http://www.paskedi.gr/UserPages/NewsLetterPreview.aspx? ID=59
Melko hupaisaa settiä taas Hellaskunnaiden maan hepuilta. Itse Herra Lordikin nauraa varmasti partaansa niin että meinaa pöntöltä pudota.
To Finland's embassies in Europe
14
1374
Vastaukset
- Jynskyti
Kyllä tuo oli odotettavissa. Kyllä sitä pitää olla kaikenlaista taikauskoista ja höperöä vielä 2000-luvullakin, ja Euroopassakin vielä!
- Sinulla siinä
Ylimääräinen väli sinulla siinä linkissä, tuossa on se oikea: http://www.paskedi.gr/UserPages/NewsLetterPreview.aspx?ID=59
Itse repesin nauruun tuolla viimeisellä rivillä. "THIS IS JUST THE BEGINNING OF OUR OPPOSITION". Kuinka vajakki täytyy olla että käyttää elämäänsä tällaisen paskan kirjoitteluun? :)- tervetuloa rovioille ;)
"evil & satanic Finnish band"
Vähän olisi kaivannu perusteluja noille väitteille. Samat tekopyhät ristiinnaulitsi aikoinaan jeesuksen ja tekisivät samoin vastaisuudessakin :P Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään :D - Blendausta
tervetuloa rovioille ;) kirjoitti:
"evil & satanic Finnish band"
Vähän olisi kaivannu perusteluja noille väitteille. Samat tekopyhät ristiinnaulitsi aikoinaan jeesuksen ja tekisivät samoin vastaisuudessakin :P Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään :D> Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään
Jep. Sen sijaan täysin absurdeja ja kosmisen koomisia mittakaavoja nuo junttien lausahdukset saavat siinä vaiheessa kun Suomen _hallitusta_ ja _kulttuuriministeriä_ ja _lähetystöjä_ jne. pyydetään ESTÄMÄÄN Lordin esiintyminen Viisuissa. Tulee vähän sellainen WTF?!oneone fiilinki. - 35v
Blendausta kirjoitti:
> Ihan turha sekoittaa uskontoja ja laulukilpailua keskenään
Jep. Sen sijaan täysin absurdeja ja kosmisen koomisia mittakaavoja nuo junttien lausahdukset saavat siinä vaiheessa kun Suomen _hallitusta_ ja _kulttuuriministeriä_ ja _lähetystöjä_ jne. pyydetään ESTÄMÄÄN Lordin esiintyminen Viisuissa. Tulee vähän sellainen WTF?!oneone fiilinki.Tähän sopii Lordin sanat: Turha ruikuttaa kun paska on jo housuissa.
Kreikkalaisilla ei tosiaankaan ole varaa tuomita ketään. Hyvä muistaa kreikkalaisten olympiurheilijoiden dopingsotkut ja onnettomuuden lavastamiset.
Lordi is the king!
- sentään
älynneet että sana "Finnish" kirjoitetaan todellakin kahdella n:llä. =) Mutta siis ... "this evil group of musicians and singers". Mitä hel...??!
- ja yötä
Ainoita huvittavia piirteitä tässä koko asiassa on että niin moni luulee, ettei Lordin kaltainen pukeutuminen aiheuttaisi vastarintaa monella tavalla.
Ei ole väliä onko kiihkouskovainen, ateisti tai mikä tahansa siltä väliltä, niin voi vaan kysyä että mikä ensimmäisenä tulee mieleen Lordia ensi kertaa katsellessa.
Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.- Heti kun
> Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.
Eli sinunkin mielipiteesi, "saatanan kätyreitä ja helvetin demoneja", on vilpillinen? - ja päivää
Heti kun kirjoitti:
> Yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa.
Eli sinunkin mielipiteesi, "saatanan kätyreitä ja helvetin demoneja", on vilpillinen?En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit viestini vilpillisyydellä.
Minä en kuitenkaan maininnut mitään sinun mielleyhtymistäsi, minä vain kysyin mikä tulee mieleen ja sainkin vastauksesi..
Rehellisyydellä hain sitä että kukin lähes fanaattisesti edustajamme tukija kykenisi myöntämään syntyneen mielleyhtymän ja ymmärtämään, että ihmiset luovat niitä muuallakin, vailla pätemisen tarvetta. - elton
ja päivää kirjoitti:
En oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit viestini vilpillisyydellä.
Minä en kuitenkaan maininnut mitään sinun mielleyhtymistäsi, minä vain kysyin mikä tulee mieleen ja sainkin vastauksesi..
Rehellisyydellä hain sitä että kukin lähes fanaattisesti edustajamme tukija kykenisi myöntämään syntyneen mielleyhtymän ja ymmärtämään, että ihmiset luovat niitä muuallakin, vailla pätemisen tarvetta.Näin ensi kertaa Lordin televisiossa varmaankin joskus yhtyeen ensilevyn julkaisemisen aikoihin, eli vuosia sitten. Ensireaktioni oli suurinpiirtein, että mikä pellejuttu tämä on?
Mitä sinulle tuli mieleen?
Itselleni ei todellakaan ole yllätys, että Lordi on joutunut joidenkin ääritapausten hampaisiin Suomessa, Kreikassa ja varmaan vielä paljon muuallakin. Noinkohan tuo oli yllätys kovin monelle muullekaan? Normaalilla maalaisjärjellä ja suhteellisuudentajulla varustettu ihminen ei kuitenkaan lähde julistamaan omia ennakkoluulojaan faktoina ja jakelemaan tuomioita ottamatta asioista selvää. Onko tuollainen käyttäytyminen sinusta oikeutettua vai mikä pointtisi oikein on?
Ihmiskunnan onneksi suurin osa ihmisistä osaa asettaa asiat oikeaan mittakaavaan ja erottaa faktan fiktiosta. Tämä pätee myös Suomessa ja Kreikassa. Lordinkin tapauksessa protestoijat ovat vain äänekäs vähemmistö.
Neuvoksi: jos oikeasti haluat kysymykseesi rehellisen vastauksen, jätä pois ylimieliset vihjailut tyyliin "yritys pyytää rehellistä ja vilpitöntä vastausta tässä yhteydessä lienee turhaa".
Perusteettomia ja täysin absurdeja syytöksiä! Ilman sen kummempaa provosointia, vaihdan suosikki lomakohteeni Italiaan! P.S nyt olisi Karpolla asiaa Kreikkaan!
- Niin.
"Perusteettomia syytöksiä ilman provosointia"
HEHEHEHEHEEEEH
Ketkähän ne täällä on viikkokaupalla riehuneet
LOORDI! LOORDI!! LOORDI!!!
kaikin mahdollisin törkysanoin höystettynä.
Menehän nyt ottamaan lääkkeesi ja jätä ihmiset rauhaan. - Hyvä idea
On todella hyvä idea matkustaa lomalle Italiaan,
siellä voitkin kuunnella Tomi Metsäketoa, Eros Ramazzottia, Luciano Pavarottia jne
Tekis varmaan hyvää sullekin? - Rausku
"This evil & satanic Finnish band is not welcome in Greece."
TOSI truu evil. Kyllä Darkthrone ja Carpathian Forest jäävät kakkosiksi. Hyytävää on Lordin meininki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088