Eilen syötiin kesäaikaansiirtymisjäätelökakku. Raakasti pistettiin puoliks ja todettiin et seuraavalla kerralla pitää kummallekki ostaa oma kakku. Voi olla et rupee farkkujen vyötärö ahistaa mut pää ei tullu ainakaa kipeeks - ei tullu ees ripulii.
Noi kellot vielä pitäs rukata oikeeseen aikaan ettei viikolla tuu sydämen tykytyksiä.
Jos muuten joku haluu nähä Jupiterin niin katelkoon lounaaseen tälleen aamutuimaan. Ei voi erehtyy ku siellä ei näy mitään muuta kirkasta. Oisin kiikarilla yrittäny bongata sen kuita mut aina on joku koivun karahka edessä.
Tulkoon tästä päivästä jokahiselle mieluinen. Mulle se tarkottaa sitä etten puutu päihteisiin - loput tulee sitte bonuksena.
26.03.06 sunnuntai
24
1347
Vastaukset
Hieno päivä näyttää tulevan, pakkasta oli aamusella n. 20 astetta. Tänään vielä pitää kävellä hiljaa, koska tuli rasitus vamma, tuhon lonkan seutuville.
Urheilija ei näe tervettä päivää, mutta nämä vaivat on pieniä, verrattuna viikon ryyppäyksen jälkeistä olotilaa.
Eilen illalla piti herkutella, mukava on syödä suklaata. Ollaan kaikki siitä ylpeitä, että nyt osaa nauttia herkuttelustakin.
Raittiutta kaikille tasapuolisesti !- åpoi
eväät meilläki, kahavin kans sinistä ja karpalo-kinuskia päälle
oon yrittäny väistellä lentsupöpöjä, mutta ny net helevatan itiöt on ryykänny porukalla nujertammaan minua petiin
kivistää, jomottaa,kolottaa,viluttaa ja v...ttaa
vaan ei haluta viinaa- aahoohoo
Mulla on käyny useemman kerran jo silleen et oon tilannu ajan lääkäriltä niin oon parantunu melkein samantien.
Vieläki on miettimättä mitä mä sanon sille kutistajalle ku oon parantunu siitä unettomuudesta pelkällä lupauksella et lähete kirjotetaan. Voi hitsi. - uusitie
aahoohoo kirjoitti:
Mulla on käyny useemman kerran jo silleen et oon tilannu ajan lääkäriltä niin oon parantunu melkein samantien.
Vieläki on miettimättä mitä mä sanon sille kutistajalle ku oon parantunu siitä unettomuudesta pelkällä lupauksella et lähete kirjotetaan. Voi hitsi.Jaaha täällä on herätty.Mä olen ollut töissä jo pitkän aikaa ja vielä on monta tuntia jäljelle.
Me ollaan vissiin aahoohoo:n kanssa kohtalo tovereita mulla on menny täällä ketjussa hyvä kriisi poskelleen ja toisella päin mäntyä hyvät unettomuudet.On tää "hirvee" paikka.
Älä sure aahoohoo,jos se kutistaja on vähänkään järkevä niin sehän on vaan tyytyväinen,kun kerrot nukkuvasi paremmin ja mistä syystä.
Nyt täytyy mennä töitä jatkaan.Tuun taas vilkaseen tänne,jos tulee taukoa. - aahoohoo
uusitie kirjoitti:
Jaaha täällä on herätty.Mä olen ollut töissä jo pitkän aikaa ja vielä on monta tuntia jäljelle.
Me ollaan vissiin aahoohoo:n kanssa kohtalo tovereita mulla on menny täällä ketjussa hyvä kriisi poskelleen ja toisella päin mäntyä hyvät unettomuudet.On tää "hirvee" paikka.
Älä sure aahoohoo,jos se kutistaja on vähänkään järkevä niin sehän on vaan tyytyväinen,kun kerrot nukkuvasi paremmin ja mistä syystä.
Nyt täytyy mennä töitä jatkaan.Tuun taas vilkaseen tänne,jos tulee taukoa.Nuo ketjulaiset kun patisti mut ulkoilemaan.
Yhtenäki päivänä tais kaikki (muut paitsi minä) tuulettaa et miten hyvä hiihtokeli on ja miten monta kymmentä kilometrii ne on suksinu et oikein kyllästytti siinä mitassa et pakko oli painua pihalle.
Kai se ulkoilu ja kahen viikon sairasloma autto.
- paranoidi
Selvänä ilman krapulaa aloitan tämän pienen merkkipäivän. Tänään tuli 9 tipatonta kk täyteen.
- ma-sa
Minä taas sitä lippua tankoon viemässä.Syrämmestä tulevat onnittelut paranoidi.
Täälläkin venytellään tää päivä! Onnea, paranoidille 9-stä tipattomasta kuukaudesta!No sanotaan ja tiedetäänkin että onnella siihen ei ihan pääse, mutta paranoidi on tehnyt oman osuutensa ja se on siinä.Raitista jatkoa kaikille.
- on taikasana
..eli paranoidi on toiminut ja tehnyt osuutensa. Raitista päivää kaikille :)
- paranoidi
Kaikille onnittelijoille. Se on totta, onnella ei ole paljon tekemistä saavutukseen. Oma taistelu se on ollut. Erinomaista tukea olen saanut ketjulaisilta, jotka ovat olleet ainoat vertaistukiryhmäni, mukaanlukien he joille olen sähköpostin välityksellä tuskaani purkanut. ISO KIITOS siitä teille.
