Tomi Putaansuu

Antti Tuisku

Tiesittekös, että puta on espanjaksi ja italiaksi huora? Eli meidän Tom of Finlandimme on Huoransuu Välimeren maissa. Aika kiihottavaa, huoransuu niinku maskileikeissä palvelemassa Lordia.
Jos Tommi todella astuisi ulos kaapistaan ja kertoisi avoimesti homoudestaan, niin saisi varmasti 10 pistettä kaikilta.

23

3416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain rajaa!

Kyllä on sunkin pääs ureaa täys. Älä käytä kenenkään oikean henkilön nimeä nimimerkkinäsi. Todellinen Antti Tuisku ei tollasia lähettele ja hän voisi pistää sinut ahtaalle nimensä käytöstä. Mikä tahansa ei sentään tässäkään maassa ole mahdolista. Onneksi.

• Joku Raja!

Onko sinussa lainkaan inhimillisyyttä?
      Kirjoitukellasi LOUKKAAT TÖRKEÄSTI toisia ihmisiä, niin Putaansuuta kuin Tuiskua. Tiedätkö, että ihmisellä on nimi, se omanimi, jota sinä käyt räävimään, millä oikeudella?
      Miltä itsestäsi tuntuisi vastaava, vaihtaisitko kenties samassa tilanteessa olevana nimesi. Häpeäisit nimeäsi. Sillä ei liene hitonkaan väliä mikä tuo käännös on, koska jokaisen nimestä
      löytyy käännös ja sinunkin nimesi voi JOLLAKIN kielellä tai heimonmurteella olla "Pissapää".
      Sitä sinä mielestäni olet!

• Lordi saa hävetä

... törkeästi esityksellään kaikkia ihmisiä ja eritoten suomalaisia.

• loukkaantumaton
        Lordi saa hävetä kirjoitti:

Kerro kaikkien teidän "loukkaa törkeästi" ja "saa hävetä" -ihmisten puolesta millä lailla Lordi loukkaa ja ketä? Eikö ruma saa sanoa että hallelujaa? Vai mistä ihmeestä on kyse?

Kuulun itsekin "kaikkien ihmisten" joukkoon, ja vieläpä eritoten suomalaisten, mutta en vaan ymmärrä, mistä mun pitäisi olla Lordille loukkaantunut.

• Lordi saa hävetä kirjoitti:

Ei tasan loukkaa eikä taatusti tarvitse hävetä!! Häpeä itse kun tuollaista kirjoittelet ja mene sinäkin potkimaan palloa sen toisen kummajaisen kanssa!!

• Woema
        NW4EVER kirjoitti:

Ei tasan loukkaa eikä taatusti tarvitse hävetä!! Häpeä itse kun tuollaista kirjoittelet ja mene sinäkin potkimaan palloa sen toisen kummajaisen kanssa!!

Taiat olla joku hintti poppari antti tuisku, uskovainen, iskelmäradion kuuntellija, tai joku fuckin hoppari tai jotai sinnepäi ko tollasta haastat! Lordi euriviisuihin on parasta mitä suomelle on koskaan sattunut! Ainakin minulle on sydäntä lähellä lordin voitto ja maailman kuva suomesta raakana kylmänä ja julmana maana!
        Ps. ja lordihan voittaa!

• ei lordi fani
        Lordi saa hävetä kirjoitti:

mitenkähän pitäis sitten hävetä? oisko sinne pitäny taas laittaa joku takes 2 2 tango tai jotai muuta vitun paskaa? suomi on "murheellisten laulujen maa" ja viisuissa ei todellakaan o muusta kyse, kuin lavashowsta..
        astu nykypäivään! ei kukaan enää soita sahaa ja lordin menestys puhuu puolestaa siitä häpeämisestä!
        perusta oma masentuneitten yksinäisten jääräpäitten kerho mikä voi sulkeutua omaan pimeään kellariinsa vihaamaa kaikkea uutta ja tavallisesta rutiinista poikkeavaa tun kalkkis!
        töllö kiinni ja takas kirkkoon rukoilee...

• osoitteeksi

Sinulle rautakauppa. Tee omalle kärsimyksellesi palvelus, vielä kun ehdit, niin ei tule yhteiskunnalle kalliiksi laitospaikkasi.

