Työpäivä alkaa raittiina. Ihan on pirteä olo. Hyvin on nukuttu. Raitista päivää meille kaikille.
27.03.06 Maanantai
26
1167
Vastaukset
- papio
Huomenta! Siitä on tasan kahdeksan kuukautta, kun otin viimeiksi kaljaa. Ihan mukavasti on elo raittiina sujunut. Toivottavasti sujuu jatkossakin. Istun vielä täällä Helsingissä aamukaffella ja odotan auton tuloa. Taidan juoda kakkukahvit Jyväskylässä! Raitista päivää kaikille.
- Ryyppymies
siulle paljon täältä Lappeenrannasta. Raittius on loppujen lopuksi iloinen asia.
- ma-sa
Liputuspäivä taas.Tällaista tapahtumaa on aina kiva juhlia.
- aahoohoo
Otakki oikein kunnon klöntti sitä kakkua.
- mussukka1
Toivottavasti matka sujunut hyvin ja leivokset nautittu. Kahdeksan kuukautta on jo aika jolloin voi vertailla ja tehdä päätöksiä. Voipi olla, että joku muukin kuin minä toivoo alkottomuutta. Ja onnea raittiudesta sekä mahdollisuudesta päätöksiin.
- paranoidi
Olet vain kk ja yhden pv jäljessä ! :)
- papio
mussukka1 kirjoitti:
Toivottavasti matka sujunut hyvin ja leivokset nautittu. Kahdeksan kuukautta on jo aika jolloin voi vertailla ja tehdä päätöksiä. Voipi olla, että joku muukin kuin minä toivoo alkottomuutta. Ja onnea raittiudesta sekä mahdollisuudesta päätöksiin.
Perillä kotona ollaan, ehjin nahoin ja selvinpäin.
Mutta: Mitä tarkoitat sanonnallasi "voi vertailla ja tehdä päätöksiä"?
- Systeri
Kesäaika ja jännittävä tutkimusmatka (heh!) verottanut yöunia, mutta ilman alkoa tässä ollaan ja aiotaan olla tämäkin päivä.
- ma-sa
Krapulaton ja raitis aamu täälläkin.Eikä ole mitään syytä palata entiseen kurjuuteen.
päivän vietän tänäänkin.Papiolle Onnea kahdeksasta raittiista kuukaudesta.
- uusitie
ei vieläkään toimi,tiedoksi vaan,jos joku on lähettänyt postia ja ihmettelee miksi en vastaa.
Täytyy ottaa yhteyttä Suomi24:ään,no hyvä et tämä pelaa.
Onnittelut Papiolle ja Paranoidille.
Pakko vähän valittaa. Mua ottaa päähän tämmöiset
aamut,kun herää lievässä krapulassa.No se menee
ohi,kun lähtee ulos ja töihin.Kai tää on niitä
uuden tien alku matkan tietöitä.- mussukka1
Meillä on monenlaisia krapuloita. Joku on nähnyt unia, jollakin on puut kantamatta tai tiskit tiskaamatta, kuitenkin raittiina tai pää selvänä pistää asiat suuruusjärjestykseen. Meille voit tulla noita routavaurioita korjaamaan, jos tietöitä kaipaat. DD.
- aahoohoo
se karkas vai:) Se on kato tehtävä ne pohjatyöt useemman kerran uudestaan ja laitettava ne tienvieruskepit törröttämään sinne pientarille:)
- Dokaani
Mukana ollaan. Niin - se meidän keilailuturnaus...katotaan ensi viikolla. Soitellaan.
- Cettuz!
Kiitos. Raittiina.
Ja raitista Maanantaita kaikille, myös mulle, ja Papiolle onnittelut 8 kuukaudesta.
- kertaa
taidan tänne ilmoitella olevani raittiina.
kertaa kirjoitti:
Ja raittiina olo on hieno tunnetila, tervetuloa ketjuun!
- mussukka1
kertaa kirjoitti:
Minäkin joskus ensimmäistä kertaa ilmoittautunut.
Eikä noita vuosia vielä monta takana. Eikä edes AA:ta, mutta tämä ketju on vertaistuki, ota se sellaisena. Pyydä ja kysy apua, jos tarvitset. Minulla on ollut muutama kerta vähän tiukempi paikka ja koko ketju on kertonut tosiasioita ja kannustusta. Niistä voi valita itselle sopivat.
