminen versio taitaa kyllä olla paras =)
Aika useasti nuo uudelleen lämmitetyt coverit on parempia kuin alkuperäiset esim. to/die/for:in heat of the night tai jotain sinne päin.
Kuulin tuon warmen:in version radiosta ja jäi heti soimaan päähän mutta nimeä en kuullut, no onneksi selvisi viikonlopuksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175