Ne päivät jolloin suorastaan tärisin ilman krapulaa alkaa olla jo kaukana. Matkaan mahtuu toki hyviä ja huonoja kausia. Tällä hetkellä riittää, että kun katsoo ulos. Sitä auringonpaistetta joka ulkona on. Sitä on tän hetkinen vaiheeni.
- ma-sa
Hyvää ja raitista lepopäivää kaikille.Nyt se sitten selvis tuo "valoilmiö".Ihmettelin tässä pari päivää sitten että mikä lamppu se noin korkealla.Kesäajasta senverran että ku kaikesta aina tehdään tutkimuksia,niin onkos tästä tehty?Mitä hyötyä ja kenelle?
- aahoohoo
kun saksalaiset soti ensimmäistä maalimansotaa ja sotatoimet söi energiatuotantoo niin ne päätti kesäaikaan siirtymällä hyödyntää valosaa aikaa.
Ja Amerikasta lähtösinhän se alunperin on tuoki höyhötys. Sanoohan sen nyt järkiki et kun toisesta päästä valostuu niin toisestahan se tietenki pimenee.
Hölmöläisten peiton jatkamista sanon minä. - ma-sa
aahoohoo kirjoitti:
kun saksalaiset soti ensimmäistä maalimansotaa ja sotatoimet söi energiatuotantoo niin ne päätti kesäaikaan siirtymällä hyödyntää valosaa aikaa.
Ja Amerikasta lähtösinhän se alunperin on tuoki höyhötys. Sanoohan sen nyt järkiki et kun toisesta päästä valostuu niin toisestahan se tietenki pimenee.
Hölmöläisten peiton jatkamista sanon minä.minäkin olen ajatellut.Ihan yhtä tyhjän kans'.Valoa säkillä sisään.Tunti sinne tai tänne.
Hyvää lepopäivää.Aurinko menee tänään sitten pilveen.Mitenkähän sekin tapahtuu.Kivaa tää suomenkieli.
- Cettuz!
Ollaan raittiina.
Ja raitista krapulatonta Sunnuntai päivää täällä vietetään, Paranoidille vilpittömät onnittelut 9 raittiista kuukaudesta, se on hieno saavutus!!
- Ryyppymies
sunnuntaihan on lepopäivä, mutta työt ovat tältä päivältä meikäläiseltä juuri loppuneet. Mikäs se on töitä lopetellessa, kun saa olla raittiina päivä kerrallaan.
- Dokaani
Pitkästä aikaa ilmoittaudun läsnäolevaksi. Maaliskuu on sujunut kajoamatta väkijuomiin. Helmikuussa törpöttelin kertaalleen.
- Ryyppymies
Moi! Millos lähetään keilaamaan? Ens viikol keskiviikko tai torstai? Pitäähän tässä ruveta harjoittelemaan ens kesän viisiottelua varten.,.
- aahoohoo
Pienet kompuroinnit kuuluu asiaan mutta niistä oppii aina jotain. Minäki opin vaikka on tavallisen umpiluukallo.
Samalla tässä onnittelen näitä yhdeksänkuukautis -sankareita. Kuvitelkaa: siinä ajassa ois pyöräyttäny jo uuden ihmisen. - aahoohoo
aahoohoo kirjoitti:
Pienet kompuroinnit kuuluu asiaan mutta niistä oppii aina jotain. Minäki opin vaikka on tavallisen umpiluukallo.
Samalla tässä onnittelen näitä yhdeksänkuukautis -sankareita. Kuvitelkaa: siinä ajassa ois pyöräyttäny jo uuden ihmisen.Mä tarkotin että yheksän kuukautta on niin pitkä aika, että ihmiseltäki vie sen verran aikaa kehittyy ihmiseks. Onko tää nyt yhtään selvempi lause? Äskeisestä viestistä ois voinu saada sellasen kuvan että mä pidän sitä lyhyenä aikana.
Mä taidan sekoilla sanoissa... ois pitäny vaan sanoo ONNEA. - sun nimimerkkiä
hei, hei
sullapa on vasta superhieno nimimerkki, Dokaani!!
super!!
iloista Kesäaikaa sulle ja halaus - pyöräyttänyt
aahoohoo kirjoitti:
Samalla tässä onnittelen näitä yhdeksänkuukautis -sankareita. Kuvitelkaa: siinä ajassa ois pyöräyttäny jo uuden ihmisen.heij,
kirjoitit hauskat onnittelut yhdeksänkuukautissankareille.
no tavallaanhan he onkin pyöräyttäneet maailmaan uuden ihmisen, uuden itsensä ;D eiks niin
- papio
Päivää! Reissu jatkuu selvinpäin täällä Helsingissä. Käytiin maksuttomalla paikallisliikenteellä tutustumassa Kiasman näyttelyyn. Kuppilassa kahvit ja pullat. Ikkunoista näkyi eduskuntatalo. Taidan mennä sinne eduskuntaan hommiin, kun on niin hyvällä paikalla ja vielä lisärakennus "työ" tiloja varten. Huomenaamulla takaisin Pohjoiseen.
- Systeri
ja auronko paistanut koko päivän!:)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277