kun parjaamme Lordia, meidän itse valitsemaamme ehdokastamme. Muitten maitten foorumeilla kun liikkuu, niin siellä Lordista saa paljon enemmän positiivista palautetta kuin täällä Lordin omassa isänmaassa. Hyvät eväät annetaan pojille Ateenanmatkalle, joo. Hyvä Suomi taas kerran, ollaan me vaan niin hemmetin suvaitsevaista kansaa, että huh huh.
Me itse parjaamme itseämme..
5
428
Vastaukset
- Jääkää kotiin !
"Muitten maitten foorumeilla kun liikkuu, niin siellä Lordista saa paljon enemmän positiivista "
Missä kirjoitetaan positiiviseen sävyyn?
Ei varmasti missään.
Itse olen huomannut Lordia liitettävän vain satanisteihin ja sen tyyppisiin ällöttäviin asioihin.- duvie-westcott
Mitä vikaa sitten satanisteissä on?
Ennemmin Satanisti kuin uskovainen. - tainnut
juurikaan muiden maiden foorumeilla käydä, tai sitten et vaan osaa englantia ...
- Hilma
tainnut kirjoitti:
juurikaan muiden maiden foorumeilla käydä, tai sitten et vaan osaa englantia ...
käynyt ruotsinkielisillä ja espanjankielisillä foorumeilla.
Hilma kirjoitti:
käynyt ruotsinkielisillä ja espanjankielisillä foorumeilla.
...koko jalkapallojoukkue! Uskomatonta bullshittiä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363647- 122376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141909Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681537Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301483- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246