Tämä tipaton ei ole joku sisäpiiri vaan luultavasti jokainen meistä iloitsee uudesta raittiista, tulee omat alkuajat mieleen ja toivomus, että huomennakin ilmoittaudut. Minun pitäisi jo mennä nukkuman, jos tietäisit paljonko energiaa yritän lähettää sinulle alkottomuuteen. - aahoohoo
mussukka1 kirjoitti:
Minäkin joskus ensimmäistä kertaa ilmoittautunut.
Eikä noita vuosia vielä monta takana. Eikä edes AA:ta, mutta tämä ketju on vertaistuki, ota se sellaisena. Pyydä ja kysy apua, jos tarvitset. Minulla on ollut muutama kerta vähän tiukempi paikka ja koko ketju on kertonut tosiasioita ja kannustusta. Niistä voi valita itselle sopivat.
Tämä tipaton ei ole joku sisäpiiri vaan luultavasti jokainen meistä iloitsee uudesta raittiista, tulee omat alkuajat mieleen ja toivomus, että huomennakin ilmoittaudut. Minun pitäisi jo mennä nukkuman, jos tietäisit paljonko energiaa yritän lähettää sinulle alkottomuuteen.sellasta yhteismeditaatioo niin ku ne joogalentäjät. Jollain tietyllä kellonlyömällä toivottais jollekki niin pirukseen hyvää elämää et se rupeis oirehtii silleen mukavasti. Ois kiva kun se ajatuksen kohde sitte ilmottais et nuppii rupes mukavasti lämmittämään ja korvissa huuhkas.
Jotkut ne osaa tulla ihmisten lailla ketjuun - toisin ku minä tein aikoinaan. Huh-huh. Pitää mennä tonne pöydän alle vähäks aikaa.
- aahoohoo
oon eläny talviajan mukaan koko päivän. Olin ajatellu laittaa itelleni ihan timmit työajat. Työaika ois alkanu puol seittemältä mut enhän kerenny ky puol kaheksaks. Hyvä ettei oo kellokorttii.
On muuten noi mun työpäivät rauhottunu melkein italialaisen lakon asteelle. Yks toppatakin vetskari oli luvattu täks päivää mut minä vielä kymmenen maissa tikkailin sitä etenavaihteella. Ajattelin et jos asiakas kerkee tulla hakemaan sitä ennen ku se on valmis niin ei voi mitään.
No, se tuli vasta iltapäivällä mutta on mukavaa huomata että ite pystyy ajattelutavan muutoksella vaikuttamaan omaan hyvinvointiinsa.
Ja kahvilinjalla olin siihen asti kunnes purut loppu - sitte join tsaikkaa.- mussukka1
Mulla on murukahvia varalla, taitaa päivämäärä olla ummessa.
Jos minä joutuisin tikkailemaan, niin menis jotenkin yks, kaks, kolme, hyppy ja ei kun purkuun. Niin ja onko tuo tunti niin tärkeä asia, eiköhän väreissä näkeminen, värähtelyn aistiminen ja tuntoaistin tarkkuus ole aika hyviä juttuja? - aahoohoo
mussukka1 kirjoitti:
Mulla on murukahvia varalla, taitaa päivämäärä olla ummessa.
Jos minä joutuisin tikkailemaan, niin menis jotenkin yks, kaks, kolme, hyppy ja ei kun purkuun. Niin ja onko tuo tunti niin tärkeä asia, eiköhän väreissä näkeminen, värähtelyn aistiminen ja tuntoaistin tarkkuus ole aika hyviä juttuja?tuleeko sitä tuntoaistii kokeiltuu useemman kerran sormenpäistä - joko neuloilla tai ratkojalla. Niin, ja mitä yhestä tunnista. Sehän on vain kuuskytä minuuttii.
Ensimmäinen viikonpäivä, eikä viinan himoa. Töissä meni aika pitkää, oli vähän rästi hommia, olin useamman päivän lomalla. Kyllä se siitä. papiolle onnittelut !
- paranoidi
Työviikko alkoi krapulatta ja raittiina.
- uusitie
ei ole oikein mun alaani.Mä laittelen mieluummin tätä kulkuneuvoa uudelle tielle sopivaksi niin,että se pysyy tiellä eikä kupsahda ojaan.
Ennenhän tähän autoon(lue kroppaan)täyty kaataa hemmetisti tenua,että se pysy jotenkin käynnissä eikä tiestä ollut tietoakaan.
Nyt kone käy jo paremmin(kone remontti tehty)ja tiekin on näkyvissä.
Oho tulipa lennokasta tekstiä mä taidan olla väsynyt.Hyvää yötä kaikille.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277