• Lordien vetää

viisut ja katsotaan,kuinka käy.Ei huonommin voi mennä,kuin tähänkään asti.Itse olin myös vastaan vielä pari viikkoa sitten,mutta nyt olen saanut tietoa Lordeista ja eivät he pahoja poikia ole.Heillä on vain tuollainen imago,jota täytyy vetää,että erottuu massasta,ei sillä ole saatananpalvonnan kanssa mitään tekemistä.Ottakaa vastustajat selvää asioista,helpottaa teidänkin oloanne.

• ilahtunut
        Lordien vetää kirjoitti:

viisut ja katsotaan,kuinka käy.Ei huonommin voi mennä,kuin tähänkään asti.Itse olin myös vastaan vielä pari viikkoa sitten,mutta nyt olen saanut tietoa Lordeista ja eivät he pahoja poikia ole.Heillä on vain tuollainen imago,jota täytyy vetää,että erottuu massasta,ei sillä ole saatananpalvonnan kanssa mitään tekemistä.Ottakaa vastustajat selvää asioista,helpottaa teidänkin oloanne.

...että joku on viitsinyt ottaa asioista selvää! Ei Lordista tarvitsekaan kaikkien tykätä, mutta syyttä suotta vakavista asioista syyttely onkin sitten asia erikseen.

• Pato_Donaldo

hävettää että suomessa on vielä tuollaisia juntteja.
      Se on muuten "Putansuu", ei Putaansuu.
      Kerro oma sukunimesi ?? :)

• sinäkin olevan

samassa veneessä eli meillä kummallakaan ei näytä menevän hyvin, siis minulla ja sinulla!!!

• oho

>Se on muuten "Putansuu", ei Putaansuu.

Oletko ihan varma?

Jos tuo pitää paikkansa, niin kyseessä on ylivoimaisesti Suomen useimmin väärin kirjoitettu nimi. Luulin, että Ben Zyskowicz oli tässä kategoriassa voittamaton.

• ohoh

>Se on muuten "Putansuu", ei Putaansuu.

Oletko ihan varma?

Jos tuo pitää paikkansa, niin kyseessä on ylivoimaisesti Suomen useimmin väärin kirjoitettu nimi. Luulin, että Ben Zyskowicz oli tässä kategoriassa voittamaton.

• olisi sinunkin syytä tarkistaa

Pato_Donaldo, Mikä lienet paskanjauhaja Lordin nimestä. Sinä voit olla Putansuu, mut Lordi on Putaansuu!

• kuitenkin ESIINNYT Anttina...

ja levittelet alatyylistä tekstiä...

• Mutta heti helpotti, kun katsahdin tänne! Ongelmani joka minua rassasi ei ole mitään verrattuna näihin toinen toistaan törkeimpiin haukkumaviesteihin! Olisin melko varma, että jos kaikki nämä Lordin puolesta ja Lordia vastaan meuhkaavat ihmiset saataisiin samaan kehään, syntyisi aivan perkeen vakava välikohtaus. Selvittämään tarvittaisiin vähintään koko NATO:n nopean toiminnan yksikkö tai vastaavaa! Uskokaa nyt jo perkele, että Lordi on nr.1 eikä se muutu meuhkaamalla ja uhoamalla täällä etenkin jos käyttää toiselle ihmiselle varattua nimeä!

• olet

Lordi - Tomi Putaansuu on NRO 1
        Se ei selittelyjä puolesta tai vastaan tarvitse!

• oikkeeeesss
        olet kirjoitti:

Lordi - Tomi Putaansuu on NRO 1

Olet - itse NRO 0

• . . .

Sehän nähdään monesko Lordi on kun kisat on pidetty,
        sitä ennen ei kannattaisi repiä suutaan noin paljon.

• taso nousee
        oikkeeeesss kirjoitti:

Olet - itse NRO 0

näköjään kaiken aikaa. =D Ehkä tänne pitäisi laittaa ikäraja, että penskat kuten sinä pysyisitte poissa ...

• moooooooo

hei lordi on paras että älä nimittele sitä antti tuisku taas on homo!

• vittu @@

LORDI POLTTI KIRKON JA TAPPOI PROFESSORIN, AIHEUTTIKO JOPA INTIAN MAANJÄRISTYKSEN1? Luin www.seiska.fi sivussa! Mutta siitä ei ole enää!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      120
      3257
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2096
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1905
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      406
      1816
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1671
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1477
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      120
      1341
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1231
    9. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1216
    10. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      435
      1088
    Aihe